Die bedoelde ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:57 schreef Syrena het volgende:
Bedoel je Jean? Doe hem maar niet de groeten van mij (tis m'n ex namelijk)
(voor het ellendige verhaal erachter zie de topics van "Kunst van het loslaten"in R&P)
Misschien heb ik je zus ook wel eens gezien, ik ging wel eens mee naar het handballen kijken (als ie naar zijn neefje ging kijken, handbalt bij BFC)
Kwam van de week zijn schoonzus en een paar dagen later zijn moeder tegen in het winkelcentrum.... Leuk als je denkt dat je er een beetje overheen bent
Mijn tante handbalt ook (weet even niet meer waar, maar zou me niet verbazen als dat ook in Beek is, ze komt uit Neerbeek nl. en heeft met Jean op de kleuterschool gezeten).quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Die bedoelde ikEn het gaat inderdaad om BFC, mijn zus is daar in het seizoen bijna elke zaterdag en zondag, haar kinderen (10 en 13) handballen er ook (wij ook vroeger toen het nog Caesar heette).
Tja, en exenleed is toch altijd een verhaal apart![]()
pssttt... syrena check het fotoboek van zeus-nexiumquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
.
Maar sportieve mannen....MMMMMMmmmmmmmmm. Dus misschien moet ik maar eens een sport zoeken die me wel ligt. Met bijbehorende lekkere mannen.
Bv. eentje waarbij de sport is dat de knappe mannen vrouwen optillen? Yeah baby!
Ach ja, exenleed, als ik had geluisterd naar wat iedereen me zei was me wat bespaard gebleven.
Maar ja, wie luistert er nou naar zijn omgeving als ie in luuuuuuuvvveee is....![]()
Mee eenschquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
pssttt... syrena check het fotoboek van zeus-nexium![]()
Neerbeek is inmiddels BFC, fusieclub met Beek (BFC = Beeker Fusie Club)quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:56 schreef Syrena het volgende:Mijn tante handbalt ook (weet even niet meer waar, maar zou me niet verbazen als dat ook in Beek is, ze komt uit Neerbeek nl. en heeft met Jean op de kleuterschool gezeten).
Dan moet je toch echt op rugbyquote:Maar sportieve mannen....MMMMMMmmmmmmmmm. Dus misschien moet ik maar eens een sport zoeken die me wel ligt. Met bijbehorende lekkere mannen.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
pssttt... syrena check het fotoboek van zeus-nexium![]()
Alles staat wagenwijd open. Ik kan niet slapen met ramen dicht, 's winters niet, en 's zomers al helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:39 schreef Luchtbel het volgende:
Dan moet je je raam openzetten Rewimo
Dat moest ik om half twee als een speer gaan dicht doen, het heeft hier echt keihard geregend en ONWEER...waaahhhh...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:39 schreef Luchtbel het volgende:
Mogguh
Thanks Clauwhee! Werk ze!
Dan moet je je raam openzetten Rewimo
Die heb ik, maar ja die ga ik niet midden in de nacht uit de berging slepen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:41 schreef Luchtbel het volgende:
Dan moet je een ventilator kopen
Hier regende het ook een beetje, dacht ik
Bij ons was het vreselijk noodweer tegen 2.00 uur. Ik had de gordijnen open en moest mijn ogen dichtknijpen van het felle bliksemlicht. Hevige regen en onweer (zeker een uur).quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb om een uur of 3 wel wat regen gehoord. Maar ik geloof niet dat het hier erg nat is geweest vannacht (behalve in mijn bed dus).
Er gebeurde van allesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik duim mee, er moet in die week toch wel *iets* gebeurd zijn?
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:44 schreef Luchtbel het volgende:
Nee da moet je ook doen als je merkt dat het warrum wordt
10 voor 11 Jonnetjeen het gekke is dat ik rete zenuwachtig ben
mwah, 230 km ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:48 schreef Rewimo het volgende:
Wat verschilt dat toch hè? Al wonen wij natuurlijk wel een aardig eindje van elkaar af, Lily
Vind ik eigenlijk helemaal niet raar hoor!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:44 schreef Luchtbel het volgende:
Nee da moet je ook doen als je merkt dat het warrum wordt
10 voor 11 Jonnetjeen het gekke is dat ik rete zenuwachtig ben
Je woont ook in Limburg toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:47 schreef lily het volgende:
[..]
Bij ons was het vreselijk noodweer tegen 2.00 uur. Ik had de gordijnen open en moest mijn ogen dichtknijpen van het felle bliksemlicht. Hevige regen en onweer (zeker een uur).
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:50 schreef coolbabe het volgende:
Bij ons in de vriendenkring is het de gewoonte elkaar drie zoenen te geven bij aankomst en als je weer weggaat van visite. Ik kan het gewoon niet voor elkaar krijgen dat te doen, omdat het voor mij geen gewoonte is.
Net als het hele kringetje langs en een handje geven en feliciteren op een verjaardag. Ik roep bij de deur iets van "Gefeliciteerd allemaal" en ga snel zitten
*hopeloos verlegen is*
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:40 schreef Syrena het volgende:
Idem voor het met mes en vork eten. Is ons nooit geleerd, dus ik zit nu altijd vreselijk te hannesen (en zelf kunnen ze het wel).
Wij aten ook nooit met mes en vorkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:55 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hoe aten jullie dan? Met stokjes??
![]()
Ouderwets dusquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:56 schreef lily het volgende:
Is gewoon een kwestie van fatsoen
Zo doe ik het bij Jasper ook (behalve pardon bij een boer, dat doe ik zelf ook niet)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me inderdaad heel lastig syrena, als je dat niet van jongs af aan hebt meegekregen.
voel je je daar dan ook onzekerder over?
ik heb wel eens het idee dat het ouderwets is zoals ik mijn kind opvoed.
hand voor zijn mond als hij hoest
ik wil dat hij pardon zegt als hij een boer laat
rommel moet in de prullenbak
aan tafel blijven tot iedereen klaar is met eten
als ik in gesprek ben niet eindeloos "mama" er doorheen tetteren, een keer is genoeg
netjes vragen: niet: ik wil......., maar: mag ik......
niet met schoenen aan op de bank of op bed
en echt hoor, t is geen opgeprikt kind en als we samen zijn lapt hij de regels nog best vaak aan zijn laars, maar het valt me op dat hij zich in gezelschap prima weet te gedragen en dat dat gewaardeerd wordt.
Dit had ik wel kunnen tikkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:50 schreef coolbabe het volgende:
Bekend verhaal Syrena
Bij ons in de vriendenkring is het de gewoonte elkaar drie zoenen te geven bij aankomst en als je weer weggaat van visite. Ik kan het gewoon niet voor elkaar krijgen dat te doen, omdat het voor mij geen gewoonte is.
Net als het hele kringetje langs en een handje geven en feliciteren op een verjaardag. Ik roep bij de deur iets van "Gefeliciteerd allemaal" en ga snel zitten
*hopeloos verlegen is*
Ik ben niet verlegen, maar heb uit mijn jeugd een zoentraumaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:50 schreef coolbabe het volgende:
Bekend verhaal Syrena
*hopeloos verlegen is*
En het ergste van dat zoenen is nog de vraag of je als eerste links of rechts moet beginnen.... dit kan tot vervelende misverstanden leiden!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:50 schreef coolbabe het volgende:
Bekend verhaal Syrena
*hopeloos verlegen is*
Plat op je bekquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:02 schreef Zabb het volgende:
[..]
En het ergste van dat zoenen is nog de vraag of je als eerste links of rechts moet beginnen.... dit kan tot vervelende misverstanden leiden!![]()
nee, ik dus ook niet (nog zelf trauma's heeft van kletsnatte omakussen)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Sowieso zal mijn kind NOOOOOOOOIT verplicht hoeven kussen, al is het opa of oma, dan maar niet...
Mijn schoonvader rookt sigaren en lust wel een borrel en die kwam me feliciteren toen Jasper een uurtje oud was. Hij zoende me per ongeluk plat op de mondquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:02 schreef Zabb het volgende:
[..]
En het ergste van dat zoenen is nog de vraag of je als eerste links of rechts moet beginnen.... dit kan tot vervelende misverstanden leiden!![]()
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Sowieso zal mijn kind NOOOOOOOOIT verplicht hoeven kussen, al is het opa of oma, dan maar niet...
Dat zijn precies de regels die ik ook hanteer. Dan zijn we dus even ouderwetsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me inderdaad heel lastig syrena, als je dat niet van jongs af aan hebt meegekregen.
ik heb wel eens het idee dat het ouderwets is zoals ik mijn kind opvoed.
hand voor zijn mond als hij hoest
ik wil dat hij pardon zegt als hij een boer laat
rommel moet in de prullenbak
aan tafel blijven tot iedereen klaar is met eten
als ik in gesprek ben niet eindeloos "mama" er doorheen tetteren, een keer is genoeg
netjes vragen: niet: ik wil......., maar: mag ik......
niet met schoenen aan op de bank of op bed
en echt hoor, t is geen opgeprikt kind en als we samen zijn lapt hij de regels nog best vaak aan zijn laars, maar het valt me op dat hij zich in gezelschap prima weet te gedragen en dat dat gewaardeerd wordt.
Ik kan wel heel veel dingen met een vork !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:55 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hoe aten jullie dan? Met stokjes??
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan wel heel veel dingen met een vork !![]()
Spaghetti eet je met vork en lepel als je het goed wilt doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
En spagetthi eten !!! ARGGHHH, dat bestel dus ook NOOIT als ik met iemand ga uit eten.
Nou ja, behalve dan met mijn ex, die nam dan gewoon z'n mes en begon als een gek die spagetti klein te snijden (wat volgens mij ook heel erg not done is, maar goed....), om het dan zowat fijngeprakt naar binnen te harken(hij likte ook zijn bordje met ijs standaard helemaal af, godzijdank wel alleen maar als ie thuis was, maar dat is wel goor om naar te kijken, YAK)
Ja heel erg. Ik voel me zowiezo altijd onzeker in gezelschap. Ik at of dronk vroeger ook nooit op verjaardagen (ik ga in mijn familie ook naar geen enkele verjaardag, we vieren die van ons gezin niet meer, dus ging ik ook niet meer naar anderen. Daar heb ik nu wel spijt van, maar nog niet genoeg moed verzamelt om weer wel te gaan. Mijn ouders gaan trouwens wel, maar ik voel me nu zo'n deus als ik met ze meega *sneu, nog steeds geen vriend* )quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
Ik sneak dan nog snel met een vinger die spaghetti wat verder m'n vork opquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat is in mijn geval een beetje noodgedwongen. Ik kan wel met mes en vork eten maar het ziet er heel lomp uit. Niet dat me dat wat kan schelen eigenlijk
De truuk om spaghetti te eten met alleen een vork: ipv dat je de spaghetti met behulp van een lepel om je vork draait doe je dat gewoon op je bord. Dus prikken, draaien en slurpen maar. Tadaaa, éénhandig spaghetti-eten voor gevorderden
Hey, hetzelfde als ik. Mijn arm houdt ook net onder de elleboog opquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Broer van een vroegere vriendin van me had ook maar 1 hand (zijn arm hield onder de elleboog op, ook aangeboren), en ik keek altijd met verbazing hoe handig hij was met alles.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Ach, in principe kan ik alles. In het ergste geval doe ik er langer over dan iemand met 2 handen of heb ik er een hulpmiddeltje bij nodig (veters strikken kan ik bijvoorbeeld alleen als ik zit. Want ik gebruik mijn kin erbij en nou ja, zo lenig ben ik niet als ik sta)
Terwijl je hier op het forum altijd hartstikke spontaan bent. Het zit er dus wel inquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Syrena het volgende:
Zo lang ik maar niemand een hand moet geven of ze moet uitnodigen
Extra lange vetersquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Dat red ik niet eens als ik zit
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Terwijl je hier op het forum altijd hartstikke spontaan bent. Het zit er dus wel in
Eén stap tegelijk en af en toe een piepklein terugvalletje... Het komt wel goed. Je hebt toch al een paar belangrijke stappen gezet. Tja en anders moet je maar genoegen nemen met een virtueel levenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:35 schreef Syrena het volgende:
Nou ja, het gaat wel langzaamaan beter, maar het kost zo veel energie
http://www.schlecker.nlquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Eén stap tegelijk en af en toe een piepklein terugvalletje... Het komt wel goed. Je hebt toch al een paar belangrijke stappen gezet. Tja en anders moet je maar genoegen nemen met een virtueel leven
Misschien brengen ze ze toch bij mijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Jessicaa het volgende:
Vraagje werden die slofjes door de postbode gebracht of door zo'n busje? Postbode is geweest en ik hoop zo dat ze vandaag komen.
Heel herkenbaar, ik heb ook altijd hoofdpijn als de visite weg is of we zelf weer thuiszijn, van het geforceerd blij kijken (kheb een standaard boze uitdrukking op m`n gezicht)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:19 schreef Syrena het volgende:
Nou ja, het komt er op neer dat ik me in sociale situaties wel red, maar wel steeds op mijn tenen loop en dus ook heel moe ben erna. Puur van de stress en angst.
Bij mij geldt het alleen voor verplichte dingen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:10 schreef bixister het volgende:
ooh coolbabe, sorry voor 't zoenen en ik hoop dat je je niet teveel geforceerd hebt om blij te kijken (heb ik niet speciaal op gelet maar ik vond je niet boos kijken) toen je hier was...
Daar is de lepel dan weer voor?!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:19 schreef gnoompje het volgende:
[..]
Spaghetti eet je met vork en lepel als je het goed wilt doen.
Men neme de vork in de rechter- dan wel linkerhand (je schrijfhand) en de lepel in de andere.
Dan prik je wat slierten spaghetti op de vork en begint deze tegen de lepel aan rond te draaien tot alle spaghetti die je op je vork hebt geprikt er om heen gedraaid zit en dat stop je vervolgens in je mond. (zo heb ik het iig geleerd.) Enige nadeel van deze methode (vind ik dan) is dat je met je hele bord vol saus bliijft zitten (tips zijn welkom)
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:10 schreef bixister het volgende:
ooh coolbabe, sorry voor 't zoenen en ik hoop dat je je niet teveel geforceerd hebt om blij te kijken (heb ik niet speciaal op gelet maar ik vond je niet boos kijken) toen je hier was...
^quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:16 schreef Syrena het volgende:
Bij mij geldt het alleen voor verplichte dingen hoorDenk dat Coolbabe dat ook wel bedoelde
En broodquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:19 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Daar is de lepel dan weer voor?!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:28 schreef bixister het volgende:
was lekker he?![]()
![]()
zullen we nog een keer?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:28 schreef bixister het volgende:
was lekker he?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:41 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie wel op deze site komen?? http://www.pacsun.com
Ik zag een leuk shirtje via MSN maar kom er niet op
NOUW!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik haat Kwak, irritante blije moralistische eend
Ja dat vind ik ook zo'n irritant alleswetend type gewordenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Anne Frank
Zo heb ik er nou nooooooooooit over nagedacht...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo'n irritant alleswetend type gewordenik kan echt boos worden als ik een Anne Frank film zie, zo vreselijk opgehemeld dat ze wordt en wijs voor d'r leeftijd
![]()
Overigens was ze volgens mij verliefd op d'r vader maar ik kan het niet bewijzen, maar die maakt me ook kwaad. Net als AJkwak
een eend met een kleine dikke blinde drol als vader en maar doen alsof je weet hoe alles moet in het leven, bah
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:10 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij is Luchtbel nu echt kwaad zeg![]()
Ik welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo heb ik er nou nooooooooooit over nagedacht...
106! En uitstekend bij de pinkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe oud wassie dan?
Das een mooie leeftijd. Zeker als je al die tijd nog goed bij bent geweestquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
106! En uitstekend bij de pinken
Hee, goed idee. Als we AJK nou maar genoeg ophemelen wordt Luchtbel misschien wel zo boos dat ze Minibel eruit gooitquote:
Ja, toffe man. Ik ben er ook niet echt verdrietig om, wel een beetje weemoedigquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Das een mooie leeftijd. Zeker als je al die tijd nog goed bij bent geweest
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:52 schreef moussy het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:55 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gelukkig is het een meisjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:01 schreef Jessicaa het volgende:
En laat hem asjeblieft geen Alfred heten he![]()
![]()
Heb je liever Jodocus?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:01 schreef Jessicaa het volgende:
En laat hem asjeblieft geen Alfred heten he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hellup, ik had mezelf bijna niet herkend
Of die er voor kan zorgen dat bij elk topic dat Luchtbel opent het AJK liedje gaat spelen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, goed zo... is er geen admin die luchtbels icoontje ook ff kan wijzigen![]()
![]()
Wie niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:30 schreef LadyS het volgende:
ik raak in de war
Ja ik dacht eerst ook dat Rewimo in haar eentje had zitten beppen, daarna zag ik pas dat iedereen deze icon hadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:36 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik moet nu écht eerst naar de namen kijken anders ben ik ook de kluts kwijt..
Ik heb geen idee hoe ze smaken want ik koop die meuk niet. Irritante reclame dus staat het op de boycotlijstquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:34 schreef Jonnetje het volgende:
Had iemand me niet even kunnen waarschuwen dat die Zespri gold Kiwi dingen zó verschrikkelijk lekker zijn!
Hahahahaha, ja echt wel. Ik kon in de spiegel mijn kont niet goed zien, dus ik dacht: Hee, de digitale camera. Nou ja, en zo verder zeg maar.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:27 schreef Luchtbel het volgende:
Syrenaben je een beetje gek geworden
Ga naar je profiel, vul bij webicon dit in: http://www.cgx.nl/private/miss_dynastie/alfredkleur.gifquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:38 schreef gnoompje het volgende:
Ps ik wil ook een plaatje bij mijn naam![]()
Ik wil graag een abbo op de Computer Idee, maar was te laat met de Viva opzeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
De Vivalees dat dan ook niet joh!
Die reklame is idd verschrikkelijk irri ! ! ! !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze smaken want ik koop die meuk niet. Irritante reclame dus staat het op de boycotlijst![]()
Je mag het plaatje wel even mailen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:53 schreef gnoompje het volgende:
Rewimo dank voor je hulp, kan ik straks mijn kids als webicon invullen das wel leuk. moet alleen nog iemand vinden die het plaatje kan verkleinen tot de juiste grootte dan.
nu alleen nog weten hoe je die inimini lettertjes voor elkaar krijgt en dan ben ik helemaal blij
Allemaal voor het goede doel hèquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:55 schreef snoopy het volgende:
Raar gedoe hier zeg![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:55 schreef gnoompje het volgende:
aha dan snap ik hem
Mooi !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb van de ComputerIdee nog weinig rare ingevingen gekregen hoor. En ik lees 'm al een hele tijd.
Ik heb geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Allemaal voor het goede doel hè
Luchtbel haat AJ Kwak. En dus maken wij haar boos zodat ze Minibel eruit gooitquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen![]()
![]()
wat is dat doel?![]()
![]()
Bij mij ook, ik probeer dan ook hard om niet aan het stemmetje te denken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wordt er helemaal tureluurs van!Het is echt niet te volgen op deze manier!
Leuke actie meiden, maar mijn aversie tege AJK zit ongeveer net zo diep als bij Luchtbelletje zelf, dus ik doe even niet mee...
misschien raakt ze wel in de stress van al die AJK-tjes en dat houdt de boel alleen maar tegenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Luchtbel haat AJ Kwak. En dus maken wij haar boos zodat ze Minibel eruit gooit
Hee, die heb ik niet gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Syrena het volgende:
Er zat deze week wel een gave haarband bij de Viva.
Leuk bij m'n oranje haar
http://picserver.org/view_image.php/3YY5A0064DE3/picserver.jpeg
Ja, vloekt prachtigquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Syrena het volgende:
Leuk bij m'n oranje haar
Ze hadden een roze (die ik heb) een groene met witte strepen en een blauwe !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hee, die heb ik niet gehad
Oh, dan komt hij nog. Ze bezorgen hem hier vaak pas op maandagquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze hadden een roze (die ik heb) een groene met witte strepen en een blauwe !
Ik heb hem wel vandaag gekregen, misschien krijg je hem morgen dan? Het meisje op de voorkant heeft de groene in haar haar.
Hij zit wel lekker moet ik zeggen
mijn dank is groot als dit topic straks gesloten is dan ga ik hem meteen wijzigen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Gnoompje, als je rechtsklikt op het plaatje, en bij eigenschappen kijkt, zie je de url staan. Als je die kopieert en bij webicon in je profiel plakt, moet het lukken
Ik mail wel even terugquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef gnoompje het volgende:
het schreeuwt niet alleen oplichter en druipt er nog van af ook.
Wie rekent er ook in dollars als ie in Europa zit?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:32 schreef gnoompje het volgende:
je kan mij niet wijsmaken dat en de verzendkosten en de verzekering etc. allemaal in de prijs van $500 zit.
Tnxquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:22 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik vin het ook supergave kleren Rewimo!
Omkopenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:54 schreef gnoompje het volgende:
alle methodes zijn welkom
Encyclopedie voorlezenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:54 schreef gnoompje het volgende:
iemand nog een tip om een meisje van 3 naar bed te krijgen dat loopt te piepen ik wil niet slapen
en het is verdorrie al 8 uur
alle methodes zijn welkom
Geen idee, ik heb geen encyclopedie. Maar het lijkt me tamelijk slaapverwekkendquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:58 schreef gnoompje het volgende:
Werkt dat bij Christan dan??? dan zal het een slim jochie worden![]()
Ze waren deze week bij de Dekamarkt 4,99 per stuk, 4 verschillende. Eh ja, allemaal gekocht dusquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:02 schreef Spindizzy het volgende:
De films zijn ook hartstikke leuk! Wil ze allemaal op DVD. Voor het Spinnekind natuurlijk
Moeten niet, maar ik miste mijn Sjonnie zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
o moeten we weer terug naar gewoon icoon?
DONKEY !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
o moeten we weer terug naar gewoon icoon?
Ik ken het welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:08 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hebben geen Dekamarkt
Karlsson van het dak vond ik ook altijd zo leuk. Maar niemand kent dat
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil eigenlijk van die garfield af maar het lukt me niet om een ander fotootje erin te krijgen.
kan iemand me (heeeeeeeel duidelijk uitleggen hoe ik dat moet doen?)
Maar het is je toch ook gelukt om er een Alfred in te krijgen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil eigenlijk van die garfield af maar het lukt me niet om een ander fotootje erin te krijgen.
kan iemand me (heeeeeeeel duidelijk uitleggen hoe ik dat moet doen?)
Ik mail je wel even.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
ja daar kom ik ook net achter!
Omdat je geen vierkante foto hebt gebruikt. Mail 'm maar even (het origineel) dan maak ik er wel wat vanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
maar waarom heeftie nou zo'n plat hoofd?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:26 schreef Jessicaa het volgende:
Is er ook iemand die mij kan helpen met ene leuk icoontje als ik een foto van mijn meiden stuur?
Graag gedaan hoor. Ik vind het leuk en ik vind het altijd prettig als ik iemand kan helpenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:27 schreef gnoompje het volgende:
Rewimo en Spindizzy het valt me op dat jullie altijd wel behulpzaam zijn mbt het helpen van de leken (wat betreft computers).
Er zijn er meer dat weet ik maar bij deze bedankt.
Spindizzy voor het online maken van de foto van mijn kids een tijdje terug.
En Rewimo voor het avater geshikt maken van de foto.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Toen ik net begon met de PC en internet was ik ook altijd maar wat blij met wat hulp.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Ik vind het leuk en ik vind het altijd prettig als ik iemand kan helpen
Heb ze nog niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:28 schreef Jessicaa het volgende:
Ok is onderweg Rewimo, ik heb er 2 moet je maar even kijken welke leuker word.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat vind ik ook zo'n irritant alleswetend type gewordenik kan echt boos worden als ik een Anne Frank film zie, zo vreselijk opgehemeld dat ze wordt en wijs voor d'r leeftijd
![]()
Overigens was ze volgens mij verliefd op d'r vader maar ik kan het niet bewijzen, maar die maakt me ook kwaad. Net als AJkwak
een eend met een kleine dikke blinde drol als vader en maar doen alsof je weet hoe alles moet in het leven, bah
Hoe krijg je dat nou voor elkaar ??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was overigens naast mun toetsenbord in slaap gevallen
Krijg jij die dingen ook ??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:54 schreef Syrena het volgende:
Op het werk kregen we ook die Nigeriaanse oplichtmails.
Heb ik even een leuk mailtje teruggestuurd
Ach wat een lief koppie . . .quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Syrena het volgende:
Leuk bij m'n oranje haar
Ik krijg een 404 hier . . .quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:17 schreef Jessicaa het volgende:
Nou wat raar nu heb ik hem als usericoon in mijn profiel staan maar telkens verandert dat weer
ben je jarig?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
*lady-wrb schuift aan met verse koffie, thee en zelfgemaakte kwarktaart!
tast toe allemaal! t'is mijn feessie!
iddquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:20 schreef Jessicaa het volgende:
Caronline wel een paar gelukte foto's plaatsen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |