Dat heb ik hier gisteren ook gedaan.....er was hier een wolkbreuk boven Eindhoven met een afstand flits en donder van minder dan 1 sec... Ik ben niet snel van onweer. De laatste grote klapper (die ik kende) was in 1991 in Tilburg... Deze was echter zo eng en dichtbij (en hevig !!) dat ik uit voorzorg van alle electronische apparatuur de stekkers eruit moest trekken. Zeker +6 inslagen die in minder dan 2 sec zaten. Alleen de PC was nog bezig met afsluiten....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:16 schreef Impry het volgende:
Ik ga de PC uitzetten, het wordt hier heeel onrustig![]()
Hoe is de situatie bij jou?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:20 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
ach, vondt em wel intressant![]()
bocholt (B)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Misschien leuk als je Hier verandert in je woonplaats
Netjes, neem mn cam er ook maar even bij straks, kunnen we direct beetje testenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:21 schreef Allan24 het volgende:
Uit de losse pols geschoten en tja... 't is maar een cameraatje maar toch:
Klik (*.mov dus Quicktime)
Het geruis komt door de regen op de bomen...
ik zie geen wolkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:22 schreef blogbuster het volgende:
Jah, volgens mij zal het hier ook flink te keer gaan.. beetje rare wolken
ow wat mooi!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:21 schreef Allan24 het volgende:
Uit de losse pols geschoten en tja... 't is maar een cameraatje maar toch:
Klik (*.mov dus Quicktime, 30 sec)
Het geruis komt door de regen op de bomen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
ow wat mooi!!!
En regen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:27 schreef victorinox het volgende:
In Eindhoven begint het nu harder te waaien, en er is ook al wat onweer te horen.
helder en graadje of 18 buiten verder geen weerlicht of iets wat duid op onweer of regen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:22 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hoe is de situatie bij jou?
feestje gevierd met de andere feestvierders?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:29 schreef Oom_Agent het volgende:
Hoi allemaal
Vind het eerlijk gezegd wat tegenvallen, de onweersintensiteit is niet echt hoog, maar de regenval is daarentegen wel flink. Zo nu en dan weerlicht het hier in een rumoerig Nijmegen vanuit ZW richting.
Yupquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En regen...
Kan ie wel tegen man!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:30 schreef blogbuster het volgende:
Ik zou dan maar ff je pc misschien even uitzetten zo beetje???
Ja inderdaad !!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:30 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
feestje gevierd met de andere feestvierders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |