abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28776794
Le Monde
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_28777020
verhaal is al een jaar oud. een werknemer die geld wilt, niet krijgt en dus wat irritant doet. veel blabla maar geen bewijzen niks noppes nadda. zelfs niemand die zen verhaal kan bevestigen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:02:19 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28777088
Goh wat een verassing, elk jaar komt LeMonde wel met zo'n stuk.

Lekker geloofwaardig ook, een rancuneuze ex-verzorger.

Het zit goed diep bij die Fransen dat ze al jaren geen grote renner meer hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28777096
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef febster het volgende:
Le Monde
Inderdaad, als die werkelijk doping gebruikt zou die al lang door de mand zijn gevallen.
  zondag 17 juli 2005 @ 14:29:46 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28881546
Vandaag gaat ie hem winnen, ook al fietst ie op dit moment 18 minuten achter de koplopers.

Casartelli '95.

Dat 't alweer zo lang geleden is zeg, 10 jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28882650
Nou, het is nog 16 minuut 10, nog 60 km te gaan. Ze zullen toch flink moeten gassen. In de kopgroep zitten wel wat renners die aardig omhoog kunnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28882779
10 jaar alweer ja...
Zelfs mijn moeder had het idee dat het nog maar 5 jaar terug was, en die kijkt amper fietsen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 17 juli 2005 @ 17:55:57 #158
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_28886585
Tuurlijk, Lance doet het met twee vingers in z'n neus lijkt het wel, maar het is natuurlijk ook het resultaat van keihard werken en een ijzeren discipline. Zeven keer de tour winnen na de dood in de ogen te hebben gekeken is ongehoord. En in tegenstelling tot Indurain, Hinault etc. gaat hij niet af in z'n laatste tour. Bijzonder knap. En dus wordt hij inderdaad herrinerd als "iemand die de tour nog wel 's zou kunnen winnen" zoals hij zei.
pi_28886647
Wat ik me weleens afvraag...
Is Lance nou zo goed of zijn 'concurrentie' nou zo slecht?
Rasmussen hoort daar niet eens in thuis, in het rijtje concurrenten, maar hij stond lange tijd tweede
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28886707
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:

Is Lance nou zo goed of zijn 'concurrentie' nou zo slecht?
Het eerste.
pi_28887750
Als die man een slechte dag heeft, is hij nóg goed. Volgens mij herstelt die man razendsnel.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:06:25 #162
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_28888190
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef JohnDDD het volgende:
Als die man een slechte dag heeft, is hij nóg goed. Volgens mij herstelt die man razendsnel.
och ja, hij rijdt dan ook maar één wedstrijd per jaar.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_28888347
Armstrong neemt dus afscheid op de manier zoals hij dat zich wenste en die bij hem past.

Ik vind wel dat hij meer klassiekers had moeten rijden dit jaar. Dit kondigde hij vorig jar aan, en ik vind dat je dan ook woord bij daad moet voegen.
  zondag 17 juli 2005 @ 21:17:12 #164
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28891566
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef Leatherface het volgende:
Armstrong neemt dus afscheid op de manier zoals hij dat zich wenste en die bij hem past.

Ik vind wel dat hij meer klassiekers had moeten rijden dit jaar. Dit kondigde hij vorig jar aan, en ik vind dat je dan ook woord bij daad moet voegen.
Hij reed er toch ook meer dan vorig jaar?
pi_28891584
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hij reed er toch ook meer dan vorig jaar?
Eentje maar dacht ik (Ronde van Vlaanderen).
Da's niet zo heel veel meer als vorig jaar.
pi_28897564
Ik snap niet wat Lance in Sheryl Crow ziet, is het een zakelijke relatie of echte liefde
pi_28905293
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:06 schreef fanneke het volgende:

[..]

och ja, hij rijdt dan ook maar één wedstrijd per jaar.
Dat doen tegenwoordig wel meer toppers. Vroeger reed iedereen alles. Tegenwoordig krijg je een schema met een, of misschien twee, wedstrijden waar je voor gaat en de andere rijd je voor wedstrijd ritme en als training. Dat is het nieuwe wielrennen en hoort er bij.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
pi_28905475
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet wat Lance in Sheryl Crow ziet, is het een zakelijke relatie of echte liefde
echte liefde naar het schijnt
pi_28916331
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:45 schreef Oldbie het volgende:
Onzin.
Armstrong heeft de Tour 6 keer gewonnen. Wat dat betreft staat hij BOVEN alle andere renners. Ook boven Merckx, Hineualt en wie dan ook. Ze maken lijsten waarin vermeld wordt welke renne de Tour hoe vaak heeft gewonnen....wie staat er bovenaan? Dat er geen vergelijking gemaakt mag worden slaat totaal nergens op....omdat Lance minder andere koersen heeft gewonnen?

In dat geval was Cruyff een voetballer van niets. Hij heeft namelijk nooit een EK of een WK gewonnen. 3 Europacupjes, daar blijft het bij.

Virenque krijgt nu ook commentaar van oud recordhouders wat betreft de bolletjestrui, maar dat wordt goedgepraat door de media en iedereen neemt dat maar over. Armstrong krijgt commentaar en de media neemt dat over.....dus ook alle kijkers. Niet door mij:
Lance staat bovenaan de lijst en is beter dan Merckx en Hineault.
Armstrong zou beter ook eens een rit leren winnen.

Merckx reeds destijds alles en won vrijwel alles. Een palmares waarvoor je een krantenbladzijde nodig hebt. Die van Armstrong kan op een bierviltje.

In 69 had Merckx in de tour 6 ritten en tegelijk de gele trui, het groen en het bergklassement op zijn naam staan. Het peleton reed mee uit beleefdheid (alhoewel ze liever naar huis gingen)

Het feit dat Armstrong weer de tour wint zegt meer over zijn tegenstanders dan over hemzelf.
Dyslectics of the World: UNTIE!
  maandag 18 juli 2005 @ 18:17:12 #170
68638 Zwansen
pi_28916512
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:11 schreef skeppter het volgende:

[..]

Armstrong zou beter ook eens een rit leren winnen.

Merckx reeds destijds alles en won vrijwel alles. Een palmares waarvoor je een krantenbladzijde nodig hebt. Die van Armstrong kan op een bierviltje.

In 69 had Merckx in de tour 6 ritten en tegelijk de gele trui, het groen en het bergklassement op zijn naam staan. Het peleton reed mee uit beleefdheid (alhoewel ze liever naar huis gingen)

Het feit dat Armstrong weer de tour wint zegt meer over zijn tegenstanders dan over hemzelf.
Dat was een post van vorig jaar trouwens...

Je kan geen renner met Merckx of Hinault vergelijken, is ook niet eerlijk. Vergelijk Indurain met Merckx en Indurain wordt gedegradeerd tot niet meer dan een waterdrager. Moet je ook niet met Armstrong, 7x de Tour winnen is gewoon fantastisch en legendaisch. Punt.
pi_28916571
Nou ik wil niet veel zeggen maar Armstrong was vorig jaar absoluut briljant. Hij won toen rit na rit en vrat alles op.
pi_28916597
Je moet de renners inderdaad niet vergelijken. Maar hun palmares kan je wel naast elkaar leggen. De conclusies die je daaruit moet trekken laten niet veel ruimte voor discussie.
Dyslectics of the World: UNTIE!
  maandag 18 juli 2005 @ 18:23:30 #173
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28916653
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:20 schreef skeppter het volgende:
Je moet de renners inderdaad niet vergelijken. Maar hun palmares kan je wel naast elkaar leggen. De conclusies die je daaruit moet trekken laten niet veel ruimte voor discussie.
Cijfers zeggen ook niet alles. Merckx zou nu minder winnen, Armstrong had vroeger meer gewonnen. Ik vind Merckx ook wel een klasse beter, maar een uitgebreider palmares hebben dan een opponent is geen sluitend bewijs van superioriteit. Zoiets weet je nooit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 18 juli 2005 @ 18:23:51 #174
68638 Zwansen
pi_28916661
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef JohnDDD het volgende:
Nou ik wil niet veel zeggen maar Armstrong was vorig jaar absoluut briljant. Hij won toen rit na rit en vrat alles op.
Klopt, die Tour was ie misschien als in Merckx zijn beste tijd. Alleen Merckx zou dan in zo'n standaard jaar al de Giro en 5 etappes, Luik-Bastenaken-Luik, Milaan San-Remo, Parijs Nice en Gent Wevelgem gewonnen hebben. Om vervolgens na de Tour nog ff de Ronde van Lombardije te winnen en Wereldkampioen te worden.
pi_28916708
dat kon armstrong ook wel als hij doping gebruikte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')