Kinderachtig gedrag bij online gamenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:14 schreef BMH het volgende:
Op de bank zitten ze altijd binnen handbereik![]()
Je hebt geen plezier meer in het spel maar iets ervan zeggen doe je ook niet. Verlegenheid of gewoon zwak?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:09 schreef twi het volgende:
Je houdt je maar in, want voor het weet ben jij de volgende pispaal die voor een kulreden wordt gekicked.
als je er wat van zegt als buitenstaander dan krijg je vaak zelf een kick van ze...hoe harder je vloekt hoe sneller je gemute/gekickt bentquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:35 schreef Najra het volgende:
[..]
Je hebt geen plezier meer in het spel maar iets ervan zeggen doe je ook niet. Verlegenheid of gewoon zwak?
Intressant, erg intressant, ik zal deze thread goed in de gaten houden danquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:39 schreef twi het volgende:
Het gaat met name om mensen die zich ook op FOK! en in GAM bewegen, vandaar dat ik 't nu zo probeer.
das vaak het probleem...je internet trekt het niet om voor 16 man te hosten...of je krijgt een invite van een vriend en dan blijkt ie op zo'n kliekjes server te zittenquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:40 schreef DinoPK het volgende:
Open gewoon indien mogelijk lekker je eigen server, dan kan je zelf bepalen wat leuk en toegestaan is. Doe je het goed, dan zal je echt niet alleen zitten met je server, nee mensen zoeken je juist op omdat je de sfeer hebt in een game die zij juist zoeken.
Maar da's juist het punt. Een objectief iemand kan zien dat ze niet irritant doen. En dat iemand een afwijkende stem en/of accent heeft is natuurlijk geen reden om te kicken. Ik kan dan van iedereen wel een reden bedenken om ze te kicken:quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:03 schreef HomerJ het volgende:
Ik speel op de PC maar 1 spel online: Desert combat. Ik speel altijd op mijn clanserver dus als er luitjes irritant zijn(vliegtuigen opblazen, Teamkillen) dan kick ik ze gewoon. Met Live! nog geen ervaring
dat GeGijs is wel überirritant hoor...quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:05 schreef twi het volgende:
"Haha, hij zegt de hele tijd gijs, dus ik kick 'm"
ja dus jij vind het nodig 12 euro per maand te betalen om van pubers af te zijn...(de groep waar ik vooral last van heb zit tussen de 20 en 35 in maargoed)quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:44 schreef Darklight het volgende:
Speel dan een online game waar je voor moet betalen(DAoC,SWG enz), heb je ook geen last van irritante pubertjes
Nee, maar bij mmorpg's heb je er gewoon minder tot geen last van is mijn ervaring, in tegenstelling tot games als Diablo2, CS enzquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja dus jij vind het nodig 12 euro per maand te betalen om van pubers af te zijn...(de groep waar ik vooral last van heb zit tussen de 20 en 35 in maargoed)
ik ben ook een puber maar ik kan ook normaal gamen hoor..
dollen doe je altijd maar dat hoeft niet altijd irritant te zijn
ja ok maar tis toch belachelijk dat dat moetquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, maar bij mmorpg's heb je er gewoon minder tot geen last van is mijn ervaring, in tegenstelling tot games als Diablo2, CS enz
Vergeet het maar , want die heb je daar ook.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:44 schreef Darklight het volgende:
Speel dan een online game waar je voor moet betalen(DAoC,SWG enz), heb je ook geen last van irritante pubertjes
he cheaten enzo kan je wel vergeten daar ...hangen teveel admins rond...quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Vergeet het maar , want die heb je daar ook.
Ja, maar veel minder, ik heb ruim 2,5 jaar DAoC gespeeld, en heb me vrij weinig geergerd aan spelers in al die tijd dat ik speelde.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Vergeet het maar , want die heb je daar ook.
ja das waar ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:59 schreef twi het volgende:
We zitten op een betaalde dienst, Henk. Xbox Live namelijk.
Het zou mooi zijn als de server ook zo registreren of iemand daadwerkelijk aan het campen is en dus punten zou aftrekkenquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:08 schreef Retuobak het volgende:
Ik merk in de meeste games opzich niet zoveel van cheater ed.
Waar ik me gewoon het meest aan stoor is mensen die niet aan teamplay doen.
Een goed voorbeeld is Joint Operations. Je kunt flink punten scoren als sniper (op een makkelijke manier), dus wat doen 60 van de 100 man op een server?: ze gaan sniperen. Geen teamplay, geen georganiseerde aanvallen. Nee gewoon 60 man die op heuvels en richels liggen te wachten tot er een van de andere 40 langs komt lopen die wel probeert te spelen.
En itt games op de Xbox met 16 spelers tegelijk kun je dit niet even zelf hosten. De leukste games zijn met 100 of nog meer spelers, met minder is het op maps van die grootte betrekkelijk saai. Dit kinderachtige kiddy-gedrag verpest gewoon de game voor veel anderen wat resulteert in een hoop gescheld in de chat.
* Tain droomt van een wereld waarin mensen gewoon aan teamplay doen.
bij counterstrike had je een anti camp mod...iedere keer dat je langer dan 5 seconde stil zat ging er iets van 25% van je health af door een bitch slap..je vloog dus ook een stukjequote:Op donderdag 22 juli 2004 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als de server ook zo registreren of iemand daadwerkelijk aan het campen is en dus punten zou aftrekken
* SilverGun speelt Halo dat zodanig ingenieus is ontworpen, dat een overwinnig zonder teamplay welhaast onmogelijk isquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:08 schreef Retuobak het volgende:
Ik merk in de meeste games opzich niet zoveel van cheater ed.
Waar ik me gewoon het meest aan stoor is mensen die niet aan teamplay doen.
Een goed voorbeeld is Joint Operations. Je kunt flink punten scoren als sniper (op een makkelijke manier), dus wat doen 60 van de 100 man op een server?: ze gaan sniperen. Geen teamplay, geen georganiseerde aanvallen. Nee gewoon 60 man die op heuvels en richels liggen te wachten tot er een van de andere 40 langs komt lopen die wel probeert te spelen.
En itt games op de Xbox met 16 spelers tegelijk kun je dit niet even zelf hosten. De leukste games zijn met 100 of nog meer spelers, met minder is het op maps van die grootte betrekkelijk saai. Dit kinderachtige kiddy-gedrag verpest gewoon de game voor veel anderen wat resulteert in een hoop gescheld in de chat.
* SilverGun droomt van een wereld waarin mensen gewoon aan teamplay doen.
campers moeten er ook zijn bij dat soort spellen...wie verdedigt anders je base...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:19 schreef SilverGun het volgende:
[..]
* Gamedemon speelt Halo dat zodanig ingenieus is ontworpen, dat een overwinnig zonder teamplay welhaast onmogelijk is![]()
Het blijft naar mijn idee toch echt een kwestie van zwaktes in het gamedesign van Joint Operations die de online ervaring enigszins verzieken. De grootte van de mappen en de overmacht van de sniper zouden bijvoorbeeld beperkt moeten worden. De spelers moeten in principe niets verkeerd kunnen doen namelijk.
Campers worden over het algemeen gezien als 'lamers'. Het is echter een fout qua opzet van de map die de oorzaak van frustratie is. Een beter ontworpen map had namelijk geen mogelijkheden gegeven om op een plek te kunnen zitten vanwaar je iedereen gemakkelijk neer kunt schieten zonder zelf in gevaar te verkeren. Ook kan de oplettendheid van het 'slachtoffer' van een camper de oorzaak zijn. De camper zélf doet in principe niets verkeerd. Waarom zou je de mogelijkheden die tot je beschikking staan als speler niet ten volste mogen uitbuiten? Natuurlijk zou het leuker zijn wanneer dergelijke vervelende knaapjes wat sportiever zouden spelen, maar "sportief spelen" blijft een manier om de zwaktes in het gamedesign te compenseren.
maar ook niet met de bedoeling; laat ik eens lekker veel gastjes afknallen zonder dat ik dood gaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
campers moeten er ook zijn bij dat soort spellen...wie verdedigt anders je base...
maar om met je hele team te campen bij de vijand zen spawn..dat is lame
Jeps,Bitch Messiah is er ook zo 1 bij Gameservers.net,die "beheerd" de Public(03) mohaa server..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:31 schreef perezoso het volgende:
Van die admins die niet tegen hun verlies kunnen, baaaaaaaah op Mistral BF1942 server bv.
Heb je de laatste vlag veroverd komt daar de admin in zijn tankje, nou die geef ik geen voorkeursbehandeling, baboem! admin in puin word je gekickt/geblocked aaaargh hoe zielig ben je dan.
Oh, dat doe ik altijd als de andere me er niet netjes doorlaten ook al probeer ik het heel erg netjes te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:13 schreef neom het volgende:
Of van die kolerelijers die in een racegame niet normaal netjes kunnen inhalen maar alleen maar beuken, kleuters.
Die 'kliek' die je beschrijft GAAT juist om het gamen met de mensen die ze dus kennen.quote:Waarom kan dat gedrag nou niet achterwege gelaten worden, en gewoon zonder gezeik een lekker avondje gamen met iedereen die maar wil joinen, zonder het plezier van anderen te vergallen? Het is heus niet zo eng om te gamen met mensen die je niet zo fantastisch vindt, of die je niet zo goed kent...
Dit soort posts dragen overigens niet bij aan de verbetering van de situatie natuurlijkquote:*Hoest*Nexiums*Hoest*
Voel je je aangevallen, Nootje?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
-knip-
o kan je met de nexiums praten dan? krijg je geen kans voor als je gelijk gemute/gekickt word...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ten tweede: Waarom spreek je ze niet persoonlijk aan?
-----------------------------------------------------------------------
Die 'kliek' die je beschrijft GAAT juist om het gamen met de mensen die ze dus kennen.
Lees het topic anders eens?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ten eerste: Waarom, als je weet dat ze zo zijn, doe je nog mee?
Omdat dat geen zin heeft, ik weet dat hun en hun volgelingetjes die niet eens een reden nodig hebben om te kicken ook hier zitten, dus wat dat betreft is dit dus de poging om hen aan te spreken. Helaas reageren ze hier dus niet.quote:Ten tweede: Waarom spreek je ze niet persoonlijk aan?
Ten derde:
Ik hoor niet bij die groep mensen, en ik word (sinds kort) ook niet meer gekicked. Ik zie 't alleen gebeuren, wat minstens zo irritant is.quote:Die 'kliek' die je beschrijft GAAT juist om het gamen met de mensen die ze dus kennen.
dit topic gaat dus niet over cheatenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:24 schreef Darklight het volgende:
In DAoC kon je trouwens ook cheaten, er was(is?) een Radar hack, kun je je tegenstanders in RvR zien, en waar zich de verschillende mobs zich ophouden, maar volgens mij heeft Mythic dat gepatched
die posten haast alleen in de Gijsjes topics hoor dus als je ze erop aan wilt spreken moet je daar zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef twi het volgende:
[..]
Lees het topic anders eens?
[..]
Omdat dat geen zin heeft, ik weet dat hun en hun volgelingetjes die niet eens een reden nodig hebben om te kicken ook hier zitten, dus wat dat betreft is dit dus de poging om hen aan te spreken. Helaas reageren ze hier dus niet.
[..]
Ik hoor niet bij die groep mensen, en ik word (sinds kort) ook niet meer gekicked. Ik zie 't alleen gebeuren, wat minstens zo irritant is.
Overigens weet jij net zo goed als ik waarom er geen discussie mogelijk is...
kom is met een goed argument waarom wij de kindjes zijn....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:12 schreef mr_Brown het volgende:
kindjes![]()
zucht...lees de OP eens....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:21 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Kijk eens naar Counter Strike ik heb dus 4 jaar cs gespeeld.. Maar er is gewoon geen ZAK meer aan, Omdat van kinderen leren hoe je cheats moet installen aimbot dit, wallhack dat.
En dan de campers nog.. En als je gewoon lekker aant spelen bent en je maakt STOM toevalig 3a4 headshots dan ben je een cheater..
En idd op een LAN kom je dit nooit tegen daar ist gezellig en gamed iedereen eerlijk!!
Zelf ben ik overgestapt op Postal 2 STP in 1 van de betere clans van de wereld.. En daar ist ook fair game en geen dom gedoe van kinderen of cheaters zijn namelijk geen cheats voor uitgebracht. En de game is een aanrader.
Dit is dus echt precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:12 schreef mr_Brown het volgende:
kindjes![]()
Juistem precies. En nu 't topic een keer lezen. Het gaat hier niet om mij,ik zie het gebeuren bij anderen. Maar ik ben in ieder geval blij dat er meer dan "Kindjes :') " uit komt bij je. Overigens kom je "totaal onbekenden" bij Rainbow Six in een Friends Only game NIET tegen, dus iedereen in de room staat op z'n minst in de Friends list van de host. Totdat iemand 't natuurlijk cool vind om de bepaalde persoon 'niet cool' te vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
Waar ik meer aan denk is dat je dit dus al je hele leven meemaakt en vroeger al als laatse uitgekozen werd bij schoolgym. Dus mijn advies bel dit nummer ff.030-2809311. Is het riagg in utrecht ken je er misschien over praten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef twi het volgende:
Ik hoor niet bij die groep mensen, en ik word (sinds kort) ook niet meer gekicked. Ik zie 't alleen gebeuren, wat minstens zo irritant is.
Overigens weet jij net zo goed als ik waarom er geen discussie mogelijk is...
Nee, want ik word niet meer gekicked, dat staat er toch? Ik game al wat maanden vrolijk mee in de betreffende potjes, was vroeger ook een vreemde eend in de bijt blijkbaar, die het moest ontgelden als ik ooit eens een spaarzame goeie ronde had waarin ik de host neerschoot.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:51 schreef Thor-Nexium het volgende:
En het ging niet over jou
Tja soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik begrijp ook niet dat je er zo mee zit hoor. Het is een part of life. Je komt het overal tegen dus deal with it. Of zonder je er van af. Maar overal waar je komt of gaat zal je groepjesvorming tegen komen of je wilt of niet. Dat kom je tegen van een cricket clupje tot en met de Hells Angelsquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, want ik word niet meer gekicked, dat staat er toch? Ik game al wat maanden vrolijk mee in de betreffende potjes, was vroeger ook een vreemde eend in de bijt blijkbaar, die het moest ontgelden als ik ooit eens een spaarzame goeie ronde had waarin ik de host neerschoot.
Ik voel hier een beetje kliekjesvorming *kuch* G-demon en Twi *kuch*quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
als je goed kan lezen dan lees je ook dat kliekjes niet erg zijn...aleen kinderachtig gedrag....
dat kicken omdat iemands stem anders is dan die van jou is gewoon kinderachtig...als iemand beter is dan jou en hij schiet je af en hem daarvoor kicken gaat ook nergens over...
Kliekjes vind ik prima hoor, als mensen dat leuk vinden dan mag dat best. Beetje lol trappen vind ik ook niet erg. Maar een leuk potje gamen verzieken door kinderachtig met z'n allen iemand te bashen zonder reden, en daarna kicken, daar zie ik het nut niet van in.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:07 schreef Thor-Nexium het volgende:
Tja soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik begrijp ook niet dat je er zo mee zit hoor. Het is een part of life. Je komt het overal tegen dus deal with it. Of zonder je er van af. Maar overal waar je komt of gaat zal je groepjesvorming tegen komen of je wilt of niet. Dat kom je tegen van een cricket clupje tot en met de Hells Angels(Live to ride ride to live). Als je ze niet mogen lig je er uit. Dus dan pak je je knapzak en wandel je rustig verder tot je een groep tegen komt waar het helemaal mee klikt. Probleem opgelost.
Dat is dan 50 euro consultkosten.
Kijk dat zijn wij nou ook als we je kicken.(eens met elkaar). Jullie doen net of we iedereen maar kicken. Je speelt met zoveel mensen ja dat je selectief bent. Klaar en soms gaat het gewoon om lekkah scheitlollig te zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
Goed argument zeg
ik ben et gewoon met twi eens
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik voel hier een beetje kliekjesvorming *kuch* G-demon en Twi *kuch*
Maar dan ben ik zo benieuwd waarover jullie het dan eens zijn. Maargoed, ik moet waarschijnlijk Nexium achter m'n naam hebben om er de lol van in te zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:21 schreef Thor-Nexium het volgende:
Kijk dat zijn wij nou ook als we je kicken.(eens met elkaar). Jullie doen net of we iedereen maar kicken. Je speelt met zoveel mensen ja dat je selectief bent. Klaar en soms gaat het gewoon om lekkah scheitlollig te zijn.
Gijs als ik iedereen moet kicken die beter is als mij dan zou ik mijn hele friendlist moeten wissen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
als je goed kan lezen dan lees je ook dat kliekjes niet erg zijn...aleen kinderachtig gedrag....
dat kicken omdat iemands stem anders is dan die van jou is gewoon kinderachtig...als iemand beter is dan jou en hij schiet je af en hem daarvoor kicken gaat ook nergens over...
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
nee doe maar goede argumentatie..en ik ben geen gijs, gijsen zuigen
Zo langzamerhand vind ik er weinig groots meer aan. Meer zielig eigenlijk...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
Het heeft niets met Gijs zijn te maken. Ritesh, ken je die? Collega van me, kende alleen mij. Speelt nu regelmatig met plezier mee. Nog nooit gehoord over dat hij het kinderachtig gedrag vind.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:42 schreef twi het volgende:
Uiteraard, want jij bent cool, en gijs. Ik had je reactie niet anders verwacht
Ik zeg toch ook dat ik het doorgaans prima naar m'n zin heb?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het heeft niets met Gijs zijn te maken. Ritesh, ken je die? Collega van me, kende alleen mij. Speelt nu regelmatig met plezier mee. Nog nooit gehoord over dat hij het kinderachtig gedrag vind.
Jij hebt er ook nog NOOIT wat over gezegd, ik had zelfs de indruk dat je het prima na je zin had nu, Nadine's verjaardag enzo. Maar nuIk weet niet wat de omslag is geweest, maar je bent een grote huilbaby nu. Zonde.
Eens, het is een keuze. Ik begrijp 'm niet en had gehoopt dat sommigen ervan in zouden zien dat 't voor anderen knap irritant kan zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:58 schreef Gaaaast het volgende:
Ik vind dat Twi hier en daar wel een puntje heeft maar dat de keuze nog steeds bij de gamer ligt, hij kies zelf waar die joint en daar houd het mee op. Tis ieder zijn eigen keuze
Ik neem het nu ook voor G Demon op. In mijn ogen is het een prima gozer en alle redenen waarom hij irritant zou zijn, snap ik echt compleet maar volkomen niet. Hij gamed normaal, heeft misschien een iets jonger klinkende stem, maar dat is toch geen reden om 'm irritant te vinden? Soms wijs ik 'm ook even op dat iets niet leuk of niet ok is, maar dat hoeft dan toch niet gelijk met een kick? Ik kan zelf ook knap irritant zijn, net als vele anderen, maar het lijkt alsof velen nieuwelingen (ik noem ook gelijk even de naam van Anormius, hopelijk heeft 'ie daar geen problemen mee) gewoon bij voorbaat geen kans krijgen en om het minste of geringste gekicked worden.quote:Wat GDemon betreft, weet niet waarom die zo rond iedere post van Twi rond fladderd maar die heeft minstens 1 tot 1,5 week in het betreffende groepje meegespeeld waarin hem al die tijd duidelijk is gewezen dat tie echt iedereen irriteerde en waarmee. Dus hij moet niet lullen dat tie gelijk gekickt is want dat heeft wel ff geduurd
dit topic heeft idd een vrij hoog calimero gehaltequote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit hele topic zielig
Het ging niet alleen om z`n stemquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Eens, het is een keuze. Ik begrijp 'm niet en had gehoopt dat sommigen ervan in zouden zien dat 't voor anderen knap irritant kan zijn
[..]
Ik neem het nu ook voor G Demon op. In mijn ogen is het een prima gozer en alle redenen waarom hij irritant zou zijn, snap ik echt compleet maar volkomen niet. Hij gamed normaal, heeft misschien een iets jonger klinkende stem, maar dat is toch geen reden om 'm irritant te vinden? Soms wijs ik 'm ook even op dat iets niet leuk of niet ok is, maar dat hoeft dan toch niet gelijk met een kick? Ik kan zelf ook knap irritant zijn, net als vele anderen, maar het lijkt alsof velen nieuwelingen (ik noem ook gelijk even de naam van Anormius, hopelijk heeft 'ie daar geen problemen mee) gewoon bij voorbaat geen kans krijgen en om het minste of geringste gekicked worden.
Er zijn dingen waar ik een hekel aan heb (mensen die niet serieus gamen, hoewel een geintje op z'n tijd moet kunnen), en die ik dan ook een kick waard vind, maar een rare stem of iemand niet goed kennen zijn daar geen van
precies, en verder niet zo huilen....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef Scandum het volgende:
Je hebt 1 recht online, en dat is het recht om te quitten, moet je ze natuurlijk wel even medendelen dat ze een stel zielig losers zijn voordat je dat doet, dat is vaak nog het leukste.
Hiep hiep hoi. Hiep hiep hoi calimero.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:41 schreef Mister_T het volgende:
idd, ik ben ook al verschillende keren door de nexiumsgekicked voor niks. Beetje jammer is dat. Al zeggen ze nou gewoon wat ze willen, maar nee hoor ze kunnen niet zonder die zielige kick....het trieste is nog dat ze allemaal gaan giegelen als er iemadn is gekicked
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het heeft niets met Gijs zijn te maken. Ritesh, ken je die? Collega van me, kende alleen mij. Speelt nu regelmatig met plezier mee. Nog nooit gehoord over dat hij het kinderachtig gedrag vind.
Jij hebt er ook nog NOOIT wat over gezegd, ik had zelfs de indruk dat je het prima na je zin had nu, Nadine's verjaardag enzo. Maar nuIk weet niet wat de omslag is geweest, maar je bent een grote huilbaby nu. Zonde.
Gozer denk nou na get a life. Je bent gewoon een eikel. En dat weet je zelf ook maar beseft het nog niet helemaal. Dat heet de ontkenningsfase maar daar kom je wel over heen. Maar of je het ken verwerken dat betwijfel ik. Maar ja ik ben klaar met je want ikquote:Op zondag 25 juli 2004 11:52 schreef twi het volgende:
Toch best triest dat je gelijk denkt dat we depressief zijn, je zult wel in een waanidee leven dat iedereen die het niet met iets eens is in een depressie zit.
Hoezo Kinderachtigquote:Op zondag 25 juli 2004 11:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gozer denk nou na get a life. Je bent gewoon een eikel. En dat weet je zelf ook maar beseft het nog niet helemaal. Dat heet de ontkenningsfase maar daar kom je wel over heen. Maar of je het ken verwerken dat betwijfel ik. Maar ja ik ben klaar met je want ikje echt uit nu.
Wir haben diese krieg nicht gewold dat was die verdamde twi. Deine mutti war gut im arslogg.![]()
![]()
Tsja, nu hoef ik ook niet meer duidelijk te maken waarom ik die discussie in eerste instantie niet aan ging denk ik...quote:Op zondag 25 juli 2004 12:09 schreef gijsje79 het volgende:
Hoezo Kinderachtig
Als onpartijdige buitenstaander ben ik van mening dat jij hier anders de grote eikel bent. Kan je niet normaal een stukje schrijven zonder daar wat 'moeilijke' woorden tussendoor te gooien terwijl je de rest fout spelt? Je hele houding is echt dieptriest, als alle nexiums zo zijn (en dat zijn ze niet, chocobo bijv is heel wat redelijker)... Kijk eerst eens naar jezelf voordat je oordeelt over anderen.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gozer denk nou na get a life. Je bent gewoon een eikel. En dat weet je zelf ook maar beseft het nog niet helemaal. Dat heet de ontkenningsfase maar daar kom je wel over heen. Maar of je het ken verwerken dat betwijfel ik. Maar ja ik ben klaar met je want ikje echt uit nu.
Wir haben diese krieg nicht gewold dat was die verdamde twi. Deine mutti war gut im arslogg.![]()
![]()
* Rahl agreesquote:Op zondag 25 juli 2004 12:18 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Als onpartijdige buitenstaander ben ik van mening dat jij hier anders de grote eikel bent. Kan je niet normaal een stukje schrijven zonder daar wat 'moeilijke' woorden tussendoor te gooien terwijl je de rest fout spelt? Je hele houding is echt dieptriest, als alle nexiums zo zijn (en dat zijn ze niet, chocobo bijv is heel wat redelijker)... Kijk eerst eens naar jezelf voordat je oordeelt over anderen.
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
* Tain agrees
[..]
* Gamedemon agrees
[..]
* TC03 agrees
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoezo Kinderachtig
één vraag: kenden jullie die gozer?!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
:')
[afbeelding]![]()
niks meer aan toe te voegen
Maar twas wel erg gezellig.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
niks meer aan toe te voegen
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het lijkt mij dat je dit soort dingen niet in het openbaar moet en kunt uitpraten, maar alleen met de betrokkenen. Met een mailtje had je waarschijnlijk meer sympathie gekregen en waren de hakken wellicht niet in het zand gezet.
Verder blijf ik uit dit wespennest.
alsof dat geholpen hadquote:Op zondag 25 juli 2004 17:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kijk iemand met hersens
![]()
Vraag me af hoe je je dat dan voor je had gezien, of waar ik uberhaupt de emailadressen had moeten achterhalen. Bovendien hadden jullie echt niet anders gereageerd. Een tijd terug heb ik een vrolijke wannabe namelijk om dezelfde redenen proberen te benaderen via mail en MSN, maar ons Nootje had er klaarblijkelijk geen zin in om toen te reageren.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kijk iemand met hersens
![]()
Ik heb je toen uitgelegd waarom ik je gekicked had en erbij gezegd dat ik had moeten zeggen waarom toen. Verder was ik uitgepraat.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:48 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je je dat dan voor je had gezien, of waar ik uberhaupt de emailadressen had moeten achterhalen. Bovendien hadden jullie echt niet anders gereageerd. Een tijd terug heb ik een vrolijke wannabe namelijk om dezelfde redenen proberen te benaderen via mail en MSN, maar ons Nootje had er klaarblijkelijk geen zin in om toen te reageren.
Ik heb METEEN als reply gezegd dat ik je kickte omdat we Gijsjes only wilden gamen. Dus nu praat JIJ jezelf tegen.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:44 schreef twi het volgende:
Met behoorlijk wat moeite kreeg ik het er inderdaad na verloop van tijd uitgetrokken, echt van harte ging het niet. Daarna heb ik prima gegamed met je/jullie hoor, alleen is 't om onze fantastische Thor te laten zien dat het gelul is als 'ie zegt dat er wel redelijk was gereageerd als 't via mail was gelopen.
Twi, als er IEMAND een afwijkende mening heeft ben ik het wel.quote:Je bent inderdaad een wannabe, net als de meeste andere gijsjes die blind achter elkaar aanhuppelen qua meningen als het om dit kick-gedoe gaat. Vindt een iemand iets, dan vindt de rest het ook. Dat is jammer, want op zich zitten er zonder die kliekgangerij best toffe gasten tussen, waarmee ik (op een misverstand vorige week na) nooit problemen mee heb gehad, al dit "gedoe" met dat kicken niet in ogenschouw nemend.
Zoals al vele keren gezegd is, je HOEFT niet te joinen, als je het niet bevalt doe je niet mee.quote:Maar ik zie dat de meesten niet van instelling kunnen, zullen of zelfs willen veranderen om zulke potjes voor anderen ook leuk te houden.
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat ik je kickte omdat we Gijsjes only wilden gamen.
Doe niet alsof je ze kent. Je hebt GEHOORD dat ze rond de 30 zijn, maar er zijn er net zoveel rond de 20.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:55 schreef StrayDog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen dat trieste gijsjes kliekje al, grow up, allemaal gasten van rond de 30![]()
daarvoor moet je alle gijsjes topics even nalezen, woensdag krijg je een overhoringquote:Op zondag 25 juli 2004 20:02 schreef Rahl het volgende:
hoe kom je eigenlijk op de naam "gijsjes" ?
sir, yes sirquote:Op zondag 25 juli 2004 20:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
daarvoor moet je alle gijsjes topics even nalezen, woensdag krijg je een overhoring
Hebben jullie ook een clubhuis?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe niet alsof je ze kent. Je hebt GEHOORD dat ze rond de 30 zijn, maar er zijn er net zoveel rond de 20.
Over meelopers gesproken Twi, dit is er ook één.
ehum ik ben nog altijd een vrouwquote:Op zondag 25 juli 2004 19:55 schreef StrayDog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen dat trieste gijsjes kliekje al, grow up, allemaal gasten van rond de 30![]()
Ik hoef ze niet persoonlijk te kennen, ik heb ooit wel eens gekeken hoe ze reageren in hun "eigen" topics als daar iemand per ongeluk in post die er niet bij hoortquote:Op zondag 25 juli 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe niet alsof je ze kent. Je hebt GEHOORD dat ze rond de 30 zijn, maar er zijn er net zoveel rond de 20.
quote:Over meelopers gesproken Twi, dit is er ook één.
Toen ik je er persoonlijk op aan wilde spreken (MSN, heb ook een email gestuurd) was je in geen velden of wegen te bekennen. Dat was vrij zielig. *klik*quote:Op zondag 25 juli 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb METEEN als reply gezegd dat ik je kickte omdat we Gijsjes only wilden gamen. Dus nu praat JIJ jezelf tegen.
Tsja, ik vind het gewoon typisch dat als een gijs zonder zinnige reden iemand anders vindt sucken, dat dan gelijk die hele kliek 'm uit z'n lijst flikkert, of kicked, of op 'm zeikt.quote:Twi, als er IEMAND een afwijkende mening heeft ben ik het wel.
Ik join graag, zonder al dat gezeik van het kicken erbij, ook omdat het gewoon leuk is om met een hoop FOK!kers (dus niet GIJSJES, maar FOK!KERS) te gamen. Als dat kinderachtige gedoe inderdaad niet achterwege blijft, dan zoek ik m'n eigen game wel op. Vind het alleen jammer dat deze dooddoener telkens gebruikt moet worden.quote:Zoals al vele keren gezegd is, je HOEFT niet te joinen, als je het niet bevalt doe je niet mee.
dan moet je aan meerdere dingen voldoenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:30 schreef Rahl het volgende:
als ik live heb wil ik ook wel es met gijsjes gamen
ik word dagelijks afgezeken, dat is de locale hobby hierquote:Op zondag 25 juli 2004 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan moet je aan meerdere dingen voldoenniet beter zijn dan de host een coole stem hebben tegen een hoop afgezeik kunnen tegen een limburger kunnen die denkt dat hij tof is met zijn stem maar die van jou zuigt alles doen wat ze zeggen anders lig je uit de server niet zeuren als het hele team bij de tegen partij gaat en snel launcht zodat jij aleen speelt
Bij deze. You are invitedquote:Op zondag 25 juli 2004 20:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik word dagelijks afgezeken, dat is de locale hobby hier![]()
en mijn stem is cool genoeg en anders praat ik wel niet
tnx! nu nog live regelenquote:Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Bij deze. You are invited![]()
Ah, het is jaloezie, Twi past namelijk niet. Opgelost slotje.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:59 schreef twi het volgende:
Rahl Nexium, past precies
Een sniper is bij voorbaat een camper, als je weet waar snipers zitten is er toch nix aan de hand?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:58 schreef MrSkyline het volgende:
met battlefield en een aantal andere games heb ik een ontzettende hekel aan :
teamkillers
baserapers
spawncampers
repairpad campers
sniper campers
bug cheaters
en normale cheaters
GRRRR >:(
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, het is jaloezie, Twi past namelijk niet. Opgelost slotje.
Oneens. Een goede sniper verplaatst zich na elke of bijna elke kill. Zeker in games met een killcam waar degene die je neergeschoten hebt kan zien waar je zit. Als je blijft zitten waar je zit word je geheid aan stukken geschoten.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:04 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Een sniper is bij voorbaat een camper, als je weet waar snipers zitten is er toch nix aan de hand?
quote:Op zondag 25 juli 2004 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan moet je aan meerdere dingen voldoenniet beter zijn dan de host een coole stem hebben tegen een hoop afgezeik kunnen tegen een limburger kunnen die denkt dat hij tof is met zijn stem maar die van jou zuigt alles doen wat ze zeggen anders lig je uit de server niet zeuren als het hele team bij de tegen partij gaat en snel launcht zodat jij aleen speelt
Weer zo'n domme dooddoener (waar al lang op is gereageerd).quote:Op maandag 26 juli 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een gezeik om niks. Bevalt het je niet, ga dan ergens anders gamen.
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:15 schreef twi het volgende:
Weer zo'n domme dooddoener (waar al lang op is gereageerd).
Nee, blijkbaar.quote:Can't we all just get along?
om et op jullie niveau te zeggen :quote:Op maandag 26 juli 2004 11:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
![]()
wat zijn jullie zielig bezig zeg
Of je nou 13 of 50 bent leeftijd maakt niet zoveel uit bejaarde of baby's het zit allemaal tussen de oren laten we nou gewoon allemaal 'weer' is gezellig doen met bloemen een beetje lol en zonder gezeik ........ want hiet schieten we allemaal niet zo veel mee op.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:08 schreef LosingMyReligion het volgende:
etters blijf je houdenmaja ik vind online gamen sowieso kinderachtig
cker als je al 30 bent
Wat is er dan mis met je stem ?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:31 schreef Rodie83 het volgende:
Och, waren jullie die kleuters die het nodig vonden mijn stem te becommentariseren op een nogal kinderachtige wijze
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:25 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
Of je nou 13 of 50 bent leeftijd maakt niet zoveel uit bejaarde of baby's het zit allemaal tussen de oren laten we nou gewoon allemaal 'weer' is gezellig doen met bloemen een beetje lol en zonder gezeik ........ want hiet schieten we allemaal niet zo veel mee op.
tsja maar om iemand daarvoor eerst de grond in te trappen en daarna te kicken.....quote:Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef Soos_Nexium het volgende:
Kom, we mankeren allemaal wel wat aan onze stem de ene heeft moeite om een G uit te spreken de ander heeft een RRRRRRRRR en de andere heeft weer de baard in zijn keel ... ieder zijn charme .... je kan elkaar niet zien dus een opmerking over een stem kan wel op zijn tijd.
Goeie film, en niet gelijk iedereen over een kam scheren, `kay ?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:33 schreef DinoPK het volgende:
Hierbij roep ik alle Gijsjes nog even snel op om de film 'the Wave' te gaan kijken![]()
Dat had ik nou graag in de game gehoordquote:Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef Soos_Nexium het volgende:
Kom, we mankeren allemaal wel wat aan onze stem de ene heeft moeite om een G uit te spreken de ander heeft een RRRRRRRRR en de andere heeft weer de baard in zijn keel ... ieder zijn charme .... je kan elkaar niet zien dus een opmerking over een stem kan wel op zijn tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |