ja idd je kan gewoon geen drol doen en de meeste mensen hebben zoiets van neit zo janken gaat wel weer overquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:30 schreef krazny het volgende:
Ik zit nu al bijna 2 jaar met zo'n klote teen. En ik heb er niet eens aan zitte klooien ofzo![]()
K hebbem 2 jaar terug een keer gestoten tegen een heel klein randje in de badcel.. sindsdien is het feest![]()
Ingegroeide teennagels...... daar wordt ik zo moe van... van ingegroeide teennagels...![]()
Dat verschilt van persoon tot persoon. Ik voelde ze allebei totaal niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:31 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben na vooral DrMarten's verhaal over de pijn van die prikken alleen wel wat huiverig om ermee naar de dokter te stappen
Sorryquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:31 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben na vooral DrMarten's verhaal over de pijn van die prikken alleen wel wat huiverig om ermee naar de dokter te stappen
Dat hangt er natuurlijk van af bij welke teen je het hebt he!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:35 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat verschilt van persoon tot persoon. Ik voelde ze allebei totaal niet.
Ah, wild vleesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:26 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Mijn teentjeNa het weekend ermee langs de dokter. Het zit vooral rechts maar 't begint nu links ook al.
Ik wil onder complete narcose!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, wild vlees. Dat wordt snijden
Jaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik wil onder complete narcose!![]()
Ach, ze doen maar. Zolang de verdoving goed werkt![]()
Ja zo zijn mijn huisarts het ook.. als die zalfjes na 14 dagen niet helpen moet ik een afspraak maken en dan zou hij wat wegsnijden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:38 schreef Bananenman het volgende:
Dat hoop ik dan maar. Ik zal na het weekend wel posten hoe het bij mij was
Althans, als ik die prikken krijg. Ik vermoed van wel want ik ben er een keer eerder mee naar de dokter geweest en die gaf toen een zaflje, wat dus niet hielp. De volgende stap is dus snijden neem ik aan?
hallo, tis geen wonder middel...laat dat middeltje maar rustig zijn werk doen en dan is het over een paar dagen wel over...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:02 schreef Marliesjuh het volgende:
Die zalfjes die ik vanmorgen heb gekregen helpen nog niet.. zie wel dat het uitdroogt hoor.. vanavond maar weer ff in een voetenbadje..
Aan m'n grote teen dus. Twee dikke spuiten aan de basis van de teen. Deed totaal geen pijn, vond ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:40 schreef krazny het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk van af bij welke teen je het hebt he!
Want je grote teen is groter dan je andere tenen dus doet het ook zeerder![]()
![]()
Ja, vinger heb ik het ook wel eens aan, maar dat peuter je zo weer goed. De teennagel is veel dikker en gewoon veel lastiger om even goed te laten groeien.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:44 schreef Ericjuh het volgende:
keb het altijd met mijn vinger... ziet er ranzig uit dan.. ga ik er wat aan peuteren ... bloeden, pijn.. en een paar dagen is het weer over...
maar dat zal wel een heel klein iets wezen... vergeleken met dit allemaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |