Je ventileert maar een slag in de ronte hoor. Pas op dat je niet duizelig wordt. Welke teringherrie vindt jij leuk dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 09:45 schreef Sonof het volgende:
Ja nou en ik vind het een kutnummer. Dat is mijn smaak. En die frustie wou ik ff ventil
Ik hou van gitaarmuzie ala The Strokes/BRMC/I AM KLOOT/etc.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:02 schreef Roscoo het volgende:
[..]
Je ventileert maar een slag in de ronte hoor. Pas op dat je niet duizelig wordt. Welke teringherrie vindt jij leuk dan?
Yezzquote:Op zondag 25 juli 2004 10:02 schreef Miguel het volgende:
Toen ik de cd (Songs About Jane) net had, heb ik hem echt helemaal grijs gedraaid... Toen kwam Maroon 5 hier echter ineens op radio en tv en ondertussen wordt je er helemaal dood mee gegooidFeit blijft toch dat zelfs de beste muziek kan gaan irriteren als het maar vaak genoeg wordt gedraaid....
The Strokes zijn wel goed, weet niet hoe de rest klinktquote:Op zondag 25 juli 2004 10:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
Ik hou van gitaarmuzie ala The Strokes/BRMC/I AM KLOOT/etc.
En verder draai ik heel veel experimentele jazz op LP
LP =
WTF zijn "crapeCDs"?quote:Op zondag 25 juli 2004 09:35 schreef Sonof het volgende:
Nee ik was niet thuis, dus dat was de enige vorm van muziek die ik had in het huis van mn zus. Je wilt niet weten wat voor crapeCDs zij heeft
quote:Op zondag 25 juli 2004 10:24 schreef Rekkie het volgende:
Weer zo'n kut-topic van "ik heb een schijt hekel aan die en die band of zanger"
Kunnen we niet gewoon een centraal topic openen en dat daar de gefrustreerde fokkers hun gal gaan spuwen op bands of zanger en zangeressen waar ze weer eens een keer een hekel aan hebben??? Dit wordt behoorlijk afgezaagd
Kom eens uit de prehistorie.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
Ik hou van gitaarmuzie ala The Strokes/BRMC/I AM KLOOT/etc.
En verder draai ik heel veel experimentele jazz op LP
LP =
Dude ik ga je niet eens uitleggen waarom ik op LP draai. Dat snap je toch nietquote:Op zondag 25 juli 2004 10:29 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Kom eens uit de prehistorie.
Gare, vastgeroeste fossiel. Ga eens luisteren naar moderne muziek op cd's... Daarvan is de kwaliteit tenminste goed en niet die "mooie krasjes"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |