nietesquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
je domme duitsers link is kapot Yohan.
Froogles ("discount shopping") is een totaal andere soort site dan google. googel had wel een "link" met google.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:39 schreef Lkw het volgende:
Google verliest zaak om domeinnaam
Wie weet had TS (van het vorige deeltje) ook wel gewonnen....
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:55 schreef -Dalai- het volgende:
http://www.webwereld.nl/nieuws/19118.phtml
haaahaha...
Het gaat dan ook mede om het volgende zinnetje:quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Froogles ("discount shopping") is een totaal andere soort site dan google. googel had wel een "link" met google.
En dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:55 schreef FredvZ het volgende:
Zou er niet eens op ingaan... Ze sturen een email... Zonder handtekening of wat dan ook.
Met andere woorden: Die eis van google is volgensmij niet eens rechtsgeldig.
IIG ik zou wachten totdat ze met een advocaat komen zeuren en het netjes naar je huisadres sturen.
Dan vraag je een Xbox cadeau (hee, waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:51 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En dan?
Ja, had me inmiddels ook zoiets gerealiseerd en mijn berichtje alweer (voor het grootste deel) gewist.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:22 schreef dutchcamel het volgende:
Bij mij komt google.com ook gewoon op de nederlandse site uit. Wordt op google.com gewoon gekeken naar je instellingen en aan de hand daarvan doorgelinkt naar de voorkeurstaal als die versie van google bestaat..
Kan jij niet even optiefen ofzo. Iets als, uitloggen en buiten gaan spelen ofzo? Of dat ene UTP kabeltje achter je PC uittrekken ofzo? Doeiquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jajoh laat die gozer lekker barste met z'n kut smiley. .
Foto's!quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:46 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb m'n google zonneklep op!
Tweakers.netquote:WebWereld wist te melden dat de domeinnaam Googel.nl overgedragen is aan Google. De vorige eigenaar van de domeinnaam, Peter Beunk, registreerde deze ongeveer twee jaar geleden. Met de zoekbalk die op de pagina waar men terechtkwam verscheen, linkte hij vervolgens door naar de zoekresultaten van Google. Zelf stelt hij dat hij altijd al verwacht had dat er een moment zou komen waarop Google contact zou opnemen over deze domeinnaam. Zodra dat een maand geleden gebeurde, besliste hij dan ook om hier geen probleem van te maken. De domeinnaam is inmiddels per fax overgedragen, dus het is wachten tot het moment dat Google de dns-gegevens aanpast naar hun eigen site. Tot dan laat Beunk het domein nog naar zijn persoonlijke site verwijzen om wat extra hits te krijgen.
Ja, een klep voor je kop, van Googlequote:Op woensdag 28 juli 2004 10:27 schreef Slarioux het volgende:
Als ik nou googgel.nl reg, krijg ik dan ook zo'n klep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |