10,- incl verzending? Verzenden kost niet veel, kan gewoon in een (bubbletjes-) envelope. Lijkt me een eerlijk bedrag. Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:39 schreef B_BOY het volgende:
ik heb er hier ergens 1 liggen van 32 mb wa geef je ervoor. moet da ding nog wel zoeken trouwens.
ik ga hem voor je zoeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
10,- incl verzending? Verzenden kost niet veel, kan gewoon in een (bubbletjes-) envelope. Lijkt me een eerlijk bedrag. Ik hoor het wel!
Die wil ik ook wel. Je mag me mailen op thijs (at) ospeldijk (dot) nl als je wilt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:45 schreef YebCar het volgende:
ik heb een 256mb voor 20 euro
haha stinkerd, heb je die 256 nou voor 20 euro?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Stick van Yebcar gekocht!
Nu nog een kleine stick... wie o wie? B_BOY?
Interessant want ik heb 'm vanmorgen om half 10 nog (voor de 2e keer) gemaild. Thanx.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:18 schreef damatrix het volgende:
Volgens zijn profiel was zijn laatste bezoek: 2 uur, 24 minuten geleden
Great! U heeft meel!quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:24 schreef B_BOY het volgende:
heb hem opgehaald bij die gast. mail voor verdere afhandeling?
Doe toch eens normaal man.... Ik kan natuurlijk ook mijn eigen topicje openen....quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Rot es op
Ik kick toch ook eens in de 24 uur? Als jij ook een stick zoekt zul je een eigen topic moeten openen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:47 schreef AleXtc het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man.... Ik kan natuurlijk ook mijn eigen topicje openen....
Maarja.... misschien kan er nog wel een aanbiedingkje voor je voorbij schieten in dit topic.
Maar als jij je topic graag actief wil houden dan zal je zelf eens in de 24 uur moeten kicken.
Of als je al voorzien bent, dan vraag je een modje om je topic te sluiten.
Your choice.....
You've got meel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:24 schreef Mute_Me het volgende:
ik nog een 64mb over van freecom, spatwater dichten usb 2.0
mail me je bod maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |