Nee, lijkt mij ook niks.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:33 schreef it_was_me het volgende:
Zo hoeven ze mij niet te noemen iig
ja hier ook... en als ik niets zeg dan zegt zei wel van alles van wat ze is of wil zijn of wat ik wel niet ben..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
slet en de rest
moet kunnen ja tochhhhh
En ja ze vind t heeeeerlijk
WAT? Ik zat net te bedenken dat ik "Stomme rot kuthoer!!!" wel een leuke zin vond, en jij raad m'n gedachtenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:30 schreef Notoire_Gek het volgende:
.... ik roep vaak "lekkere kuthoer" of "geile neuksnol". Misschien zijn er ook mensen die "liefje" of "schatje" zeggen, maar ik ben op dat moment te geil om zulke dingen te zeggen.
Hoe noemen jullie je vriendin/vriend during the game![]()
pssssst...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Lekkere opblaaspop van me.
Heb jij meerdere neukpartners.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:33 schreef it_was_me het volgende:
Zo hoeven ze mij niet te noemen iig
Nee. Type fout bij deze de vebeterde tekst:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:09 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Heb jij meerdere neukpartners.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
-Koffiezegel
-Rolgordijntje
-Benbitsje
-Rekenmachientje
Bestaat dat kauwgummerk eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
-Benbitsje
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ik noem jouw vriendin ook lekkere kuthoer.
quote:Op zondag 25 juli 2004 11:43 schreef GWD het volgende:
Heej geile levensinstanthoudingvaneenkut
Wat roept je vriendin dan tegen je?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:30 schreef Notoire_Gek het volgende:
.... ik roep vaak "lekkere kuthoer" of "geile neuksnol". Misschien zijn er ook mensen die "liefje" of "schatje" zeggen, maar ik ben op dat moment te geil om zulke dingen te zeggen.
quote:Op maandag 26 juli 2004 08:43 schreef ItsWoody het volgende:
Sonja.
BTW mijn vriendin heet Sanneke![]()
wat is er mis met af en toe gewoon een neukmachine zijnquote:Op zondag 25 juli 2004 18:07 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Wat roept je vriendin dan tegen je?
Klootzak, hoerenloper, teringlijer?![]()
Gewoon wat leuke koosnaampjes en haar niet behandelen als een neukmachine!![]()
Een vrouw naar m´n hartquote:Op maandag 26 juli 2004 21:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
wat is er mis met af en toe gewoon een neukmachine zijn
altijd lief is SAAIIIIIIIIIIIIIII
wat zij zegt!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:38 schreef erodome het volgende:
Van haar eigen naam tot liefje en schatje, verder naar sletje en sloerie tot wat de ts zegt, voor alles is een tijd en plaats, afwisseling is altijd goed
ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:41 schreef Metty het volgende:
Mijn schatje noemt me:
pijpsletje
neukbeesje
Ik wordt daar geil van.
Hahahaha, dat ken ik.....eerst zeggen dat het niet leuk is, en later erachter komen dat ze er wel geiler van wordt..quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
ik noemde mijn vriendin min-of-meer per ongeluk een keer 'geile neukhoer' en daar schrok ik zelf van! zo leer je jezelf nog eens kennen hè... zij schrok overigens ook, zei in eerste instantie dat ze het niet leuk vond.
maar wat schetste mijn verbazing toen ze mij een keer daarna aanspoorde 'dat' nog eens te zeggen! ik mocht ineens alles zeggen waar ik zin in had, bij nader inzien vond ze het toch wel lekker...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:38 schreef Zeverzak het volgende:
Maar zij geilt er ook op om zo af en toe een tik tegen d'r billen aan te krijgen als we op zijn hondjes bezig zijn... Geile neukslet!! *kets* ...
Is dat raar dan, om daar op te geilen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:38 schreef Zeverzak het volgende:
Maar zij geilt er ook op om zo af en toe een tik tegen d'r billen aan te krijgen als we op zijn hondjes bezig zijn... Geile neukslet!! *kets* ...
Ik weet niet laat je vriendin je kotsen dan tijdens het ketsenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:31 schreef killerb het volgende:
Ik las "Hoe noem jij je vriendin tijdens het kotsen?"
deze snakt ook echt naar een reactie:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:08 schreef myz het volgende:
Ik noem me vriendin vaak mijn weerberichtje....
Het regent vaak tijdens het ketsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
deze snakt ook echt naar een reactie:
"Hoezo dan, myz, je weerberichtje?"
Redelijk sick figuur.... als ik je vriendin was en jij zou zulk soort dingen tegen me zeggen dan zou ik de eerste de beste keer dat we daarna bij je ouders waren aan tafel eens ff een potje opentrekken:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:14 schreef Apekoek het volgende:
- kankerhoer
- vieze pijp slet
- staaf mixer opberg doosje van me
- geile krappe kut hool van me!
owja ik noem haar ook wel eens:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:43 schreef Merette het volgende:
[..]
Redelijk sick figuur.... als ik je vriendin was en jij zou zulk soort dingen tegen me zeggen dan zou ik de eerste de beste keer dat we daarna bij je ouders waren aan tafel eens ff een potje opentrekken:
Tiefuslijer
hoerenloper
teringhomo
kleinduimpje![]()
echt waar, de dingen die jij noemt.... sick man really sick....![]()
enne, jou vriendin is zeker van plastic..... Sure hope so....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
owja ik noem haar ook wel eens:
- sperma slinkende kut snol
- vieze gore stinkende hoeren mossel
nee, want plastic stink niet naar mossel,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:48 schreef Nosy-me het volgende:
[..]
enne, jou vriendin is zeker van plastic..... Sure hope so....
Deze doet het ook altijd goed ......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
owja ik noem haar ook wel eens:
- sperma slinkende kut snol
- vieze gore stinkende hoeren mossel
heb je op je lazer gehad?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:00 schreef JoZzephus het volgende:
Godverju.
Foute reactie hierboven van me en ik kan er nix meer tegen doen, godverdegodver.
sorry (ja jij) he he he he
ik noem dus niemand een stinkhoer bla bla nixxxx
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:14 schreef Apekoek het volgende:
- kankerhoer
- vieze pijp slet
- staaf mixer opberg doosje van me
- geile krappe kut hool van me!
van al die voorbeelden zou ik "kutnicht" het slechtst trekken trouwens, denk dat de wip dan wel voorbij isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:40 schreef Merette het volgende:
Hoe zouden mannen het vinden als hun vriendin ineens gore taal uitbegint te slaan.:
-Holbewoner
-kutnicht
-befslet
-Kleinduimpje...(afgang....)
noem maar wat.. sommige dingen kunnen, maar soms.....
ik noem haar zoals jouw vriendin heetquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:30 schreef Notoire_Gek het volgende:
Fijn dat wij weten dat jouw es een hele lekkere vlezige mooie volwassen kut heeft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
erodome. dirtytalk is iets anders dan een bijnaam voor je vriendin hebben. ik heb een hele lekkere ex en die heeft een geweldig mooie vlezige volwassen kut. dus dan zeg ik dat wel eens tegen haar. maar ik geef haar geen namen.
Corrigerende tik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:50 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Deze doet het ook altijd goed ......
Niet praten slikken hoer
En als ze dan tegenstribbelen gewoon slaan![]()
doet me denken aan die vent die ooit in het programma van Menno Buch zat..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Lekkere opblaaspop van me.
Hij had toch ook zo'n opmerking dat hij wilde laten zien aan de wereld dat hij geen vrouwen nodig had?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:10 schreef milagro het volgende:
[..]
doet me denken aan die vent die ooit in het programma van Menno Buch zat..
die zei dat dus echt, hè...tegen zijn opblaaspop
Hij had een vriendin, die niets afwist van zijn affaire met 'model Rachel'quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:38 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Hij had toch ook zo'n opmerking dat hij wilde laten zien aan de wereld dat hij geen vrouwen nodig had?
Nou, ik denk dat ie echte vrouwen sinds die aflevering wel kan vergeten.
Wat hij precies zij was: "JIjhijhijhijhij geile neukpop van me!"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:10 schreef milagro het volgende:
[..]
doet me denken aan die vent die ooit in het programma van Menno Buch zat..
die zei dat dus echt, hè...tegen zijn opblaaspop
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:41 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Fijn dat wij weten dat jouw es een hele lekkere vlezige mooie volwassen kut heeft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |