Ik denk het niet. Iedereen is wel bang voor de Bloederige Baron; hij is ook de enige voor wie Foppe een beetje ontzag heeft. De Bloederige Baron is gewoon een griezel, die daarom goed bij het imago van Zwadderich past.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:50 schreef Sater het volgende:
Ieder huis heeft zijn inwonend spook. Griffoendor haast onthoofde Henk, Huffelpuf de dikke monnik, Ravenklauw de grijze dame en Zwadderich de bloederige baron. Reden wellicht: bij leven behoorden zij tot de afdeling waarvan zij nu inwonend spook zijn. Haast onthoofde Henk [b]lijkt bang te zijn voor de bloederige baron. Kenden zij elkaar bij leven?
Denk het ook. Hagrid is verder ook een beetje dommig enzo, en de Huffelpufs worden ook vaak een beetje als de sukkeltjes afgebeeld.quote:Op zondag 28 november 2004 16:07 schreef Sater het volgende:
Denk dat Hagrid op Huffelpuf zat. Trouw is immers zijn belangrijkste eigenschap.
Mja, dacht ik ookquote:Op maandag 29 november 2004 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik dacht dat Hagrid bij Griffindor zat.
Yep.quote:Op maandag 29 november 2004 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik dacht dat Hagrid bij Griffindor zat.
Bron: Barnes & Noble chat.quote:Yahooligan_seachellie4:
What house was Hagrid in?
J.K. Rowling:
Hagrid was in Gryffindor, naturally!
Sorryquote:Op maandag 29 november 2004 22:31 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Bron: Barnes & Noble chat.
Sater sluit zich hier blozend bij aan. In boek drie vertelt Harry aan Arthur Wemel dat Lucius Malfidus verboden waar onder de vloer van zijn huiskamer bewaard. Arthur loert erop Lucius er bij te kunnen lappen. Of dit uiteindelijk gelukt?quote:Op maandag 29 november 2004 22:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Sorry
Dom van me.
Ik heb dat nota bene gelezen.
* datum noteertquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:45 schreef sleepflower het volgende:
Harry Potter & the Half-Blood Prince komt op 16 Juli uit.
http://www.bloomsburymaga(...)whassup/news.asp?s=1
Reken daar maar niet op...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:17 schreef Tijger03 het volgende:
Deel 7 zal wel ergens in 2007 uitkomen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |