Wij zitten op rij 7, omdat mijn zwager zo groot isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:51 schreef CarOnline het volgende:
Ben helemaal gaar, we zijn vandaag naar K3 geweest in Den Haag, ben net een half uurtje terug.
Nu ff de foto's van de camera halen, Moussy het was hartstikke leuk!! Echt een aanrader, we zaten 3e rij van voren, das HARSTIKKE dichtbij
Leuke meiden zijn het, leuke show, helaas werden B&Raan het eind bijna onder de voet gelopen door enthousiaste kleuters en nog veel fanatiekere moeders. Dat was wel even vervelend maar verder hartstikke leuke show!
Behh zie dat er een aantal fotos wazig zijn doordat ik ze te dichtbij genomen heb. Zit je es dichtbij krijg je dat weer![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:50 schreef Syrena het volgende:
En Luchtbellie is misschien begonnen !!! 'n Voorzichtigeloslaat
Hans Textiel, 4,99quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:49 schreef bixister het volgende:
leuke sandalen moussy!
mooie schoenenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:01 schreef moussy het volgende:
ff crosposten hoor, ik heb zooooooo lopen pielen, samen met plankie, ga eens ff in het filmpies topic kijken
Ik heb vandaag Cas zn schoenen binnen gekregenhij werd kwaad toen ik ze uit deed
![]()
[afbeelding]
Zie Kinder foto topic!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij zitten op rij 7, omdat mijn zwager zo groot is
Ik krijg er helemaal zin in, behalve het laatste stukje, maar dan zet ik René wel ff bij zwagertje op zijn nek, die lopen ze toch niet onderste bovenfoto's
ik zou 't niet meer weten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:55 schreef Jessicaa het volgende:
Bixis kreeg jij ze van de postbode of speciaal met de pakketpost met zo'n busje?
Nou... een foto zal ik jullie maar niet aandoen...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Krijgen we nou geen post van jou net als van Zoë....
Ik ben Rewimo en ik doe een fok-smilie na
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Krijgen we nou geen post van jou net als van Zoë....
Ik ben Rewimo en ik doe een fok-smilie na
Kolere zeg !!! Het is dat asbest tegenwoordig verboden is, maare . . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik ben het gewend, ik verbrand elke keer weer. Ondanks factor 60
Vitiligo heb ik ook en ja daar kan je niet mee in de zon. Heb jij het ook als je een wondje of beschadiging heb gehad van de huid dat er dan nieuwe plekken komen? En dat die krengen groter blijven groeien? Gelukkig heb ik de van de rest een vrij stabiele huid die niet snel verbrand. Ik had ooit een creme die ik vergoed kreeg van het ziekenfonds, maar verbrande er sneller door, nu gebruik ik meestal die van vichy en dan hoogste factor, geloof dat dat idd 60 isquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Jessie, P20 ken ik ook, het helpt wel maar helaas niet zo dat ik niet verbrand. Ik smeer factor 60 van Ambre Solaire, en ook dat werkt niet afdoende. Ik heb vitiligo, een huidziekte waarbij je pigment verdwijnt, en helaas is als gevolg daarvan ook mijn normale huid erg gevoelig voor verbranding geworden.
Heeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:51 schreef ThunderChild het volgende:
Laat Babybel maar de pleuris krijgen, hoor toch niks meer
* Karin zwiept de deur uit . . .
Laat dan tenminste je GSM bij ons achterquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:51 schreef ThunderChild het volgende:
Laat Babybel maar de pleuris krijgen, hoor toch niks meer
* Syrena zwiept de deur uit . . .
Mja factor 60 dus. Bij normale mensen blijft de huid dan in de felste zon spierwit. Bij mij niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
wat smeer je dr op rewimo? ik ben vorig jaar door kokend water op mijn schouder verbrand en daar is het pigment ook uit verdwenen. als ik in de zon loop verbrandt dat ook meteen!
* lady-wrb vindt het ook niet echt een taktische opmerkingquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:28 schreef coolbabe het volgende:
TC, was het niet gezellig vanmiddag bij luchtbel? Beetje vreemd om te zeggen dat babybel de pleuris kan krijgen
gewoon, gezien eerdere reacties enzoquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
hoe dat zo, easy?
Luchtbel zelf kan ook wel eens zo uit de bocht komenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk hetzelfde als Rewimo. Ik vind het keilief dat ie vanmiddag bij dr is geweest enzo en hij zit volgens mij netzo erg in spanning. Volgens mij kwam het er iets minder uit, maar geloof niet dat het zo rot bedoeld was.
En laagte ?? Krijg je dat wel ??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:48 schreef coolbabe het volgende:
Ik kan toch al geen hoogte krijgen van hem dus deze uitspraak verbaasde mij ook niet moet ik zeggen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En laagte ?? Krijg je dat wel ??
Ik ben helemaal geen vervelend mannetje . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:24 schreef Loena-tik- het volgende:
Tis gewoon een beetje een vervelend mannetje die TC( Loena heeft daar ervaring mee, heb er thuis ook zoeen rondlopen) Maar het is wel lekker om af en toe op iemand te kunnen schelden hier op fok dusse, laat lekker gaan![]()
Regel ik ff.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:37 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand voor mij het nummer broertje van Herman van Veen?
oeh, graagquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Regel ik ff.
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:26 schreef ThunderChild het volgende:
Ik weet het wel zeker
Zodra ik wat krijg, dump ik het hier maar ik denk dat het pas morgenochtend wordt eer ik wat te weten kom ...quote:Op zondag 25 juli 2004 00:27 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk dak zo maar eens ga slapen...en hopen op een Minibelletje morgenochtend
Ja, probeer het nu via m'n Lycos account. Als dat niet lukt, dan doe ik het (bij hoge uitzondering) via m'n eigen Quicknet account, maar ik heb Office er nog niet op gepleurd . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 00:31 schreef moussy het volgende:
MSN?
Graag gedaanquote:Op zondag 25 juli 2004 00:44 schreef moussy het volgende:
dankjewel
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen vervelend mannetje . . .![]()
Ding ligt ergens op de tafel, het geluid staat op z'n hardst (schijt aan de buren hebbend . . .) en dat ding gaat vanzelf wel af als er nieuws is . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Pff vind je het niet spannend, zit je niet steeds op een smsje te wachten...
Doosjes, beplakt met schelpenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn schelpendoosjes?
Nee zeg, alsjeblieft, bewaar mequote:Op zondag 25 juli 2004 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
en dan is het zomaar twee uur stil zeg, op het speeltuinbankje nog wel!
iedereen op visite bij ouders/schoonouders ofzo?
Wat leukquote:Op zondag 25 juli 2004 14:12 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben net babietje wezen kijken bij de buuf: Naomy van 2300 gram klein
Jullie gaan verhuizen, rena? Wat leuk dat die mensen langskomenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:51 schreef rena het volgende:
Wij hebben ook bezoek, van de mensen die in ons huis gaan wonen. Ze hebben 2 jongetjes van 6 en 4 en een meisje van 13 maanden. Meisje is n schatjeBlonde haartjes, grote blauwe ogen en ze zit de hele tijd naar me te lachen
en de jongetjes zijn bang voor mij
![]()
En vanavond gaan we barbecuenen het regent
![]()
Ja, we gaan in september verhuizen, het zijn erg aardige mensen, dus ik laat het huis met een gerust hart naquote:Op zondag 25 juli 2004 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jullie gaan verhuizen, rena? Wat leuk dat die mensen langskomen
Nou... mijn moeder belt me net met een megaspoedgeval... ik heb gevraagd wat er is, maar het kan niet over de telefoon en ze kan ook écht niet hierheen komen. Ga er toch maar even naar toequote:Op zondag 25 juli 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee zeg, alsjeblieft, bewaar me
tjaquote:Op zondag 25 juli 2004 16:23 schreef livelink het volgende:
Alles kan over de telefoon, Miss_D. Je kan misschien niet over de telefoon het probleem oplossen, maar zij kan wel over de telefoon uitleggen waar het over gaat. Dit soort telefoongesprekken wantrouw ik per definitie (ervaring met schoonmoeder heeft me geleerd dat wantrouwen altijd terecht is)
Hoi lieverdquote:Op zondag 25 juli 2004 16:26 schreef LadyS het volgende:![]()
LadyS komt ook weer eens hier kijken
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoi lieverd
Doei lieverd
Zo doe ik het bij bij m'n opoe. Lief mens hoor, ik zal er niks van zeggen maar af en toe is het "red alert" toestanden voor alleen een vuilniszak wat ff in de verzamelemmer gedumpt moet worden . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 16:32 schreef livelink het volgende:
Ik eis van mijn schoonmoeder tegenwoordig dat ze eerst toch min of meer aangeeft wat er aan de hand is voor ik besluit hals over kop en stijf van de stress en angst naar haar toe te gaan.
Komt er al wat ritme in, LadyS? Enne, hoe vind je het nou, mama zijn?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:59 schreef LadyS het volgende:
zo, ben blij dat ik even zit
Amber is een lieverd, maar ik begin de gebroken nachten nu wel te merken
ik heb geloof ik veel bankjes gemist![]()
miss-d
Bewijs 's met een nieuwe foto reeks . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 16:59 schreef LadyS het volgende:
zo, ben blij dat ik even zit
Amber is een lieverd, maar ik begin de gebroken nachten nu wel te merken
Niet veel hoor. Samenvattend: Het is begonnen bij Luchtbel, mar het schiet voor geen meter op . . .quote:ik heb geloof ik veel bankjes gemist![]()
Nee, Noord-Holland.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:32 schreef Sugar het volgende:
ThunderChild, kom jij uit Limburg?
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, Noord-Holland.
ShaoliN ook trouwens, we zijn in hetzelfde ziekenhuis geborenquote:Op zondag 25 juli 2004 17:52 schreef beefcake het volgende:
[..]Ik kom ook uit Noord-Holland
Maar ja, Noord-Holland is groot... Ik kom uit 't Gooi.
Omgeving Alkmaarquote:Op zondag 25 juli 2004 17:52 schreef beefcake het volgende:Ik kom ook uit Noord-Holland
Maar ja, Noord-Holland is groot... Ik kom uit 't Gooi.
Ehhhmmm, Shrek 2 gezien ??quote:Op zondag 25 juli 2004 18:02 schreef lady-wrb het volgende:
wat heb jij met boots thunderchild?
Het verwijst naar Puss in Boots (van Shrek)quote:Op zondag 25 juli 2004 18:02 schreef lady-wrb het volgende:
wat heb jij met boots thunderchild?
NIET, ik heb hem ook in m'n userincon staan!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhmmm, Shrek 2 gezien ??
Syrena moest weer zonodig 'Noble steed' van me jatten![]()
Is het "in boots" ?? Kut! Er moet ook niet in accenten tegen mij gesproken worden, want dan valt de helft weg . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 18:07 schreef Syrena het volgende:
Het verwijst naar Puss in Boots (van Shrek)
Ja, die Antonio Banderas heeft nog steeds een vet accent. Normaal moet je dat juist snel zien kwijt te raken in Hollywood. Ach, misschien is het wel sexy.... *brrr*quote:Op zondag 25 juli 2004 18:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is het "in boots" ?? Kut! Er moet ook niet in accenten tegen mij gesproken worden, want dan valt de helft weg . . .
(wijlen) RKZ in Hilversum!!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:55 schreef piglet het volgende:
Diaconessen ziekenhuis, beefcake?
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:09 schreef Syrena het volgende:
En het is Puss IN Boots...niet with![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ?? Doe's dan ff een foto !?!?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef lady-wrb het volgende:
lady is wel With Red Boots
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb ik al gezegd dat ik een hekel aan je heb ??
Ah, dat wilde ik nog weten, wat dat WRB wasquote:Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef lady-wrb het volgende:
lady is wel With Red Boots
Ik heb geen rode schoenenquote:Op zondag 25 juli 2004 18:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ah, dat wilde ik nog weten, wat dat WRB was
ik heb alleen rooie gympies.
Dan weet je het nuquote:Op zondag 25 juli 2004 18:17 schreef Syrena het volgende:![]()
![]()
Weet ik niet meer !!
Ik weet het, maar onherroepelijk zullen weer een paar dames eroverheen vallen . . .quote:Ik kan wel wat hebben hoor![]()
Huh ??quote:Of moet Moussy alvast de chips en de cola weer pakken? Hihi
dat had je in mijn profiel kunnen lezenquote:Op zondag 25 juli 2004 18:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ah, dat wilde ik nog weten, wat dat WRB was
ik heb alleen rooie gympies.
Hallo zeg !!!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:31 schreef lady-wrb het volgende:
speciaal voor thunderchild:
de rode laarzen van lady-wrb
[afbeelding]
als het moet wel hoor!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg !!!
Kan je daar nog wel op lopen ??
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:37 schreef Merisse het volgende:
Lady WRB!!! Mijn man heeft ineens ook interesse in het Ouders Forum heeft iets met laarzen
Kijk, daar gaan we al . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 18:37 schreef lady-wrb het volgende:
als het moet wel hoor!![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat had je in mijn profiel kunnen lezen
(zie mijn email-adres)
Oh, vandaar. Doe voor mij dan maar wat sinas, cola drink ik niet . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 18:40 schreef Syrena het volgende:
ThunderChild: Moussy en ik pakken altijd chips en cola als er ergens weer een ruzie of scheldpartij op komst is, dat zie je meestal aan ietwat verhitte posts. Tis eigenlijk meer eh leedvermaak, kijken hoe mensen zich kunnen opnaaien over iets.
Dat zweet ook weer zo hequote:Op zondag 25 juli 2004 18:42 schreef lady-wrb het volgende:
eigenlijk wel he, syrena? maar toch maar niet
Dalijk mag ie haar nooit meer bellen joh!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:45 schreef Sugar het volgende:
ThunderChild, kun je niet weer eens polsen bij Luchtbel? Aaaah?![]()
Ik niet hoor!! Ik hou wel van een beetje sarcasmequote:Op zondag 25 juli 2004 18:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ik weet het, maar onherroepelijk zullen weer een paar dames eroverheen vallen . . .
Ik heb een kwartiertje geleden een berichtje gestuurd, maar nog niks terug gekregen . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 18:45 schreef Sugar het volgende:
ThunderChild, kun je niet weer eens polsen bij Luchtbel? Aaaah?![]()
Ik ook. We kennen je toch wel een beetje, ThunderChild in bootsquote:Op zondag 25 juli 2004 18:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik niet hoor!! Ik hou wel van een beetje sarcasme![]()
Pray for mercy . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 18:50 schreef Syrena het volgende:
Ik ook. We kennen je toch wel een beetje, ThunderChild in boots
Ja ze zouden Peet goed staanquote:Op zondag 25 juli 2004 18:52 schreef beefcake het volgende:
Wauw sexy hoor
met of zonder zweep?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:53 schreef Syrena het volgende:
Oke, wil je me nu nog wijsmaken dat je géén strak zwart pakje bezit? Of is het een rood pakje?
Absoluut mét !quote:Op zondag 25 juli 2004 18:53 schreef moussy het volgende:
[..]
met of zonder zweep?
Oeh laten we naar het keldertje gaan!!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:53 schreef moussy het volgende:
[..]
met of zonder zweep?
Aaawwww...look at him! What a sweet little kitty! *aai*quote:Op zondag 25 juli 2004 18:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pray for mercy . . .![]()
![]()
![]()
Goed, ik ben weg hier . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 18:54 schreef beefcake het volgende:
Ik zie nu een ThunderChild voor me in de laarzen van lady-wrb
Here kitty kitty kitty!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Aaawwww...look at him! What a sweet little kitty! *aai*
daar mag ik niet inquote:Op zondag 25 juli 2004 18:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oeh laten we naar het keldertje gaan!!![]()
Oeh stoute moussyquote:Op zondag 25 juli 2004 18:56 schreef moussy het volgende:
[..]
daar mag ik niet inlieslaarzen staan me niet
Ja je hebt nu je lesje toch wel geleerd om het zo maar te zeggen?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:58 schreef moussy het volgende:
Is dit nou jouw definitie van geen contact meer hebben?
Goh, dan heb ik met héél veel mensen geen contact meer
Peet is dan altijd als een YMCAquote:Op zondag 25 juli 2004 18:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oeh stoute moussy
Nee, dat is niet mijn definitie van geen contact meer hebben. Maar wist ik veel! Als iemand je half in paniek op belt, en er is een ernstig zieke in de familie, dan denk je toch echt niet aan zoiets....quote:Op zondag 25 juli 2004 18:58 schreef moussy het volgende:
Is dit nou jouw definitie van geen contact meer hebben?
Goh, dan heb ik met héél veel mensen geen contact meer
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:11 schreef beefcake het volgende:
(wijlen) RKZ in Hilversum!!
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja je hebt nu je lesje toch wel geleerd om het zo maar te zeggen?
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga zo ff bijlezen, maar eerst ff spuien..... laat ik het zo zeggen: ik heb mijn moeder gezegd dat als ze me nog één keer voor een dergelijk spoedgeval laat komen, ik eigenhandig een spoedgeval van haar maak. Ze werkt een uur of vijftien per week, al een jaar, en nu moet ze voor het eerst haar eigen loonbriefje invullen. Dat gaat op een gezamenlijke lijst... een collega die 1 1/2 uur had gewerkt, had 1:50 ingevuld. Maar zij had 1 3/4 uur gewerkt, hoeveel moet zij dan invullen?We mochten wel blijven eten. Ik: wat kook je? Zij: ik haal friet! Ik: je zit toch altijd te vertellen dat ik moddervet ben, dan bied je me toch geen friet aan
Zij: uitgeluld
Dit doe ik dus noooooooooooooit meer maar blijkbaar moet je toch een keer meemaken dat het niks is, voordat je het werkelijk gelooft
Owjah? Welke maat?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:55 schreef lady-wrb het volgende:
hahahahahahaha die zwarte zijn voor de verkoop hoor
Dat is zo. Is er geen ander familielid of vriend van de familie die jou op de hoogte kan houden ??quote:Op zondag 25 juli 2004 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, dat is niet mijn definitie van geen contact meer hebben. Maar wist ik veel! Als iemand je half in paniek op belt, en er is een ernstig zieke in de familie, dan denk je toch echt niet aan zoiets....
ik geloof maat 41 ofzo ( zonder zweepje)quote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Owjah? Welke maat?![]()
Met zweepie? Hhmhmhmhmmm....
Kom op zeg, zulke dingen kunnen ook per telefoon.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is zo. Is er geen ander familielid of vriend van de familie die jou op de hoogte kan houden ??
Zijn smaak wel. Heb je een winkeltje lady-wrb?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:51 schreef lady-wrb het volgende:
speciaal voor de man van merisse:
[afbeelding]
Ja, maar ze wilde toch perse niet zeggen wat er was?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Kom op zeg, zulke dingen kunnen ook per telefoon.
Huh ?? Zeg ik dan dat het anders moet ??quote:Op zondag 25 juli 2004 19:05 schreef moussy het volgende:
Kom op zeg, zulke dingen kunnen ook per telefoon.
Moussy bedoelde dat Miss-D's moeder had kunnen zeggen wat er was.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Huh ?? Zeg ik dan dat het anders moet ??
we hebben er een aantal op internet gehad jaquote:Op zondag 25 juli 2004 19:06 schreef Merisse het volgende:
[..]
Zijn smaak wel. Heb je een winkeltje lady-wrb?
Ik gooi altijd alles weg enzo. (ik heb het nu over boeken enzo he, geen zwepen en pakjesquote:Op zondag 25 juli 2004 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
we hebben er een aantal op internet gehad ja![]()
Nee, die hoop heb ik opgegeven. Ik heb geaccepteerd dat zij zo wil zijn naar mij toe en dat niet zo gauw zal veranderen, bovendien heb ik ook niet meer de wil om haar te veranderen. Ik neem geen contact met haar op, zij neemt de laatste tijd steeds contact met mij op, waarna ik een minuutje met haar door de telefoon praat en haar steeds afwijs. Nu flikt ze dit geintje, maar dat werkt natuurlijk ook maar één keer, voortaan belt ze 112 maarquote:Op zondag 25 juli 2004 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
het is zo moeilijk om met je moeder te breken he miss-Dynastie?
heb jij nou ook dat je ergens heel stiekem hoopt dat ze ooit het licht zal zien?
dat ze ooit zal begrijpen wat ze je heeft aangedaan?
ik weet dat mijn moeder haar fouten nooit, nooit, nooit zal toegeven
en toch blijf ik diep binnenin hoop koesteren dat ze het ooi zal doen
Ik moet ze eerst nog van zolder halen, het zijn voornamelijk kinderboeken van rond 1920 - 1960.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:17 schreef lady-wrb het volgende:
oeeeeee boeken ben ik gek op! zet je ze hier op V&A?
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:17 schreef Syrena het volgende:
Ik ben echt een apparaten-mens, dan wil ik dat perse hebben, en dan heb ik het: Oh....was het dat....![]()
Tja.... dat probeert mijn ma dus ook......... keihard afstoten en dan weer langzaam vriendelijk naar zich toe halen, om vervolgens weer af te stoten. Het verschil is alleen dat ik er vroeger keer op keer intuinde, nu nog maar een keer dus en eigenlijk weet en voel ik het diep van binnen ook wel, dat het onzin is, maar ik moet het dan toch met eigen ogen zien. Om gewoon vrede te hebben en houden met mijn beslissing, die de enige juiste isquote:Op zondag 25 juli 2004 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook zo'n portret. heb vorige week nog toegeschreeuwd dat ik dr nooit van mijn leven meer hoef te zien en te spreken
drie maal raden van wie ik een kaart krijg voor mijn verjaardag
Komt wel goed hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
sterkte ermee miss-Dynastie
Hoooooooooooooooooooooooooooooo! Alsjeblieft eerst een gil geven naar mij!!! (En naar lady-wrb, die is ook van de kinderboekenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet ze eerst nog van zolder halen, het zijn voornamelijk kinderboeken van rond 1920 - 1960.
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje kinderboeken nog wel. dat is mijn grote hobby. mijn ex heeft helaas meer dan de helft van mijn boeken achtergehouden. dus ik mag weer opnieuw beginnen.
gelukkig heb ik gisteren wel pluk van de pettenflet teruggekregen
Oke, oke, jullie horen het als allereerste !!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooo! Alsjeblieft eerst een gil geven naar mij!!! (En naar lady-wrb, die is ook van de kinderboeken)
Nog meer troep, wordt lekker zo . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 19:29 schreef Syrena het volgende:
Oh help, ik ga dalijk gewoon nog meer boeken kopen.... heeelllppp !
was het maar waar zeg! ik vroeg al mijn kinderboeken terug. in totaal geloof ik wel een stuk of 10 oudjes teruggekregen, terwijl ik een hele verzameling nieuwe had. zelfs de harry potterboeken van luca (ja sorry, hij heeft ze echt vorig jaar voor zijn verjaardag gekregenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor
Is jouw ex je langzaamaan je spullen aan het teruggeven
Nou, wijlen mijn oma, die van de boeken, die had pas troep !!!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nog meer troep, wordt lekker zo . . .
Oh jammer, ik had gehoopt dat hij wat tot zijn positieven was gekomenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was het maar waar zeg! ik vroeg al mijn kinderboeken terug. in totaal geloof ik wel een stuk of 10 oudjes teruggekregen, terwijl ik een hele verzameling nieuwe had. zelfs de harry potterboeken van luca (ja sorry, hij heeft ze echt vorig jaar voor zijn verjaardag gekregen) heb ik niet meer teruggezien. en dat met als reden dat oudste zoon ze wil houden. hij wil niet eens een lijst met titels geven, zodat ik nog kan proberen vervangingsexemplaren te vinden.
gelukkig heeft hij er zo weinig verstand van dat hij mijn verzameling waardevolle oude kinderboeken klakkeloos meegegeven heeft. die zijn dus echt moeilijk te vervangen. er is een levendige handel in, dat wel, maar ze zijn gewoon duur aan het worden.
hij heeft ook al mijn cd's nog. die zijn ook niet allemaal meer te vervangen. zeker mijn verzameling cd-singles niet, waar hij altijd al verlekkerd op geloerd heeft
Zo'n zolder hadden m'n grootouders ook, zat vol met troep en ik zat altijd de oude Robbedoezen te lezen . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 19:37 schreef Syrena het volgende:
Nou, wijlen mijn oma, die van de boeken, die had pas troep !!!
Die had een heeeeeeeeeeeeeeel groot huis (vroeger pension gehad) en dat stond tot de nok toe vol met spullen. Daar kon je met de BBC nog es een goeie Car Booty houden.
Ze spaarde alles, boeken, eierdopjes, knikkers, blauw glaswerk, glazen presse papiers, puntenslijpers, porseleinen poppen. Op zolder had ze drie bankstellen uitgestald staan. Als ze een nieuw kocht, ging het oude naar zolder. Plek zat. Daar heb ik wat dagen doorgebracht op die zolder. Stoffig en hardstikke muf, en maar in oude jaargangen van de Margriet kijken (rond 1950!), kralen zoeken, stukjes stof zoeken. Geweldig.
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:40 schreef lady-wrb het volgende:
maar weet je wat ik het ergste vind? hij wil geen alimentatie voor luca betalen!
Maar hij verzorgt toch jullie oudste? Of moet jij daar ook voor betalen? Anders is het toch zo dat je ieder een kind verzorgt en dat hij daarom niet hoeft te betalenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:40 schreef lady-wrb het volgende:
maar weet je wat ik het ergste vind? hij wil geen alimentatie voor luca betalen!
Heerlijk was dat he.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo'n zolder hadden m'n grootouders ook, zat vol met troep en ik zat altijd de oude Robbedoezen te lezen . . .![]()
Ik ook. Vreselijk onrechtvaardig, vooral na wat ie zo gedaan heeft (heb stukje gelezen hierover, meen in R&P)quote:Op zondag 25 juli 2004 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]Dat is het ontkennen van je kind
Zou ik ook zeer boos om zijn ja. En verdrietig
nee hoor, hij is wettelijk verplicht om bij te dragen in de zorg voor zijn kind. heeft te maken met inkomenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij verzorgt toch jullie oudste? Of moet jij daar ook voor betalen? Anders is het toch zo dat je ieder een kind verzorgt en dat hij daarom niet hoeft te betalen
Oh, oke, dat wist ik niet. Ik dacht dat je het op die manier 50-50 verdeelde, maar op zich klinkt het wel logisch om het naar inkomen te doen. Is er niks door de rechter vastgesteld?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee hoor, hij is wettelijk verplicht om bij te dragen in de zorg voor zijn kind. heeft te maken met inkomen
Doe's een foto van het uitzicht ??quote:Op zondag 25 juli 2004 19:44 schreef Syrena het volgende:
Als ik miljonair was had ik 'm al lang uitgekocht. Het ligt heel mooi midden op een berg, vanaf de zolder kun je op een hele heldere dag Maastricht zien liggen.
Mijn java werkt niet meer, maar ik meen dat het dit het was:quote:Op zondag 25 juli 2004 19:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe's een foto van het uitzicht ??
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:58 schreef Rewimo het volgende:
Piemelehook?
quote:Op zondag 25 juli 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi Clauwheee
Lekker gegeten???
Wat heb je gehad danquote:Op zondag 25 juli 2004 20:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]Beetje teveel...
Ben nou al verliefd op het uitzicht :')quote:Op zondag 25 juli 2004 19:55 schreef Syrena het volgende:
Mijn java werkt niet meer, maar ik meen dat het dit het was:
http://www.geulle.com/parel/panorama/tup.html
In de Piemelehook woont de rest van de fam (wat ooms van m'n vader)(is vanuit het huis van m'n oom de straat uit)
http://www.geulle.com/parel/panorama/hook.html
Ach, morgen is 'ie het weer vergeten. Anders moet je het nog een hele tijd aanhoren . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
hoppa nog een potje verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |