Nee, dat was een tekenfilm.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:38 schreef Prowl het volgende:
Volgens mij dat gele vogeltje Le Piaf ofzo
Ja, zover was ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Volgens mij was dat soort van kleurige struisvogel of zo, had een heleboel kleuren als veren
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik herinner me alleen dat er zo'n grote pop zat en verder niks deedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ookMaar hoe heet ie.......denkdenkdenk
.
Volgens mij was ie ook niet erg aardig tegen Irene, toch? Hij zat haar toch altijd te pikken?
toen in 1999 het programma stopte had je de grote telekids veilingquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:02 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan er écht niet tegen wanneer ik iets niet weet.
Maar wat ik tot nu toe gelezen heb klopt volgens mij wel, ja.
Signalement: Middelgroot tot groot postuur, gekleurde veren (veel blauw en paars), sterke neiging tot het pikken van presentatrices.
De beelden die jij laat zien, zijn van ongeveer 1,5 jaar na de periode die ik bedoel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
toen in 1999 het programma stopte had je de grote telekids veilingen die pop die jij bedoelt
stond er toen ook bijen die werd toen ook geveild hij was roze volgens mij en was in de begintijd door de weeks op telekids te zien tussen 4 uur en 5 uur
hier wat pics dat irene het programma alleen presenteerde
[afbeelding] volgens mij is dat die pop![]()
[afbeelding] en daar zit ie ook denk ik
[afbeelding]
en die vogel had een hele rare naam gekke dientje volgens mij![]()
ik heb hem vergroot en het is inderdaad die pop
[afbeelding]
Nee, dat werd gepresenteerd vanuit een bed.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:51 schreef fratsman het volgende:
Bedoel je niet Linda de Mol met de DJ Cat show?
Nee, geen naam gehoord.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:15 schreef Croupouque het volgende:
Tom_Tom-, je bent een held, echt waar!
Heb je ook kunnen achterhalen wat zijn naam is?
Wat was kindertelevisie vroeger toch mooi.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat jongetje op het eerste plaatje verzamelde kleerhangers(...) En bij die andere zong Marco Borsato en stond Irene een deur te schilderen.
wat was dat een lelijke popquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb geen caps, maar wel zojuist foto's gemaakt van de TV.. De vogel staat namelijk op de videoband van Het Beste van 10 jaar Telekids.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee,quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
wat was dat een lelijke pop![]()
volgens mij klopt dat welquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:11 schreef Verfokker het volgende:
Dat beest heette zoiets van Kaatje Tokkel
carlo zat in die popquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, een hele grote nep-Pino.
Was dat niet Anniko van Santen met het programma 'Cartoon Express' ?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:26 schreef Internationalist het volgende:
Even een vraagje tussendoor als het mag
Zaterdag Telekids en zondag had je vroeger ook een soortgelijk programma. Maar dan zonder show, gewoon een meisje dat post voorlas en tekenfilms aankondigde (batman enzo) . Hoe heette dat programma en de presentatrice ookalweer?
Klopt. En dat kwam doordeweeks ook op tv, tussen de ontbijtnieuws uitzendingen door. In het begin reisde ze volgensmij met een trein door Nederland, en later ging ze ook naar het buitenland(veel voor het W.W.F.)quote:Op zondag 25 juli 2004 17:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Was dat niet Anniko van Santen met het programma 'Cartoon Express' ?
klopt kan ik me nog herinnerenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, een hele grote nep-Pino.
Blossom dat wijf had een neus man, tering!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:13 schreef DarcMarc het volgende:
Weet je wat ook cool was NOW tv met Danny Rook met serie,s als are you afraid of the dark
Blossom en saved by the bell dat kwam altijd na de cartoon express op zondag![]()
Whahaha, dat was inderdaad een flinke gok!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef MikeyMo het volgende:
Blossom dat wijf had een neus man, tering!
CXartoon Express met Anniko vaqn Santen. Ze stond altijd voor en achter zo'n baluw decors waar de hele tijd een rijdend treintje in geprojecteerd werdquote:Op zondag 25 juli 2004 17:26 schreef Internationalist het volgende:
Zaterdag Telekids en zondag had je vroeger ook een soortgelijk programma. Maar dan zonder show, gewoon een meisje dat post voorlas en tekenfilms aankondigde (batman enzo) . Hoe heette dat programma en de presentatrice ookalweer?
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Whahaha, dat was inderdaad een flinke gok!
ok dan, thanks!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Klopt. En dat kwam doordeweeks ook op tv, tussen de ontbijtnieuws uitzendingen door. In het begin reisde ze volgensmij met een trein door Nederland, en later ging ze ook naar het buitenland(veel voor het W.W.F.)
Ja, mooie tijden, man. Dat mis ik echt. Elke zondag om 12 uur. Volgens mij na Telekids.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:26 schreef Internationalist het volgende:
Zaterdag Telekids en zondag had je vroeger ook een soortgelijk programma. Maar dan zonder show, gewoon een meisje dat post voorlas en tekenfilms aankondigde (batman enzo ) . Hoe heette dat programma en de presentatrice ookalweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |