Volgens mij omdat het vrij holle naalden dienen te zijn die ook nog eens ver je lichaam indringen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef Dinamiet het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk, dat sommigen zo'n onwijs pijn doen van die verdovingsspuiten? Heb dr zelf ook wel eens 1 gehad.. :S Waarom doet die zo'n pijn en andere niet?
Het is ook wel erg vragen naar de bekende wegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef ElisaB het volgende:
Na deze reacties zal TS morgen met een gerust hart naar de dok gaan
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef ElisaB het volgende:
Na deze reacties zal TS morgen met een gerust hart naar de dok gaan
Stel je niet aan, het is je eigen schuld. Gewoon even doorbijten het is zo over en dan ben je er voorgoed vanaf.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef krazny het volgende:
DOH!
Dat gaat dus een paar tanden kosten..
Een neef van me is ook al geweest. Daar hebben ze idd ook heel de nagel los gehaald, omhoog geklapt, aan allebei de kanten een stuk afgesneden zodat ie smaller werd, en weer neergeklapt.
* krazny naar dezelfde dokter moet.
DEAR GOD HELP ME!![]()
Dit is wel een steuntje in de rug jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar voor de rest was het wel tof hoor
Ik heb dus een keer iemands tenen gedaan op de operatiekamer. Met een boze anaesthesiste die het er helemaal niet mee eens was dat patiënt daarvoor per se onder algehele narcose wilde. Gewoon ingegroeide teennagels dus hèquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:39 schreef NiekieW. het volgende:
vraag of je onder gehele narcose mag ;P met zon kapje heb je iig geen pijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |