Wat gebruik jij??quote:
Ze hebben grappige namen zoals Plastic Elastic, Styling Steel, Freezing Gel of Hair Glue en beloven stuk voor stuk datje haar precies in het model blijft datje wilt hebben. Opstandige krullen worden getemd, dof haar krijgt een metalen glans en zelfs slap haar kan met zo'n speciaal product worden omgetoverd tot een extreem spiky kapsel. De fabrikanten kunnen je ook niets meer aansmeren, want uit onderzoek blijkt dat jij als consument precies weet watje aanschaft en telkens weer op zoek bent naar nieuwe producten. Jongens tussen de 15 en 19 jaar blijken trouwens vooral gel te gebruiken en meisjes in die leeftijdscategorie kiezen eerder voor een mousse. Maar watje ook koopt, geur, gevoel en resultaat van het stylingproduct staan bovenaan je verlanglijstje.
wordt t er niet vet van?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:29 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Hé jij daar, zit mijn kuif goed??
[..]
Wat gebruik jij??
Ik ben overgestap naar haarprodukten van Sebastiaan. Recente aankoop die me zeer goed bevalt is dit product:
[afbeelding].
+ gel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:38 schreef Steve-O het volgende:
Brylcreem of murrays
Murrays geprobeert?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn klotekuif stort altijd in na paar uur.. Wat voor spul ik er ook indoe
Kijk nu eens. Goed??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag er niet een mooi murray's plaatje in de OP, schatje?.
is dat stevig?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Murrays geprobeert?
Nee, nog stevigerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
is dat stevig?
Die rechtsboven zo nu en danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:35 schreef Virus.NL het volgende:
Ik gebruik de OutOfBed het meest
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/37964/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Hmm...quote:Op zondag 25 juli 2004 01:05 schreef Steve-O het volgende:
Murrays
ik kwam der ook pas na ene maand achter dat ik de afro versie had gekocht
Ik denk deze:quote:Op zondag 25 juli 2004 10:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm....
Wat is dat dan? Misschien heb ik die ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |