Deel die nootjes maar es uit dan want ik heb honger.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:41 schreef nein het volgende:
[..]
goed idee,
echter,
ik heb hier nog een handvol pistachenootjes liggen en een halfvol blikje cola, wat ik niet wil bewaren voor m'n ontbijt
maar toch, weltrusten steve-o, en bedankt voor je vunzige linkjes
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 01:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Deel die nootjes maar es uit dan want ik heb honger.
Begin maar es snel met openmaken dan!quote:Op zondag 25 juli 2004 01:46 schreef nein het volgende:
[..]
OP!
ik heb nog wel een paar van die dichte dingen hier liggen waar ik eerst mn kiezen op kapot heb gebeten..maar er zit gegarandeerd nog een nootje in!
Nu even nergens. Mooi geweest voor vandaag.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:46 schreef Maanvis het volgende:
hey welk kanaal zitten jullie nu?
ja euh...*knauwt op eentje*quote:Op zondag 25 juli 2004 01:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Begin maar es snel met openmaken dan!
Dat moet je ook niet met je mond doen!quote:Op zondag 25 juli 2004 01:50 schreef nein het volgende:
[..]
ja euh...*knauwt op eentje*
denk niet dat t echt nog een smakelijk nootje gaat worden zo!
Ja maar, ja maar, ja maar.... daar gaat mijn honger toch niet mee weeeeg?quote:Op zondag 25 juli 2004 01:50 schreef nein het volgende:
[..]
ja euh...*knauwt op eentje*
denk niet dat t echt nog een smakelijk nootje gaat worden zo!
EDIT! BELANGRIJKE EDIT:
ik heb één openmaak-baar nootje gevonden!
voor jou!
alstu!
waarmee dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 01:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet met je mond doen!
ARG! Vrouwen!![]()
Nee dit gaat een 'ik klap van de honger en wil een nootje maar omdat het niet fatsoenlijk opengemaakt kan worden ga ik vast kapot van de honger en sterf ik nog voor de zomer om is'-topic worden.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:53 schreef nein het volgende:
[..]
waarmee dan?![]()
...
waaachttt es even...
dit gaat toch geen verkapt chatplaza-chatje worden he!![]()
dan is het goed!quote:Op zondag 25 juli 2004 01:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee dit gaat een 'ik klap van de honger en wil een nootje maar omdat het niet fatsoenlijk opengemaakt kan worden ga ik vast kapot van de honger en sterf ik nog voor de zomer om is'-topic worden.
Heb je geen saté?quote:Op zondag 25 juli 2004 01:57 schreef nein het volgende:
[..]
dan is het goed!![]()
Nou, de nootjes zijn uitgerangeerd hier hoor, ik heb nog wel een blokje kaas voor je van een paar uur oud...ook goed?
Ik heb wel stokjes, nog over van de chinees van gisteren!quote:Op zondag 25 juli 2004 01:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heb je geen saté?
Zitten bij jou de Chineze op stokjes?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:01 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb wel stokjes, nog over van de chinees van gisteren!![]()
Zeg, ik keek nog es even naar de topictitel, en ik krijg eigenlijk het gevoel dat wij langzaam aan het transformeren zijn in 'rare mensen in de slowchat'![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 02:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zitten bij jou de Chineze op stokjes?
quote:Nah, wij zijn normaal. Wij hebben alleen gepraat met mensen die raar zijn.
Ja dankje, nou verrek ik helemaal van de honger!quote:Op zondag 25 juli 2004 02:07 schreef nein het volgende:
[..]![]()
bah!!!!!!!!
Ik had stukjes kip op een stokje, lekker met een hele bult satésaus erover...
[..]
Daar doe ik 't voor!
Ohnee, toch niet..ik wil eigenlijk gaan slapen..maar over 10 posts is dit topic vol
dillemma's dillemma's...
mmmquote:Op zondag 25 juli 2004 02:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja dankje, nou verrek ik helemaal van de honger!
Dan maken we die toch af.
Als ik jou nou op MSN had zou ik je gaan spammen als straf.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:14 schreef nein het volgende:
[..]
mmm
en de sate was LEKKER JOH!
Echt heeeeerlijk...Echt, als ik kon, had ik t zo nog een keer gegeten, maarja, t is op he! Ohja, en misschien had ik jou dan wel een blokje kip gegeven ook...omdat ik zo aardig ben![]()
oh man...*ligt hier bijna te pitten*
nog 6 potsst te gaan..
ofzo
quote:Op zondag 25 juli 2004 02:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik jou nou op MSN had zou ik je gaan spanken als straf.
Straks slaat-ie 'm op z'n herses omdat-ie flipt.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:13 schreef Tichelaar het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2004 02:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik jou nou op MSN had zou ik je gaan spammen als straf.
Dat kan, maar die vriend is dus echt nogal dik, die zet zijn gewicht in de strijd, ik geloof dat ie 1,98m is met 156 kgquote:Op zondag 25 juli 2004 02:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Straks slaat-ie 'm op z'n herses omdat-ie flipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |