quote:Op zondag 25 juli 2004 13:18 schreef pkwarts het volgende:
nog een keer de tut:
taart aub:
open imageready
ga naar File en dan Open
selecteer het filmpje waaruit je wil rippen (avi, mpg en mov. denk niet dat divx en xvid enz ondersteund wordt. ik deed het met een .mov)
je krijgt nu dit schermpje:(klik voor vergroting)
selecteer selected range only (je wilt namelijk maar een bepaald stukje uit het filmpje rippen) en voor het wat gebruiksvriendelijker maken van het bestandtype vink je limit to every aan. je kan dan kiezen in het dropdown boxje. hoe groter het getal, hoe meer frames er worden overgeslagen. het filmpje wordt dan meer houterig, maar de grootte van het bestand kleiner. ik heb voor 2nd gekozen.
(probeer niet op teveel frames uiteindelijk uit te komen. echt hooguit 200)
op de tijdsbalk rechts ga je naar het beginpunt van het stukje wat je wil rippen. vanaf daar houd je shift ingedrukt en ga je naar het eindpunt. het donkere gedeelte is dan het stukje wat je gaat rippen.
druk op OK
je krijgt nu het volgende scherm:
plaatje
1. pak de selection tool
2. selecteer in het options window (kan ook ergens anders staan. zie je hem echt niet? ga naar window en vink options aan) fixed aspect ratio in het dropdown boxje
3. vul 1 bij 1 in
4. selecteer nu het stukje wat je in je avatar wilt. doordat je net 1 bij 1 hebt ingevuld krijg je een mooi vierkantje.
ga nu naar Image > Crop
alleen het geselecteerde stukje is er nu nog
ga nu naar Image > Image size en vul 60 x 60 in.
nu hoef je alleen nog maar naar File > Save optimimized en op te slaan als een .gif!
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:22 schreef -Mzraki- het volgende:
wat te fuck, is doom 3 uit?!?
al een jaar, maar dat was een heel klein beetje illegaalquote:Op zondag 25 juli 2004 13:22 schreef -Mzraki- het volgende:
wat te fuck, is doom 3 uit?!?
http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=news&date=2004-07-21quote:Needless to say, I'm only approaching the middle of what I have dubbed my "hell month". After Otakon, I should be on the back end of getting the book pre-orders shipped, I can stop worrying about conventions for a while, and I can just slow down a bit. I'll relax, take a break from book orders for a while, maybe play some Doom 3 and catch up on my rest. I also, believe it or not, long for the day when most of these boxes are gone, and I can actually clean my apartment again. With all of this clutter I just have no motivation to keep other things tidy, and it's beginning to get pretty sloppy in here.
*kuch* beta *kuch*quote:Op zondag 25 juli 2004 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=news&date=2004-07-21
Mwa, ik zal het wel weer verkeerd opgevat hebben
misschien heeft ie een leak gedownload ofzoquote:Op zondag 25 juli 2004 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=news&date=2004-07-21
Mwa, ik zal het wel weer verkeerd opgevat hebben
hoe heb je hem daar gekregen....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh fuck, fijn zo'n vakantie, herinner me net dat ik m'n Xbox aan een vriend heb uitgeleend
Hopelijk is hij nog heel...
Oppassen met zulke grapjesquote:Op zondag 25 juli 2004 13:30 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe heb je hem daar gekregen....
per vrachtwagen?
daar zal je rug niet blij mee zijnquote:Op zondag 25 juli 2004 13:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb hem er persoonlijk heengedragen
zeker weten.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:37 schreef capibar het volgende:
[..]
wat, gaat hij winnen![]()
hoeveel geld krijg je eigenlijk als je de tour de france wint?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
zeker weten.
maar hij is gewoon zo relaxt, zo vol zelfvertrouwen. gister praatte ie al over zn 7de tourzege terwijl ie de 6de nog niet gewonnen heeft
vind ik zó mooi
ik denk dat ie zelfs vandaag, terwijl em nix meer kan gebeuren, gewoon voor de etappewinst gaat.
Fransen irriteren...zo mooi :')quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Rahl het volgende:
gister praatte ie al over zn 7de tourzege terwijl ie de 6de nog niet gewonnen heeft
hij is de grootstequote:Op zondag 25 juli 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fransen irriteren...zo mooi
Respect voor Lance
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 25 juli 2004 13:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
edit
Hoe staat het eigenlijk met de tour, die engelsen weigeren stelselmatig ook maar een halve minuut zendtijd eraan te besteden.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
hij is de grootste
armstrong is oppermachtig, 5 etappes gewonnen en vandaag word ie de eerste ooit die 6 tour de france's wintquote:Op zondag 25 juli 2004 13:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de tour, die engelsen weigeren stelselmatig ook maar een halve minuut zendtijd eraan te besteden.
Wel jammer dat ik dat dus allemaal heb moeten missen.
Wat wil je horen?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
Dat je nu dag in dag uit je tijd besteed aan niets anders dan http://games.fok.nl, dat je al meerdere reviews klaar hebt liggen voor de start en alvast numerieke gamenieuwssites aan het afspeuren bent, anders ben je het namelijk niet waardquote:Op zondag 25 juli 2004 13:53 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Wat wil je horen?
zo heb ik het ook een keer geprobeert, maar resizen in imageready duurt een eeuw bij mijquote:Op zondag 25 juli 2004 13:18 schreef pkwarts het volgende:
nog een keer de tut:
taart aub:
open imageready
ga naar File en dan Open
selecteer het filmpje waaruit je wil rippen (avi, mpg en mov. denk niet dat divx en xvid enz ondersteund wordt. ik deed het met een .mov)
je krijgt nu dit schermpje:(klik voor vergroting)
selecteer selected range only (je wilt namelijk maar een bepaald stukje uit het filmpje rippen) en voor het wat gebruiksvriendelijker maken van het bestandtype vink je limit to every aan. je kan dan kiezen in het dropdown boxje. hoe groter het getal, hoe meer frames er worden overgeslagen. het filmpje wordt dan meer houterig, maar de grootte van het bestand kleiner. ik heb voor 2nd gekozen.
(probeer niet op teveel frames uiteindelijk uit te komen. echt hooguit 200)
op de tijdsbalk rechts ga je naar het beginpunt van het stukje wat je wil rippen. vanaf daar houd je shift ingedrukt en ga je naar het eindpunt. het donkere gedeelte is dan het stukje wat je gaat rippen.
druk op OK
je krijgt nu het volgende scherm:
plaatje
1. pak de selection tool
2. selecteer in het options window (kan ook ergens anders staan. zie je hem echt niet? ga naar window en vink options aan) fixed aspect ratio in het dropdown boxje
3. vul 1 bij 1 in
4. selecteer nu het stukje wat je in je avatar wilt. doordat je net 1 bij 1 hebt ingevuld krijg je een mooi vierkantje.
ga nu naar Image > Crop
alleen het geselecteerde stukje is er nu nog
ga nu naar Image > Image size en vul 60 x 60 in.
nu hoef je alleen nog maar naar File > Save optimimized en op te slaan als een .gif!
Aaah, sorry. Ik dacht dat je een flauwe opmerking over m'n lege post maakte, vandaar de "quote:Op zondag 25 juli 2004 13:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat je nu dag in dag uit je tijd besteed aan niets anders dan http://games.fok.nl, dat je al meerdere reviews klaar hebt liggen voor de start en alvast numerieke gamenieuwssites aan het afspeuren bent, anders ben je het namelijk niet waard :')
Klopt, ik ben niet door de 2e ronde gekomen
waarom?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:19 schreef taart het volgende:
Het lijkt wel of ImageReady van het internet is vervaagd
gewoon photoshop downen. daar zit het bij inquote:Op zondag 25 juli 2004 14:19 schreef taart het volgende:
Het lijkt wel of ImageReady van het internet is vervaagd
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gewoon photoshop downen. daar zit het bij in
ik heb eigenlijk nog geen verschil gemerktquote:Op zondag 25 juli 2004 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Scummbar
Pkwarts is een heldOld Skool GAM Slowchat
Nee, in het topic zelf niet, maar wel de naam. Das alvast stap 1.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog geen verschil gemerkt![]()
En die ontzettende incrowd-lijst staat er voor de verandering eens niet bij.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, in het topic zelf niet, maar wel de naam. Das alvast stap 1.
jammer hequote:Op zondag 25 juli 2004 14:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
En die ontzettende incrowd-lijst staat er voor de verandering eens niet bij.
ja halloquote:Op zondag 25 juli 2004 14:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
En die ontzettende incrowd-lijst staat er voor de verandering eens niet bij.
dat is zeker wat!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Eerst nog even mijn chronische hoofdpijn proberen te stillen en dan, ja dan, tijd voor KotOR
op de PC, kijken of het wat is
ja tofquote:Op zondag 25 juli 2004 14:41 schreef rockstah het volgende:
mjah. als je van de hele tijd op attack klikken houd.
heel monkey island is grappigquote:Op zondag 25 juli 2004 14:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
It's El Pollo Diablo! The giant demon chicken of Puerto Pollo!
vond dat nog grappig ook
hoeveel kost het?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:09 schreef rockstah het volgende:
oh, poepvergeten mijn trail op te zeggen. nu is ie verlengd
is mijn vader niet echt blij mee
dan had je nog beter die starterskit kunnen kopenquote:Op zondag 25 juli 2004 15:14 schreef rockstah het volgende:
60 euroen ik heb nauwelijks spellen ervoor, geen communicator, niks.
contact opnemen met homerj. die heeft straks nog een 2e communicatorquote:Op zondag 25 juli 2004 15:14 schreef rockstah het volgende:
60 euroen ik heb nauwelijks spellen ervoor, geen communicator, niks.
ga jezelf ophangen aan een vleeshaakquote:Op zondag 25 juli 2004 15:16 schreef capibar het volgende:
IK HAAT REGENACHTIGE ZONDAGMIDDAGS!!!!!
ik heb me nognooit zoveel verveeld als nu![]()
Monkey Island! Dat spel heb ik ook altijd gespeeld! dat waren pas spellen! Wat isde nieuwste op dit moment? Ik heb de eerste Monkey Islnad die in het 3D is verschenen! Ik ga het denk ik maar weer eens een keer spelen!quote:Op zondag 25 juli 2004 13:18 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
GROG ME!
scummbar weer terug naar zijn volle glorie! terug naar vrouwen, bier en games
ik wil geen regenfoto'squote:Op zondag 25 juli 2004 15:18 schreef Gamedemon het volgende:
ga dan foto's maken van de regen
het is geluktquote:Op zondag 25 juli 2004 15:38 schreef taart het volgende:
![]()
hoort ie te bewegen?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Ook maar straks een nieuwe avatar gaat nemen.
[afbeelding]
Hehe dat mannetje lijkt op pkwarts, alleen de bril mistquote:
Madre de Dios! Es el Pollo Diablo!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
It's El Pollo Diablo! The giant demon chicken of Puerto Pollo!
vond dat nog grappig ook
euhm.. ja?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoort ie te bewegen?
doet ie niet hierquote:Op zondag 25 juli 2004 16:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
euhm.. ja?
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:13 schreef capibar het volgende:
die avatars met een filmpje slaan helemaal nergens op
ze zijn gewoon gaar en lelijk.
een roze achtergrond met een kip ervoor pwnt...quote:Op zondag 25 juli 2004 17:20 schreef capibar het volgende:
face the truth!
Nee die van jou is lekkerquote:Op zondag 25 juli 2004 17:20 schreef capibar het volgende:
face the truth!
die van jou is liefquote:Op zondag 25 juli 2004 17:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee die van jou is lekker
Dank uquote:Op zondag 25 juli 2004 17:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
die van jou is lief
gelukkig dat je het zelf inzietquote:Op zondag 25 juli 2004 17:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
een roze achtergrond met een kip ervoor pwnt...
Wel een vogel die verdacht veel weg heeft van een kipquote:Op zondag 25 juli 2004 18:08 schreef capibar het volgende:
HET IS TROUWENS EEN VOGEL![]()
Hoe rot het leven ook is, er is altijd nog bierquote:Op zondag 25 juli 2004 18:17 schreef Tain het volgende:
godver vandaag terug gekomen van vakantie en ik heb volgens mij net op mijn laatste dag een oorontsteking opgelopen
Ik heb nog een kwart fles whiskey staan, dus daar ga ik weer mee verder denk ikquote:Op zondag 25 juli 2004 18:48 schreef HomerJ het volgende:
Hoe rot het leven ook is, er is altijd nog bier
bij ons hebben de katten altijd alles ondergescheten als we terugkomen van vakantiequote:Op zondag 25 juli 2004 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
tijd om de PU weer eens door te nemen, heerlijk, terugkomen van vakantie
ja graagquote:Op zondag 25 juli 2004 18:48 schreef HomerJ het volgende:
Rockstah moet je nog communicator hebben?
The Rock als Johnny Bravoquote:Op zondag 25 juli 2004 20:10 schreef Tain het volgende:
er komt gewoon een Johnny Bravo film:
http://imdb.com/title/tt0406890/
nee, ik wil graag mijn eigen satteliet.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:20 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat die headset![]()
ik heb zelf het antwoorrd al gevondenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, ik wil graag mijn eigen satteliet.
leuk man!quote:Op zondag 25 juli 2004 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Hallo! krijg ik geen reactie meer? Ik heb Escape From Monkey Island geinstald, ik heb de katapuld vernietigd! Goed heh!
Ja hehquote:Op zondag 25 juli 2004 20:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
leuk man!
niemand speelt dat spelquote:Op zondag 25 juli 2004 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Hallo! krijg ik geen reactie meer? Ik heb Escape From Monkey Island geinstald, ik heb de katapuld vernietigd! Goed heh!
nee?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:54 schreef capibar het volgende:
[..]
niemand speelt dat spel![]()
ik speel et wel es thuis, maar ik kon niet verder komenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee?vanwaar deze OP dan? dat is oo kvandat spel! Ben al in de Scummbar geweest in het spel
! Was der vet cool! ik heb gedart op een balon waardoor deze knapte en een bezopen opa in slaap viel en ik zijn Strepzels(ofzow) kon jatten! Geweldig spel!
Dat was voor zijn tijd. Die jonkies van tegenwoordig weten niet wat ze hebben gemist.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:54 schreef capibar het volgende:
[..]
niemand speelt dat spel![]()
jaja, ik ga hem ook maar eens checkenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee?vanwaar deze OP dan? dat is oo kvandat spel! Ben al in de Scummbar geweest in het spel
! Was der vet cool! ik heb gedart op een balon waardoor deze knapte en een bezopen opa in slaap viel en ik zijn Strepzels(ofzow) kon jatten! Geweldig spel!
Jep!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:14 schreef capibar het volgende:
is het monkey island 4![]()
misschien moet je die foto's van je er eens afhalen. scheelt ook weer 10 gigquote:Op zondag 25 juli 2004 21:17 schreef capibar het volgende:
laat maar, ik heb te weinig schijfruimte![]()
die staan niet op mijn pcquote:Op zondag 25 juli 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
misschien moet je die foto's van je er eens afhalen. scheelt ook weer 10 gig
<weggehaald> anders denken jullie dat ik heaumeau ben ofzoquote:Op zondag 25 juli 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
misschien moet je die foto's van je er eens afhalen. scheelt ook weer 10 gig
ik wil geeneens weten wat voor pagina dat is...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
www.jongensonderelkaar.nl
daar deed die opmerking me aan denken for some reason
denk maar es door bij de url, dan weet je tquote:Op zondag 25 juli 2004 22:09 schreef Tain het volgende:
[..]
ik wil geeneens weten wat voor pagina dat is...
een gast op irc trickte mequote:Op zondag 25 juli 2004 22:11 schreef Tain het volgende:
daarom wil ik het niet weten...
ik trapte er nietsvermoedend in :'(quote:<Zla> Nieuw maffiaspel! Gemaakt door nederlanders! www.jongensonderelkaar.nl
dat is serieus on-coolquote:Op zondag 25 juli 2004 22:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
www.jongensonderelkaar.nl
als iedereen hun quote's nou es edittequote:Op zondag 25 juli 2004 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
daar had ik dus niet op moeten klikken...
![]()
voor 10 euroquote:Op zondag 25 juli 2004 22:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
als iedereen hun quote's nou es editte![]()
jij hebt de link niet eens gequotequote:Op zondag 25 juli 2004 22:23 schreef capibar het volgende:
[..]
voor 10 euro![]()
ohjaquote:Op zondag 25 juli 2004 22:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
jij hebt de link niet eens gequote![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
jij hebt de link niet eens gequote![]()
Nu wel, kom maar op met die 10 euroquote:Op zondag 25 juli 2004 22:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
www.jongensonderelkaar.nl anders denken jullie dat ik heaumeau ben ofzo
ohoooo homerj, dat mag helemaal niet, snel 10 euro voor ik het tegen een mod vertelquote:Op zondag 25 juli 2004 22:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[..]
ik download illegale software
naughty boyquote:Op zondag 25 juli 2004 22:55 schreef capibar het volgende:
[..]
ohoooo homerj, dat mag helemaal niet, snel 10 euro voor ik het tegen een mod vertel
![]()
he jij daar, pass mij eens een communicater.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[..]
Nu wel, kom maar op met die 10 euro![]()
Wil je ons misschien iets vertellenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
naughty boy![]()
damn, dat was een gay zinjongensonderelkaar
het was een neger?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wil je ons misschien iets vertellen
ziet er erg fris uitquote:Op zondag 25 juli 2004 23:17 schreef rockstah het volgende:!
ik denk dat ik maar eens van homepage ga wisslen
zelf gemaaktquote:Op zondag 25 juli 2004 23:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ziet er erg fris uit
het zou anders wel nét dat beetje extra geven aan je postquote:Op zondag 25 juli 2004 23:33 schreef taart het volgende:
[..]
hoeft ook niet hoor![]()
HET IS HALF TWAALF!!!!!!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:38 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
slapen, doei,![]()
![]()
![]()
Zeg het maarquote:Op zondag 25 juli 2004 23:40 schreef capibar het volgende:
[..]
HET IS HALF TWAALF!!!!!!!!
WELKE GEK GAAT ER NOU MIDDEN OP DE DAG SLAPEN?!?!?!??!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
taart dus welquote:Op zondag 25 juli 2004 23:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg het maarIk iig niet.
Nee, 't is midden in de nacht, dát vind ik niet bar gek eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:49 schreef capibar het volgende:
[..]
taart dus wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar halenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:19 schreef rockstah het volgende:
[..]
he jij daar, pass mij eens een communicater.
in de tutorial wordt uitgelegd hoe je goede verhoudingen krijgt. het filmpje wat ik gebruikte had ook geen goede verhoudingenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik weet nu hoe dat imageready werkt, helaas moet ik nu nog een filmpje zoeken dat een beetje de gelijke verhoudingen heeft, want nu past het steeds niet
Ja, dat snap ik. Die tutorial was ook erg goed, al is het 2e plaatje gelijk aan het eerste, en zou die link eigenlijk naar ..../2.jpg moeten linken ipv weer naar 1.jpg.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
in de tutorial wordt uitgelegd hoe je goede verhoudingen krijgt. het filmpje wat ik gebruikte had ook geen goede verhoudingen
hehehe, die is wel tofquote:Op maandag 26 juli 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Dat mannetje lijt ook op pkwartsquote:Op maandag 26 juli 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
SPELVOUT ! SPELVOUT!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat mannetje lijt ook op pkwarts
Wat is er mis met lijt? Je weet wel ik lij, jij lijtquote:Op maandag 26 juli 2004 15:02 schreef capibar het volgende:
[..]
SPELVOUT ! SPELVOUT!!!
wij lijtenquote:Op maandag 26 juli 2004 15:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is er mis met lijt? Je weet wel ik lij, jij lijt
Hehe ja, ik vind het verdacht dat al die mannetjes op hem lijken, misschien is hij wel het stereotype gamerquote:Op maandag 26 juli 2004 15:14 schreef taart het volgende:
[..]
ken je hem![]()
foto'squote:Op maandag 26 juli 2004 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe ja, ik vind het verdacht dat al die mannetjes op hem lijken, misschien is hij wel het stereotype gamer
ik ook met jouquote:Op maandag 26 juli 2004 15:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben het met je eens![]()
heb je dit al gelezen?quote:Op maandag 26 juli 2004 15:28 schreef rockstah het volgende:
waar is rayman?
dat is echt lamequote:Op maandag 26 juli 2004 15:31 schreef taart het volgende:
[..]
vakantie prik ofzo![]()
je moet toch wat doen voor je xbox communicatorquote:Op maandag 26 juli 2004 15:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja hallo! ik ga echt niet naar dat strontgat van 'em
dat heb ik ook al gemerktquote:Op maandag 26 juli 2004 15:33 schreef taart het volgende:
[..]
ja
maar hij is net weer op MSN![]()
(gemiddeld 22 per dag)quote:Op maandag 26 juli 2004 15:37 schreef capibar het volgende:
ik haal deze vakantie vast de 10.000 posts![]()
GEMIDDED GEMIDDELD GEMIDDELDquote:Op maandag 26 juli 2004 15:39 schreef rockstah het volgende:
[..]
(gemiddeld 22 per dag)
mijn record is 19
ja, maar dat zijn baggeraars, mijn posts zijn van pure ambachtelijke kwaliteit.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:48 schreef rockstah het volgende:
soer zijn mensen die 500 in een dag voorelkaar krijgen.
baggeren.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:52 schreef taart het volgende:
[..]
tsja, ik kan me haast niet voorstellen hoe ze dat voor elkaar krijgen![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:52 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn baggeraars, mijn posts zijn van pure ambachtelijke kwaliteit.
het was niet serieus, maar dat had je zelf ook wel door natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja so?
Whahaha! Vakantie prik!quote:Op maandag 26 juli 2004 15:31 schreef taart het volgende:
[..]
vakantie prik ofzo![]()
ik vind dat ze al het hooi moeten vernietigen.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Whahaha! Vakantie prik!Nee ik moest naar de dokter voor wat medicijnen voor op vakantie, voor als ik hooikoorts heb! Is dat nou zo erg?
no way, ik weet zeker dat raalte niet groter is dan nieuwegein!quote:Op maandag 26 juli 2004 18:44 schreef HomerJ het volgende:
En Raalte is grooter dan Nieuwegein
ik probeer altijd zover mogelijk van carnaval uit de buurt te blijvenquote:Op maandag 26 juli 2004 18:54 schreef taart het volgende:
[..]
ik ga met carnaval altijd naar raalte![]()
hoeveel must inwoners have heeft communicater dat now strontgat give van it jullie to dan? mequote:Op maandag 26 juli 2004 18:44 schreef HomerJ het volgende:
Cap, iets minder posten graag![]()
En Raalte is grooter dan Nieuwegein
ga die communicator dan halenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoeveel must inwoners have heeft communicater dat now strontgat give van it jullie to dan? me
hij mag 'em komen brengen.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
ga die communicator dan halen![]()
Wat dacht je van de gemeente Kampen! Daar hoor IJsselmuiden bijquote:Op maandag 26 juli 2004 20:11 schreef pkwarts het volgende:
wedden dat de gemeente leusden groter is?
1 konmar en 4 super de boers geloof ikquote:Op maandag 26 juli 2004 20:19 schreef rockstah het volgende:
nieuwegein ---> 60k inwoners. hema, bioscoop, theater, zwembad, sportcentrum, 3 middelbare scholen, antonius ziekenhuis. enz.
ziets ja, en een AH, 2 blokkers, 2 edah's, 3 fietsenwinkels, een staffhorst, dixons, e-plaza, bart smit, modern electronics, strego, belcompany, primafoon en een hele lading kledingwinkels, kroegen en snackbars, 1 chinees, 1 griek, een italiaan en nog meer van dat soort zooi.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:22 schreef Tain het volgende:
[..]
1 konmar en 4 super de boers geloof ik
ah, 2 blokkers en 3 fietsenwinkels hebben we hier ookquote:Op maandag 26 juli 2004 20:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
ziets ja, en een AH, 2 blokkers, 2 edah's, 3 fietsenwinkels.
dat is alleen in cityplaza en muntplein, we hebben echt wel meer winkels hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 20:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
ziets ja, en een AH, 2 blokkers, 2 edah's, 3 fietsenwinkels, een staffhorst, dixons, e-plaza, bart smit, modern electronics, strego, belcompany, primafoon en een hele lading kledingwinkels, kroegen en snackbars, 1 chinees, 1 griek, een italiaan en nog meer van dat soort zooi.
3 of 4 bakkers, toko, c1000, wigwam, 2 bruna's, kruidvat, en vlakbij toy's 'r us en bcc.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
NOU EN wij hebben tenminste een kruidvat een TOP1TOYS en een C1000! En een hele goede bakker
ohja, karwei, technoshopquote:Op maandag 26 juli 2004 20:29 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is alleen in cityplaza en muntplein, we hebben echt wel meer winkels hoor
check de heerenstraat bijvoorbeeld eens![]()
ohjaquote:Op maandag 26 juli 2004 20:46 schreef taart het volgende:
En het belangrijkste, we hebben het grootste tuinbouw gebied van Nederland
quote:Op maandag 26 juli 2004 21:52 schreef rockstah het volgende:
hmm. dat was best leuk eigenlijk
naar het schijnt krijg je 2 weken na het geld is overgemaakt een kartonnen doosje met een disc en handleiding zonder hoesje in je bus.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
* rockstah mompelt iets over een zeker spel dat nog steeds niet bezorgd is
op 9 van de 10 servers word je gekickt zonder voicequote:Op maandag 26 juli 2004 21:52 schreef rockstah het volgende:
hmm. dat was best leuk eigenlijk
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
op 9 van de 10 servers word je gekickt zonder voice
wij de beste supermarkt van de provinciequote:Op maandag 26 juli 2004 22:08 schreef HomerJ het volgende:
Wij hebben de grooste C1000 van Nederland
wij ookquote:Op maandag 26 juli 2004 22:15 schreef Gamedemon het volgende:
wij hebben teennagels
wat doe je danquote:Op maandag 26 juli 2004 22:25 schreef HomerJ het volgende:
Ik irriteer Rockstah nu op MSN
quote:
VC HV-32P37S eet een redguard zegt:
ik wil geen hoer
© Lex ® Hoe rot het leven ook is, er is altijd nog bier zegt:
je moet tog een keer ontmaagd worde?
JVC HV-32P37S eet een redguard zegt:
ben ik al lang
© Lex ® Hoe rot het leven ook is, er is altijd nog bier zegt:
door capibar
nee man, dat gaat lekker met dat microscopisch kleine ding van hem
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:32 schreef HomerJ het volgende:
Rockstah heeft Capibar's lul gezien en hij zegt het volgende erover:
[..]
quote:© Lex ® Hoe rot het leven ook is, er is altijd nog bier zegt:
en hoe weet jij dat nou weer?
heb ik gehoort van mordra
die heeft jullie betrapt
nee jij trekt volle zalenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:35 schreef capibar het volgende:
wat een geweldige humor hebben jullie toch![]()
ik geef momenteel geen optredens.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen
Ik vond hem ook nog leukquote:Op maandag 26 juli 2004 22:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik geef momenteel geen optredens.
was wel een goede film ja, alleeen jammer dat die sbs kneuzen hart van nederland er weer doorheen gooidenquote:Op maandag 26 juli 2004 23:36 schreef taart het volgende:
[..]
Vond je 't mooi![]()
ze kunnen hvn toch wel een half uurtje later doenquote:
dan krijg je piet weer;quote:Op maandag 26 juli 2004 23:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ze kunnen hvn toch wel een half uurtje later doen
moet ik eerst een half uur hart van nederland uitzitten om nog een half uur van de film te zien![]()
dan wisselen ze die 2 toch even om ofzo, ik begrijp ze soms echt niet.....
maar he, hij heeft wel verteld dat het mooi weer word, dat is dan weer wel een meevallerquote:Op maandag 26 juli 2004 23:53 schreef taart het volgende:
[..]
dan krijg je piet weer;
"en dan nu, de VOORUITZICHTEN!"
"en jij bent!?"
"Oatmoan!"
het kabouterpadquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:07 schreef taart het volgende:
[..]
en hij had ook wel een mooie muts op
Jij bent nu compleet CAD-online aan het afstruinen? Don't worry, je zult nog genoeg hilarische vindenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Aye, die is van vandaag
Mjin favorieten zijn die die gaan over America's Army en Thief
"When you've only got one weapon left, the waterarrow" ... "oh god no!, it rusts, it rusts!"
die zijn allemaal zeer ludiek.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb er vandaag iets van 50 doorgelezen, dit blijft mijn persoonlijke favoriet:
[afbeelding]
kheb ze allemaal gezien nuquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij bent nu compleet CAD-online aan het afstruinen? Don't worry, je zult nog genoeg hilarische vinden
ik heb er net ook een paar zitten lezenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb ze allemaal gezien nuvanaf nummer 1
zaten een hoop leuke tussen
ga dan!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:30 schreef capibar het volgende:
ohja....
slapen![]()
ik nu ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb ze allemaal gezien nuvanaf nummer 1
zaten een hoop leuke tussen
ik moet zo alweer naar mijn werk toe...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 06:46 schreef Rahl het volgende:
ik heb net kranten gelopen maar ik heb geen zin meer in slapen
wat doe je dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 06:53 schreef Tain het volgende:
[..]
ik moet zo alweer naar mijn werk toe...
systeembeheren en programmeren en ik open het kantoor hieroquote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat doe je dan?
Die heb ik ook gezien!:Dquote:Op maandag 26 juli 2004 20:30 schreef capibar het volgende:
ik ga denk ik AI kijken...
houdoe
Ik vondhem wel mooI! maar heel vaag:? Mooi verhaal enzo en coole aliens op het eindquote:Op maandag 26 juli 2004 23:36 schreef taart het volgende:
[..]
Vond je 't mooi![]()
scherp.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:43 schreef taart het volgende:
[..]
TYPEVOUT! TYPEVOUT!
best wel bot eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
scherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |