quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mmz.. daar heb ik dus vanmiddag deze dure gekocht![]()

Ik ben op de grond voor dat rek gaan zitten om eens goed te neuzen en het eigen merk hangt dus blijkbaar in een ander rekquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Posdnous het volgende:
ik ook.
Ze zeiden mij dat dat de beste waren. geen woord over eigen merk.

Ik ga er maar vanuit dat het hetzelfde weer is als aankomende weekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef Oom_Agent het volgende:
damn....hoop dat het droog blijft ! Volgens de weermodellen de hele week stromende regen
het is nog vroeg en kan nog veranderen

dat hoop ik ook, anders valt de avondvierdaagse ook in t waterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:37 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat het hetzelfde weer is als aankomende week![]()

Dat gaan al die hongerige Afrikaantjes die meelopen niet leuk vinden...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
en nu gaat de novib misschien staken tijden de 4 daagse..

Nijmeegse vierdaagse lopers verzekerd van een aantal extra kilometertjes onder de voetenquote:Op zondag 10 juli 2005 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
O ja, de bussen schijnen trouwens óók al te staken.

Zie je van de vierdaagse af dan??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, ik moet die startkaart nog kwijt.
Weet iemand soms nog een belangstellende?

Idd dan hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef numero_uno het volgende:
Stelletje eikels, gewoon rijden die bussen ga de week erna maar staken

Ja gezelligquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:42 schreef edje34 het volgende:
En zijn jullie er klaar voor??

Ik sta zelf in Groesbeek op de camping, maar kom wel een paar keer in Lent op de camping, staan wat bekenden van me uit Breda, een mannetje of 12 geloof ik. Donderdag BBQ-en in Lent in ieder geval.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:31 schreef amokjeeh het volgende:
Zijn er nog mensen die dit jaar op de vierdaagsecamping in Lent staan?

Hoe komt het??tis gezellig en mooi om de vierdaagse van Nijmegen een keer te hebben gelopen.quote:

Ja Lent was de eerste die ik belde en dat was snel geregeld. En Lent is de camping die het dichtst bij het centrum ligt toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef martax het volgende:
[..]
Ik sta zelf in Groesbeek op de camping, maar kom wel een paar keer in Lent op de camping, staan wat bekenden van me uit Breda, een mannetje of 12 geloof ik. Donderdag BBQ-en in Lent in ieder geval.![]()
persoonlijk heb ik liever wat meer ruimte

blijf je alleen tijdens de vierdaagse op de camping of plak je er een vacantie aan vast om bij te komen??quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef martax het volgende:
[..]
Ik sta zelf in Groesbeek op de camping, maar kom wel een paar keer in Lent op de camping, staan wat bekenden van me uit Breda, een mannetje of 12 geloof ik. Donderdag BBQ-en in Lent in ieder geval.![]()
persoonlijk heb ik liever wat meer ruimte

Mwah we zullen zien op de camping. Op zich zou het wel mooi uitkomen. Ik loop voor mijn werk en ik wil een beetje laten zien dat de vierdaagse niet alleen lopen is en niet alleen voor oudjes is. Dus beetje gezelligheid helpt prima!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef martax het volgende:
De 4daagse "camping" van Lent is inderdaad wel lekker dicht bij de start, net over de Waalbrug vanuit Nijmegen gezien. Maar dat is dus ook meegenieten van vuurwerk ed. op de Waalkade.
Maar gelukkig krijg je net genoeg ruimte om je tentharingen niet in de tent van de buren te hoeven zetten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |