abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20813206
Ik zit nu al bijna 2 jaar met zo'n klote teen. En ik heb er niet eens aan zitte klooien ofzo
K hebbem 2 jaar terug een keer gestoten tegen een heel klein randje in de badcel.. sindsdien is het feest

Ingegroeide teennagels...... daar wordt ik zo moe van... van ingegroeide teennagels...
Time's fun when you're having flies.
pi_20813216
Ik heb het ook. Elke maand is het weer raak. Een tijdje terug was het zo erg, dat de dokter dus de nagelriem en de wortel versmald had. Heeft een tijdje geduurd, maar heb het toch weer teruggekregen. Pijnlijk.
pi_20813226
Ik ben na vooral DrMarten's verhaal over de pijn van die prikken alleen wel wat huiverig om ermee naar de dokter te stappen
pi_20813250
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:30 schreef krazny het volgende:
Ik zit nu al bijna 2 jaar met zo'n klote teen. En ik heb er niet eens aan zitte klooien ofzo
K hebbem 2 jaar terug een keer gestoten tegen een heel klein randje in de badcel.. sindsdien is het feest

Ingegroeide teennagels...... daar wordt ik zo moe van... van ingegroeide teennagels...
ja idd je kan gewoon geen drol doen en de meeste mensen hebben zoiets van neit zo janken gaat wel weer over

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_20813307
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:31 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben na vooral DrMarten's verhaal over de pijn van die prikken alleen wel wat huiverig om ermee naar de dokter te stappen
Dat verschilt van persoon tot persoon. Ik voelde ze allebei totaal niet.
pi_20813359
Dat hoop ik dan maar. Ik zal na het weekend wel posten hoe het bij mij was

Althans, als ik die prikken krijg. Ik vermoed van wel want ik ben er een keer eerder mee naar de dokter geweest en die gaf toen een zaflje, wat dus niet hielp. De volgende stap is dus snijden neem ik aan?
pi_20813369
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:31 schreef Bananenman het volgende:
Sorry

Je moet het maar zo zien, even 10 seconden pijn lijden bespaart je een veel langere tijd pijn lijden
A mind with a heart of it's own
pi_20813395
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:35 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Dat verschilt van persoon tot persoon. Ik voelde ze allebei totaal niet.
Dat hangt er natuurlijk van af bij welke teen je het hebt he!
Want je grote teen is groter dan je andere tenen dus doet het ook zeerder
Time's fun when you're having flies.
pi_20813418
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:26 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Mijn teentje Na het weekend ermee langs de dokter. Het zit vooral rechts maar 't begint nu links ook al.
Ah, wild vlees . Dat wordt snijden
A mind with a heart of it's own
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juli 2004 @ 18:43:22 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20813463
Zoals ik al schreef: die prik is even pijnlijk maar de verdoving werkt heel snel en dan voel je het al niet meer. En een ingegroeide nagel doet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer pijn dan die prik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_20813475
ik heb het altijd bij me grote teen
hoe kun je het nou met zo;n klein kut teentje hebben
pi_20813488
keb het altijd met mijn vinger... ziet er ranzig uit dan.. ga ik er wat aan peuteren ... bloeden, pijn.. en een paar dagen is het weer over...

maar dat zal wel een heel klein iets wezen... vergeleken met dit allemaal...
Dit keer zonder signature
pi_20813618
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:41 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ah, wild vlees . Dat wordt snijden
Ik wil onder complete narcose!

Ach, ze doen maar. Zolang de verdoving goed werkt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juli 2004 @ 18:50:14 #64
13151 crew  Rewimo
pi_20813633
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:49 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik wil onder complete narcose!

Ach, ze doen maar. Zolang de verdoving goed werkt
Ja Lees mijn verhaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:02:00 #65
36126 Marliesjuh
:..Marlies..:
pi_20813906
Ik heb het maar aan 1 kant van m'n grote teen.. en bij mij is niet die hele nagel vastgegroeid zeg maar..
Keb wel een stukje "wilde vlees"

Die zalfjes die ik vanmorgen heb gekregen helpen nog niet.. zie wel dat het uitdroogt hoor.. vanavond maar weer ff in een voetenbadje..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juli 2004 @ 19:12:34 #66
13151 crew  Rewimo
pi_20814115
Ja, je zult even vol moeten houden.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:37:02 #67
36126 Marliesjuh
:..Marlies..:
pi_20814713
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:38 schreef Bananenman het volgende:
Dat hoop ik dan maar. Ik zal na het weekend wel posten hoe het bij mij was

Althans, als ik die prikken krijg. Ik vermoed van wel want ik ben er een keer eerder mee naar de dokter geweest en die gaf toen een zaflje, wat dus niet hielp. De volgende stap is dus snijden neem ik aan?
Ja zo zijn mijn huisarts het ook.. als die zalfjes na 14 dagen niet helpen moet ik een afspraak maken en dan zou hij wat wegsnijden.
pi_20815816
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:02 schreef Marliesjuh het volgende:
Die zalfjes die ik vanmorgen heb gekregen helpen nog niet.. zie wel dat het uitdroogt hoor.. vanavond maar weer ff in een voetenbadje..
hallo, tis geen wonder middel...laat dat middeltje maar rustig zijn werk doen en dan is het over een paar dagen wel over...
Dit keer zonder signature
pi_20816018

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juli 2004 @ 20:46:43 #70
13151 crew  Rewimo
pi_20816329
Daar moet je echt wel wat aan laten doen joh
pi_20820980
Ik zie gelijkenis. Die korst kan ik er elke dag afkrabben
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 juli 2004 @ 00:22:44 #72
22592 crew  Ole
pi_20821008

Heb je al eens goed geweekt in de soda?
Lijkt me hoe dan ook goed om het te ontsmetten...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_20822161
soda
leuk ja mer met zo'n ontsmette wond lopen is geen pretje
pleisters schuiven weg en zonder pleister word me sok rood
ik zie die korts dus als een soort beschermlaag /
pi_20823736
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:40 schreef krazny het volgende:

[..]

Dat hangt er natuurlijk van af bij welke teen je het hebt he!
Want je grote teen is groter dan je andere tenen dus doet het ook zeerder
Aan m'n grote teen dus. Twee dikke spuiten aan de basis van de teen. Deed totaal geen pijn, vond ik.
pi_20823739
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:44 schreef Ericjuh het volgende:
keb het altijd met mijn vinger... ziet er ranzig uit dan.. ga ik er wat aan peuteren ... bloeden, pijn.. en een paar dagen is het weer over...

maar dat zal wel een heel klein iets wezen... vergeleken met dit allemaal...
Ja, vinger heb ik het ook wel eens aan, maar dat peuter je zo weer goed. De teennagel is veel dikker en gewoon veel lastiger om even goed te laten groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')