Staat genoteerd! En convinced laat even weten welke winkel dat is want ik ken geen 1 winkel waar je 60 euro beltegoed bij een toestel krijgt!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 04:51 schreef doagster het volgende:
50 euro is hij direct verkocht
Ik vind 50 euro te weinig! Ik wil minimaal 80 proberen te halen!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:49 schreef doagster het volgende:
wanneer hoor ikvan jouof hijverkocht is aanmij?
Check thnx! Dan weet ik dat hij het waard is!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:42 schreef ILCILA het volgende:
[ter informatie... ik heb er 2 maand terug via dit forum 75 euro voor weten te krijgen, en dat is hij zeker nog waard...]
maar niet geintresserd :p
Sorry! Is in goedestaat zitten bijna geen gebruikerssporen op te vinden! hij is gewoon normaal gebruikt dus niks mis meequote:Op maandag 26 juli 2004 12:19 schreef Zapper het volgende:
je meldt helemaal nergens wat de staat van dat ding is
ja simlockvrij en geheel intakt! Waar woon je precies?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:20 schreef bigbird het volgende:
is hij simlock vrij en is hij nog geheel in tact? zo ja dan bied ik er 70 euro voor.
dronten, flevolandquote:Op maandag 26 juli 2004 12:21 schreef 2dehands het volgende:
[..]
ja simlockvrij en geheel intakt! Waar woon je precies?
pff das wel een eindje weg! dat wordt opsturen...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
dronten, flevoland
mjah, dat begrijp ik. voor de duidelijkheid, is de koop incl. die 60 euro btg of zonder?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:24 schreef 2dehands het volgende:
[..]
pff das wel een eindje weg! dat wordt opsturen...
tis alleen het toestel los! lijkt me logisch.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:29 schreef bigbird het volgende:
[..]
mjah, dat begrijp ik. voor de duidelijkheid, is de koop incl. die 60 euro btg of zonder?
Oki doki!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:36 schreef bigbird het volgende:
ok, ik ben nu iig even weg, moet straks werken en zit nu nog bij vriend, maar ben vanavond weer online. ik hou het topic wel in de gaten en zie wel hoe het afloopt dan
Ja lader, boekjes, doos, etc.. zit erbij!quote:Op maandag 26 juli 2004 16:07 schreef bigbird het volgende:
ik heb nog 1 vraag over het toestel, zit er een lader en boekje (boekje hoeft niet perse) bij? want zonder lader kom ik er niet zo ver mee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |