Hercules in New YorkLang lang geleden, in 1969 was er een ene Arnold Schwarzenegger bezig om door te breken in de filmwereld. Ondanks zijn imposante lichaam lagen de rollen voor bodybuilders niet voor het oprapen. Hij kreeg desondanks een rol in de film Hercules in New York, vooral omdat de manager van Arnold vertelde dat hij vloeiend engels kon...
Arnold was de engelse taal echter nog niet vloeiend machtig en z'n accent is enorm vreselijk in de film. Geen wonder dat ze hem gedubt hebben... Ik heb het origineel gezien en elke uitspraak die Arnold doet is werkelijk tenenkrommend.
Natuurlijk hoeft een hoofdrolspeler die niet kan acteren perse een slechte film op te leveren, maar... echt alles is slecht aan deze film: de medeacteurs zijn in alle gevallen niet eens beter dan Arnold qua acteerwerk... het script is werkelijk dramatisch, het karakter Hercules wordt enorm arrogant neergezet, de effecten zijn dramatisch (man in berenpak) en de aankleding al niet veel beter (bliksemschichten zijn gewoon een stuk gebogen ijzer)
Ik typ dit terwijl ik de film aan het kijken ben (dat zegt al genoeg over hoe onderhoudend deze film is) Er is praktisch nog niets gebeurt afgezien van een debiel Arnold vs een beer gevecht en nog wat andere momenten waar Arnold of zijn spieren kan zien, of zijn zgn kracht of beide tegelijk...
Ik wou dat ik dronken was en met enkele maten deze film keek dan konden we er samen om lachen. Alleen kijken is pure masochisme en dit topic hoort eigenlijk in het keldertje thuis
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_