abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24792850
De aflevering van gister was echt super!
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_24797069
Jaa geweldig idd
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_24800450
En weer eens de eerste helft zonder ondertiteling. Gebeurt wel vaak bij Yorin zeg.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_24847816
ja idd. ik erger me er niet heelerg aan, en merk het soms niet eens, maar toch is het wel lastig als cassie weer eens iets mompelt.
pi_24849851
Ik neem soms wel eens een aflevering op voor op mijn vaste Days-band , en dat wilde ik ook afgelopen vrijdag doen. Was de ondertiteling weer weg.. Dat is normaal geen probleem, maar ik zet Days weleens op als ik niet kan slapen, midden in de nacht dus, en dan met het geluid uit. Dan heb je wel ondertiteling nodig
Is me al eerder gebeurd dat er geen ondertiteling was bij een aflevering die ik voor vast wilde opnemen. Alsof ik ze er op uitzoek ofzo
pi_24851608
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef trueblue het volgende:
Ik neem soms wel eens een aflevering op voor op mijn vaste Days-band , en dat wilde ik ook afgelopen vrijdag doen. Was de ondertiteling weer weg.. Dat is normaal geen probleem, maar ik zet Days weleens op als ik niet kan slapen, midden in de nacht dus, en dan met het geluid uit. Dan heb je wel ondertiteling nodig
Is me al eerder gebeurd dat er geen ondertiteling was bij een aflevering die ik voor vast wilde opnemen. Alsof ik ze er op uitzoek ofzo
Ik herinner mij dat ik mij ook altijd aan dat soort dingen ergerde (ontbrekende ondertiteling, door het beeld komende balken, etc.) toen ik nog dagelijks as the world turns opnam. Dat heb ik overigens anderhalf jaar gedaan, ik heb er nu bijna 80 video's van.
pi_24852881
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:21 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik herinner mij dat ik mij ook altijd aan dat soort dingen ergerde (ontbrekende ondertiteling, door het beeld komende balken, etc.) toen ik nog dagelijks as the world turns opnam. Dat heb ik overigens anderhalf jaar gedaan, ik heb er nu bijna 80 video's van.
Bijna 80 video's!
Dan valt het nog best mee met mij
Ik heb er 4 ofzo. Van Days door de jaren heen.
pi_24880990
Dat valt reuze mee Ik ben inderdaad een tijd echt een enorme gek geweest
Maar nu vind ik Days leuker dan ATWT

Trouwens, Victor en Tony samen =>
pi_24930721
Kunnen Shawn en Belle alsjeblieft ein-de-lijk eens sex gaan hebben?! Ik word gestoord van dat gemiep de hele tijd. Zo moeilijk is 't toch niet? Zoek gewoon een plekje, en gaan..
Maar nee, het moet perfect, en telkens moet er weer wat tussen komen.
Heb het helemaal gehad.

(net de aflevering van donderdag gezien, ga zo vrijdag kijken)

Wij twee zijn trouwens de enigen nog in dit topic volgens mij
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 februari 2005 @ 04:53:58 #260
22592 crew  Ole
pi_24931474
tjsa...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_24932103
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:59 schreef trueblue het volgende:
Kunnen Shawn en Belle alsjeblieft ein-de-lijk eens sex gaan hebben?! Ik word gestoord van dat gemiep de hele tijd. Zo moeilijk is 't toch niet? Zoek gewoon een plekje, en gaan..
Maar nee, het moet perfect, en telkens moet er weer wat tussen komen.
Heb het helemaal gehad.

(net de aflevering van donderdag gezien, ga zo vrijdag kijken)

Wij twee zijn trouwens de enigen nog in dit topic volgens mij
Belle was echt vreeeeeeeeselijk donderdag. Wat een rotwijf zeg.

Over Shawn en Belle:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24937113
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 09:57 schreef JohnDDD het volgende:
Over Shawn en Belle:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24937630
ja ik houd daar ook niet van. sommige dingen kun je als schrijver gewoon niet maken.
pi_24993677
Tjonge jonge, wat een stom gedoe tussen Roman en Kate.
pi_25004033
ik vond het stiekem nog wel leuk, maar ik mag ze eigenlijk allebei niet
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:25:44 #266
87058 brummel
love and peace
pi_25026371
Ik wordt ook doodziek van Shawn en Belle.Eerst was Cassie alles voor Belle,en nu kunnen ze mekaar niet meer uitstaan.Ik volg regelmatig de afleveringen in amerika 2005.En ik moet zeggen dat ons een aantal dingen te wachten staat.Over een paar weken ga ik lekker weer naar Amerika.EN Sami zeurt a.u.b niet altijd over die Lexie.
where is the love?
pi_25035452
Whaaaa ja. Vreselijk idd, Shawn en Belle. Cassie en Belle. Mijn God! Chloe en Brady waren ook vreselijk gisteren. Irritant gewoon.

En wat ons nog te wachten staat; ik ben ermee bekend, het is geweldig!
pi_25164106
Het begin van het einde voor Marlena en John..

En wat is Rex toch van plan?

Shawn vond ik leuk gister, hij acteert goed.

Die dans van Kate en Tony
Kan me herinneren dat Kate ook met Stefano eens een hartstochtelijke dans deed

Dit was een verkapt kickje
pi_25165412
het was leuk gisteren ja
heb alles vanmorgen bij het ontbijt gekeken
  maandag 21 februari 2005 @ 16:43:48 #270
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25193958
Waarom praat Kate toch altijd zo enorm hijgerig
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_25194171
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:43 schreef OnaNia het volgende:
Waarom praat Kate toch altijd zo enorm hijgerig
Ja! En ze zucht ook zoveel
pi_25196439
Ik vind Kate niet leuk, Roman ook niet.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 08:06:55 #273
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25200807
Ik haat vooral Chloe. Nog nooit zo'n irritant zeikerig wicht meegemaakt.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_25201529
Jeeezus ja. Die Brady verdient beter! Brady is wel geweldig op zich. Behalve zijn keuze in vrouwen. Maar hij is de kleinzoon van Victor, de zoon van John, de neef van Tony, de neef van Bo, de zus van Belle. Zijn rol in de serie kan ooit nog groot worden.
pi_25205143
Ik heb geen problemen met Kate, Roman en Chloe. De enige in de serie die ik echt irritant vind is...Brady
Vreselijk figuur, irritant hoofd, en hij doet altijd zo quasi-intelligent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')