abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23228347
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:44 schreef schatje het volgende:

[..]

.

Ben je nou een vent of niet??
ja
was een hoekje dat ik zelf niet meer kon zien zij moest dus in me teen gaan boren en knippen tot ze op het vlees zat .

heb jij het ook wel is gehad dan ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 11 november 2004 @ 18:45:45 #152
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_23248067
Agree agree... dat is echt pijnlijk...
Heb ik ook een paar keer laten doen...echt met zo'n scherp dingetje onder je nagel op t vlees arghhh!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:07:18 #153
108094 Assepoes1
www.naturalfeet.nl
pi_23289753
Ik heb voor jullie allemaal een tip: ga eens naar een goede pedicure. Die zal, langzaam maar zeker, je van je probleem afhelpen. De zijkant wordt met een freesje afgevijld, en daarna wordt de nagel "drukvrij" gelegd. Als je dit eens per 2 a 3 weken lat doen, ben je in een paar maanden van je probleem af, zonder chirurg aan je voet. Diegene die iets schreef over een nep-nagel, en de ondragelijke pijn: dit komt door de lamp die op je nagel werd gericht om de gel uit te harden. Even stoppen, wachten tot de pijn stopt, en dan weer opnieuw is dan de oplossing. Pijn is in 99% van de gevallen dan weg. Echter, het lost je ingegroeide nagel niet op. Dit is meer een optie voor schimmelnagels.... Vragen: kom maar op, ik ben pedicure.....;)
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:19:35 #154
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_23354833
Assepoes1, dan heb ik meteen een vraag voor jou
Nu ik eindelijk verlost ben van m'n ingegroeide nagel aan mn dikke teen, is nu de teen ernaast volgens mij ingegroeid. Een stuk van de nagel is niet meer te zien omdat het vlees erover heen gegroeid is. Als er druk op komt doet het ook pijn. Ik ben nu al een tijd aan het baden met soda en fucidin aan het smeren, het is nu wel minder geworden, maar ik wou het door een pedicure te laten behandelen. Nu is mijn vraag: is dat bij die teen wel mogelijk? Want het lijkt me heel moeilijk (en extreem pijnlijk) om onder dat vlees te komen (zit echt vast) en om dan een stukje nagel weg te freezen..bij de dikke teen ging dat makkelijker...
pi_23356256
Vraagje Assepoes....
Ik ben anderhalf jaar geleden geopereerd aan beide voeten (ingegroeide nagel/dikke teen) en dat heeft wel geholpen. Maar bij 1 voet doet hij soms erg pijn als ik ergens tegenaanstoot met mijn voet, en dat kan al een heel zacht stootje zijn.
De teen ziet er wel normaal uit, hij doet normaal ook geen pijn maar het zit dus nog niet helemaal goed.

Kan ik daar wat aan doen?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 16 november 2004 @ 17:39:29 #156
108094 Assepoes1
www.naturalfeet.nl
pi_23356729
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:19 schreef miki het volgende:
Assepoes1, dan heb ik meteen een vraag voor jou
Nu ik eindelijk verlost ben van m'n ingegroeide nagel aan mn dikke teen, is nu de teen ernaast volgens mij ingegroeid. Een stuk van de nagel is niet meer te zien omdat het vlees erover heen gegroeid is. Als er druk op komt doet het ook pijn. Ik ben nu al een tijd aan het baden met soda en fucidin aan het smeren, het is nu wel minder geworden, maar ik wou het door een pedicure te laten behandelen. Nu is mijn vraag: is dat bij die teen wel mogelijk? Want het lijkt me heel moeilijk (en extreem pijnlijk) om onder dat vlees te komen (zit echt vast) en om dan een stukje nagel weg te freezen..bij de dikke teen ging dat makkelijker...
Hoi Miki,
Als ik dit zo hoor, kan ik je de volgende tip geven. 1) Niet meer in soda, maar liever in biotex of zoiets. Soda droogt extreem uit, is "ouderwets". 2) De huid eromheen kan bij een pedicure weggefreesd worden. Ik adviseer je te vragen bij het maken van een afspraak of de pedicure met de "nattechniek" werkt. Door het water, vergelijkbaar met hoe de tandarts werkt, is de behandeling zo goed als pijnloos, geloof me. Als de huid dan weg is, zal de druk op de nagel ook wegnemen, en de pedicure kan zien wat er onder de huid aan de hand is. Gewoon even proberen hoor, is de moeite waard. Succes, en laat even horen of het is gelukt allemaal.....
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:46:49 #157
108094 Assepoes1
www.naturalfeet.nl
pi_23358210
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:19 schreef vdo28 het volgende:
Vraagje Assepoes....
Ik ben anderhalf jaar geleden geopereerd aan beide voeten (ingegroeide nagel/dikke teen) en dat heeft wel geholpen. Maar bij 1 voet doet hij soms erg pijn als ik ergens tegenaanstoot met mijn voet, en dat kan al een heel zacht stootje zijn.
De teen ziet er wel normaal uit, hij doet normaal ook geen pijn maar het zit dus nog niet helemaal goed.

Kan ik daar wat aan doen?
Ik ben bang van niet. Het duurt gewoon heeeel lang voor al het weefsel weer hersteld is. Blijft gewoon lang pijnlijk. Mijn dochter heeft precies hetzelfde( is lang geleden ook geholpen aan een ingegroeide nagel, toen ik nog geen pedicure was ......) De teen blijft gevoelig, dus voorzichtig ermee doen.........
pi_23372460
Okaj bedankt Assepoes...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 17 november 2004 @ 15:49:21 #159
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_23379263
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:39 schreef Assepoes1 het volgende:

[..]

Hoi Miki,
Als ik dit zo hoor, kan ik je de volgende tip geven. 1) Niet meer in soda, maar liever in biotex of zoiets. Soda droogt extreem uit, is "ouderwets". 2) De huid eromheen kan bij een pedicure weggefreesd worden. Ik adviseer je te vragen bij het maken van een afspraak of de pedicure met de "nattechniek" werkt. Door het water, vergelijkbaar met hoe de tandarts werkt, is de behandeling zo goed als pijnloos, geloof me. Als de huid dan weg is, zal de druk op de nagel ook wegnemen, en de pedicure kan zien wat er onder de huid aan de hand is. Gewoon even proberen hoor, is de moeite waard. Succes, en laat even horen of het is gelukt allemaal.....
Hoi Assepoes,
Bedankt voor de tip! Ik ga snel eens een afspraak bij een pedicure maken en dan vraag ik dat meteen van de nattechniek! Als ik ben geweest laat ik horen hoe het gegaan is!
  maandag 21 maart 2005 @ 22:25:14 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_25647634
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef J-DOGG het volgende:
Ik had ook een ingegroeide teen nagel waarmee ik maandag (10-10) mee naar de dokter ben geweest. Helaas had ik natuurlijk weer een dokter in opleiding die er een deeltje van af zou halen. Deze koe heeft dus mijn halve nagel er afgehaald. Daardoor had ik dus ook een flinke wond en kon ik de hele week met mijn voet omhoog zitten.

linkje mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken
J-DOGG, door een ander topic moest ik ineens weer aan jouw nagel denken .

Hoe gaat het er nu mee?? Is ie weer mooi geheeld??
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:26:26 #161
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_25654838
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:39 schreef Assepoes1 het volgende:

[..]

Hoi Miki,
Ik zou nog even laten weten hoe het gegaan was: Voor mijn teen aan mijn rechtervoet ben ik één keer bij de pedicure geweest, daarna is het vanzelf overgegaan..
De twee tenen aan mijn linkervoet heb ik laten behandelen in het ziekenhuis bij chirurgie..dacht dat het over was, maar voelde ineens toch weer lichte pijn..nu gaat het weer..maak me alleen zorgen over de kwaliteit van mijn nagels, zien er niet erg lekker uit ivm het altijd maar onder de pleister zitten.. Laat 'm nu al regelmatig 'vrij'.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen (geen chemisch spul, omdat de wond nog niet helemaal is genezen..)?
pi_25656356
Ik had ook een ingegroeide teennagel gehad. Nu gaat het goed, alleen is hij gespleten en is het nagelbed veels te klein. Het gaat dus eigenlijk nog niet goed.

Ook heb ik nu een kalknagel. Ik hoor van m'n podotherapeut dat je hier een antibiotica behandeling voor kunt ondergaan. Dit is toch vrij heftig of heb ik dit mis?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:10:05 #163
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_25656446
Ik ben jaren geleden eens met een ingegroeide teennagel bij de huisarts geweest. Nou ja, ik ging er naartoe vanwege een schimmelinfectie, maar die had ik doordat ik mijn voet niet goed afdroogde, dat deed pijn met een ingegroeide teennagel.

Hij heeft me zalf tegen de infectie gegeven, maar aan de ingegroeide nagel heeft hij niets gedaan. Hij vond het het beste om de nagel eerst nog even langer te laten worden, in de hoop dat ik 'm dan fatsoenlijk kon afknippen, ofzo. Dat is wel aardig gelukt, ik heb er inmiddels geen last meer van, al groeit mijn nagel wel nog een beetje raar naar binnen gebogen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_28663719
Hoe is het nou afgelopen Marliesjuh? Ik heb nu namelijk precies hetzelfde probleem!
Wil je mijn toekomstige ex zijn?
  zondag 10 juli 2005 @ 21:04:58 #165
73679 krazny
Duss...
pi_28690601
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef Miss-S het volgende:
Hoe is het nou afgelopen Marliesjuh? Ik heb nu namelijk precies hetzelfde probleem!
Ik had ook last van ingegroeide teennagel!

klik!

Voor mijn ervaringen... zie: boven
Time's fun when you're having flies.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:59:45 #166
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_29777577
Jaja, het is weer zo ver. 5 maanden na mijn laatste 'operatie' is de ingegroeide nagel weer terug (eigenlijk al na 3 maanden, naïef als ik ben hoop ik steeds weer dat het vanzelf goedkomt). Dat wordt weer een tripje naar de dagbehandeling In mijn omgeving hoor ik ook goede ervaringen met een podotherapeut.
Kan iemand mij daar iets meer over vertellen (persoonlijke ervaringen? ). Tot in welk stadium kan een podotherapeut je van dienst zijn? Ook als het al flink ontstoken is?
Of kan ik het best meteen naar het ziekenhuis bellen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')