quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
Roy..... sterkte gozert...... de gijsjes zijn bij je in gedachten .......
Jij hebt chicks op je werk ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsje.....alles lekker? Zit momenteel ook me werk maar de chicks vallen nog tegen
gijsss... bij hem komen de chicks met strakke broekjes en strakke topjes binnen en gaan dan zwetenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jij hebt chicks op je werk ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss... bij hem komen de chicks met strakke broekjes en strakke topjes binnen en gaan dan zweten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss... bij hem komen de chicks met strakke broekjes en strakke topjes binnen en gaan dan zweten![]()
![]()
![]()
Yep,.... het is een van die lucky motherfuckers die naar mooie huisvrouwen, moeders en jonge vrouwen mag kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jij hebt chicks op je werk ?
Mooooooooooooooooooond!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep,.... het is een van die lucky motherfuckers die naar mooie huisvrouwen, moeders en jonge vrouwen mag kijken
Nat, strak en bezweet !!
Ik weet nog wel goed dat ik eens bij Zeus kwam kijken... WOW.... we hadden een gaatje gevonden waar we uitzicht hadden op de vrouwen kleedkamerZoooveeel borsten gezien Gijs
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep,.... het is een van die lucky motherfuckers die naar mooie huisvrouwen, moeders en jonge vrouwen mag kijken
Nat, strak en bezweet !!
Ik weet nog wel goed dat ik eens bij Zeus kwam kijken... WOW.... we hadden een gaatje gevonden waar we uitzicht hadden op de vrouwen kleedkamerZoooveeel borsten gezien Gijs
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:49 schreef ChOas het volgende:
Kut, net met Jan-Diederik afgesproken dat we volgend jaar de 4daagse gaan lopen
Correctquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:51 schreef Magneet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Miranda wil die volgend jaar ook gaan lopen, ze gata vandaag 30km lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Correct
*proest*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:49 schreef ChOas het volgende:
O >>>>> M>>>>>G>>>>quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nat, strak en bezweet !!
Het probleem is niet de afstand, het probleem is die afstand 4 fucking dagen achter elkaar te lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*proest*
JD gaat dat wel halen...die gek loopt wel vaker achterlijke afstanden..
Ohw nee he...wedden dat Joem dan ook mee gaat lopen....die had het er ook al over dat hij dat
wilde doen....die spoort ook niet
Ik heb verteld dat ik alleen mee doe als ik bij Joem op zijn rug mag zitten
Succes alvast he...kom wel een keertje kijken vanaf een terrasje ofzo
En wat dacht je van het om 0:400 beginnenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het probleem is niet de afstand, het probleem is die afstand 4 fucking dagen achter elkaar te lopen
jij verslaapt je waarschijnlijk tochquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:03 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En wat dacht je van het om 0:400 beginnen![]()
Trouwens die afstand zou voor mij 1 keer al een probleem zijn...laat staan 4 x![]()
![]()
Hey thanks voor de tip...die ga ik gebruiken als excuus om niet mee te doenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij verslaapt je waarschijnlijk toch
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:13 schreef Gaaaast het volgende:ChOas de 4 daagse
Riiiiiiiiiiiiiiiiiight
Istie wel lauw op een gegeven momentquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken een tak op mijn hoofd vast te binden met aan het einde een biertje wat aan een touwtje bungelt... heb ik wat om naar toe te lopen
* ChOas shuffles back to his drawingboardquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:21 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Istie wel lauw op een gegeven moment
bierkoeler op je rug, slangetje daarvandaan voor je neus laten hangen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
* Magneet shuffles back to his drawingboard
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
bierkoeler op je rug, slangetje daarvandaan voor je neus laten hangen?
daantjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:32 schreef Chocobo het volgende:
knjop8hp9j808j89-j97-hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
--------------=\\==\\==0-op;
Daanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:32 schreef Chocobo het volgende:
knjop8hp9j808j89-j97-hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
--------------=\\==\\==0-op;
Vraag haar ff of zij voor Chaootje bij de finish wil gaan staan dan volgend jaar met een koud pilsjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
he lekker......dat wijf met die dikke knoppen komt net binnen![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:36 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Vraag haar ff of zij voor Chaootje bij de finisch wil gaan staan dan volgend jaar met een koud pilsje
tussen d'r tieten
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:36 schreef ChOas het volgende:
[..]finisch
Mooi
Ik waardeer het echt wel!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:39 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ja sorry ff snel tikken
Maar probeer je te helpen hoor ! Waardeer je dus ook niet
Nou laat dan maar
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik waardeer het echt wel!!!
Maar sneller tikken gaat makkelijker wanneer je letters weglaat, niet wanneer je ze toevoegt![]()
Dan had je maar een Powerbook moeten kopenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:45 schreef Gaaaast het volgende:
Snel typen op en notebook is helemaal een hel
Verkapt *ik heb een notebook* post alertquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:45 schreef Gaaaast het volgende:
Valt mee.....tenzij je lange nagels hebt ...dan is het inderdaad helquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:45 schreef Gaaaast het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Verkapt *ik heb een notebook* post alert
Ik vind die muis kut zit de hele dag mijn nootboek te vingeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Valt mee.....tenzij je lange nagels hebt ...dan is het inderdaad hel
Zo goed is het in jaren niet meer geweest, plakzak.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Alles goed reus van me ?
Ik heb er tegenwoordig 2quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Coooool!!! klinkt heel goed!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zo goed is het in jaren niet meer geweest, plakzak.
Ik ben afgelopen 3 weken 5 kilo afgevallen (hoofdhaar niet meegrekend), drukke baan, top wijf thuis, en een lekkere woning met tuin
![]()
ja..... hahahahahaha ff een pimp postje tussen neus en lippen doorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
in 3 weken 5 kilo!!!!! damnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen 3 weken 5 kilo afgevallen (hoofdhaar niet meegrekend), drukke baan, top wijf thuis, en een lekkere woning met tuin
![]()
Goed om te horen dat het zo goed gaat op je jobquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vind die muis kut zit de hele dag mijn nootboek te vingeren.
ik 3quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik heb er tegenwoordig 2
ben moeten stoppen ooooooookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:57 schreef Magneet het volgende:
Ik ben moeten stoppen met spinningmijn knie vond het niet zo lekker meer
![]()
Nu mag ik weer iets anders gaan zoeken om gewicht kwijt te raken.
Ben blij dat je hier weer post Gijs. Heb je gemistquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
![]()
jajajajajajaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ben moeten stoppen ooooooook![]()
![]()
ach houdt toch je bek manquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:00 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ben blij dat je hier weer post Gijs. Heb je gemist![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach houdt toch je bek man![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik vind die muis kut zit de hele dag mijn nootboek te vingeren.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:06 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen 3 weken 5 kilo afgevallen
Die lui lopen nu allemaal voor m'n raam langs.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:49 schreef ChOas het volgende:
Ik wil er ook nog een paar af....dit weekend weer fietsen....maar moet ook gaan zwemmen ofzo..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Coooool!!! klinkt heel goed!
Ik ben zo'n 10 kilo kwijt nu... maar nu wil het niet meer zo... En ik wil er echt nog 10 vanaf... maarja, misschien maar weer eens gaan zwemmen ofzo
Touchpad ooook.. zo heet dat jaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik heb een touchpad en een klitje .... maar inderdaad.... ik hang liever een externe muis eraan.....
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:41 schreef ChOas het volgende:
Maar sneller tikken gaat makkelijker wanneer je letters weglaat, niet wanneer je ze toevoegt![]()
10 kilo alquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Coooool!!! klinkt heel goed!
Ik ben zo'n 10 kilo kwijt nu... maar nu wil het niet meer zo... En ik wil er echt nog 10 vanaf... maarja, misschien maar weer eens gaan zwemmen ofzo
Nou dan ga je toch vriendelijk naar ze zwaaienquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Die lui lopen nu allemaal voor m'n raam langs.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Touchpad ooook.. zo heet dat ja![]()
Snap niet hoe dat ding werkt, ik heb het al voor de gek proberen te houden door met 2 vingers te gaan "muizen"![]()
Ja je moet wat
spinning ligt het accent op conditie en niet op afvallen dus ik raad je dan aanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:57 schreef Magneet het volgende:
Ik ben moeten stoppen met spinningmijn knie vond het niet zo lekker meer
![]()
Nu mag ik weer iets anders gaan zoeken om gewicht kwijt te raken.
Ga je vanavond nog es racen plakzak?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:00 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ben blij dat je hier weer post Gijs. Heb je gemist![]()
Ik zwaai niet naar mensen die mij uit m'n bed schreeuwen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:13 schreef Tigress74 het volgende:
Nou dan ga je toch vriendelijk naar ze zwaaien
het ging primair ook om de conditie omdat ik op het moment zittend werk doequote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
spinning ligt het accent op conditie en niet op afvallen dus ik raad je dan aan
om met je hartslag te gaan trainen
Geen alcohol meerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
10 kilo al![]()
Ik moet er ook nog 30maar zie wel hoever ik kom. Regelmatig goed eten, en geen alcohol doet echt al wonderen.
Brooooooooooooooooooooooooownquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:KERRRRRRRRRRRRR
![]()
![]()
Maltaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Brooooooooooooooooooooooooown
Tiggy in bikini ? Waar kan ik me aanmelden ?
Ik wil afvallen, veel ...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
spinning ligt het accent op conditie en niet op afvallen dus ik raad je dan aan
om met je hartslag te gaan trainen
Zekers maar keb vandaag een BBQ, volgende week een par avonden ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog es racen plakzak?
Stoppen met etenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik wil afvallen, veel ...
Hoe kan ik dat het beste doen ? (zonder te stoppen met roken, of alcohol drinken ? )
het is omhoogquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:48 schreef Magneet het volgende:
ja idd het is pas net weer up
Nogal ja.......wat was er nu weer aan de handquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:47 schreef D-Devil het volgende:
En nee, het was geen topic kill. Het forum was gewoon kut.
Er stond iemand op de kabel in het serverpark.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:48 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Nogal ja.......wat was er nu weer aan de hand
Ja..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:17 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Geen alcohol meer![]()
Rook je weer ?
Als je eenmaal weer goed bent afgevallen en je denkt er weer tegenaan te kunnen dan stop je met roken.. kom je weer gelijk een paar kilo aanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja..
Zonde !!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja..
Voordeel is dan wel dat je weet hoe je het er weer af moet krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je eenmaal weer goed bent afgevallen en je denkt er weer tegenaan te kunnen dan stop je met roken.. kom je weer gelijk een paar kilo aan.
. Dus niet zo slim om weer te gaan roken.
als tie nu dus stopt met roken heeft tie 2,2 kg netto winst (of eigenlijk verlies, want het is eraf gegaan)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:57 schreef Tigress74 het volgende:
En wat staat er nu in de telegraaf
'Bijna 4 kilo zwaarder na stoppen met roken'
AMSTERDAM - Mannen die stoppen met roken worden in een jaar tijd gemiddeld 2,8 kilogram zwaarder. Vrouwen die geen sigaret meer opsteken komen 3,8 kilogram aan. Dat heeft de Duitse apothekersvereniging vastgesteld.
Het zwaarder worden heeft verschillende oorzaken: ex-rokers gaan meer snoep eten en hebben eerder trek. Bovendien zijn mensen die stoppen met roken gevoeliger voor insuline, dat ervoor zorgt dat vetcellen meer suiker opnemen. De apothekers bieden geen oplossing, behalve meer gaan sporten en eventueel een diëtist raadplegen.
roken is juist goed voor de spijsvertering maar alcohol is een boosdoener !!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik wil afvallen, veel ...
Hoe kan ik dat het beste doen ? (zonder te stoppen met roken, of alcohol drinken ? )
Ja maand of 4.. maar ik ging niet snoepen ofzo..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:56 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Zonde !!!!
Hoe lang was je gestopt ?
Als ik dit lees krijg ik al zowat hartkloppingen....val ik nu ook af ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
roken is juist goed voor de spijsvertering maar alcohol is een boosdoener !!!
Verder is zal ik je aanraden om te veel cardio te doen. Wat hierbij erg belangrijk is om
op je hartslag te letten. Je verbrand de meeste calorien bij 65% van je maximale hartslag!!
Doe eerst 220 min je leeftijd.. en pak daar die 65% van. Als je dan zo'n 40 min cario doet op die hartslag val je echt het beste af. Veel mensen trainen gewoon met een te hooge hartslag en dan
ligt het accent te veel op conditie. En een te hoge hartslag hou je ook geen 40 min vol.
probeer met een constante hartslag te trainen. En probeer ook niet teveel op 1 apparaat
te trainen. je moet je tijd verdelen in verschillende apparaten. maar wel achter elkaar door gaan
want je hartslag moet wel constand blijven
Heel erg zonde !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja maand of 4.. maar ik ging niet snoepen ofzo..
Had het wel het idee dat ik zwaarder werd, dat wel, dus zoiezo met stoppen word je wat zwaarder.
Tsja zonde he..
afvallen is echt niet zwaar.....je moet gewoon met regelmaat cardio doen..en op deze manier trainen is echt niet zwaar. Als je gewoon hetzelfde blijft eten en je gaat er bij trainen danquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Als ik dit lees krijg ik al zowat hartkloppingen....val ik nu ook af ?
ik hoop nog steeds iedere ochtend dat er spontaan 5 kilo vet verdwenen is ..maar ik ben dan ook blond![]()
Afvallen kan heel snel...dat weet ik (in +/- 2 mnd 25 kilo afgevallen)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
afvallen is echt niet zwaar.....je moet gewoon met regelmaat cardio doen..en op deze manier trainen is echt niet zwaar. Als je gewoon hetzelfde blijft eten en je gaat er bij trainen dan
vliegen de kilos eraf.....maar als je ook op je eten gaat letten gaat het 2 keer zo snel.
Op me werk schrijf ik ook vaak een voeding schema bij hun trainingsplan
Ik wil eerst meer kilo's kwijt, en dan ga ik weer stoppen met roken, en dan is bewegen ook makkelijker geworden (Meer lucht, minder gewicht mee zeulen)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Heel erg zonde !
Dus zodra je stopt met roken moet je eigenlijk gelijk gaan sporten om het aankomen tegen te gaan..
Dan val je waarschijnlijk niet af maar moet je meer mikken op het op gewicht blijven...mmm...
Denk dat ik nog maar ff doorpaf
maar het gaat echt om het cardio gedeelte....met fitness val je geen gram af...je kan wel natuurlijk bpaalde spieren verstevigen....veel mensen denken ook dat als je veel buikoefeningen doet dat buik dan kleiner of minder vet word....maar dat is echt bullshit. vet moet verbrand worden!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:27 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Afvallen kan heel snel...dat weet ik (in +/- 2 mnd 25 kilo afgevallen)
en vind fitness op zich niet erg...behalve het cardio gedeelte....sorry maar ik hang dan liever aan dat oud ijzer dat vind ik leuker.....
Maar vrees dat ik er inderdaad aan moet geloven...zou graag nog 5 kilo afvallen....zal ik er toch iets voor moeten doen ....
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik wil eerst meer kilo's kwijt, en dan ga ik weer stoppen met roken, en dan is bewegen ook makkelijker geworden (Meer lucht, minder gewicht mee zeulen)
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
maar het gaat echt om het cardio gedeelte....met fitness val je geen gram af...je kan wel natuurlijk bpaalde spieren verstevigen....veel mensen denken ook dat als je veel buikoefeningen doet dat buik dan kleiner of minder vet word....maar dat is echt bullshit. vet moet verbrand worden!!
En plaatselijk vet verbranden bestaat ook niet....je verbrand altijd vet over je hele lichaam en waar het meeste zit duurt gewoon het langst....en dat is bijna altijd de buik
dat is echt bullshit inderdaad om alleen maar buikspieroefeningen te doen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
maar het gaat echt om het cardio gedeelte....met fitness val je geen gram af...je kan wel natuurlijk bpaalde spieren verstevigen....veel mensen denken ook dat als je veel buikoefeningen doet dat buik dan kleiner of minder vet word....maar dat is echt bullshit. vet moet verbrand worden!!
En plaatselijk vet verbranden bestaat ook niet....je verbrand altijd vet over je hele lichaam en waar het meeste zit duurt gewoon het langst....en dat is bijna altijd de buik
sommige mensen vinden het idd erg saai...maar ik ken ook genoeg mensen bij wie het verslaving is.. het is maar net hoe graag je wil afvallen denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:36 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar dat fietsen en op die loopband wandelen (lang rennen kan ik zowiezo niet) dat vind ik zo saaaaaaaaiiiiiiiii.....sorry.
Heb laatst een echte fiets gekocht (met banden) en ben al paar keer gaan fietsen...werkt ook wel denk......hopelijk dit weekend droog zodat ik weer stukje kan fietsen
ik voel me wel kut als ik een week niks gedaan heb..... ik moet elke week wel een paar keer iets doen, maar het frustrerende is om een vriendin te hebben die in een sportschool werktquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het idd erg saai...maar ik ken ook genoeg mensen bij wie het verslaving is.. het is maar net hoe graag je wil afvallen denk ik
Ik vrees ik net niet graag genoeg..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het idd erg saai...maar ik ken ook genoeg mensen bij wie het verslaving is.. het is maar net hoe graag je wil afvallen denk ik
als je moeite hebt met het cardio gedeelte dan moet je het gewoon met voeding oplossen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is echt bullshit inderdaad om alleen maar buikspieroefeningen te doen...dan krijg je wel spieren, maar het vet is dan niet verbrand wat er op die plek zit, dan lijk je dus alleen maar dikker
want je spieren duwen het vet omhoog
![]()
ik probeer tegenwoordig ook om meer cardio te doen, 1 x in de week cardio en 1x in de week fitness. Op zich hoeven er van mij geen kilo's af, als het maar wat droger is, minder vetweefsel dus.
Alleen het irritante is om de discipline vol te houden....
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Malta
daar ben ik dus al mee begonnenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
als je moeite hebt met het cardio gedeelte dan moet je het gewoon met voeding oplossen.
Je hoeft nu echt niet ineens heel gezond te gaan eten maar het is veel belangrijker hoe je eet.
Veel mensen eten zich steeds vol...en dat is echt slecht. Je moet gewoon steeds kleine beetjes eten en het liefst om de 2a3 uur. Als je honger hebt ben je eigenlijk al te laat. als je steeds kleine beetjes neemt heeft je lichaam de tijd om het verteren. en tussendoor moet je veel drinken
spinning suckedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:40 schreef Magneet het volgende:
Spinning was lekker vond ik en ook verslavend en door me knie deed ik het al wat rustiger aan waardoor ik langzaam maar zeker echt wel afviel maar nu gaat het dus helemaal niet meer
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
spinning sucked![]()
ben zoooo hard op mijn muil gegaan op die klote fiets..... tering trappers blijven gewoon doordraaien
![]()
en dat had ik niet door
maar toch zullen er dan verkkerde dingen op dat brood zitten....want ik zag toch een aardig buikje in eindhovenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar ben ik dus al mee begonnenik neem altijd iets van 10 boterhammen mee. Eerst ging dat in 2 batches op, als ik op me werk aankom en tijdens de lunch, nu doe ik het om de paar uur een paar eten is ook gewoon veel fijner
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
dat doe ik nu inderdaad..... ik eet om de 2/3 uur iets.... alleen heb ik nog steeds moeite met het avondeten...... daar doe ik nog steeds teveel van.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
als je moeite hebt met het cardio gedeelte dan moet je het gewoon met voeding oplossen.
Je hoeft nu echt niet ineens heel gezond te gaan eten maar het is veel belangrijker hoe je eet.
Veel mensen eten zich steeds vol...en dat is echt slecht. Je moet gewoon steeds kleine beetjes eten en het liefst om de 2a3 uur. Als je honger hebt ben je eigenlijk al te laat. als je steeds kleine beetjes neemt heeft je lichaam de tijd om het verteren. en tussendoor moet je veel drinken
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:45 schreef Nadientje het volgende:
*PROEST*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
spinning sucked![]()
ben zoooo hard op mijn muil gegaan op die klote fiets..... tering trappers blijven gewoon doordraaien
![]()
en dat had ik niet door
dat zei die henk ook, maar dat had ik telaat doorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:45 schreef Magneet het volgende:
[..]![]()
daarom zit er iook zon noodstop op die fietsen
slechte instructeur want dat moeten ze van te voren vertellenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat zei die henk ook, maar dat had ik telaat door
dat buikje is echt van een paar jaar geleden toen ik elke dag ik de kantine kantinevoer deed eten, dat is er nu niet meer bijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
maar toch zullen er dan verkkerde dingen op dat brood zitten....want ik zag toch een aardig buikje in eindhoven![]()
ja mooi, gewoon over dat stuur heen.... half hangend en dan mijn benen die gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*PROEST*
Ik zie het gewoon voor me.....lancering van Brown vanaf zo'n fiets![]()
![]()
![]()
![]()
das ook niet meer mogelijk gijs...... anders zou je ontploffenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat buikje is echt van een paar jaar geleden toen ik elke dag ik de kantine kantinevoer deed eten, dat is er nu niet meer bijZoals ik net al zij ben ik al 2 jaar niks aangekomen
inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
slechte instructeur want dat moeten ze van te voren vertellen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das ook niet meer mogelijk gijs...... anders zou je ontploffen
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr .. ik kan niet op vakantiequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:46 schreef Tigress74 het volgende:
[..]lekker ff relaxen een weekje
En daar kan je ook heel mooi duiken ...
H-haiquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:45 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
slechte instructeur want dat moeten ze van te voren vertellen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das ook niet meer mogelijk gijs...... anders zou je ontploffen
een domme neger dusquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat had ie ook gedaan
maar deze neger is eigenwijs
![]()
![]()
hij zal toch echt ff een tetanusprik moeten gaan halen anders kan hij flink in de problemen komenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Nadientje het volgende:
sven is gister gebeten door een rottweiler en hij heeft er nu last vantis niet zo'n grote wond maar hij is zooooooooo eigenwijs en wil niet naar de dokter
als het gebloed heeft moet ie echt ff naar de doctor hoor!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Nadientje het volgende:
sven is gister gebeten door een rottweiler en hij heeft er nu last vantis niet zo'n grote wond maar hij is zooooooooo eigenwijs en wil niet naar de dokter
gijs.... jij hebt beidenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
een domme neger dus
enne beter een buik die bijna ontploft dan een buik die helemaal alle kanten op flubbert
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
een domme neger dus
enne beter een buik die bijna ontploft dan een buik die helemaal alle kanten op flubbert
*PROEST* kappen ik zie het echt voor me...collega's vragen hier of het wel goed gaat met me omdat ik zo zit te proestenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi, gewoon over dat stuur heen.... half hangend en dan mijn benen die gewoon doorgaan![]()
![]()
![]()
hij moet em echt na laten kijken hoor.... helemaal als het gebloed heeftquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Nadientje het volgende:
ja idd......zwaar guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnntttt_O-quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij moet em echt na laten kijken hoor.... helemaal als het gebloed heeft![]()
die bekken van die beesten zitten vol bacteriën man
maarreeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
guuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnttttttttttttttt
1 augquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr .. ik kan niet op vakantie
Maar ik gun het je welwanneer ga je?
krijg je altijd 2 rottweilers cadeau bij een eigen zaak dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:57 schreef Nadientje het volgende: die hebben een eigen zaak dus 2 rottweilers
Lekker man!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:58 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
1 aug
nee je leest het verkeerdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
krijg je altijd 2 rottweilers cadeau bij een eigen zaak dan?
Prik is helemaal niet nodig hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:57 schreef Nadientje het volgende:
ik zal hem dit wel laten lezen ja en het heeft best gebloed... we waren bij vriendin bbqen en die hebben een eigen zaak dus 2 rottweilers en mijn vriendin was ze aan het aaien in de kooi en sven dacht dat die dat ook wel ff konHAP
zelf schuld dus
Ze zullen ook best lief kunnen zijn maar als ze in een kooi steken nooit je handjes door die tralies heen..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee je leest het verkeerdik zei trouwens al tegen sven dat het rothonden waren maar hij zei nee die zijn lief
![]()
nou ja lief dus
hij is zo fucking eigenwijs ik krijg hem toch echt niet naar dokter maar als ie dit leest misschien welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:01 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Prik is helemaal niet nodig hoor.....als hij gaat schuimbekken gewoon dierenambulance bellen en op laten halen...
Tuurlijk moet hij door een arts laten kijken !!!! en kan is inderdaad groot dat hij een tetanus injectie moet halen ....
Schop hem maar naar de dok hoor meid.....
Laat hem maar kiezen...of naar de dok of je laat hem ophalen door de dierenambulance
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Lekker man!![]()
ja goed ik vind hondjes normaal ook leuk maar ik kwam een keer de tuin ingelopen bij die vriendin dus en de honden liepen los en normaal kon ik echt altijd zo naar binnen lopen omdat ze me konden maar die keer liet ie zijn tanden zien.. weeee ik weet niet hoe vlug iik gerend hebquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:03 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ze zullen ook best lief kunnen zijn maar als ze in een kooi steken nooit je handjes door die tralies heen..
eigenaar kan dat eventueel wel doen maar ik doe dat echt nooit....dat is hun domain dus kans op *hap* is mij dan te groot...terwijl ik honden echt lief vind en niet bang ben....
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:04 schreef Tigress74 het volgende:
[..]echt aan toe...lekker weekje relaxen....duikje maken....beetje rondkijken daar...beetje zwemmen.....en mooi weer daar (nu tenminste wel)
Nou dan ga je toch mee ...kan je zijn handje vasthouden...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:03 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hij is zo fucking eigenwijs ik krijg hem toch echt niet naar dokter maar als ie dit leest misschien welvolges mij issie gewoon bang ofzo
hij is echt misschien 1 keer geweest in die 6 jaar dat we iets hebben
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja goed ik vind hondjes normaal ook leuk maar ik kwam een keer de tuin ingelopen bij die vriendin dus en de honden liepen los en normaal kon ik echt altijd zo naar binnen lopen omdat ze me konden maar die keer liet ie zijn tanden zien.. weeee ik weet niet hoe vlug iik gerend hebdie honden zijn echt gevaarlijk maar goed ze waken wel
tering......wat een verhaalquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:07 schreef Magneet het volgende:
Ben wel eens bij een collega gehad die had ook een grote hond en een klein kindje ( 2 jaar oid ).
Op het moment dat ik ook maar iets aan dat kindje wilde geven stond die hond al voor haar te grommen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb hier een hele gevaarlijke jach russel naast me liggen...........beschermt me tegen kachelpijpen![]()
heuhquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:08 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
tering......wat een verhaal
gehad ff vervangen door geweestquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
tering......wat een verhaal
hahahahaha.........bassie is wel dom maar niet slim!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
gehad ff vervangen door geweest![]()
wat staat er nu weer verkeerd?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahahahaha.........bassie is wel dom maar niet slim!!![]()
ja idd.......ik ben zelf ook soms best eigenwijs maar bij dit soort dingen moet je gewoon echt ff naar de doctorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:21 schreef Nadientje het volgende:
ik ga gewoon een topic openen over die hond dan ziet sven wel hoeveel mensen er zeggen dat ie naar de dokter moet
Goed idee!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:21 schreef Nadientje het volgende:
ik ga gewoon een topic openen over die hond dan ziet sven wel hoeveel mensen er zeggen dat ie naar de dokter moet
Ik werkte in een supermarkt en kon altijd alles goed vinden, toen heb ik deze nick gekregen, nu meer dan 9 1/2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waarom heet je eigenlijk magneet? komt dit omdat je naar eten word aangetrokken?![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Thorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
gijss..... ik eet jack russels als ontbijtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb hier een hele gevaarlijke jach russel naast me liggen...........beschermt me tegen kachelpijpen![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
hoe was je vakantie Gijs?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:29 schreef Thor-Nexium het volgende:
heeeeeeeeeeeeeerlijk gijsjes ben weer ff lekker in me eigen huis![]()
wacht jij maar......volgende week is renske van mijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijss..... ik eet jack russels als ontbijt![]()
mzzl gijsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga maar ff stofzuigen en een paar wasjes doen oooooooooooook. Spreek jullie laterrrrrrrrrrrrrr.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wacht jij maar......volgende week is renske van mij![]()
bedankt gijs..... laat wel een klein stukje voor je overquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eetsmakelijk gijs
![]()
jij ook alquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:36 schreef Tigress74 het volgende:
Ik wil naar huis!!...val hier zowat in slaap
als jij dood bent dan maken ze slaappillen van jequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij ook al
[middelvingersmilie]quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
als jij dood bent dan maken ze slaappillen van je![]()
Die kan hier ieder moment binnen stappen samen met Sjoo...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waar is die bolle hurkende liegende vieze stink slurfer?
ok dan.....zeg maar dat ie me ff moet bellen...moet hem namelijk wat vragen!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:39 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Die kan hier ieder moment binnen stappen samen met Sjoo...
Zeg ik heb dan wel tieten maar ben geen secretaresse hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ok dan.....zeg maar dat ie me ff moet bellen...moet hem namelijk wat vragen!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Zeg ik heb dan wel tieten maar ben geen secretaresse hoor
hij leest het hier wel![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
ik heb tieten
een linker en een rechter?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Zeg ik heb dan wel tieten
*hhmmppff* nou ok...maak het volgende week vrijdag maar goed met een drankjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
sorry....bedoelde het niet zo
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
een linker en een rechter?![]()
nee een voorste en een achterste duuuuhquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
een linker en een rechter?![]()
kan ik het ook op een andere manier goed maken......?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*hhmmppff* nou ok...maak het volgende week vrijdag maar goed met een drankje
dat happen van jou ook altijdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee een voorste en een achterste duuuuh
lees ff vorige topic, zijn oma is plotseling na heel kort ziek te zijn geweest overledenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:49 schreef gieling het volgende:
wat is er met nootje dan?
Is een drankje te duur dan ?? Familie van Noot toevallig ??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
kan ik het ook op een andere manier goed maken......?
ik probeerde een net zo bijdehante opmerking te plaatsen maar dat komt niet over in tekstquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat happen van jou ook altijd
ah, ik hoor het net, echt klote zeg! Sterkte nootjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
lees ff vorige topic, zijn oma is plotseling na heel kort ziek te zijn geweest overleden
je krijgt wel een drankje.....maar ik ga wel al me tijd en energie in renske stoppen daar.....snap echt niet wat ze in die kachel zietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:50 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Is een drankje te duur dan ?? Familie van Noot toevallig ??
drink geen absint ofzo hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je krijgt wel een drankje.....maar ik ga wel al me tijd en energie in renske stoppen daar.....snap echt niet wat ze in die kachel ziet![]()
*proest*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je krijgt wel een drankje.....maar ik ga wel al me tijd en energie in renske stoppen daar.....snap echt niet wat ze in die kachel ziet![]()
dan krijg je alleen een drankje en dan komt die kachel lekker de hele avond bij jou zitten...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*proest*
Ik vroeg toch alleen om een drankje ...niet om aandacht
Heeee verstandigquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Nadientje het volgende:
komt ie dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeee verstandigWe houden hem wel in de gaten volgende week vrijdag.... zal die flink uit zijn mond schuimen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dan krijg je alleen een drankje en dan komt die kachel lekker de hele avond bij jou zitten...
kan ik bij renske zijn
ja en jij ook, je pakt gewoon smorgens de eerste trein weer terugquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:59 schreef Nadientje het volgende:
[..]
komt ie dan?![]()
doe jij es even een ander iconquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:00 schreef kepler het volgende:
heh vanavond ga ik ook gamen
en vanavond weet ik ook of ik al om 1930 in scheveningen kan zijn volgende week
gijssssquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
of jullie blijven in Delft slapenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja en jij ook, je pakt gewoon smorgens de eerste trein weer terug
ik moetttttttt werken die avondquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja en jij ook, je pakt gewoon smorgens de eerste trein weer terug
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dan krijg je alleen een drankje en dan komt die kachel lekker de hele avond bij jou zitten...
kan ik bij renske zijn
Ken echt NIEMAND die meer om aandacht geilt dan jijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Nogmaals ik wil alleen een drankje...!!! geen aandacht...geen kachelpijp..niks verder
gijsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssss
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waar is die bolle hurkende liegende vieze stink slurfer?
geen aandacht ooooooooookkkkkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Nogmaals ik wil alleen een drankje...!!! geen aandacht...geen kachelpijp..niks verder
Vrij nemenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik moetttttttt werken die avond
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... I'm all yours gijsje
Homoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs........ik wil eigenlijk alleen maar bij jou zijn
![]()
Dat weet je toch lieverd![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:00 schreef kepler het volgende:
en vanavond weet ik ook of ik al om 1930 in scheveningen kan zijn volgende week
alleen nooit als ik in kerkrade benquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik moetttttttt werken die avond
ik wel...JIJ !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken echt NIEMAND die meer om aandacht geilt dan jij
Schatjeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen aandacht ooooooooookkkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:03 schreef Chocobo het volgende:
Site is geupdate
mijn allesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Schatjeeeeeeeeeeeee
Ja ... die zin klopt eeeecht niet van d'r ... of ze is ziek...
*erhm* volgens mij zijn jullie ff in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen aandacht ooooooooookkkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
ik wel...JIJ !
je bent 1 keer geweestquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
alleen nooit als ik in kerkrade ben![]()
ooooooohhhhhhh zeg dat dan lieverdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs........ik wil eigenlijk alleen maar bij jou zijn
![]()
Dat weet je toch lieverd![]()
Copy ... Past .... Sendquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooohhhhhhh zeg dat dan lieverd...... dan dump ik die blonde toch gewoon
![]()
Jouw logoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
hahhahahahahahaha dat vragen ze ook wel eens aan Renske wat ze in mij zietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:05 schreef Nadientje het volgende:koppig en eigenwijs die vent van mij
gister vroeg nog iemand aan me, wat zie je nou in sven ... ik gaf als antwoord : sven is alles wat ik niet ben en andersom...
dus ik ben niet eigenwijs en koppig
sven
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Heeeeeeeeeequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
ik wel...JIJ !
2e post is duidelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:07 schreef Nadientje het volgende:
gebeten door een rottweiler
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaSchuif het maar weer af....
Echo-putquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Heeeeeeeeee
EEECHT NIET
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn alles![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Copy ... Past .... Send
Batches ook ...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar ben ik dus al mee begonnenik neem altijd iets van 10 boterhammen mee. Eerst ging dat in 2 batches op, als ik op me werk aankom en tijdens de lunch, nu doe ik het om de paar uur een paar eten is ook gewoon veel fijner
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw logo![]()
Like wow Nadinequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:12 schreef Nadientje het volgende:
we waren gister namelijk met 4 stellen die al allemaal een lange relatie hebben en samenwonen en 1 stel die pas verkering hebben en die zaten de hele tijd bij elkaar en kleffen.. en die stellen zaten allemaal 3 meter van elkaar af![]()
viel me gewoon op
Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Heb je je man al gebeld ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:14 schreef Nadientje het volgende:
ik hou mijn mond al
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:14 schreef Nadientje het volgende:
ik hou mijn mond al
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heil....
KLOP!!
nee waarvoor? om te zeggen dat ie naar de dokter moet, ik geloof dat ie 1 woord luistert en me daarna afduwtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je je man al gebeld ?
ja moooi..... ik geilen op die Ellemieke..... krijg je dit als laatstequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer![]()
[afbeelding]
Ik mis je bollequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat is er hurkje?
ik jou niet homoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik mis je bolle![]()
![]()
Lekker is die Ellemiek he... pffffffff ... heb gisteravond een paar plaatjes gezocht...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja moooi..... ik geilen op die Ellemieke..... krijg je dit als laatste![]()
![]()
![]()
Dan nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik jou niet homo
serieus...... daar heb ik echt wel een jaar ruzie voor over in ruil voor 1 nacht!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker is die Ellemiek he... pffffffff ... heb gisteravond een paar plaatjes gezocht...
Die in dat leer![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat ze blond isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus...... daar heb ik echt wel een jaar ruzie voor over in ruil voor 1 nacht!!!![]()
Ja... nou... ik kan meteen optieften thuis als ik dat zou doenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus...... daar heb ik echt wel een jaar ruzie voor over in ruil voor 1 nacht!!!![]()
Die billen en borsten maken alllleeeessss goed..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze blond is
quote:Jij bent geen onbaadtzuchtige befferd, jij beft met voorbedachte rade
optiefen??? ...... oooooooooook goedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... nou... ik kan meteen optieften thuis als ik dat zou doen... maar man man man ,.... ik doe zooooo niet moeilijk
Ik eet haar helemaal uitquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
optiefen...... oooooooooook goed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |