Geweldigquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Hij zat ook heel leuk de hele tijd Joden te roepen. Ik denk dat hij nu wel enkele lekker blauwe plekken heeft daardoor!
Grappige was dat hij iedere keer weer verbaast naar mij keek "Hey! Een Kakkerlak!" en dat 10x ofzo! Hahaha!
De oorzaak van zijn dronkenheid was het zogenaamde "kaartjeblazen".quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:31 schreef VoreG het volgende:
Geweldig. Dronken mensen kan je zo ongelooflijk mee lachen, je kan ze allerlei opdrachten laten uitvoeren enzovoort. Nadeel is dat je vaak de kans niet krijgt om de opdrachten te geven, omdat je zelf bezopen bent
.
Leuk spelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De oorzaak van zijn dronkenheid was het zogenaamde "kaartjeblazen".
Wie?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, jouw award vind ik verbazend. Ik vind jou verre van anoniem posten namelijk.
Eens, ik had ook één van de andere kandidaten verwacht, vind jou helemaal niet onopvallend.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, jouw award vind ik verbazend. Ik vind jou verre van anoniem posten namelijk.
6 lege glazen neer zetten. Dan gooi je met een dobbelsteen, gooi je 1 schenk je glas 1 in, maakt niet uit hoe vol. Als iemand dan een getal gooit waar bier inzit moet je die in 1 keer opdrinken.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:01 schreef Eilanden het volgende:
Wat is zessen?
Misschien ken ik het wel maar noemen we het anders
Mexen! 2-1 gooien is winnend!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:42 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand het kroegdobbelspel Mexicaantje ? Kan je ook een kater bezorgen.
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mexen! 2-1 gooien is winnend!
Zeer gevaarlijk, vooral door de regel 'dobbelsteen in spoelbak = rondje jenever'
Mexxen ook zeer leuk jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:42 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand het kroegdobbelspel Mexicaantje ? Kan je ook een kater bezorgen.
ik ga altijd voor de katerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mexxen ook zeer leuk ja. Maar vrijwel alle kroegspellen bezorgen je of een kater of een soa
.
Soa is niet altijd even geslaagd inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga altijd voor de kater
Zou het mooi weer zijn ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:14 schreef Vom het volgende:
Het is weer druk in Hools![]()
Ik weet het niet, ik ben aan het lerenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou het mooi weer zijn ?
Het is heerlijk weerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben aan het leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |