en geen flikkerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ik ben niet lui.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:37 schreef pupj3 het volgende:
Wat een leuke naam voor een topic.... Ik verheug me nou al op alles wat hier gezegt gaat worden
homo's dienen niet altijd serieus genomen te worden... :')quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:41 schreef geintje-man het volgende:
Beetje jammer dat het woord flikker juist moet vallen in een homo-topic.
*Timmah van lijstje schrapquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:41 schreef Timmah het volgende:
Ik ben wel lui
Geintje man.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:42 schreef WAik het volgende:
[..]
homo's dienen niet [i]altijd[/u] serieus genomen te worden...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:43 schreef geintje-man het volgende:
[..]
Geintje man.!
Euj!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:43 schreef WAik het volgende:
[..]
*Timmah van lijstje schrap
Alsof jij nooit serieus genomen wil worden.*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:42 schreef WAik het volgende:
[..]
homo's dienen niet altijd serieus genomen te worden...![]()
Heb je een Totoro-knuffel kunnen bemachtigen in Parijs?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Euj!![]()
you're welcome beestjeswinkelmeneer.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:51 schreef Timmah het volgende:
* Trots kijkt *
Nieuwe Ava!Thanks Beav
Nopequote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:54 schreef G_E het volgende:
[..]
Heb je een Totoro-knuffel kunnen bemachtigen in Parijs?.
Awww...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nope
Ik ben alleen even in Montmartre geweest.. dus helaasquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Awww....
Onderaan de Boulevard de St Michel in het Quartier Latin als ik het allemaal goed schrijf zitten allemaal stripwinkels, ook met Totoro knuffels etc..
Maar dat is nu te laat..
Dat had je die arme jongen ook wel een paar dagen geleden mogen smsen. Nou is ie Totoro-loos uit Paris terug gekomen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Awww....
Onderaan de Boulevard de St Michel in het Quartier Latin als ik het allemaal goed schrijf zitten allemaal stripwinkels, ook met Totoro knuffels etc..
Maar dat is nu te laat..
En in zo'n Disneypark gaan ze natuurlijk geen pluche beesten verkopen van Japanse animatiefilms.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben alleen even in Montmartre geweest.. dus helaas
Vandaag nog een discussie over gehad op m'n werk. Dat ik soms mezelf een wijf noem. Ze snappen het principe van zelfspot niet echt geloof ik...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:42 schreef WAik het volgende:
[..]
homo's dienen niet altijd serieus genomen te worden...![]()
Luie flikker!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:Terug van laatste dansles
Nou ja, DANSles..... op luie reet naar jezelf op DVD kijken
Ik denk niet dat Busmeneer Jo even een ritje naar de stripwinkels had willen maken hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat had je die arme jongen ook wel een paar dagen geleden mogen smsen. Nou is ie Totoro-loos uit Paris terug gekomen..
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Luie flikker!
Nou...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat had je die arme jongen ook wel een paar dagen geleden mogen smsen. Nou is ie Totoro-loos uit Paris terug gekomen..
Je kan toch ook zeker zelf wel Parijs in?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Busmeneer Jo even een ritje naar de stripwinkels had willen maken hoor
edit shmeditquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik
(in de edit, weliswaar)
Al heeft Disney wel Ghibli gereleased enzo... maar helaasquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:59 schreef G_E het volgende:
[..]
En in zo'n Disneypark gaan ze natuurlijk geen pluche beesten verkopen van Japanse animatiefilms.
Zeg Ang3l, heb je soms een beetje zin om te dansen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt ENORM zin om ENORM te gaan dansen op ENORM coole muziek.
¡ENORM he!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg Ang3l, heb je soms een beetje zin om te dansen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jah.
Ga je mee?
Niet als je met zo'n georganiseerde reis mee bent he?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan toch ook zeker zelf wel Parijs in?.
Zonder busmeneer Jo, whoever that may be.
Ja hoi.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:08 schreef Twisted_TpaU het volgende:
k wordt genegeerd...
ik zag niet eens dat je gepost hadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:08 schreef Twisted_TpaU het volgende:
k wordt genegeerd...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:08 schreef Twisted_TpaU het volgende:
k wordt genegeerd...
Ja maar je krijgt toch ook vrije tijd ende zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Niet als je met zo'n georganiseerde reis mee bent he?
Nu niet meerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:08 schreef Twisted_TpaU het volgende:
k wordt genegeerd...
*achter beav sta*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
*mee dans*
*booty shaked*
*nog meer shaked*
lief!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:10 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nu niet meer
PARIJS (ANP) - In Parijs is gisterenochtend een bus met Nederlandse toeristen gekaapt. De Nederlanders namen deel aan een georganiseerde reis naar Eurodisney. Het gezelschap was op de weg terug naar Nederland. De bus maakte een korte tussenstop in Montmartre, een wijk in de binnenstad van Parijs. De passagiers wilden echter een bezoek brengen aan een aantal stripwinkels, om, zo verklaarden zij later, een "To-to-ro knuffel" te kopen. Toen de chauffeur dit weigerde, werd hij bedreigd met een miniatuur-replica van de Eiffeltoren. De bus is omsingeld door de Franse politie.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan toch ook zeker zelf wel Parijs in?.
Zonder busmeneer Jo, whoever that may be.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:10 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
lief!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*achter beav sta*
*hand heupjes*
Shake that ass bitch!!!!
*slap smack* Hit it!!
2 dagen vrij in Disneyland ja.. en 2 uurtjes in Montmartrequote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt toch ook vrije tijd ende zo?.
toch?.
Zie je nou wel dat het kan?!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:12 schreef G_E het volgende:
[..]
PARIJS (ANP) - In Parijs is gisterenochtend een bus met Nederlandse toeristen gekaapt. De Nederlanders namen deel aan een georganiseerde reis naar Eurodisney. Het gezelschap was op de weg terug naar Nederland. De bus maakte een korte tussenstop in Montmartre, een wijk in de binnenstad van Parijs. De passagiers wilden echter een bezoek brengen aan een aantal stripwinkels, om, zo verklaarden zij later, een "To-to-ro knuffel" te kopen. Toen de chauffeur dit weigerde, werd hij bedreigd met een miniatuur-replica van de Eiffeltoren. De bus is omsingeld door de Franse politie.
And now once more like you mean it.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
Goh Beav, Wat zie je er lekker uit trouwens
Sjezus Beav man! Ik word helemaal opgewonden van die Avatar van je..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
And now once more like you mean it..
Make me believe it..
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het kan?!.
Mjah, dat was nou ook weer niet de bedoeling geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sjezus Beav man! Ik word helemaal opgewonden van die Avatar van je..![]()
weet je alleen nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:13 schreef Little_Angel het volgende:
[..]Jij oooooook
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:19 schreef G_E het volgende:
Is dat nou J.A., Beavje?.
Ohwquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, dat was nou ook weer niet de bedoeling geloof ik..
Dank je Timmahquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ohw![]()
Goh Beav, wat een leuke nieuwe ava heb je!
Hooooooooiquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:28 schreef Camoth het volgende:
Ben d'r weer!![]()
![]()
Hoi enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:28 schreef Camoth het volgende:
Ben d'r weer!![]()
![]()
Eenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:28 schreef Camoth het volgende:
Ben d'r weer!![]()
![]()
Gezellie!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eenik
ook
...whahahahah
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:11 schreef Vlarp het volgende:
De nicht is los! Yeeeeehaaaa!
Eén van mijn bedpartners? ow??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:32 schreef Camoth het volgende:
btw: een van mijn bedpartners heeft net afgebelt voor morgen, z'n ouders komen eerder terug van vakantie dan gepland.![]()
Ghehe...moet toch wat als vrijgezelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eén van mijn bedpartners? ow??
![]()
![]()
Da's waarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:39 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ghehe...moet toch wat als vrijgezel![]()
Heb alleen laatst ruzie gekregen met het enige meisje in me harem, dus ik zoek nog een vervangsterquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's waar
Bonjourquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
'n avond!
Hola! Qué t'al esta noche?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bonjour
Mwjah.. wel aardigquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Bonsoir allemaal!![]()
Hey hoe was jullie dag?
Niet echt top.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Bonsoir allemaal!![]()
Hey hoe was jullie dag?
Je lag een keer onderop bij een van je vrijers?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:44 schreef Camoth het volgende:
[..]
Niet echt top.![]()
Wie z'n moederquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hola! Qué t'al esta noche?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je lag een keer onderop bij een van je vrijers?
Ik ben aan't oefenen. Ik vetrek over 2 weken naar Barcelona! Si si! Si si Rider!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie z'n moeder![]()
Als ik heb goed heb vermeld ie even dat ik Bonsoir had moeten zeggen , aangezien het al avond is.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie z'n moeder![]()
Cool, voor hoe lang?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan't oefenen. Ik vetrek over 2 weken naar Barcelona! Si si! Si si Rider!
Aha, okquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als ik heb goed heb vermeld ie even dat ik Bonsoir had moeten zeggen , aangezien het al avond is.
Ik vind em helemaal niet zo geweldig eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
E'n van de mooiste videoclips ooit: http://www.clipjes.nl/clipjes.php?id=325![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Bonsoir allemaal!![]()
Hey hoe was jullie dag?
Uuhmm.... ff tellen... 7e t/m 18e. Tenminste, 18e ga ik terug... dus da's 11 nachtjesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
Cool, voor hoe lang?
Jijeehhhh bent van bil gegaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lekker![]()
*jaloers is*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuhmm.... ff tellen... 7e t/m 18e. Tenminste, 18e ga ik terug... dus da's 11 nachtjes
Truste!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:52 schreef Jerruh het volgende:
ik ga es rustig naar me bedje toe.
Nee... Waxxer toch, wat denk je toch van mij?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jijeehhhh bent van bil gegaan?
Het was wel de gecensureerde, maar hij blijft mooi. Simpel, strak, pikzwart lijf eerst en daarna de regen die haar lelieblank spoelt. Wow.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind em helemaal niet zo geweldig eerlijk gezegd
Ik wil haar in me haremquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was wel de gecensureerde, maar hij blijft mooi. Simpel, strak, pikzwart lijf eerst en daarna de regen die haar lelieblank spoelt. Wow.
Ze's mooi he!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wil haar in me harem![]()
Oja! Die's goed!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Het was wel de gecensureerde, maar hij blijft mooi. Simpel, strak, pikzwart lijf eerst en daarna de regen die haar lelieblank spoelt. Wow.
Dat meisje in die clip van "push up" is trouwens ook best geilquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze's mooi he!
Die lippen....
Ja die vind ik leuker..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dat meisje in die clip van "push up" is trouwens ook best geil![]()
Oeh! Je site!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wil haar in me harem![]()
Dowload Lunabar and find outquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Je site!
Ga je nog wat speciaals doen met Lughnasadh?
Ik moet nog steeds ff uitzoeken wanneer de eerstvolgende nieuwe maan is. Moet m'n jupiterkaarte uitleggen voor een nieuwe horoscoop, maar ik vergeet 't steeds!!
Euj! Das inderdaad een leuke site!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Je site!
Ga je nog wat speciaals doen met Lughnasadh?
Ik moet nog steeds ff uitzoeken wanneer de eerstvolgende nieuwe maan is. Moet m'n jupiterkaarte uitleggen voor een nieuwe horoscoop, maar ik vergeet 't steeds!!
Staat enorm veel info op je site zeg!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dowload Lunabar and find outAnyway, geen bijzondere plannen voor Lammas, waarschijnlijk mijn beroemde aardbeienbrood weer maken
![]()
Tis maar net waar je interesses en ideeen liggenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
Lughewattus
en waarom weet iedereen waar het over gaat enzo?.
http://clysmic.com/lunabar/try.htmlquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat enorm veel info op je site zeg!
Ff die lunabar download zoeken
Lughnasadh, ookwel Lammas genoemd, heksenfeestjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
Lughewattus
en waarom weet iedereen waar het over gaat enzo?.
Ow, vandaar dat ik het niet wist.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
Lughnasadh, ookwel Lammas genoemd, heksenfeestje![]()
En volgens meneer Kevin Carlyon vliegt meneer Potter verkeerd om op zijn bezemquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, vandaar dat ik het niet wist.
Ik kom niet verder dan Harry Potter..
31ste is het volle maanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:06 schreef Ang3l het volgende:
new moon: 17 juli
Zie je, ik ben ALTIJD te laat!
16 augustus is de volgende
Tis een goede site trouwens...! Staan mooie stukken tussen!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
Lughnasadh, ookwel Lammas genoemd, heksenfeestje![]()
Ik dank uquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis een goede site trouwens...! Staan mooie stukken tussen!![]()
Dat heb ik wel vaker gehoord. Maar dat boeit mij dan weer vrij weinig.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
En volgens meneer Kevin Carlyon vliegt meneer Potter verkeerd om op zijn bezemMaar ok, die gast is dan ook werkelijk gestoord, dus ik vergeef het hem
![]()
Is zelfs een petitie op internet die je kan tekenen tegen hem. Uiteraard heb ik getekend. Ik heb hem ook eens gemaild, vond ie niet zo leukquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gehoord. Maar dat boeit mij dan weer vrij weinig..
Ik volg het ook niet echt Waxjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:09 schreef Waxxer het volgende:
Bezem, Tarot, pottenbakken of wat is het......
Heb ik teveel gerelaxt dat ik niks meer volg?
Nou, ik probeer het zomergevoel even op jou te reflecterenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee... Waxxer toch, wat denk je toch van mij?![]()
Tsss, de valse nichtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Is zelfs een petitie op internet die je kan tekenen tegen hem. Uiteraard heb ik getekend. Ik heb hem ook eens gemaild, vond ie niet zo leuk![]()
Als ik het goed heb, heb ik ook die petitie getekend...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Is zelfs een petitie op internet die je kan tekenen tegen hem. Uiteraard heb ik getekend. Ik heb hem ook eens gemaild, vond ie niet zo leuk![]()
Ja die heksenhumor is echt prachtig.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:11 schreef Timmah het volgende:
8. Would you like to come over to my place and widdershins?![]()
Nah ik snap er ook geen hout van. Niet iets om druk over te makenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:09 schreef Waxxer het volgende:
Bezem, Tarot, pottenbakken of wat is het......
Heb ik teveel gerelaxt dat ik niks meer volg?
wil jij mijn bezemsteel wel eens zien?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah ik snap er ook geen hout van. Niet iets om druk over te maken
Hahaha nounounou, je lichaam is ondertussen ook wel wat gewend geloof ik he?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet echt Waxje.
*fles openmaak*
Hebben wij de tarotkaarten wel nodig dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wil jij mijn bezemsteel wel eens zien?Neem jij de tarotkaarten mee!
hmmzquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha nounounou, je lichaam is ondertussen ook wel wat gewend geloof ik he?
Zo van "Mag ik rond je meipaal dansen?"quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja die heksenhumor is echt prachtig.
"Is that a may-pole in your pocket or are you just happy to see me?"![]()
Zoals me ma altijd zegt: "Gezegende bij!"quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo van "Mag ik rond je meipaal dansen?"
Nah, it's been fun!
Ik ga het einde van y tu mama tambien kijken en daarna Beautiful thing!
Blessed be!![]()
Blessed Be!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, it's been fun!
Blessed be!![]()
Ik heb er nog wel een stel voor je. Of Karma-kaarten, rune-stenen, volgelkaarten, inzichtkaarten, egyptische tarotkaarten, chromatografie plaatjes. Of ben je meer into tasseografie, pyromantie, kristallomantie, geomantie en dat soort dingen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wil jij mijn bezemsteel wel eens zien?Neem jij de tarotkaarten mee!
Toedeledokie!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, it's been fun!
Blessed be!![]()
Ik heb alleen mijn Rider Waith en Dragon Tarot Deckje. Verder is Pyromantie ook wel gaafquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een stel voor je. Of Karma-kaarten, rune-stenen, volgelkaarten, inzichtkaarten, egyptische tarotkaarten, chromatografie plaatjes. Of ben je meer into tasseografie, pyromantie, kristallomantie, geomantie en dat soort dingen?Kheb 't gelijk hoor
Nee maar altijd lachen tijdens deeehhhh rondvluchtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hebben wij de tarotkaarten wel nodig dan?![]()
Rider Waite! My first tarot deck (zoals bij zowat iedereen maar okquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn Rider Waith en Dragon Tarot Deckje. Verder is Pyromantie ook wel gaaf
Nou dat een halve fles Martini evenveel effect op jou heeft gekregen als een flessie cola?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een stel voor je. Of Karma-kaarten, rune-stenen, volgelkaarten, inzichtkaarten, egyptische tarotkaarten, chromatografie plaatjes. Of ben je meer into tasseografie, pyromantie, kristallomantie, geomantie en dat soort dingen?Kheb 't gelijk hoor
Nou....... ik kan Pestenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je wel niet van mij Waxje?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat een halve fles Martini evenveel effect op jou heeft gekregen als een flessie cola?
Zijn perfecte kaarten om mee te werken hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:20 schreef Camoth het volgende:
[..]
Rider Waite! My first tarot deck (zoals bij zowat iedereen maar ok) Die heb ik hier ook nog ergens rondslingeren...
![]()
Lucifers en Dominosteentjes?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:23 schreef Camoth het volgende:
Oja, ik kan ook toekomst voorspellen met: schelpen, lucifers, speelkaarten en dominosteentjes![]()
Ja ik heb echt de raarste dingen geleertquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Lucifers en Dominosteentjes?
Interessantquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:24 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja ik heb echt de raarste dingen geleert![]()
Dat kan ik ook !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan ook de toekomst voorspellenDan moet ik eerst een frikadel speciaal eten, een hamburger speciaal en een shoarmaschotel en ik weet: Waxxer jongen, d'r gaat wat met je stoelgang gebeuren
Die heb ik al gelezen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:30 schreef Camoth het volgende:
Wie wil er een echte heksenspreuk lezen? Ik heb nog een leuke rondslingeren. Heet: "The condom of change spell"![]()
Die "letter to pagan parents" dan, die is echt meesterlijk! even voor de anderen: dat is een zogenaamde brief van een basischool lerares aan heksenouders van een meisje die bij haar in de klas zit. Als je wat van hekserij af weet lig je echt dubbelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die heb ik al gelezen...![]()
Blessed Be!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:34 schreef Camoth het volgende:
Maar nu ga ik echt slapen. Blessed be, en bubaai!![]()
Sterkte man.. dat klinkt echt heel zwaarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou en over een tijdje, dat kan op de lange of korte termijn zijn, zal ik een tijdje wegvallen voor mezelf. Dan ga ik liggen en zonder dat ik het bewust meemaak, vallen mijn gedachten weg en worden al mijn spieren slap. Heel raar, maar ik voel aan dat dat straks gebeurt. Gaat vanzelf over hoor, duurt een uurtje of acht, maar ik voel dat toch wel altijd aan dat het gaat gebeuren. Echt heeelll raar om mee te maken in het begin, maarja, na een kwart eeuw ben ik het wel gewend.
Zou dat bij mij ook weer gaan gebeuren vannacht denk je?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik dus dagelijksecht... hoe moet ik 't zeggen.... ik voorspel het wel bij mezelf, maar wanneer dat echt gebeurt, kan ik weer niet volgen. Alsof je, wat voor controll-freak je ook bent, jezelf verliest en machteloos staat tegenover jezelf.
Dat droom ik altijd!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou en over een tijdje, dat kan op de lange of korte termijn zijn, zal ik een tijdje wegvallen voor mezelf. Dan ga ik liggen en zonder dat ik het bewust meemaak, vallen mijn gedachten weg en worden al mijn spieren slap. Heel raar, maar ik voel aan dat dat straks gebeurt. Gaat vanzelf over hoor, duurt een uurtje of acht, maar ik voel dat toch wel altijd aan dat het gaat gebeuren. Echt heeelll raar om mee te maken in het begin, maarja, na een kwart eeuw ben ik het wel gewend.
hmmmmmmmzzzz.......quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou dat bij mij ook weer gaan gebeuren vannacht denk je?.
Dus ik kan nog rustig een glas inschenken?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hmmmmmmmzzzz.......
mijn vinger bbbbbegint te trillen als ik de bbbbbB aanraak...... ja dus..... al duurt het nog wel een aantal uren..... bbbbBij Vlarp is het al bbbbegonnen
Al drink je twee flessen leeg....... het zal je zeker overkomen. Ik voel het.......quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus ik kan nog rustig een glas inschenken?
G_E..... het is heel lomp om dat hier en publique te zeggen, sorry daarvoor..... maar het is geen droom.... het is de keiharde realtieit....quote:
Ik wil niet Waxje... ik vinnut Eng.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al drink je twee flessen leeg....... het zal je zeker overkomen. Ik voel het.......
Zeker weten....... nog voor het licht wordt.... jongen, nog voor het licht wordt......quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:56 schreef Timmah het volgende:
Oh mijn God... Ik hoop zo dat mij dat niet overkomt vannacht..
Mja dat wist ik (hai!) al, toen ik vanmorgen ontbeet en hagelslag op m'n brood strooide, bewogen de korrels ineens en las ik het. Echt toevallig dan dat je er nu zelf ook over begint!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kan de grote arcanum leggen
Het gebeurt jongen.... ik voel het gewoon. Straks word je loom en krijg je de behoefte om te gaan liggen. En dan verlies je gewoon de macht over je brein en je lijf......quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil niet Waxje... ik vinnut Eng..
Mja dat stond er ook vanmorgen, en dat het fantastische tekeningen zijn en dat je ook bijvoorbeeld de Kerker hebt en de Dief.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
je hebt de grote en de kleine. De grote is met De Keizer, de Toren, de Duiver, en de Priesteres enzo.
nee, die twee bestaan nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja dat stond er ook vanmorgen, en dat het fantastische tekeningen zijn en dat je ook bijvoorbeeld de Kerker hebt en de Dief.
Nee! Ik weiger!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het gebeurt jongen.... ik voel het gewoon. Straks word je loom en krijg je de behoefte om te gaan liggen. En dan verlies je gewoon de macht over je brein en je lijf......
Als het een geruststelling is, in Waxxer's toekomst ligt... I ain't tellingquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee! Ik weiger!!
*vuist omhoog hou*
Ik bedoelde dan ook natuurlijk dat jij dat spel in mijn hoofd, met kaarten, ooit jongen, ooit in jouw handen zal krijgen. En je zult het spelen. En vasthouden. En zien, en voelen.....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee, die twee bestaan niet
Arcana's zijn dat toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
je hebt de grote en de kleine. De grote is met De Keizer, de Toren, de Duiver, en de Priesteres enzo.
Ik word vermoord. Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als het een geruststelling is, in Waxxer's toekomst ligt... I ain't telling
Toch niet door X?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word vermoord. Inderdaad.
Te gruwelijk om hier te melden. Zie reactie Kug.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch niet door X?.
ik heb the Dune tarot limited edition in m'n huis liggen!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Arcana's zijn dat toch?Ik gebruik de Grote en kleine gewoon lekker door elkaar heen
, en vaak met de Gehangene als mijn "Persoonskaart" .
[afbeelding]
In het zwembad met de kandelaar? Dat lijkt meer op Cluedo.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Te gruwelijk om hier te melden. Zie reactie Kug.
Eenzaamheid.... of zelfpersonificatie door het uitblijven van demonatische invloeden van buitenaf.....?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee Waxx, don't worry...
het enige dat ik zie is de wondere wereld van eenzaamheid.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:24 schreef G_E het volgende:
Levend Cluedo
Is dat niet iets voor een meet?
De kaarten zeggen:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Jongens....... ik voel het onheil naderen......
Ik ga liggen!![]()
Nou truste Waxzzzquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Jongens....... ik voel het onheil naderen......
Ik ga liggen!![]()
Heb je die ooit gelezen? (Anne Rice)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:37 schreef Timmah het volgende:
Tot zo ver "The Witching Hour "
Tsja kheb er verder ook niks mee.. wel grappig om te lezenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:48 schreef WAik het volgende:
heksen, horoscopen en tarot... en dat allemaal hiero, in het door mij geopende topic (geen rechten hierbij claim, maar toch)
grondige
bullshit(das mijn bescheiden mening)
truste
LOLquote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:48 schreef WAik het volgende:
heksen, horoscopen en tarot... en dat allemaal hiero, in het door mij geopende topic (geen rechten hierbij claim, maar toch)
grondige
bullshit(das mijn bescheiden mening)
truste
ik denk dat het idd alleen maar vertwijfeling zaait ja. wha'ever, hier dient niet zomaar een mening over ingenomen te worden. maw, trusten nu toch echt (had nog ff doorgezakt met huisgenoot)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
LOL.
Vind je 't bullshit, of vind je 't 'van de duivel'?.
A Cause D'Un Garçon (You'll Get Over It) (2002).avi =.
Net zoals alle andere godsdiensten en geloven twijfel zaaien, dus dan gaan we ff op alles kotsenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 04:42 schreef WAik het volgende:
[..]
ik denk dat het idd alleen maar vertwijfeling zaait ja.
Kun je 'm niet naar de kringloopwinkel brengen?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de stort (pupje wegbrengen)
Nah, die's te veel gebruikt johquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je 'm niet naar de kringloopwinkel brengen?.
Goed afgericht dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Nah, die's te veel gebruikt joh
Dat paarse haar kan wel worden verholpen.quote:Had je interesse dan?
Tondeuse of ander verfje doet wonderenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Goed afgericht dus.
[..]
Dat paarse haar kan wel worden verholpen.
That's what I was thinking.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Tondeuse of ander verfje doet wonderen
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
Wel geinig: in Terminator 3 gaat Arnie een keer rebooten, en dan zie je heel snel allemaal opstartgegevens voorbijscrollen. Ik dacht: ik pauzeer het beeld eens om te lezen wat er staat. Blijkt dat de Terminator ook QuicktimePlayer opstart..
Nee excl natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
Gaat Pup in de veiling?!.
is dat inclusief PS2?
Ow.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee excl natuurlijk
Yeah!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik bracht hem naar de stort, maar Dennismoore vond de kringloop een beter idee!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:19 schreef blublub het volgende:net de rekening gehad van een onderzoek van 10 minuutjes in t ziekenhuis: 367 E
Monty Python sketch:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:19 schreef blublub het volgende:net de rekening gehad van een onderzoek van 10 minuutjes in t ziekenhuis: 367 E
Monty Pythonquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Monty Python sketch:
(Sign: 'St Gandalf's Hospital For Very Rich People Who Like Giving Doctors Lots Of Money'.)
Doctor: We have every facility here for dealing with people who are rich. We can deal with a blocked purse, we can drain private accounts and in the worst cases we can perform a total cashectomy, which is a total removal of all moneys from the patient.
WHOEH!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zo weer naar tilburgie, waar emiel ook is.
moet jij naar dat feestje?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zo weer naar tilburgie, waar emiel ook is.
ik ga heeeeel ff, want ik moet morgen werkenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet jij naar dat feestje?
doe dan mn vriend de groetenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga heeeeel ff, want ik moet morgen werken.
hahaha ja die blijft bij bas logerenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe dan mn vriend de groeten
Poeh, dat vind ik nogal wat..... wat heeft je daartoe doen besluiten dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk heh.... dat ik straks een Hi abbonement ga nemen als m'n contact af is gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals alle andere godsdiensten en geloven twijfel zaaien, dus dan gaan we ff op alles kotsen![]()
quote:Ik ga naar de stort (pupje wegbrengen)
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poeh, dat vind ik nogal wat..... wat heeft je daartoe doen besluiten dan?die lekkere soewarte neger op de teeeeeveeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poeh, dat vind ik nogal wat..... wat heeft je daartoe doen besluiten dan?Nee, 't is echt goedkoop.. de goedkoopste eigenlijk wel. En dat had ik niet van KPN verwacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
en zo'n heerlijk open einde vooralquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:15 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is Spiderman 2 toch eigenlijk een kwijlerige film, boordevol moraal..
Spidey die flauwvalt na het stoppen van die trein, en dan door al zijn aanbidders op handen gedragen wordt...
Let's all hug and cuddle and feeel the love...
bij troy had ik dat ook, echt zo van 'jemig, dat ligt er wel heel dik bovenop'. zo grote muur van troje bijv. opeens uit het zand enzoquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, redelijk braakopwekkende film af en toe..
Grens tussen gewone film en animatiefilm vervaagt ook steeds meer. Op momenten had ik echt de indruk naar scenes te kijken die 100% uit de computer kwamen.
Ga naar een uitzendbureauquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:10 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil ook geld verdienen
Zie topic-titel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:10 schreef Camoth het volgende:
Ga naar een uitzendbureau![]()
Cammi!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:57 schreef Camoth het volgende:
Is ik weer!![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:16 schreef Waxxer het volgende:
Jij hebt er zin in.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:16 schreef Waxxer het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:56 schreef Waxxer het volgende:
Scones.
Dankje.
een klassiek verhaal uit de ajuu familie:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:30 schreef Waxxer het volgende:
Staat'ie vandaag aan de deur hoorde ik via de tel (ik was al weg). Mijn zusje deed het bijna in haar broek, want ze dacht dat hij ons gehoord had. Maar hij kwam *pfieuw* voor wat anders. Maar ze had al allemaal scenario's bedacht om het uit te leggen, hahaha![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
een klassiek verhaal uit de ajuu familie:
(knip)
je voelt hem misschien al aan komen: mijn zusje (die een beetje dyslextisch is) had hele artikel over zelfbevrediging gelezen als ging het over zelfverdediging. mijn moeder en ik deden het echt in onze broek van het lachen, en mijn zusje maar: waarom lachen jullie nou? het heel langzaam pas doorhebbende welke vreemde fout ze gemaakt had. (of het echt helemaal tot haar door is gedrongen, weetik nog steeds nioet)
![]()
![]()
Chinees bestellenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Pupje & ik waren in slaap gevallen op de bank.... 21:10... en we moeten nog koken/eten
Ook lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Is een optie
Maar het water staat al op, voor tortellini's.
Op dezelfde bank?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Pupje & ik waren in slaap gevallen op de bank.... 21:10... en we moeten nog koken/eten
Jahquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op dezelfde bank?.
Uitgeput in slaap gevallen ineens?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Jah
"in slaap gevallen"?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
ben jij de nieuwe faghag?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:37 schreef Camoth het volgende:
LIEF!![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:53 schreef error het volgende:
[..]
ben jij de nieuwe faghag?
gaat blub op vakantie en moet je ingewerkt worden?
jeuh!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:54 schreef Camoth het volgende:
[..]
He, kut. Ik heb ook altijd pechquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, échte faghags zijn hetero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |