jaquote:Op woensdag 10 november 2004 21:44 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Ben je nou een vent of niet??
Hoi Miki,quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:19 schreef miki het volgende:
Assepoes1, dan heb ik meteen een vraag voor jou![]()
Nu ik eindelijk verlost ben van m'n ingegroeide nagel aan mn dikke teen, is nu de teen ernaast volgens mij ingegroeid. Een stuk van de nagel is niet meer te zien omdat het vlees erover heen gegroeid is. Als er druk op komt doet het ook pijn. Ik ben nu al een tijd aan het baden met soda en fucidin aan het smeren, het is nu wel minder geworden, maar ik wou het door een pedicure te laten behandelen. Nu is mijn vraag: is dat bij die teen wel mogelijk? Want het lijkt me heel moeilijk (en extreem pijnlijk) om onder dat vlees te komen (zit echt vast) en om dan een stukje nagel weg te freezen..bij de dikke teen ging dat makkelijker...
Ik ben bang van niet. Het duurt gewoon heeeel lang voor al het weefsel weer hersteld is. Blijft gewoon lang pijnlijk. Mijn dochter heeft precies hetzelfde( is lang geleden ook geholpen aan een ingegroeide nagel, toen ik nog geen pedicure wasquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:19 schreef vdo28 het volgende:
Vraagje Assepoes....
Ik ben anderhalf jaar geleden geopereerd aan beide voeten (ingegroeide nagel/dikke teen) en dat heeft wel geholpen. Maar bij 1 voet doet hij soms erg pijn als ik ergens tegenaanstoot met mijn voet, en dat kan al een heel zacht stootje zijn.
De teen ziet er wel normaal uit, hij doet normaal ook geen pijn maar het zit dus nog niet helemaal goed.
Kan ik daar wat aan doen?
Hoi Assepoes,quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:39 schreef Assepoes1 het volgende:
[..]
Hoi Miki,
Als ik dit zo hoor, kan ik je de volgende tip geven. 1) Niet meer in soda, maar liever in biotex of zoiets. Soda droogt extreem uit, is "ouderwets". 2) De huid eromheen kan bij een pedicure weggefreesd worden. Ik adviseer je te vragen bij het maken van een afspraak of de pedicure met de "nattechniek" werkt. Door het water, vergelijkbaar met hoe de tandarts werkt, is de behandeling zo goed als pijnloos, geloof me. Als de huid dan weg is, zal de druk op de nagel ook wegnemen, en de pedicure kan zien wat er onder de huid aan de hand is. Gewoon even proberen hoor, is de moeite waard. Succes, en laat even horen of het is gelukt allemaal.....
J-DOGG, door een ander topic moest ik ineens weer aan jouw nagel denkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef J-DOGG het volgende:
Ik had ook een ingegroeide teen nagel waarmee ik maandag (10-10) mee naar de dokter ben geweest. Helaas had ik natuurlijk weer een dokter in opleiding die er een deeltje van af zou halen. Deze koe heeft dus mijn halve nagel er afgehaald. Daardoor had ik dus ook een flinke wond en kon ik de hele week met mijn voet omhoog zitten.
linkje mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken
Ik zou nog even laten weten hoe het gegaan was: Voor mijn teen aan mijn rechtervoet ben ik één keer bij de pedicure geweest, daarna is het vanzelf overgegaan..quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:39 schreef Assepoes1 het volgende:
[..]
Hoi Miki,
Als ik dit zo hoor, kan ik je de volgende tip geven. 1) Niet meer in soda, maar liever in biotex of zoiets. Soda droogt extreem uit, is "ouderwets". 2) De huid eromheen kan bij een pedicure weggefreesd worden. Ik adviseer je te vragen bij het maken van een afspraak of de pedicure met de "nattechniek" werkt. Door het water, vergelijkbaar met hoe de tandarts werkt, is de behandeling zo goed als pijnloos, geloof me. Als de huid dan weg is, zal de druk op de nagel ook wegnemen, en de pedicure kan zien wat er onder de huid aan de hand is. Gewoon even proberen hoor, is de moeite waard. Succes, en laat even horen of het is gelukt allemaal.....
Ik had ook last van ingegroeide teennagel!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef Miss-S het volgende:
Hoe is het nou afgelopen Marliesjuh? Ik heb nu namelijk precies hetzelfde probleem!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |