abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28306340
Morgen moet ik dus naar de dokter, omdat ik 2 jaar geleden mijn teen een keer heb gestoten wat is gaan onsteken. Ja idd.. "daar heb ik inderdaad heeeel lang mee gewacht"
Ook laat ik gelijk een aantal moedervlekken nakijken uit voorzorg. Ik heb er heel veel (100+) en dan schijn je toch op te moeten passen.

Nou denk ik dat er zeker gesneden moet gaan worden en ik zie gewoon ontzettend op tegen die verdovingsspuit(en)
Iemand die al ervaring heeft met het weghalen van moedervlekken of het 'oplossen' van ontstoken (teen)nagels?

* ontzettende schijterd is....
Time's fun when you're having flies.
pi_28306520
Nou, het verwijderen van die moedervlekken hoeft niet veel pijn te doen maar als er zo'n recht-in-je-teenspuit (zoals bij ingegroeide teennagels gebeurt) gezet moet worden dan mag je je borst wel nat maken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_28307933
Ik heb wel eens een wrat van mijn bovenlip weg laten halen, ik vermoed dat er een zelfde soort verdovingsspuit voor wordt gebruikt. Het was een venijnig spuitje en de tranen sprongen wel eventjes in mijn ogen, maar je overleeft het wel hoor...

EDIT: Ik las dus dat het om moedervlekken ging. Die in je teen zullen wat vervelender zijn ja...

[ Bericht 15% gewijzigd door MadGuy op 28-06-2005 17:03:14 ]
pi_28308158
Hoe kan dat eigenlijk, dat sommigen zo'n onwijs pijn doen van die verdovingsspuiten? Heb dr zelf ook wel eens 1 gehad.. :S Waarom doet die zo'n pijn en andere niet?

@ TS... ik zou het niet weten... maar een vriendin van me had het ook en die hele nagel hebben ze er afgehaald.... uh dit had ik beter niet kunnen zeggen
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  Donald Duck held dinsdag 28 juni 2005 @ 17:02:22 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_28308214
Zulke stomme spuiten heb ik ook gehad, voor m'n teen. Er gaan er 2 in, eentje aan de linkerkant v/d nagel en eentje rechts. Extreem onprettig. Maar daarna voel je niks meer, je merkt alleen wel de dokter flink met scherp gereedschap op je teen staat in te hakken (maar dat is geen pijn)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_28308264
een beetje kerel neemt geen verdoving

Ik dus wel en als de dokter het goed doet voel je niks.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_28308274
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef Dinamiet het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk, dat sommigen zo'n onwijs pijn doen van die verdovingsspuiten? Heb dr zelf ook wel eens 1 gehad.. :S Waarom doet die zo'n pijn en andere niet?
Volgens mij omdat het vrij holle naalden dienen te zijn die ook nog eens ver je lichaam indringen...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:04:31 #8
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_28308292
Het zal minder zeer doen dan het snijden in je voet denk ik zo

Je voelt het uiteraard en het is natuurlijk geen pretje, maar het alternatief is vele malen erger, zo moet je het maar kijken. Een spuit duurt max 10 seconden, je teen een stuk langer

Sterkte iig!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:04:34 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_28308294
Na deze reacties zal TS morgen met een gerust hart naar de dok gaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:05:04 #10
64387 ioor
be cool!
pi_28308314
die verdovingsspuiten zijn echt heel gemeen, maar die pijn duurt maar 5 seconden en dan voel je helemaal niks meer, gaat echt supersnel. dus gewoon even kiezen op elkaar
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:06:42 #11
54772 Silmarwen
pi_28308370
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef ElisaB het volgende:
Het is ook wel erg vragen naar de bekende weg

Doet het zeer als iemand je prikt met een naald in je teen. Nou wat denk je zelf?
  Donald Duck held dinsdag 28 juni 2005 @ 17:08:12 #12
46149 __Saviour__
pi_28308422
En je zult, als er inderdaad gesneden gaat worden, een paar dagen (sterk) verminderd mobiel zijn. Er gaat echt een enorme zooi verband omheen, zo'n teen bloed echt enorm. Bij mij ging het na de 'operatie' (groot woord, 't eigenlijk maar een poliklinische ingreep) ontsteken, zodat ik met erg veel pijn 's nachts naar de dienstdoende huisarts moest. Ik heb daarna 1 of 2 dagen met krukken gelopen, zo kut ging het. En een anti-bioticakuur van een week of 2. Maar voor de rest was het wel tof hoor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_28308477
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef ElisaB het volgende:
Precies wat ik dacht Dit was nou niet bepaald het onderwerp waarbij je reacties als "ach joh, het valt reuze mee!" ging krijgen. Die verdovingsspuiten doen gewoon pijn, vooral in je gezicht en die aan de zijkant van je tenen of vingers zijn rotspuiten. Niemand gaat zeggen dat het wel meevalt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28308574
DOH!

Dat gaat dus een paar tanden kosten..
Een neef van me is ook al geweest. Daar hebben ze idd ook heel de nagel los gehaald, omhoog geklapt, aan allebei de kanten een stuk afgesneden zodat ie smaller werd, en weer neergeklapt.

* krazny naar dezelfde dokter moet.

DEAR GOD HELP ME!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:13:11 #15
54772 Silmarwen
pi_28308605
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef krazny het volgende:
DOH!

Dat gaat dus een paar tanden kosten..
Een neef van me is ook al geweest. Daar hebben ze idd ook heel de nagel los gehaald, omhoog geklapt, aan allebei de kanten een stuk afgesneden zodat ie smaller werd, en weer neergeklapt.

* krazny naar dezelfde dokter moet.

DEAR GOD HELP ME!
Stel je niet aan, het is je eigen schuld. Gewoon even doorbijten het is zo over en dan ben je er voorgoed vanaf.
pi_28308619
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar voor de rest was het wel tof hoor
Dit is wel een steuntje in de rug ja .
TS: hopelijk neem je iemand mee die je weer naar huis kan brengen, want erg mobiel zal je wel niet zijn. Ter plekke zal het denk ik niet zo'n pijn doen (je bent verdoofd), daarna waarschijnlijk wel. Vraag of de arts je een recept voor ibuprofen 600 mg (poedervorm) wil geven, dit helpt je over de eerste pijn na de verdoving heen. Sterkte
pi_28308639
Nee, die verdovingsspuit doet geen pijn, het verdoofd.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_28308662
Ik ben bang dat het nooit meer goed komt met je.
  Donald Duck held dinsdag 28 juni 2005 @ 17:15:47 #19
46149 __Saviour__
pi_28308692
Neem inderdaad iemand mee, want je gaat in je eentje niet thuis kunnen komen. En je zult ook direct daarna denken van ha geen pijn! Maar wacht maar totdat de verdoving is uitgewerkt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:39:35 #20
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_28309407
vraag of je onder gehele narcose mag ;P met zon kapje heb je iig geen pijn
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_28309455
Voor die teen kan het best wel meevallen hoor.
Mijn huisarts deed ipv 1 grote, meerder kleine verdovingen.
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
pi_28310876
Hmmmzz.. Ben benieuwd.
Vrijdag is DE dag (dat ik naar de dokter ga.. weet dus nog niet 100% zeker dat er gesneden gaat worden, maar ik ga altijd uit van het ergste )
pi_28311251
Ik heb een hoop pijn gehad in m'n leven, maar die spuiten in m'n grote teen zijn de enige keren dat ik bijna van m'n stokje ben gegaan. Die zijn allerminst grappig
A mind with a heart of it's own
pi_28312656
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:39 schreef NiekieW. het volgende:
vraag of je onder gehele narcose mag ;P met zon kapje heb je iig geen pijn
Ik heb dus een keer iemands tenen gedaan op de operatiekamer. Met een boze anaesthesiste die het er helemaal niet mee eens was dat patiënt daarvoor per se onder algehele narcose wilde. Gewoon ingegroeide teennagels dus hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28312665
Ik heb weleens een moedervlek weg laten halen, de verdovingsprikjes waren wel oké, niet prettig nee, maar ook geen super pijnlijke ervaring. Ik had zelf meer last van de napijn, eerlijk gezegd.
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')