door tijdgebrek nog niet aan toegekomen om ze te uppen, morgen zeker welquote:Op zondag 25 juli 2004 22:08 schreef danerit het volgende:
ben benieuwd naar je foto's, ik heb er niet zo heel erg veel gemaakt maar de foto's die ik heb gemaakt staan nog op een halfvol wegwerpdingetje, komen dus nog.
van dat afsnij stuk bedoelde ik dat grasveldje en niet de trap bij de brug![]()
lol dat was ik en een vriend... maar als ik met poncho ga lopen ben ik binnen 10 minuten net zo nat van het zweet als van de regen en als je in beweging blijft dan krijg je het ook niet koud en word je niet zo snel ziek.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:33 schreef JPM01 het volgende:
ja en als het regent ga dan niet zonder poncho lopen en met bloten armendie ben ik dinsdag tegen gekomen je zou er ziek van worden
![]()
en vooral geen paraplu opsteken wat dat hinderd uw mede lopers![]()
een avond4daagse kun je never nooit vergelijken met de 4daagse zelfquote:Op maandag 26 juli 2004 12:09 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben ook van plan (al voor de derde keer) om me in te schrijven, ik hoop dat ik het nu ook echt ga doen. Ik heb wel veel ervaring met avondvierdaagses, ook 15 kilometer, maar toch is de vierdaagse volgens mij voor mij zwaar. En daarom ben ik wel van plan om, als ik me inschrijf, te trainen.
Dat had ik zelf dus ook al gezegd, maar inderdaad ga ik als ik mee ga doen wel goed trainen, want dan wil ik het halen ook.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:03 schreef JPM01 het volgende:
[..]
een avond4daagse kun je never nooit vergelijken met de 4daagse zelf
het is er veel drukker
en tis veel zwaarder dan een gewone 4daagse, maar derhalve zou ik wel wat avond4daagse lopen als voorbereiding.
mijn voorbereiding dit jaar was niet goed, en dat merkte ik de 2e dag..., training had ik een 250 a 300 km gelopen, das te weinig.
ik ga al in januari beginnen met trainen en zodra je kan inschrijven doe ik dat ook gelijkvoorkomt veel problemen
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
bij deze gaat Haarbalpasta zich aanmelden voor het Nijmeegse vierdaagse 2005.
eten en drinken en mischien wel wat reserve matriaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:33 schreef 456 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg: de soldaten lopen met 20kg bepakking. Wat zit er eigenlijk in die rugzakken om het 20kg te laten?
stenen?
Wordt dit na afloop weer gewogen?
Ja precies, als het eten en drinken zou zijn, wordt die zak dus steeds lichter, waardoor het onder de 20kg zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:35 schreef JPM01 het volgende:
[..]
eten en drinken en mischien wel wat reserve matriaal
en de rest wordt opgevult gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |