Die bedoelde ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:57 schreef Syrena het volgende:
Bedoel je Jean? Doe hem maar niet de groeten van mij (tis m'n ex namelijk)
(voor het ellendige verhaal erachter zie de topics van "Kunst van het loslaten"in R&P)
Misschien heb ik je zus ook wel eens gezien, ik ging wel eens mee naar het handballen kijken (als ie naar zijn neefje ging kijken, handbalt bij BFC)
Kwam van de week zijn schoonzus en een paar dagen later zijn moeder tegen in het winkelcentrum.... Leuk als je denkt dat je er een beetje overheen bent
Mijn tante handbalt ook (weet even niet meer waar, maar zou me niet verbazen als dat ook in Beek is, ze komt uit Neerbeek nl. en heeft met Jean op de kleuterschool gezeten).quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Die bedoelde ikEn het gaat inderdaad om BFC, mijn zus is daar in het seizoen bijna elke zaterdag en zondag, haar kinderen (10 en 13) handballen er ook (wij ook vroeger toen het nog Caesar heette).
Tja, en exenleed is toch altijd een verhaal apart![]()
pssttt... syrena check het fotoboek van zeus-nexiumquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
.
Maar sportieve mannen....MMMMMMmmmmmmmmm. Dus misschien moet ik maar eens een sport zoeken die me wel ligt. Met bijbehorende lekkere mannen.
Bv. eentje waarbij de sport is dat de knappe mannen vrouwen optillen? Yeah baby!
Ach ja, exenleed, als ik had geluisterd naar wat iedereen me zei was me wat bespaard gebleven.
Maar ja, wie luistert er nou naar zijn omgeving als ie in luuuuuuuvvveee is....![]()
Mee eenschquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
pssttt... syrena check het fotoboek van zeus-nexium![]()
Neerbeek is inmiddels BFC, fusieclub met Beek (BFC = Beeker Fusie Club)quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:56 schreef Syrena het volgende:Mijn tante handbalt ook (weet even niet meer waar, maar zou me niet verbazen als dat ook in Beek is, ze komt uit Neerbeek nl. en heeft met Jean op de kleuterschool gezeten).
Dan moet je toch echt op rugbyquote:Maar sportieve mannen....MMMMMMmmmmmmmmm. Dus misschien moet ik maar eens een sport zoeken die me wel ligt. Met bijbehorende lekkere mannen.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
pssttt... syrena check het fotoboek van zeus-nexium![]()
Alles staat wagenwijd open. Ik kan niet slapen met ramen dicht, 's winters niet, en 's zomers al helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:39 schreef Luchtbel het volgende:
Dan moet je je raam openzetten Rewimo
Dat moest ik om half twee als een speer gaan dicht doen, het heeft hier echt keihard geregend en ONWEER...waaahhhh...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:39 schreef Luchtbel het volgende:
Mogguh
Thanks Clauwhee! Werk ze!
Dan moet je je raam openzetten Rewimo
Die heb ik, maar ja die ga ik niet midden in de nacht uit de berging slepen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:41 schreef Luchtbel het volgende:
Dan moet je een ventilator kopen
Hier regende het ook een beetje, dacht ik
Bij ons was het vreselijk noodweer tegen 2.00 uur. Ik had de gordijnen open en moest mijn ogen dichtknijpen van het felle bliksemlicht. Hevige regen en onweer (zeker een uur).quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb om een uur of 3 wel wat regen gehoord. Maar ik geloof niet dat het hier erg nat is geweest vannacht (behalve in mijn bed dus).
Er gebeurde van allesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik duim mee, er moet in die week toch wel *iets* gebeurd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |