Kolere zeg, dat duurt nog een eeuwigheid maar misschien is er een kansje dat Babybel zich vanzelf aandient . . .quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:15 schreef Luchtbel het volgende:
Woensdag is er een plek voor gel. Nou dan duurt het nog maximaal 48 uur. Dus laten we zeggen dat het niet langer dan een week meer zal duren. Wordt je daar niet optimistisch van :'(
Nou moequote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:02 schreef piglet het volgende:
En als je liever hebt dat we het er even niet meer over hebben, dan moet je dat ook zeggen hoor! Dan concentreren we ons gewoon vanaf nu op snoopy of zo![]()
Jij moet nog maar 4 daagjesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:06 schreef snoopy het volgende:
Nou moe![]()
Nee ben al even geweest , maar vond het zwaar teleurstellend.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:48 schreef clauwheee het volgende:
[offtopic]Xanthe ga je straks De Nacht nog in? Of laat je het voor wat het is?[/einde offtopic]
Nee hoor ik zit gewoon thuis in Groningen, had geen zin om speciaal voor die inderdaad vaak teleurstellende Nacht richting mn ouders te gaanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:51 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Nee ben al even geweest , maar vond het zwaar teleurstellend.
Mijn vriend heeft tig harinkjes gekregen voor een paar foto's maken voor de visboer bij de rotonde.
Die gast betaald 500,- om daar te mogen staan , maar er waren zo weinig kraampjes dat het daar gewoon leeg was.
De winkels waren voor 22.00 uur al gesloten , de attrakties waarvan men in de krant had gezegd (verteld door de organisator) dat ze gratis zouden zijn moest 1 euro voor betaald worden en het marktplein was al niet veel beter....
Nee de nacht isverpest door de nieuwe organisatie.
Daar komt bij dat ik die zware bas niet echt fijn vind voor mijn buikkie
Ga jij nog wel dan?
het is geen echte stuit. Het koppie ligt ook beneden, maar de voetjes lager. dus zeg maar voetjes en hoofdje in elkaar gepropt die vastgehouden worden door de armpjes. Maar het hele zaakie leg allemaal nog boven het schaambot, het is gewoon lekker spannend wat het eerst vast komt te zitten, de voetjes of het hoofdje of dat alles bij elkaar blijft en het hoofdje dus tegelijk met de voetjes naar beneden zakken en er dus ook op die manier uit moeten. Een paar weekjes geleden was het nog een gluurdertje en dat was ook niet handig/makkelijk geweest dus we zien wel (alicia is pas tijdens de laatste weeen goed gaan liggen was ook bij aanvang van de inleiding/vliezen breken een gluurdertje)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 08:12 schreef Sugar het volgende:
Knor, jouw kindje ligt dus ook in stuit? Hoe ver ben jij nu?
bij alicia heb ik smiddags 2 mei een inwendig onderzoek gehad voor de evt inleiding (die zou 7 mei vanwege tijd en plaatsgebrek plaatsvinden) om half 1 die nacht verloor ik slijm en bloed (slijmprop). Smorgen naar het ziekenhuis terug (ctg gezeik etc) smiddags half 2 had ik haar.. (edit: ze hebben me daar wel mee geholpen, door de vliezen te breken etc)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 08:46 schreef Luchtbel het volgende:
Kwee nie....kan ook van inwendig onderzoek komen gisteren.....maar ze hadden gezegd dat als daar bloed en slijm van zou komen dat het met een uurtje zou zijn en toen was er niks?
Word nu wel nieuwsgierig wat je stamkroeg isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor ik zit gewoon thuis in Groningen, had geen zin om speciaal voor die inderdaad vaak teleurstellende Nacht richting mn ouders te gaanVin het al een paar jaar niet echt meer bijzonder! Bleef een beetje hangen bij mn stamkroeg en verder niks. Laat het dus ook lekker voor wat het is nu!
Ow ja doe maar esquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:10 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Word nu wel nieuwsgierig wat je stamkroeg is
Zal ffies kijken of ik je mail adres nog heb zal ik je vanmiddag even een foto sturen van een lege Vennezoals dat er gisteravond tegen 8 uur uit zag.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:13 schreef bixister het volgende:
op scoutingkamp!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:16 schreef bixister het volgende:
(die ze inmiddels weer weggehaald heeft)
Daar heb ik boven gewoondquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ja doe maar esstamkroeg? Hoppe
Maar ben er door alle gedoe en drukte de laatste tijd niet meer geweest
Meen je! te klein maar zeker ook te gezelligquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:35 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Daar heb ik boven gewoond(8/9 jaar geleden alweer)
offtopic: Ambers site doet het nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:43 schreef LadyS het volgende:
ze zou toch 20 minuten aan de CTG moeten? Das allang voorbij
Dus ben benieuwd
Hee grappig. qltel zit bij het internetgebeurenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:09 schreef Sugar het volgende:
Thanks, ladies!
Fluf, vriendje kan binnen anderhalf of twee uur hier zijn. Dat is toch wel tijd genoeg, denk ik?![]()
![]()
Rewimo, mijn vriendje is ook op scoutingkamp mee als leider! Hihi!
Oh ja, zien jullie mijn smilies wel allemaal steeds?
bij mij doet tie het wel hoor maar doe geen moeite want er is nog geen update geweestquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:43 schreef rena het volgende:
[..]
offtopic: Ambers site doet het niet
en ze moet toch ook weer terugfietsenmaar toch een paar
![]()
![]()
quote:ThunderChild, mag toch in het ziekenhuis blijven. Heb al 1x gel gehad. Weeen in rug.
ze kon altijd een vriendin bellen had ze mij verteldquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:45 schreef moussy het volgende:
Er is nu toch wel iemand bij luchtbellie?
Oh gelukkig, mijn oma-gevoelens kwamen even borrelen bij het idee dat ze het helemaal alleen moest doenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
ze kon altijd een vriendin bellen had ze mij verteld![]()
Haar buren zouden haar naar het ziekenhuis brengen...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:58 schreef mallemeid het volgende:
ik dacht dat haar vriendin idd bij de bevalling was, of haar buren ofzo?
Heel eerlijk? Wij gaan richting mn ouders nu, twas een optie om er te blijven slapen maar eigenlijk vin ik dit zo retespannend dat we gezegd hebben dat we gewoon terug gaan vanavondquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:31 schreef Sugar het volgende:
Geweldig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben héél blij voor Luchtbel! Je kindje is er tóch aan toe, ze komt bijna!
* clauwheee baalt net als Clauwheee, omdat ze vanmiddag en vanavond en vannacht () waarschijnlijk niet online kan... Misschien toch maar niet bij ouders blijven slapen?
Mooi is dat! Wordt hier alles in het werk gesteld om jou deze week te vermaken, ben je er zelf helemaal nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:31 schreef Sugar het volgende:
Ben héél blij voor Luchtbel! Je kindje is er tóch aan toe, ze komt bijna!
Sugar baalt net als Clauwheee, omdat ze vanmiddag en vanavond en vannacht () waarschijnlijk niet online kan... Misschien toch maar niet bij ouders blijven slapen?
We hebben gisteren niet meer hoeven bellen. Snotje is weer helemaal de oude en is lekker aan het bewegen met af en toe een harde buik tussendoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:26 schreef piglet het volgende:
m@x hoe gaat het vandaag? Is de kleine al wat beweeglijker? En heb je gisteren nog een keertje gebeld nadat je mannetje thuis was?
Snotje had gewoon een lui dagje gisteren dusquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:32 schreef m@x het volgende:
We hebben gisteren niet meer hoeven bellen. Snotje is weer helemaal de oude en is lekker aan het bewegen met af en toe een harde buik tussendoor.
Wa's dat, foon ??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:58 schreef Rewimo het volgende:
TC, je checkt toch zeker wel elke 5 minuten je foon hè?
Christan zou zeggen: je bobieltjequote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wa's dat, foon ??![]()
Hoezo duidelijk ??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:36 schreef m@x het volgende:
Kom op TC even wat duidelijker!
Babybel verwacht ik vandaag niet meer, of het moet zodanig snel gaat maar als vanmiddag een indicatie is, dan vrees ik het ergste . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:34 schreef Martineke het volgende:
uhh wat is er niks?? geen berichies van luchtbel of geen babybel?
quote:Rugweeen zijn terug. Om de 10 minuten. Nu lijkt het ergens op!
Kijk, je wordt meteen gecorrigeerdquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:46 schreef ThunderChild het volgende:
Rugweeen zijn terug. Om de 10 minuten. Nu lijkt het ergens op!
Was vanmiddag bij d'r. Telt dat ook ??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:51 schreef piglet het volgende:
ThunderChild, je bent wel echt een man hoor
Je moet het voor vrouwen uitspellen, bijv.: ik heb een sms-je gehad en het lijkt niet door te zetten.
Of: ik heb haar even gesproken en ze klonk chagerijnig. Het zet namelijk nog niet door en ze gaat nu slapen.
Of: ik hoor helemaal niks, dus ik weet ook niet wat er gebeurt.
Snap je het nu?
Ikke ?? Helemaal niks . . .quote:Ik hoop trouwens dat je verder niks gepland had dit weekend TC
Ben je bij haar in het ziekenhuis geweest?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was vanmiddag bij d'r. Telt dat ook ??
Nog beterquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:54 schreef ThunderChild het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben je bij haar in het ziekenhuis geweest?
Waren haar zus en vriendin er ook?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja![]()
*amen*quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:58 schreef Merisse het volgende:
God Man! Vertel dan! Minstens 1 A4-tje vol met hoe wie wat waar.
Nee, die waren er nog niet, moesten nog werken en blablabla.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Waren haar zus en vriendin er ook?
Wij kenden elkaar irl voor vanmiddag ook niet, alleen via MSN. Was ooit eens de bedoeling om naar de Mac te gaan, maar daar kwam het niet van.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:07 schreef Merisse het volgende:
Hartstikke leuk dat je geweest bent TC! Had ze even wat afleiding. wist niet eens dat jullie elkaar irl kenden joh
Weet ik allemaal niet.quote:Krijgt ze nog meer gel en/of andere inleiding als het niet vanzelf gaat? Weet je of ze haar nou daar willen houden totdat het kindje er is?
Wat leuk! Zijn haar zus en vriendin er inmiddels wel?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, die waren er nog niet, moesten nog werken en blablabla.
Ben een paar uurtjes bij haar geweest, wat zitten kleppen en vier-op-een-rij gespeeld. Toen ik aankwam, zat ze nog aan zo'n apparaat, maar werd later weggehaald. Tegen half zes ben ik weer weggegaan, want wou ff slapen wat niet lukte.
Dat weet ik niet, heb het net aan gevraagd maar tot op heden nog niks terug gehad.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat leuk! Zijn haar zus en vriendin er inmiddels wel?
Nou, dat kon wel eens lastig worden als er geen nieuws is . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:19 schreef Syrena het volgende:Arme ThunderChild, je krijgt het nog zwaar te verduren voordat Minibel er is
Hoe meer je vertelt, hoe meer we willen weten natuurlijk
Wat is dat nou voor vraag: hij moet mooie foto's maken van Minibel en Luchtbelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:24 schreef phluphy het volgende:
Ga je er trouwens nog een keer heen? Of beperkt het zich tot SMS'en?
Je moest 's weten wat ik voor m'n vrouw allemaal over had/gedaan had . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:24 schreef phluphy het volgende:
Maar wel erg lief van je hoor, al die moeite [afbeelding]
We zien wel . . .quote:Ga je er trouwens nog een keer heen? Of beperkt het zich tot SMS'en?
Ik denk dat daar al een afvaardiging aanwezig is, dus kunnen zij het klusje opknappen . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat nou voor vraag: hij moet mooie foto's maken van Minibel en Luchtbel
Je bent een kanjer! En dat meen ik echtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moest 's weten wat ik voor m'n vrouw allemaal over had/gedaan had . . .
[..]
We zien wel . . .
Daar heb je 100% gelijk in!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:08 schreef bixister het volgende:
belbaby is gewoon zo'n type die alles tot 't laatst uitstelt. zijn heel aardige mensen hoor.![]()
Het gaat dus eindelijk wat worden tussen jullie twee?! Helemaal leukquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Ikke ?? Helemaal niks . . .
Talk about jumping to conclusions . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Het gaat dus eindelijk wat worden tussen jullie twee?! Helemaal leuk![]()
![]()
Dat idee had ik al, er is maar 1quote:It is me, Loena, de vergeetachtige zwangere huisbig...
Jezus, je lijkt mijn man welquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Talk about jumping to conclusions . . .
[..]
Dat idee had ik al, er is maar 1hier . . .
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:38 schreef Loena-tik- het volgende:
Jezus, je lijkt mijn man wel![]()
Hoezo zo lelijk tegen me, ben je een beetje zenuwachtig ofzoquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]Het is dat we alleen maar
hebben, want anders had ik ff een heel arsenaal ff losgelaten
Ik ben heel lief, maar ben bij tijd en wijlen . . . :insert eviler grin here:
Er staat me toch iets bij dat TC niet zo op meisjes valt..... Of heb ik dat gedroomd? Kan best hoor! Ik droom de raarste dingen de laatste tijd!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het gaat dus eindelijk wat worden tussen jullie twee?! Helemaal leuk![]()
![]()
Nou, als je niet op meisjes valt ga je er vast niet mee trouwen. En ThunderChild was wel getrouwd hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er staat me toch iets bij dat TC niet zo op meisjes valt..... Of heb ik dat gedroomd? Kan best hoor! Ik droom de raarste dingen de laatste tijd!
OEH, nu wordt het gevaarlijk hier...ik ben weg...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er staat me toch iets bij dat TC niet zo op meisjes valt..... Of heb ik dat gedroomd? Kan best hoor! Ik droom de raarste dingen de laatste tijd!
Dat heb je zeker weten gedroomd . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, was ik niet . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:08 schreef Syrena het volgende:
En ThunderChild was wel getrouwd hoor
Ik zei toch dat ik soms rare dingen droom! Tinkepink is een beetje te veel onlinequote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat heb je zeker weten gedroomd . . .
[..]
Nee, was ik niet . . .
Nee hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zei toch dat ik soms rare dingen droom! Tinkepink is een beetje te veel online
Ik hoop niet dat ik je beledigd heb TC!
Het apparaat registreerde iets wat op weeen moest lijken, maar Luchtbel voelde er niks van. Zei nog tegen d'r "Straks wordt het een Luckepuck bevalling" . . .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:00 schreef bixister het volgende:
thunderchild had ze wel weeën tijdens het vieropeenrijen? grappig hoor, jullie eerste ontmoeting op zo'n moment!![]()
Kijk eens, De historie van Ouder(s) , jij hoeft je niet te vervelenquote:Op zondag 25 juli 2004 07:17 schreef Sonof het volgende:
Euhm kan iemand mij uitleggen waar deze topic voor is?
Mogelijke oorzaken waarom je nog niks gehoord hebt:quote:Op zondag 25 juli 2004 05:16 schreef ThunderChild het volgende:
Nog steeds niks gehoord . . .
Is het nu vreemd als ik zeg dat ik mij zorgen begin te maken ??
Ze heeft een abonnement, maar het kan zijn dat de batterij leeg is . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 07:48 schreef phluphy het volgende:
- Het beltegoed is op
Als mijn vrouw enige indicatie was, dan zou dat heel goed kunnen . . .quote:- Luchtbel heeft haar vriendin gevraagd te sms'en en die is het vergeten
Nou, lekker is dat . . .quote:- Babybel is zo mooi en lief dat er gewoon geen aandacht meer is voor anderen
Wens ik haar niet toe, niet na dat lange wachten . . .quote:Of Babybel is er nog niet. Ze heeft al eerder bewezen niet één van de snelste te zijn.
Hier is vannacht in ieder geval helemaal niks gebeurdquote:Op zondag 25 juli 2004 03:32 schreef livelink het volgende:
Nog geen nieuws, zie ik, dus ik gooi er toch ook maar weer wat![]()
![]()
![]()
tegenaan. Als Luchtbel ze niet meer kan gebruiken, heeft Snoopy ze misschien wel nodig. Je weet per slot van rekening maar nooit wat er hier in Ouders 's nachts allemaal gebeurt.
Nee, ik probeer er wel achter te komen maar ik vrees dat ik niet verder kom dan "Er is nog geen Babybel, je hoeft geen zorgen te maken".quote:Op zondag 25 juli 2004 10:00 schreef snoopy het volgende:
Heb je niet wat meer details TC?
Dat zijn ze dan nog niet eens allemaal!quote:Op zondag 25 juli 2004 07:41 schreef Sonof het volgende:
zo wat is berg oude topics... *slik*
Ja Loena, zo durft die baby er helemaal niet meer uit!quote:Op zondag 25 juli 2004 10:24 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 11:41 schreef clauwheee het volgende:
Nog niks weer gehoord TC??
Kan ik beter niet doen, she's a bit cranky . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 11:43 schreef phluphy het volgende:
TC kun je er niet heen om dat kind te háááááááálen dan of zo?
Denk het, ze is al 24 uur bezig nu . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 11:56 schreef clauwheee het volgende:
Ja...? Zit ze er een beetje doorheen?
Ow...ok dan zo beterquote:Op zondag 25 juli 2004 10:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja Loena, zo durft die baby er helemaal niet meer uit!
veel beterquote:Op zondag 25 juli 2004 11:58 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ow...ok dan zo beter![]()
F5 F5 F5quote:Op zondag 25 juli 2004 13:33 schreef phileine het volgende:
hee babybel schiet eens op joh. Jeetje luchtbel wat een marathon. Hou je taai he?
ps. slaapmeisje, geweldige sig. nieuw? of is hij me gewoon niet eerder opgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |