Ik herinner mij dat ik mij ook altijd aan dat soort dingen ergerde (ontbrekende ondertiteling, door het beeld komende balken, etc.) toen ik nog dagelijks as the world turns opnam. Dat heb ik overigens anderhalf jaar gedaan, ik heb er nu bijna 80 video's van.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef trueblue het volgende:
Ik neem soms wel eens een aflevering op voor op mijn vaste Days-band, en dat wilde ik ook afgelopen vrijdag doen. Was de ondertiteling weer weg.. Dat is normaal geen probleem, maar ik zet Days weleens op als ik niet kan slapen, midden in de nacht dus, en dan met het geluid uit. Dan heb je wel ondertiteling nodig
![]()
Is me al eerder gebeurd dat er geen ondertiteling was bij een aflevering die ik voor vast wilde opnemen. Alsof ik ze er op uitzoek ofzo
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat ik mij ook altijd aan dat soort dingen ergerde (ontbrekende ondertiteling, door het beeld komende balken, etc.) toen ik nog dagelijks as the world turns opnam. Dat heb ik overigens anderhalf jaar gedaan, ik heb er nu bijna 80 video's van.
Belle was echt vreeeeeeeeselijk donderdag. Wat een rotwijf zeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:59 schreef trueblue het volgende:
Kunnen Shawn en Belle alsjeblieft ein-de-lijk eens sex gaan hebben?! Ik word gestoord van dat gemiep de hele tijd. Zo moeilijk is 't toch niet? Zoek gewoon een plekje, en gaan..
Maar nee, het moet perfect, en telkens moet er weer wat tussen komen.
Heb het helemaal gehad.
(net de aflevering van donderdag gezien, ga zo vrijdag kijken)
Wij twee zijn trouwens de enigen nog in dit topic volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:57 schreef JohnDDD het volgende:
Over Shawn en Belle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
Ja! En ze zucht ook zoveelquote:Op maandag 21 februari 2005 16:43 schreef OnaNia het volgende:
Waarom praat Kate toch altijd zo enorm hijgerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |