Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Overigens, kan DD de hele lijst van alle gekozen paren voor de KABEL award nog vrijgeven?
Daar won ik de Weird All Yankowitz award.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef PogueMahone het volgende:
muziek
Dat duurde vijf maanden voor ze dat rond hadden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef PogueMahone het volgende:
muziek
En daar zou ik trots op zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar won ik de Weird All Yankowitz award.
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En daar zou ik trots op zijn
Hier je eigen awards: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 10quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie awards.
Ik ben vergeten te stemmen, ik had ook lang niet bij elke award een goed oordeel gehad.
Mooi om te zien dat de best-of-the-rest-award naar een FC Groningen-fan gaat.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:47 schreef Mindlight het volgende:
Ohh en Yeahinho, zou jij mijn excelsior icon bewegend kunnen maken met mijn huidige icon?
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij voorbaat dank
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]![]()
Mooi!! Heb ik eindelijk eens de kans om iets aan de bagger-kwaliteit van jouw icoontje te doen!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*aanmeldt*
kuch...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kon em niet langer aanzien...
Waag het trouwens eens te zeggen dat je op jezelf hebt gestemd....
En je denkt dat dat geen reden heeft...?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat wel snel, die van DD. Deco moet langer.
Nu wordt het helemaal zuur!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
kuch...
Ik zeg niks...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik ben blij dat ik mij award met succes heb verdedigd..
Dylan Dog heeft op zichzelf gestemd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk snap ik de reden, maar DD verdient hem toch ook?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hier je eigen awards: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 10
dankjewelllllllllllquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
En ook voor hellmondunited......
[afbeelding]
Ikke wel hoor,bescheidenheid siert de mensquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waag het trouwens eens te zeggen dat je op jezelf hebt gestemd....
Nee: als voorlaatste.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
DD stemde als allerlaatste.
HAHAHA, dat doe ik altijd hoor, wees maar niet bang. Probleem is dat ik bij thuiskomst mn PC nog wel eens aanzet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Erik, je moet drinken met maten!
hij is mooi, maar ik zie liever mijn hbc golfje met mijn award dan die foto van sneijder....is dat misschien nog mogelijk ???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi!! Heb ik eindelijk eens de kans om iets aan de bagger-kwaliteit van jouw icoontje te doen!
[afbeelding]
Ondankbaar kreng!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij is mooi, maar ik zie liever mijn hbc golfje met mijn award dan die foto van sneijder....is dat misschien nog mogelijk ???
Thnx ga ik gelijk in gebruik nemenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik had ook op je gestemd!
Dan moet ik nog naar het lelijke onderdeel van je icon kijken...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij is mooi, maar ik zie liever mijn hbc golfje met mijn award dan die foto van sneijder....is dat misschien nog mogelijk ???
lol, je zit een beetje verkeerd!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:07 schreef Mindlight het volgende:
[verhaal over nieuwe Excelsior-speler]
Ja daarom is ie ook weg inmiddelsquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
lol, je zit een beetje verkeerd!!
Zodra je terug bent!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:27 schreef SCH het volgende:
Franky, gaan we onze award nog samen vieren?
2 x geklopt door Golfer. Da's een birdie zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Net terug van het golfen en ik zie dat ik in alle drie de categoriën waar ik voor genomineerd was ook daadwerkelijk de winnaar ben geworden.
Hartelijk dank voor de stemmen op mij.
Ik ben tevreden met mijn Galasek, Litmanen en Jol-awards.
DD bedankt voor de organisatie en Yeahinho bedankt voor de mooie icoontjes.
Ik had nog wel op jou gestemd voor de 666-award...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:17 schreef pekel het volgende:
Geen award....
Volgend seizoen beter..
Troost je je bent niet de enigequote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:17 schreef pekel het volgende:
Geen award....
Volgend seizoen beter..
Daar heb ik inderdaad óók op jou gestemd. Leek me vooraf een uitgemaakte zaakquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had nog wel op jou gestemd voor de 666-award...
Die móét echt gewoon naar jou vind ik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |