abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:09:13 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20791619
Cheaters, glitchers, mensen die niet "normaal" meespelen of de hele tijd hun eigen team expres opblazen, met racegames tegen de richting rijden. Allemaal hele kinderachtige mensen, die je vast wel ooit eens tegen bent gekomen en uit hebt gescholden. Bijna iedereen behalve de gemiddelde kleuter mijdt de games met deze gasten wel, 't staat dus vast dat iedereen hier ze irritant vind.

Daar gaat dit topic dan ook niet over. Waar dan wel? Ik hoop eindelijk een beetje een serieuze discussie te starten met het aankaarten van het gedrag van sommige mensen, wat het plezier van anderen regelrecht verpest. Je kent het wel, je bent net een gewoon erg leuk potje aan het gamen met een stel online vrienden. Geen problemen, af en toe wat lol trappen maar ook gewoon normaal gamen. Gasten van achterin de twintig, bijna dertig jaar, waar je het op zich prima mee kunt vinden.

Totdat er iemand binnen komt die om onverklaarbare reden door iemand uit 'de groep' als niet cool wordt bestempeld. "Gast, die stem, dat meen je niet", zegt iemand met een zwaar accent tegen de 'nieuweling' (en iemand waar je zelf regelmatig zonder problemen prima mee gamed). Stoere groep bijna-dertigers als 't zijn, nemen z'n maten 't van 'm over, kloten met voicemasks om 'm na te doen (lachen, gieren, brullen natuurlijk...), ook al is het de zeventiende keer dat ze met 'm gamen, en ook de zeventiende keer dat ze dus zo op 'm reageren.

Het blijft schijnbaar leuk. De rest van de kliek komt los, en zelfs een paar wannabe's stemmen ermee in dat het toch echt wel een rare stem is. Nog een bekende die niet zo goed ligt joined, ondertussen zit iedereen die zich groen en geel ergert aan die kinderachtigheid te schreeuwen om een launch, dus dat gebeurt.

Een van de kliekgangers draait zich om en schiet ze allebei dood. Leuk, Team Kill staat blijkbaar aan. Er wordt doorgegamed, sommigen hebben nog niet door wat er net is gebeurd. Ongelukje kan, toch? Tegen beter weten in, natuurlijk, aangezien het gegrinnik in de achtergrond te horen is. Red team wins the round, en met z'n allen terug naar de lobby, waar de twee zogenaamd irritante gasten met een lulkoek-reden zijn gekicked door de host.Knap voor elkaar jongens, heel leuk en volwassen. Inmiddels verlaat je de room omdat je plezier dusdanig vergald is. Je houdt je maar in, want voor het weet ben jij de volgende pispaal die voor een kulreden wordt gekicked. En dan begint de lol pas echt, want er zijn genoeg schoothondjes en wannabe's te vinden bij wie je gezellig gamen, dus ook wel kunt vergeten. En dus het plezier van met 16 man elkaar afschieten, in plaats van met 4 of 6 man.

Waarom kan dat gedrag nou niet achterwege gelaten worden, en gewoon zonder gezeik een lekker avondje gamen met iedereen die maar wil joinen, zonder het plezier van anderen te vergallen? Het is heus niet zo eng om te gamen met mensen die je niet zo fantastisch vindt, of die je niet zo goed kent...

Can't we all just get along?

[ Bericht 1% gewijzigd door twi op 22-07-2004 17:16:26 ]
pi_20791679
*Hoest*Nexiums*Hoest*
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_20791702
Of van die kolerelijers die in een racegame niet normaal netjes kunnen inhalen maar alleen maar beuken, kleuters.
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:14:24 #4
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20791719
Op de bank zitten ze altijd binnen handbereik
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_20791738
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:14 schreef BMH het volgende:
Op de bank zitten ze altijd binnen handbereik
Kinderachtig gedrag bij online gamen
pi_20791794
Uit je post maak ik op dat je de mensen van online gamen kent? Lullig maar waar ''achter de pc durft men wel'' mooi voorbeeld, dit denk je nou echt dat ik dit ooit tegen iemand irl zou durven te zeggen? . En kliekjes vorming, meelopen, wegpesten (wat je eigenlijk omschrijft in je post) is helaas nou eenmaal van alle leeftijden.
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:25:54 #7
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_20792005
Ik denk dat je nooit zal ontkomen aan dit soort figuren, dus je hebt het maar te accepteren.
Maar ach...we weten allemaal dat deze typjes hun frustratie op een manier moeten uiten
1) omdat ze irl pispaaltje zijn en niks terug durven te doen
0f 2) omdat ze niet kunnen winnen

Je moet eigenlijk gewoon medelijden met zoiemand hebben
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:28:50 #8
78498 classpc
I don't like change
pi_20792064
Game Experience May Change During Online Play

ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. Ik speel zelf ook nooit met Nederlanders, behalve bij SOF I omdat ik daar in een clan zit.
Maar ik kan wel begrijpen dat dat soort mensen de sfeer online behoorlijk kunnen verstieren.
Je zou er een soort van admin tussen moeten zetten die gamers die zich niet aan de regels houden een ipban of serial ban (diegene met die serial komt er niet in) kan geven.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:31:39 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20792114
Mijn ervaringen gaan over Xbox Live. Dan kan ik zelf wel hosten, maar je moet maar net de eerste zijn op de avond die een server op zet (voor de groep "vaste" gamers waar deze mensen ook deel van uit maken)
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:33:50 #10
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_20792156
Well, het is één van de vele redenen waarom ik honderd keer liever Halo speel met zestien vrienden in één huiskamer op vier Xbox'en, dan dat ik op internet (na een half uur bezig te zijn geweest met het uitzoeken van een goede server en er verbinding mee gemaakt te hebben) met een laggy connectie rondloop met een shotgun, samen met mensen die ik niet ken en die geen idee hebben hoe ze in teamverband behoren te spelen en je bovendien op allerlei manieren in de weg zitten en irriteren.
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:35:05 #11
56951 Najra
---------------
pi_20792177
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:09 schreef twi het volgende:
Je houdt je maar in, want voor het weet ben jij de volgende pispaal die voor een kulreden wordt gekicked.
Je hebt geen plezier meer in het spel maar iets ervan zeggen doe je ook niet. Verlegenheid of gewoon zwak?

Maar iig, je probeert toch lol erin te hebben dus als je dat niet hebt dan kap je toch ermee. Zo ben ik dus ook opgehouden met online spelen door het enorme aantal cheaters en asociaal gedrag.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:39:41 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20792267
Gewoon zwak natuurlijk, maar ik hou liever de eer aan mezelf door de room te verlaten, in plaats van eruit gekicked te worden. Gelijk antwoord op je tweede alinea Bovendien is m'n eerdere ervaring al dat dit soort discussies via microfoon wat lastig uit te praten valt,. Het gaat met name om mensen die zich ook op FOK! en in GAM bewegen, vandaar dat ik 't nu zo probeer.
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:40:18 #13
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20792277
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:35 schreef Najra het volgende:

[..]

Je hebt geen plezier meer in het spel maar iets ervan zeggen doe je ook niet. Verlegenheid of gewoon zwak?
als je er wat van zegt als buitenstaander dan krijg je vaak zelf een kick van ze...hoe harder je vloekt hoe sneller je gemute/gekickt bent
pi_20792376
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:39 schreef twi het volgende:
Het gaat met name om mensen die zich ook op FOK! en in GAM bewegen, vandaar dat ik 't nu zo probeer.
Intressant, erg intressant, ik zal deze thread goed in de gaten houden dan
pi_20792401
Helaas , het gebeurt maar al te vaak. Als ik even een potje Mechwarrior (van die Xbox live promo dvd) wil doen op Live, dan komt men er al snel achter dat ik daar echt geen expert in ben. Dat zint de rest van de spelers niet en al snel is het één en al geschreeuw in de koptelefoon.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:57:51 #16
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_20792575
Ik speel altijd Mohaa online,tja wat kun je daar van zeggen.....hackers,cheaters,sharkers,n00bs ect.
Allemaal hebben ze een grote muil,en op een LAN zie je die mensen nooit,iedereen is braaf en w8 z'n beurtje af.

Ik denk dat dit niet/nooit verandert,de cheater is lekker anoniem,en al is het een pisventje van 14,hij kan zich voordoen als een grote knaap.Ik vind dit ook eerlijk gezegd het grootste nadeel van online gamen.

Nu hebben ze mooie DMW/cheatpolice proggies om de cheaters buiten te houden,dit werkt ook voor geen meter.Genoeg mensen worden verbannen van een server die nooit gecheat hebben,maar door zo'n lullig knaapje "aangegeven" worden bij een geloofwaardige admin,en hoppekee,met een beetje pech ben je zo van tig servers verbannen.

Online gamen is leuk, als je een eigen server hebt, of deel kunt zijn van iemand met een eigen server die ook rechten heeft om iemand te bannen/kicken,op bijna iedere Public server zit nl. wel een lame gastje die het leuk vind het game plezier voor de overige 20-40 spelers te verzieken.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 22 juli 2004 @ 18:01:28 #17
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20792626
wat vooral irritant is aan het verhaal van twi is...dat je overal gewoon ja baas op moet zeggen...1 kliekje opent een server...je moet doen wat hun leuk vinden...zeg je nee...huppa kick....
of als hun het leuk vinden om om de zoveel rondes grenade launchers aan te zetten zonder dat je het weet alles leuk en aardig is...maar heb jij een keer een server draaien en je flikt dat..ben je een klootzak en zeuren ze om hun ELO....of gewoon heel irritant..dat je met 10 man aan het gamen bent...en team balance staat uit...dat het hele kliekje van team verwisselt en jij niet kan veranderen naar dat andere team omdat er minimaal 1 man op een team moet zitten...9 tegen 1..haha..humor...not

en net wat hij zegt over stemmen...
Limburgers die normale nederlanders afzeikt over hun stem is echt ZO fout
pi_20792689
Wat ik ook altijd zo irri vind is dat ze het schijbaar cool vinden om mensen die nieuw zijn door de mensen newbies genoemt nooit een kans geven. Ik ging ooit eens age of empires op school spelen met een Lan Ik was lekker boer aan het spelen boederijtje bouwen enzo komt er opeens een een kerel met een leger mijn kamp aanvallen ik dacht ja dag daar heb ik geen zin in . dus ik sloot af en je moest zien hoe kwaad die gasten werden
pi_20793161
Twi: waarom maak je dan toch iedere keer weer dezelfde fout door die games te joinen? Je bent niets verplicht, waarom je lol laten bederven door bepaalde kliekjes.

in het algemeen:
Groepsvorming is niet tegen te gaan, helaas kunnen sommige mensen zich dan niet beheersen en gaan ze stoer doen tegenover de rest. Een keertje met een derde / nieuwkomer een geintje uithalen moet kunnen, erg lachen soms, maar structureel dit soort geintjes flikken onder het mom van 'gezellig (niet serieus) gamen met elkaar', wie hou je dan voor de gek?

Dit is natuurlijk niet exclusief voor het online gamen, het gebeurt net zo goed in het echte leven. Val je buiten de groep, dan ben je de lul. Nou kan je proberen om gewoon bij de groep te horen, maar waarom? Om erbij te horen? Iemand met een beetje karakter en levenswijsheid hoort beter te weten.

Persoonlijk zal ik daarom nooit zo'n game joinen (en vandaar dat ik nooit te vinden ben in de Rainbow Six Fok matches, mij te veel kliekvorming), zeker niet bij herhaald wangedrag. Ik ben geen hardcore gamer, en ook lang niet altijd serieus, maar waarom het plezier van anderen bederven.

Open gewoon indien mogelijk lekker je eigen server, dan kan je zelf bepalen wat leuk en toegestaan is. Doe je het goed, dan zal je echt niet alleen zitten met je server, nee mensen zoeken je juist op omdat je de sfeer hebt in een game die zij juist zoeken.

Hou er ook rekening mee dat RS3 een game is die dit gedrag erg aanmoedigt, aangezien je iemands potje erg snel kan beslissen door een teamkill. Eigenlijk is het hele fps genre hier een beetje mee vergiftigd. Counterstrike, mohaa, je hoeft het allemaal niet meer te spelen omdat het vol zit met cheaters. RS3 heeft van cheaters geen last, des te meer van asociale spelers. Een nadeel van voice communication.

Voornamelijk bij racegames zie je dit een stuk minder, ik heb maar weinig niet leuke potjes meegemaakt van DTM2, PGR2, MM3 etc. Kom je buiten het racegenre, bijvoorbeeld een topspin, dan heb je weer minder te maken met wangedrag maar weer meer met quitende spelers en cheaters.
Ieder zijn genre natuurlijk
  donderdag 22 juli 2004 @ 18:49:30 #20
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20793294
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 18:40 schreef DinoPK het volgende:
Open gewoon indien mogelijk lekker je eigen server, dan kan je zelf bepalen wat leuk en toegestaan is. Doe je het goed, dan zal je echt niet alleen zitten met je server, nee mensen zoeken je juist op omdat je de sfeer hebt in een game die zij juist zoeken.
das vaak het probleem...je internet trekt het niet om voor 16 man te hosten...of je krijgt een invite van een vriend en dan blijkt ie op zo'n kliekjes server te zitten
  donderdag 22 juli 2004 @ 18:55:19 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20793384
Da's vrij simpel, omdat het gewoon ook leuke potjes kunnen zijn, zonder enig probleem. En dan kan je wel een server starten en mensen inviten waarvan je graag wilt dat ze joinen, maar wanneer er een 'nromaal' avondje gamen bezig is in die server dan kun je wachten wat je wilt. Ik ken dat namelijk maar al te goed in de tijd dat ik vaak een 'server is full' error kreeg. Dan kan ik wel met een of twee man gaan terrorist hunten, maar dat is ook niet ideaal. Overigens ben ik slechts toeschouwer in dit geval, ik ben persoonlijk al tijden niet gekicked, maar ben dat kinderachtige gedoe gewoon zat en hoop dat we nou - ongeacht met wie - een keer achterwege kunnen laten. Wanneer dat niet kan, zul je mij ook niet meer zien als er iemand host wiens gedrag me niet aan staat.

Zie daarbij ook Gamedemon's reply.
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:03:17 #22
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_20793503
Ik speel op de PC maar 1 spel online: Desert combat. Ik speel altijd op mijn clanserver dus als er luitjes irritant zijn(vliegtuigen opblazen, Teamkillen) dan kick ik ze gewoon. Met Live! nog geen ervaring
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:05:41 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20793540
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:03 schreef HomerJ het volgende:
Ik speel op de PC maar 1 spel online: Desert combat. Ik speel altijd op mijn clanserver dus als er luitjes irritant zijn(vliegtuigen opblazen, Teamkillen) dan kick ik ze gewoon. Met Live! nog geen ervaring
Maar da's juist het punt. Een objectief iemand kan zien dat ze niet irritant doen. En dat iemand een afwijkende stem en/of accent heeft is natuurlijk geen reden om te kicken. Ik kan dan van iedereen wel een reden bedenken om ze te kicken:

"Haha, hij heeft een Limburgs accent, dus ik kick 'm"
"Haha, hij zegt de hele tijd gijs, dus ik kick 'm"
"Haha, hij heeft echt een raar lachje, dus ik kick 'm"
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:08:08 #24
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20793577
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:05 schreef twi het volgende:

"Haha, hij zegt de hele tijd gijs, dus ik kick 'm"
dat GeGijs is wel überirritant hoor...
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijs Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijs Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijs Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijs Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijs Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijs
dat een hele avond lang is irri
pi_20794166
gg
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:44:49 #26
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_20794222
Speel dan een online game waar je voor moet betalen(DAoC,SWG enz), heb je ook geen last van irritante pubertjes
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:48:59 #27
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20794283
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:44 schreef Darklight het volgende:
Speel dan een online game waar je voor moet betalen(DAoC,SWG enz), heb je ook geen last van irritante pubertjes
ja dus jij vind het nodig 12 euro per maand te betalen om van pubers af te zijn...(de groep waar ik vooral last van heb zit tussen de 20 en 35 in maargoed)
ik ben ook een puber maar ik kan ook normaal gamen hoor..
dollen doe je altijd maar dat hoeft niet altijd irritant te zijn
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:51:59 #28
8898 Darklight
pi_20794329
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja dus jij vind het nodig 12 euro per maand te betalen om van pubers af te zijn...(de groep waar ik vooral last van heb zit tussen de 20 en 35 in maargoed)
ik ben ook een puber maar ik kan ook normaal gamen hoor..
dollen doe je altijd maar dat hoeft niet altijd irritant te zijn
Nee, maar bij mmorpg's heb je er gewoon minder tot geen last van is mijn ervaring, in tegenstelling tot games als Diablo2, CS enz
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:53:06 #29
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20794343
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:51 schreef Darklight het volgende:

[..]

Nee, maar bij mmorpg's heb je er gewoon minder tot geen last van is mijn ervaring, in tegenstelling tot games als Diablo2, CS enz
ja ok maar tis toch belachelijk dat dat moet
pi_20794356
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:44 schreef Darklight het volgende:
Vergeet het maar , want die heb je daar ook.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:55:16 #31
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20794379
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

he cheaten enzo kan je wel vergeten daar ...hangen teveel admins rond...
lamers heb je ook...maar je bouwt bij een mmorpg sneller een vriendenkring op die je helpen...en eventueel geld geven om je te helpen
pi_20794435
Gewoon zo goed worden dat zelfs teammembers je niet kunnen killen!
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:59:54 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20794467
We zitten op een betaalde dienst, Henk. Xbox Live namelijk.
  donderdag 22 juli 2004 @ 20:00:00 #34
8898 Darklight
pi_20794471
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ja, maar veel minder, ik heb ruim 2,5 jaar DAoC gespeeld, en heb me vrij weinig geergerd aan spelers in al die tijd dat ik speelde.
En het cheaten is bijna niet mogelijk bij dat soort games, ik heb het in elk geval nog niet meegemaakt
  donderdag 22 juli 2004 @ 20:01:40 #35
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20794499
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:59 schreef twi het volgende:
We zitten op een betaalde dienst, Henk. Xbox Live namelijk.
ja das waar ook
5 euro per maand dokken we...
  donderdag 22 juli 2004 @ 20:15:00 #36
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20794728
Ik speelde vaak HL Teamfortress, Dustbowl op (eigen) clanservers waar het gewoon leuk aan toe ging. Iedereen kende iedereen (clans of reguliere Dustbowl spelers) maar had ook respect voor de newbies op een public clanservers. Eigenlijk was het heel simpel, de populairste servers waren niet de snelste servers waar de meeste mensen tegelijk op konden spelen maar de servers waar het gezellig was. De clan servers dus waar spelers niet zomaar een server hebben opgezet om mensen te kicken maar gewoon te spelen. Ik denk ook dat clans graag hun reputatie hooghouden en niet bekend willen staan omdat ze iedereen kicken die hun niet bevalt.
Alle vervelende mensen zaten zeker op CS ofzo.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_20794850
Het maakt echt niet uit of je voor het spel moet betalen ja of nee. Op xbox live(5 euro p/m) zitten ze, eve-online(MMO op de pc a 14,95 euro p/m) zitten ze. Je moet er eigenlijk niks van aan trekken en zelf de room verlaten, zoals twi al zei. De lamers vinden het alleen maar leuk als je wat van gaat zeggen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20795014
Soms ga ik Als ik me verveel met PGR 2 ga ik quick-search doen, dan kom ik meestal bij vervelende n00b lamers in de room, dan hoor ik opeens m'n naam, en dan krijg ik een beuk van achter. Dan zeg ik gewoon niks (ook omdat ik niks versta), maar dan beuk ik terug enzo.

meestal zijn het engelsen
pi_20795708
Ik merk in de meeste games opzich niet zoveel van cheater ed.
Waar ik me gewoon het meest aan stoor is mensen die niet aan teamplay doen.

Een goed voorbeeld is Joint Operations. Je kunt flink punten scoren als sniper (op een makkelijke manier), dus wat doen 60 van de 100 man op een server?: ze gaan sniperen. Geen teamplay, geen georganiseerde aanvallen. Nee gewoon 60 man die op heuvels en richels liggen te wachten tot er een van de andere 40 langs komt lopen die wel probeert te spelen.

En itt games op de Xbox met 16 spelers tegelijk kun je dit niet even zelf hosten. De leukste games zijn met 100 of nog meer spelers, met minder is het op maps van die grootte betrekkelijk saai. Dit kinderachtige kiddy-gedrag verpest gewoon de game voor veel anderen wat resulteert in een hoop gescheld in de chat.

* Retuobak droomt van een wereld waarin mensen gewoon aan teamplay doen.
pi_20795780
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 21:08 schreef Retuobak het volgende:

Een goed voorbeeld is Joint Operations. Je kunt flink punten scoren als sniper (op een makkelijke manier), dus wat doen 60 van de 100 man op een server?: ze gaan sniperen. Geen teamplay, geen georganiseerde aanvallen. Nee gewoon 60 man die op heuvels en richels liggen te wachten tot er een van de andere 40 langs komt lopen die wel probeert te spelen.

En itt games op de Xbox met 16 spelers tegelijk kun je dit niet even zelf hosten. De leukste games zijn met 100 of nog meer spelers, met minder is het op maps van die grootte betrekkelijk saai. Dit kinderachtige kiddy-gedrag verpest gewoon de game voor veel anderen wat resulteert in een hoop gescheld in de chat.

* Tain droomt van een wereld waarin mensen gewoon aan teamplay doen.
Het zou mooi zijn als de server ook zo registreren of iemand daadwerkelijk aan het campen is en dus punten zou aftrekken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juli 2004 @ 21:31:21 #41
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20796104
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 21:12 schreef Tain het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als de server ook zo registreren of iemand daadwerkelijk aan het campen is en dus punten zou aftrekken
bij counterstrike had je een anti camp mod...iedere keer dat je langer dan 5 seconde stil zat ging er iets van 25% van je health af door een bitch slap..je vloog dus ook een stukje
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:19:53 #42
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_20799843
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 21:08 schreef Retuobak het volgende:

* SilverGun droomt van een wereld waarin mensen gewoon aan teamplay doen.
* SilverGun speelt Halo dat zodanig ingenieus is ontworpen, dat een overwinnig zonder teamplay welhaast onmogelijk is

Het blijft naar mijn idee toch echt een kwestie van zwaktes in het gamedesign van Joint Operations die de online ervaring enigszins verzieken. De grootte van de mappen en de overmacht van de sniper zouden bijvoorbeeld beperkt moeten worden. De spelers moeten in principe niets verkeerd kunnen doen namelijk.

Campers worden over het algemeen gezien als 'lamers'. Het is echter een fout qua opzet van de map die de oorzaak van frustratie is. Een beter ontworpen map had namelijk geen mogelijkheden gegeven om op een plek te kunnen zitten vanwaar je iedereen gemakkelijk neer kunt schieten zonder zelf in gevaar te verkeren. Ook kan de oplettendheid van het 'slachtoffer' van een camper de oorzaak zijn. De camper zélf doet in principe niets verkeerd. Waarom zou je de mogelijkheden die tot je beschikking staan als speler niet ten volste mogen uitbuiten? Natuurlijk zou het leuker zijn wanneer dergelijke vervelende knaapjes wat sportiever zouden spelen, maar "sportief spelen" blijft een manier om de zwaktes in het gamedesign te compenseren.
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:26:45 #43
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20799997
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:19 schreef SilverGun het volgende:

[..]

* Gamedemon speelt Halo dat zodanig ingenieus is ontworpen, dat een overwinnig zonder teamplay welhaast onmogelijk is

Het blijft naar mijn idee toch echt een kwestie van zwaktes in het gamedesign van Joint Operations die de online ervaring enigszins verzieken. De grootte van de mappen en de overmacht van de sniper zouden bijvoorbeeld beperkt moeten worden. De spelers moeten in principe niets verkeerd kunnen doen namelijk.

Campers worden over het algemeen gezien als 'lamers'. Het is echter een fout qua opzet van de map die de oorzaak van frustratie is. Een beter ontworpen map had namelijk geen mogelijkheden gegeven om op een plek te kunnen zitten vanwaar je iedereen gemakkelijk neer kunt schieten zonder zelf in gevaar te verkeren. Ook kan de oplettendheid van het 'slachtoffer' van een camper de oorzaak zijn. De camper zélf doet in principe niets verkeerd. Waarom zou je de mogelijkheden die tot je beschikking staan als speler niet ten volste mogen uitbuiten? Natuurlijk zou het leuker zijn wanneer dergelijke vervelende knaapjes wat sportiever zouden spelen, maar "sportief spelen" blijft een manier om de zwaktes in het gamedesign te compenseren.
campers moeten er ook zijn bij dat soort spellen...wie verdedigt anders je base...
maar om met je hele team te campen bij de vijand zen spawn..dat is lame
pi_20800179
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

campers moeten er ook zijn bij dat soort spellen...wie verdedigt anders je base...
maar om met je hele team te campen bij de vijand zen spawn..dat is lame
maar ook niet met de bedoeling; laat ik eens lekker veel gastjes afknallen zonder dat ik dood ga
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:31:16 #45
99295 perezoso
blankjoekel
pi_20803681
Van die admins die niet tegen hun verlies kunnen, baaaaaaaah op Mistral BF1942 server bv.
Heb je de laatste vlag veroverd komt daar de admin in zijn tankje, nou die geef ik geen voorkeursbehandeling, baboem! admin in puin word je gekickt/geblocked aaaargh hoe zielig ben je dan.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 12:59:55 #46
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:06:59 #47
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_20807245
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 09:31 schreef perezoso het volgende:
Van die admins die niet tegen hun verlies kunnen, baaaaaaaah op Mistral BF1942 server bv.
Heb je de laatste vlag veroverd komt daar de admin in zijn tankje, nou die geef ik geen voorkeursbehandeling, baboem! admin in puin word je gekickt/geblocked aaaargh hoe zielig ben je dan.
Jeps,Bitch Messiah is er ook zo 1 bij Gameservers.net,die "beheerd" de Public(03) mohaa server..
Beter dan hem? dan moet je meteen je aanpassen,en anders PATS... Gebanned.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_20807730
Ik speel geregeld DFBHD online en er zijn servers waar je voor elke kuch en scheet geband kunt worden. Maar het zooitje ongeregeld waar ik mee meespeel (EEC) heeft altijd veel respect voor elkaar en de sfeer is altijd gezellig, los en ontspannen. Soms komen we in een clanwar een squad tegen met mensen die het nodig vinden om te gaan lopen mauwen over lag, dat er mensen bij ons volgens hun cheaten (ik ben bijv. eens in 1 war 5 maal beschuldigd van warpen, laggen of cheaten). Daar lachen we dan meestal om...het maakt een war tot iets leuks. Een anekdote zo je wilt.

Je moet maar zo denken; er zullen altijd jochies van 14 zijn die nergens tegen kunnen. Kinderachtig gedrag zal dus ook nooit verdwijnen.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:43:16 #49
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20818987
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:13 schreef neom het volgende:
Of van die kolerelijers die in een racegame niet normaal netjes kunnen inhalen maar alleen maar beuken, kleuters.
Oh, dat doe ik altijd als de andere me er niet netjes doorlaten ook al probeer ik het heel erg netjes te doen.
Tja, teveel PGR2 gespeeld denk ik.
pi_20819282
met battlefield en een aantal andere games heb ik een ontzettende hekel aan :

teamkillers

baserapers

spawncampers

repairpad campers

sniper campers

bug cheaters

en normale cheaters

GRRRR >:(
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 23:32:24 #51
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20820033
wat zijn baserapers?
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:02:15 #52
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20820629
met een heli bijvoorbeeld boven iemands camp hange...of snipers rondom een kamp
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:09:26 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20820766
Ten eerste: Waarom, als je weet dat ze zo zijn, doe je nog mee?
Ten tweede: Waarom spreek je ze niet persoonlijk aan?
Ten derde:
quote:
Waarom kan dat gedrag nou niet achterwege gelaten worden, en gewoon zonder gezeik een lekker avondje gamen met iedereen die maar wil joinen, zonder het plezier van anderen te vergallen? Het is heus niet zo eng om te gamen met mensen die je niet zo fantastisch vindt, of die je niet zo goed kent...
Die 'kliek' die je beschrijft GAAT juist om het gamen met de mensen die ze dus kennen.

Gdemon:
quote:
*Hoest*Nexiums*Hoest*
Dit soort posts dragen overigens niet bij aan de verbetering van de situatie natuurlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:20:11 #54
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20820971
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
-knip-
Voel je je aangevallen, Nootje? !
Hij heeft natuurlijk wel een punt, algemeen gezien. .
-
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:23:09 #55
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20821021
quote:
-----------------------------------------------------------------------
Die 'kliek' die je beschrijft GAAT juist om het gamen met de mensen die ze dus kennen.
o kan je met de nexiums praten dan? krijg je geen kans voor als je gelijk gemute/gekickt word...
en verbetering aan de situatie ligt niet aan mij...
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:36:35 #56
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20821256
quote:
Ten eerste: Waarom, als je weet dat ze zo zijn, doe je nog mee?
Lees het topic anders eens?
quote:
Ten derde:
Omdat dat geen zin heeft, ik weet dat hun en hun volgelingetjes die niet eens een reden nodig hebben om te kicken ook hier zitten, dus wat dat betreft is dit dus de poging om hen aan te spreken. Helaas reageren ze hier dus niet.
quote:
Ik hoor niet bij die groep mensen, en ik word (sinds kort) ook niet meer gekicked. Ik zie 't alleen gebeuren, wat minstens zo irritant is.

Overigens weet jij net zo goed als ik waarom er geen discussie mogelijk is...
pi_20821446
Mja, ben toch beetje genoodzaakt wel om wat te zeggen misschien.

Ik game ook wel eens met die groep die we niet echt bij naam noemen, maar ik ken het gedrag ook wel van andere games. Je speelt een spel lang genoeg en je maakt zelf deel uit van een groep. En in zo'n groep mensen krijg je dan bepaalde gedragscode's inderdaad. En in dit geval zijn het vrienden die elkaar al jaren lang ook IRL kennen, dus dat is dan helemaal een hechte groep.
Dus dat er dan geintjes worden uitgehaald ja.

Persoonlijk vind ik het ook niet grappig, als er iemand word gekicked zonder rede.. als ik een game host vertel ik wel een rede.. na een waarschuwing vaak. En dat ben ik ook uit meerderendeel van de servers die ik join gewend. Vooral de Engelse servers eigenlijk.. die zeggen vriendelijk.. " sorry mate..." *Kick*

Maar goed, feit is.. je hoeft ze niet te joinen... als je het ergens niet naar je zin hebt.. dan doe je een andere server aan. Dat is toch mooi? Die groep blij dat er geen newbee komt joinen.. en jij een blij spel. Ja zo zie ik het dan he.

Kortom, iedere room zijn gedragsregels, aan jou of je je wil aanpassen.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_20821664
Gaat dit topic uitsluitend over RS3?, want ik herken niks in het verhaal van twi. Het valt mij alleen op dat er zoveel mensen zijn die echt grove taal gebruiken om het minst geringe. Is dat ook stoer of ga ik alleen om met beschaafde mensen?
  zaterdag 24 juli 2004 @ 10:18:25 #59
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_20824045
Ik heb nog nooit echt met een Fok!kliekje gespeelt, wel her en der een keer met een enkeling van Fok! Dus ik heb 't nog niet aan den lijve ondervonden. Ik had wel laatst bij Splinter Cell een of ander Engels opgefokt pubertje die mij en een vriend liep uit te maken voor losers en prutsers, omdat we gewoon een beetje de map aan het verkennen waren. Eerste actie van hem was ook om m'n vriend overhoop te knallen... Gelukkig heeft Xbox Live de Feedback optie, ik heb 'm dus ook wat negatieve feedback gegeven.

Maar laten we eerlijk zijn, als het je zo stoort, dan moet je er direct en ter plekke wat van zeggen om vervolgens de eer aan je zelf te houden en te quiten. Dat het een vriendengroepje is, is leuk en aardig, maar als ze geen anderen erbij willen (en al zeker geen n00bs), dan moeten ze gewoon net genoeg friend slots instellen om hun eigen kliekje te hosten, in plaats van dit soort kinderachtigheden te gaan doen...
  zaterdag 24 juli 2004 @ 10:24:29 #60
8898 Darklight
pi_20824094
In DAoC kon je trouwens ook cheaten, er was(is?) een Radar hack, kun je je tegenstanders in RvR zien, en waar zich de verschillende mobs zich ophouden, maar volgens mij heeft Mythic dat gepatched

zaterdag 24 juli 2004 @ 10:42:29 #61
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20824305
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 10:24 schreef Darklight het volgende:
In DAoC kon je trouwens ook cheaten, er was(is?) een Radar hack, kun je je tegenstanders in RvR zien, en waar zich de verschillende mobs zich ophouden, maar volgens mij heeft Mythic dat gepatched
dit topic gaat dus niet over cheaten
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:55:24 #62
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_20826224
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef twi het volgende:

[..]

Lees het topic anders eens?
[..]

Omdat dat geen zin heeft, ik weet dat hun en hun volgelingetjes die niet eens een reden nodig hebben om te kicken ook hier zitten, dus wat dat betreft is dit dus de poging om hen aan te spreken. Helaas reageren ze hier dus niet.
[..]

Ik hoor niet bij die groep mensen, en ik word (sinds kort) ook niet meer gekicked. Ik zie 't alleen gebeuren, wat minstens zo irritant is.

die posten haast alleen in de Gijsjes topics hoor dus als je ze erop aan wilt spreken moet je daar zijn
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:10:58 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20828227
Als niet-Gijs in het Gijsjes topic posten staat zo ongeveer gelijk aan de grootste doodzonde. Bovendien heb ik dat een aantal weken terug al eens gedaan (of moeten doen). Het enige wat ik terugkreeg was "je suckt, gijs" of "omdat hij suckt, gijs".
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:11:49 #64
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_20828243
nee hoor niet als je op een normale manier post
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:13:25 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20828267
Klopt, als je op een normale manier post krijg je geen commentaar, dan wordt er simpelweg niet op gereageerd Da's inderdaad al vriendelijker.
pi_20830168
kindjes
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 17:18:36 #67
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20830269
Gijsjes en al die andere sektes op fok = dom.

Gewoon >>>>>>>> Gijs
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 24 juli 2004 @ 17:21:45 #68
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_20830325
Kijk eens naar Counter Strike ik heb dus 4 jaar cs gespeeld.. Maar er is gewoon geen ZAK meer aan, Omdat van kinderen leren hoe je cheats moet installen aimbot dit, wallhack dat.
En dan de campers nog.. En als je gewoon lekker aant spelen bent en je maakt STOM toevalig 3a4 headshots dan ben je een cheater..
En idd op een LAN kom je dit nooit tegen daar ist gezellig en gamed iedereen eerlijk!!
Zelf ben ik overgestapt op Postal 2 STP in 1 van de betere clans van de wereld.. En daar ist ook fair game en geen dom gedoe van kinderen of cheaters zijn namelijk geen cheats voor uitgebracht. En de game is een aanrader.
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_20830513
Ik speelde Ghost Recon, altijd wel gezellig als je met de juiste mensen speelt. Beetje van je eigen niveau en dan gaat het altijd goed

Ik speelde met de top mee en daarin krijg je vanzelf wel respect en je leert anderen kennen.
Sommige servers zijn voor de echt goeie spelers gewoon te simpel en daar krijg je ook gelijk verwijten...roepen van cheater. Zonder bewijs vind ik dat echt zwak. Er zijn genoeg cheaters, maar die pak ik dan wel mét bewijs.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 17:34:07 #70
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20830532
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 17:12 schreef mr_Brown het volgende:
kindjes
kom is met een goed argument waarom wij de kindjes zijn....
  zaterdag 24 juli 2004 @ 17:41:09 #71
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20830626
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 17:21 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Kijk eens naar Counter Strike ik heb dus 4 jaar cs gespeeld.. Maar er is gewoon geen ZAK meer aan, Omdat van kinderen leren hoe je cheats moet installen aimbot dit, wallhack dat.
En dan de campers nog.. En als je gewoon lekker aant spelen bent en je maakt STOM toevalig 3a4 headshots dan ben je een cheater..
En idd op een LAN kom je dit nooit tegen daar ist gezellig en gamed iedereen eerlijk!!
Zelf ben ik overgestapt op Postal 2 STP in 1 van de betere clans van de wereld.. En daar ist ook fair game en geen dom gedoe van kinderen of cheaters zijn namelijk geen cheats voor uitgebracht. En de game is een aanrader.
zucht...lees de OP eens....
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
  FOK!fotograaf zaterdag 24 juli 2004 @ 17:52:29 #72
13368 NiGeLaToR
pi_20830809
Tis voor mensen die het spel net spelen frustie dat ze niet direct winnen. Die lui gaan zitten gallen, omdat ze zelf geen plezier hebben gunnen ze het jou ook niet.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:19:57 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20831282
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 17:12 schreef mr_Brown het volgende:
kindjes
Dit is dus echt precies wat ik bedoel.
pi_20831341
Gijssssssssssssssssss ben je een beetje jaloers of zo dat je zelf niet 8 vrienden met een x-box hebt.(of helemaal geen 8 vrienden). Gijs als we een game hosten waarin we helemaal geen nieuwelingetjes in willen dan host ik wel een game met alleen maar friendslots.Kan er ook niemand bij. Maar als het niet klikt om welke fucking reden dan ook dan kick ik je ja. En dat ken ook andersom gebeuren als ik in een game kom van totaal ondekenden. Ik heb juist door te gamen ook weer een heleboel mensen aan mijn friendlist kennen toevoegen.

Waar ik meer aan denk is dat je dit dus al je hele leven meemaakt en vroeger al als laatse uitgekozen werd bij schoolgym. Dus mijn advies bel dit nummer ff.030-2809311. Is het riagg in utrecht ken je er misschien over praten.
Ohm mani padme hum
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:28:07 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20831420
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
Waar ik meer aan denk is dat je dit dus al je hele leven meemaakt en vroeger al als laatse uitgekozen werd bij schoolgym. Dus mijn advies bel dit nummer ff.030-2809311. Is het riagg in utrecht ken je er misschien over praten.
Juistem precies. En nu 't topic een keer lezen. Het gaat hier niet om mij,ik zie het gebeuren bij anderen. Maar ik ben in ieder geval blij dat er meer dan "Kindjes :') " uit komt bij je. Overigens kom je "totaal onbekenden" bij Rainbow Six in een Friends Only game NIET tegen, dus iedereen in de room staat op z'n minst in de Friends list van de host. Totdat iemand 't natuurlijk cool vind om de bepaalde persoon 'niet cool' te vinden.

Dat mieteren alle kliekganers en schoothondjes die persoon uit hun lijst en kicken ze 'm de server uit. Wat dat is cool
pi_20831504
Als je nu ff goed leest wat ik schrijf dan begrijp je misschien dat ik dat ook bedoel. Als ik een game host voor 12 spelers hou ik altijd een max van 10 friendslots. Dus als ik geen onbekende wil zou mijn max aan friendslots waarschijnlijk mmmmmmm..... 12 zijn. Denk ik.
Ohm mani padme hum
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:45:41 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20831662
Oke, point taken. Punt is dat 't in veel gevallen dus wel games zijn die op Friends only zijn (kan me nog een hele episode herinneren waarbij er iemand gebeld werd om een ander in z'n Friends list te adden, omdat 'ie anders niet kon joinen).

En om even wat minder negatief te klinken, ik vermaak me persoonlijk best met het gamen tegen de Nexiums hoor, geen problemen mee (althans, totdat ik deze thread opende waarschijnlijk), alleen zie ik de lol niet in van het belachelijk maken van iemand vanwege z'n stem, het gebruiken als reden om 'm te kicken, van je Friends list af te gooien omdat anderen dat ook doen terwijl 'ie uberhaupt niet in je team zit. En de personen in kwestie zijn ECHT geen vreemden van de host, dat kan ik je wel garanderen.

Daarnaast, de host heeft altijd het recht om te kicken, maar ik kan er gewoon niet bij dat iemand waar je regelmatig me gamed, die niets speciaals doet zonder enige reden (behalve "Gijsssssssssss, die stemmmmmmmmmm") wordt gekicked. Maargoed, dat zal dan verder wel aan mij liggen. Ik zoek de laatste tijd inderdaad liever de potjes op waar mensen uit m'n Friends list gamen die dit niet doen. Iedereen blij, waarschijnlijk, want ik heb weinig hoop dat er enige verandering in zal komen.
pi_20831738
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef twi het volgende:

En het ging niet over jou
Ohm mani padme hum
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:58:11 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20831835
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:51 schreef Thor-Nexium het volgende:
En het ging niet over jou
Nee, want ik word niet meer gekicked, dat staat er toch? Ik game al wat maanden vrolijk mee in de betreffende potjes, was vroeger ook een vreemde eend in de bijt blijkbaar, die het moest ontgelden als ik ooit eens een spaarzame goeie ronde had waarin ik de host neerschoot.
pi_20831973
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:58 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, want ik word niet meer gekicked, dat staat er toch? Ik game al wat maanden vrolijk mee in de betreffende potjes, was vroeger ook een vreemde eend in de bijt blijkbaar, die het moest ontgelden als ik ooit eens een spaarzame goeie ronde had waarin ik de host neerschoot.
Tja soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik begrijp ook niet dat je er zo mee zit hoor. Het is een part of life. Je komt het overal tegen dus deal with it. Of zonder je er van af. Maar overal waar je komt of gaat zal je groepjesvorming tegen komen of je wilt of niet. Dat kom je tegen van een cricket clupje tot en met de Hells Angels (Live to ride ride to live). Als je ze niet mogen lig je er uit. Dus dan pak je je knapzak en wandel je rustig verder tot je een groep tegen komt waar het helemaal mee klikt. Probleem opgelost.
Dat is dan 50 euro consultkosten.
Ohm mani padme hum
  zaterdag 24 juli 2004 @ 19:10:19 #81
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20832009
als je goed kan lezen dan lees je ook dat kliekjes niet erg zijn...aleen kinderachtig gedrag....
dat kicken omdat iemands stem anders is dan die van jou is gewoon kinderachtig...als iemand beter is dan jou en hij schiet je af en hem daarvoor kicken gaat ook nergens over...
pi_20832110
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
als je goed kan lezen dan lees je ook dat kliekjes niet erg zijn...aleen kinderachtig gedrag....
dat kicken omdat iemands stem anders is dan die van jou is gewoon kinderachtig...als iemand beter is dan jou en hij schiet je af en hem daarvoor kicken gaat ook nergens over...
Ik voel hier een beetje kliekjesvorming *kuch* G-demon en Twi *kuch*
Ohm mani padme hum
  zaterdag 24 juli 2004 @ 19:17:28 #83
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20832129
Goed argument zeg
ik ben et gewoon met twi eens
  zaterdag 24 juli 2004 @ 19:20:04 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20832170
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:07 schreef Thor-Nexium het volgende:
Tja soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik begrijp ook niet dat je er zo mee zit hoor. Het is een part of life. Je komt het overal tegen dus deal with it. Of zonder je er van af. Maar overal waar je komt of gaat zal je groepjesvorming tegen komen of je wilt of niet. Dat kom je tegen van een cricket clupje tot en met de Hells Angels (Live to ride ride to live). Als je ze niet mogen lig je er uit. Dus dan pak je je knapzak en wandel je rustig verder tot je een groep tegen komt waar het helemaal mee klikt. Probleem opgelost.
Dat is dan 50 euro consultkosten.
Kliekjes vind ik prima hoor, als mensen dat leuk vinden dan mag dat best. Beetje lol trappen vind ik ook niet erg. Maar een leuk potje gamen verzieken door kinderachtig met z'n allen iemand te bashen zonder reden, en daarna kicken, daar zie ik het nut niet van in.

Als iemand nou echt de hele tijd zit te campen, zit te zeiken dat je z'n kills steelt of zich echt misdraagt, ok. Kick er op los. Maar op deze manier vind ik gewoon jammer en verziekt voor mij het gamen. Met veel van die gasten heb ik absoluut geen problemen en game ik ook graag (anders join ik niet) zonder geouwehoer. Zodra dat geouwehoer begint ben ik dan ook weg, maar liever zie ik het gewoon niet gebeuren.

Gironummer?
pi_20832187
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
Goed argument zeg
ik ben et gewoon met twi eens
Kijk dat zijn wij nou ook als we je kicken.(eens met elkaar). Jullie doen net of we iedereen maar kicken. Je speelt met zoveel mensen ja dat je selectief bent. Klaar en soms gaat het gewoon om lekkah scheitlollig te zijn.
Ohm mani padme hum
  zaterdag 24 juli 2004 @ 19:21:14 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20832188
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:16 schreef Thor-Nexium het volgende:

[..]

Ik voel hier een beetje kliekjesvorming *kuch* G-demon en Twi *kuch*

Maar wij kicken niemand zonder reden.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 19:23:04 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20832215
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:21 schreef Thor-Nexium het volgende:
Kijk dat zijn wij nou ook als we je kicken.(eens met elkaar). Jullie doen net of we iedereen maar kicken. Je speelt met zoveel mensen ja dat je selectief bent. Klaar en soms gaat het gewoon om lekkah scheitlollig te zijn.
Maar dan ben ik zo benieuwd waarover jullie het dan eens zijn. Maargoed, ik moet waarschijnlijk Nexium achter m'n naam hebben om er de lol van in te zien.
pi_20833313
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
Gijs als ik iedereen moet kicken die beter is als mij dan zou ik mijn hele friendlist moeten wissen.
Relax denk aan je hard. Moet je een oxacepam.
Ohm mani padme hum
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:25:16 #89
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_20834302
Goh, ikdacht vanavond ff lekker een potje SOF2 online te spelen, zit er zo'n fokking TEAMKILLER in.
GVD wat haat iik die lui

Vond hem zo irritant dat ik om me frustraties op hem een beetje te temperen toch eens gekilled heb

Wat direkt ook de laatste keer is dat ik een teammate killde, een verkeerd shot ala, maar teamkillen
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:25:31 #90
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20834310
nee doe maar goede argumentatie..en ik ben geen gijs, gijsen zuigen
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:29:33 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20834368
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
nee doe maar goede argumentatie..en ik ben geen gijs, gijsen zuigen
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:32:20 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20834417
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
Zo langzamerhand vind ik er weinig groots meer aan. Meer zielig eigenlijk...
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:39:59 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20834554
Ik vind dit hele topic zielig
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:42:43 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20834612
Uiteraard, want jij bent cool, en gijs. Ik had je reactie niet anders verwacht
pi_20834627
Met een paar biertjes op is TK'en anders zeer vermakelijk.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:46:07 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20834679
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:42 schreef twi het volgende:
Uiteraard, want jij bent cool, en gijs. Ik had je reactie niet anders verwacht
Het heeft niets met Gijs zijn te maken. Ritesh, ken je die? Collega van me, kende alleen mij. Speelt nu regelmatig met plezier mee. Nog nooit gehoord over dat hij het kinderachtig gedrag vind.

Jij hebt er ook nog NOOIT wat over gezegd, ik had zelfs de indruk dat je het prima na je zin had nu, Nadine's verjaardag enzo. Maar nu Ik weet niet wat de omslag is geweest, maar je bent een grote huilbaby nu. Zonde.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:58:29 #97
63920 Gaaaast
Werken zuigt
pi_20834936
Ik vind dat Twi hier en daar wel een puntje heeft maar dat de keuze nog steeds bij de gamer ligt, hij kies zelf waar die joint en daar houd het mee op. Tis ieder zijn eigen keuze

Wat GDemon betreft, weet niet waarom die zo rond iedere post van Twi rond fladderd maar die heeft minstens 1 tot 1,5 week in het betreffende groepje meegespeeld waarin hem al die tijd duidelijk is gewezen dat tie echt iedereen irriteerde en waarmee. Dus hij moet niet lullen dat tie gelijk gekickt is want dat heeft wel ff geduurd
Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:59:30 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20834956
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het heeft niets met Gijs zijn te maken. Ritesh, ken je die? Collega van me, kende alleen mij. Speelt nu regelmatig met plezier mee. Nog nooit gehoord over dat hij het kinderachtig gedrag vind.

Jij hebt er ook nog NOOIT wat over gezegd, ik had zelfs de indruk dat je het prima na je zin had nu, Nadine's verjaardag enzo. Maar nu Ik weet niet wat de omslag is geweest, maar je bent een grote huilbaby nu. Zonde.
Ik zeg toch ook dat ik het doorgaans prima naar m'n zin heb?

Alleen dat ik dat gedrag gewoon zielig vind. Met dat kickgedrag ben ik het nooit eens geweest, maar de laatste paar keer heeft het m'n game-plezier gewoon verziekt en was 't voor mij een omslag. Daarbij was ik het gewoon zat dat alle schoothondjes blijkbaar geen eigen mening kunnen vormen, en klakkeloos die van anderen overnemen en zonder enige reden "ineens" vinden dat iemand anders sucked, hoewel ze nog amper een minuut met 'm hebben gegamed (of sterker nog, doorgaans prima met ze konden opschieten).

Ik zie het punt niet om een leuke game compleet voor anderen te verneuken door gezeik over stemmen en meten met twee maten (wat de incrowd wel mag, worden anderen voor gekicked), dus die keren ben ik dus ook voor die tijd gewoon gelijk de game uit gestapt.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:03:05 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20835026
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:58 schreef Gaaaast het volgende:
Ik vind dat Twi hier en daar wel een puntje heeft maar dat de keuze nog steeds bij de gamer ligt, hij kies zelf waar die joint en daar houd het mee op. Tis ieder zijn eigen keuze
Eens, het is een keuze. Ik begrijp 'm niet en had gehoopt dat sommigen ervan in zouden zien dat 't voor anderen knap irritant kan zijn
quote:
Wat GDemon betreft, weet niet waarom die zo rond iedere post van Twi rond fladderd maar die heeft minstens 1 tot 1,5 week in het betreffende groepje meegespeeld waarin hem al die tijd duidelijk is gewezen dat tie echt iedereen irriteerde en waarmee. Dus hij moet niet lullen dat tie gelijk gekickt is want dat heeft wel ff geduurd
Ik neem het nu ook voor G Demon op. In mijn ogen is het een prima gozer en alle redenen waarom hij irritant zou zijn, snap ik echt compleet maar volkomen niet. Hij gamed normaal, heeft misschien een iets jonger klinkende stem, maar dat is toch geen reden om 'm irritant te vinden? Soms wijs ik 'm ook even op dat iets niet leuk of niet ok is, maar dat hoeft dan toch niet gelijk met een kick? Ik kan zelf ook knap irritant zijn, net als vele anderen, maar het lijkt alsof velen nieuwelingen (ik noem ook gelijk even de naam van Anormius, hopelijk heeft 'ie daar geen problemen mee) gewoon bij voorbaat geen kans krijgen en om het minste of geringste gekicked worden.

Er zijn dingen waar ik een hekel aan heb (mensen die niet serieus gamen, hoewel een geintje op z'n tijd moet kunnen), en die ik dan ook een kick waard vind, maar een rare stem of iemand niet goed kennen zijn daar geen van
pi_20835108
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit hele topic zielig
dit topic heeft idd een vrij hoog calimero gehalte
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:11:13 #101
63920 Gaaaast
Werken zuigt
pi_20835180
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:03 schreef twi het volgende:

[..]

Eens, het is een keuze. Ik begrijp 'm niet en had gehoopt dat sommigen ervan in zouden zien dat 't voor anderen knap irritant kan zijn
[..]

Ik neem het nu ook voor G Demon op. In mijn ogen is het een prima gozer en alle redenen waarom hij irritant zou zijn, snap ik echt compleet maar volkomen niet. Hij gamed normaal, heeft misschien een iets jonger klinkende stem, maar dat is toch geen reden om 'm irritant te vinden? Soms wijs ik 'm ook even op dat iets niet leuk of niet ok is, maar dat hoeft dan toch niet gelijk met een kick? Ik kan zelf ook knap irritant zijn, net als vele anderen, maar het lijkt alsof velen nieuwelingen (ik noem ook gelijk even de naam van Anormius, hopelijk heeft 'ie daar geen problemen mee) gewoon bij voorbaat geen kans krijgen en om het minste of geringste gekicked worden.

Er zijn dingen waar ik een hekel aan heb (mensen die niet serieus gamen, hoewel een geintje op z'n tijd moet kunnen), en die ik dan ook een kick waard vind, maar een rare stem of iemand niet goed kennen zijn daar geen van
Het ging niet alleen om z`n stem Hij lulde continu de oren van je kop, al wilde je je kon niet eens meer fatsoenlijk spelen. Ik schreef ook al dat tie best lang een kans heeft gehad om wat rustiger te worden/doen
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:24:54 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20835434
Ik vind dat allemaal wel meevallen hoor. Een enkele keer heb ik 'm een keertje moeten zeggen om met iets te stoppen, maar dat deed 'ie gewoon. Hij is niet veel drukker dan anderen in de game, vind ik persoonlijk. Maar zoals het laatste zinnetje zegt, is dat persoonlijk. Er is altijd een mute knop.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:25:16 #103
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_20835441
Je hebt 1 recht online, en dat is het recht om te quitten, moet je ze natuurlijk wel even medendelen dat ze een stel zielig losers zijn voordat je dat doet, dat is vaak nog het leukste.
I'm nobody's sheep
pi_20835527
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef Scandum het volgende:
Je hebt 1 recht online, en dat is het recht om te quitten, moet je ze natuurlijk wel even medendelen dat ze een stel zielig losers zijn voordat je dat doet, dat is vaak nog het leukste.
precies, en verder niet zo huilen....
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:34:39 #105
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20835675
als ik iets doe wat irritant is zeg dat dan...kicken heb geen nut dan snap ik er nog nix van
pi_20835858
idd, ik ben ook al verschillende keren door de nexiums gekicked voor niks. Beetje jammer is dat. Al zeggen ze nou gewoon wat ze willen, maar nee hoor ze kunnen niet zonder die zielige kick....het trieste is nog dat ze allemaal gaan giegelen als er iemadn is gekicked
Xbox Live: Anormius
  zondag 25 juli 2004 @ 11:31:46 #107
97046 Thor-Nexium
meester gijs
pi_20841644
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:41 schreef Mister_T het volgende:
idd, ik ben ook al verschillende keren door de nexiums gekicked voor niks. Beetje jammer is dat. Al zeggen ze nou gewoon wat ze willen, maar nee hoor ze kunnen niet zonder die zielige kick....het trieste is nog dat ze allemaal gaan giegelen als er iemadn is gekicked
Hiep hiep hoi. Hiep hiep hoi calimero.
Jezus wat een frustratie allemaal.
Ik ken met jullie hier weer een jaar de huisvestiging van pernassia vullen. Gasten jullie hebben echt proffessionele hulp nodig. Of misschien een praatgroepje.
Of misschien dat jullie gewoon een keer naar de hoeren moeten zodat je een keer goed geneukt hebt,en dat je dan besseft dat er meer dingen bestaan als je depressief voelen omdat je gedist ben.
Want als je je er zo aan ergert.....is niet goed voor je. Anders word je nog suicidaal.
En dat is toch zonde want ik lag me eige toch wel de nete hoor om deze topic.
Ohm mani padme hum
  zondag 25 juli 2004 @ 11:35:09 #108
97046 Thor-Nexium
meester gijs
pi_20841685
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ohm mani padme hum
  zondag 25 juli 2004 @ 11:52:59 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20841930
Toch best triest dat je gelijk denkt dat we depressief zijn, je zult wel in een waanidee leven dat iedereen die het niet met iets eens is in een depressie zit.
  zondag 25 juli 2004 @ 11:59:23 #110
97046 Thor-Nexium
meester gijs
pi_20842022
quote:
Op zondag 25 juli 2004 11:52 schreef twi het volgende:
Toch best triest dat je gelijk denkt dat we depressief zijn, je zult wel in een waanidee leven dat iedereen die het niet met iets eens is in een depressie zit.
Gozer denk nou na get a life. Je bent gewoon een eikel. En dat weet je zelf ook maar beseft het nog niet helemaal. Dat heet de ontkenningsfase maar daar kom je wel over heen. Maar of je het ken verwerken dat betwijfel ik. Maar ja ik ben klaar met je want ik je echt uit nu.
Wir haben diese krieg nicht gewold dat was die verdamde twi. Deine mutti war gut im arslogg.
Ohm mani padme hum
  zondag 25 juli 2004 @ 12:09:18 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20842170
En dat is 33...
  zondag 25 juli 2004 @ 12:09:51 #112
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20842182
quote:
Op zondag 25 juli 2004 11:59 schreef Thor-Nexium het volgende:

[..]

Gozer denk nou na get a life. Je bent gewoon een eikel. En dat weet je zelf ook maar beseft het nog niet helemaal. Dat heet de ontkenningsfase maar daar kom je wel over heen. Maar of je het ken verwerken dat betwijfel ik. Maar ja ik ben klaar met je want ik je echt uit nu.
Wir haben diese krieg nicht gewold dat was die verdamde twi. Deine mutti war gut im arslogg.
Hoezo Kinderachtig
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 25 juli 2004 @ 12:16:36 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20842313
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:09 schreef gijsje79 het volgende:
Hoezo Kinderachtig
Tsja, nu hoef ik ook niet meer duidelijk te maken waarom ik die discussie in eerste instantie niet aan ging denk ik...
pi_20842337
quote:
Op zondag 25 juli 2004 11:59 schreef Thor-Nexium het volgende:

[..]

Als onpartijdige buitenstaander ben ik van mening dat jij hier anders de grote eikel bent. Kan je niet normaal een stukje schrijven zonder daar wat 'moeilijke' woorden tussendoor te gooien terwijl je de rest fout spelt? Je hele houding is echt dieptriest, als alle nexiums zo zijn (en dat zijn ze niet, chocobo bijv is heel wat redelijker)... Kijk eerst eens naar jezelf voordat je oordeelt over anderen.
pi_20842397
doe mij CoD met PB enabled maar.. werk nagenoeg vlekkeloss (niet helemaal maar zeer goed)
dan zijn er alleen nog maar de mensen die echt contiue aan het "bunnyhoppen" zijn en voor de rest zou ik ze niet kunnen verzinnen.
de noobs laat ik er expres uit, want ik ben niet echt een geweldige online gamer
  zondag 25 juli 2004 @ 12:30:30 #116
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_20842528
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:18 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Als onpartijdige buitenstaander ben ik van mening dat jij hier anders de grote eikel bent. Kan je niet normaal een stukje schrijven zonder daar wat 'moeilijke' woorden tussendoor te gooien terwijl je de rest fout spelt? Je hele houding is echt dieptriest, als alle nexiums zo zijn (en dat zijn ze niet, chocobo bijv is heel wat redelijker)... Kijk eerst eens naar jezelf voordat je oordeelt over anderen.
* Rahl agrees
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_20842563
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:30 schreef Rahl het volgende:

[..]

* Tain agrees
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 25 juli 2004 @ 12:54:03 #118
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20842972
quote:

[..]

* Gamedemon agrees
pi_20843208
Het lijkt mij dat je dit soort dingen niet in het openbaar moet en kunt uitpraten, maar alleen met de betrokkenen. Met een mailtje had je waarschijnlijk meer sympathie gekregen en waren de hakken wellicht niet in het zand gezet.

Verder blijf ik uit dit wespennest.
  zondag 25 juli 2004 @ 13:41:06 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20843830
quote:

[..]

* TC03 agrees
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 25 juli 2004 @ 13:42:18 #121
53267 TC03
pi_20843855
Overigens is er ook een één of ander Rotterdam gang ofzo. Normaal niks mis met Rotterdammers natuurlijk , maar zij doen (of deden) altijd wel heel erg zielig. Zij zijn über en de rest wordt uitgekafferd / gekicked bij het minste geringste.
pi_20844250
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:09 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Hoezo Kinderachtig

niks meer aan toe te voegen
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_20844578
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

:')

[afbeelding]

één vraag: kenden jullie die gozer?!
  zondag 25 juli 2004 @ 14:34:36 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_20844859
Kap met de flames thor-nexium.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 juli 2004 @ 15:23:36 #125
63920 Gaaaast
Werken zuigt
pi_20845820
*Zucht*
  zondag 25 juli 2004 @ 15:25:27 #126
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20845861
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:09 schreef twi het volgende:
En dat is 33...
Is hij 33?
  zondag 25 juli 2004 @ 15:58:55 #127
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_20846546
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

[afbeelding]

Maar twas wel erg gezellig.
  zondag 25 juli 2004 @ 17:46:07 #128
97046 Thor-Nexium
meester gijs
pi_20848754
quote:
Op zondag 25 juli 2004 13:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het lijkt mij dat je dit soort dingen niet in het openbaar moet en kunt uitpraten, maar alleen met de betrokkenen. Met een mailtje had je waarschijnlijk meer sympathie gekregen en waren de hakken wellicht niet in het zand gezet.

Verder blijf ik uit dit wespennest.
Kijk iemand met hersens
Ohm mani padme hum
  zondag 25 juli 2004 @ 17:47:29 #129
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20848782
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:46 schreef Thor-Nexium het volgende:

[..]

Kijk iemand met hersens
alsof dat geholpen had
  zondag 25 juli 2004 @ 17:48:35 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20848806
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:46 schreef Thor-Nexium het volgende:

[..]

Kijk iemand met hersens
Vraag me af hoe je je dat dan voor je had gezien, of waar ik uberhaupt de emailadressen had moeten achterhalen. Bovendien hadden jullie echt niet anders gereageerd. Een tijd terug heb ik een vrolijke wannabe namelijk om dezelfde redenen proberen te benaderen via mail en MSN, maar ons Nootje had er klaarblijkelijk geen zin in om toen te reageren.
  zondag 25 juli 2004 @ 19:33:44 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20850817
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:48 schreef twi het volgende:

[..]

Vraag me af hoe je je dat dan voor je had gezien, of waar ik uberhaupt de emailadressen had moeten achterhalen. Bovendien hadden jullie echt niet anders gereageerd. Een tijd terug heb ik een vrolijke wannabe namelijk om dezelfde redenen proberen te benaderen via mail en MSN, maar ons Nootje had er klaarblijkelijk geen zin in om toen te reageren.
Ik heb je toen uitgelegd waarom ik je gekicked had en erbij gezegd dat ik had moeten zeggen waarom toen. Verder was ik uitgepraat.

Tof trouwens dat je me een wannabe vind
  zondag 25 juli 2004 @ 19:44:24 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20851043
Met behoorlijk wat moeite kreeg ik het er inderdaad na verloop van tijd uitgetrokken, echt van harte ging het niet. Daarna heb ik prima gegamed met je/jullie hoor, alleen is 't om onze fantastische Thor te laten zien dat het gelul is als 'ie zegt dat er wel redelijk was gereageerd als 't via mail was gelopen.

Je bent inderdaad een wannabe, net als de meeste andere gijsjes die blind achter elkaar aanhuppelen qua meningen als het om dit kick-gedoe gaat. Vindt een iemand iets, dan vindt de rest het ook. Dat is jammer, want op zich zitten er zonder die kliekgangerij best toffe gasten tussen, waarmee ik (op een misverstand vorige week na) nooit problemen mee heb gehad, al dit "gedoe" met dat kicken niet in ogenschouw nemend.

Maar ik zie dat de meesten niet van instelling kunnen, zullen of zelfs willen veranderen om zulke potjes voor anderen ook leuk te houden.
  zondag 25 juli 2004 @ 19:50:47 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20851170
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:44 schreef twi het volgende:
Met behoorlijk wat moeite kreeg ik het er inderdaad na verloop van tijd uitgetrokken, echt van harte ging het niet. Daarna heb ik prima gegamed met je/jullie hoor, alleen is 't om onze fantastische Thor te laten zien dat het gelul is als 'ie zegt dat er wel redelijk was gereageerd als 't via mail was gelopen.
Ik heb METEEN als reply gezegd dat ik je kickte omdat we Gijsjes only wilden gamen. Dus nu praat JIJ jezelf tegen.
quote:
Je bent inderdaad een wannabe, net als de meeste andere gijsjes die blind achter elkaar aanhuppelen qua meningen als het om dit kick-gedoe gaat. Vindt een iemand iets, dan vindt de rest het ook. Dat is jammer, want op zich zitten er zonder die kliekgangerij best toffe gasten tussen, waarmee ik (op een misverstand vorige week na) nooit problemen mee heb gehad, al dit "gedoe" met dat kicken niet in ogenschouw nemend.
Twi, als er IEMAND een afwijkende mening heeft ben ik het wel.
quote:
Maar ik zie dat de meesten niet van instelling kunnen, zullen of zelfs willen veranderen om zulke potjes voor anderen ook leuk te houden.
Zoals al vele keren gezegd is, je HOEFT niet te joinen, als je het niet bevalt doe je niet mee.
pi_20851196
Kan alleen maar zeggen dat ik het volledig met twi eens ben.
Hoe ouder, hoe kinderachtiger lijkt het vaak wel als je online speelt.
pi_20851271
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat ik je kickte omdat we Gijsjes only wilden gamen.

Alleen dat trieste gijsjes kliekje al, grow up, allemaal gasten van rond de 30
  zondag 25 juli 2004 @ 19:57:44 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20851327
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:55 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Doe niet alsof je ze kent. Je hebt GEHOORD dat ze rond de 30 zijn, maar er zijn er net zoveel rond de 20.

Over meelopers gesproken Twi, dit is er ook één.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:02:11 #137
51794 Rahl
pi_20851427
hoe kom je eigenlijk op de naam "gijsjes" ?
last.fm
  zondag 25 juli 2004 @ 20:04:46 #138
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_20851491
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:02 schreef Rahl het volgende:
hoe kom je eigenlijk op de naam "gijsjes" ?
daarvoor moet je alle gijsjes topics even nalezen, woensdag krijg je een overhoring
  zondag 25 juli 2004 @ 20:05:33 #139
51794 Rahl
pi_20851508
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:04 schreef Magneet het volgende:

[..]

daarvoor moet je alle gijsjes topics even nalezen, woensdag krijg je een overhoring
sir, yes sir
last.fm
  zondag 25 juli 2004 @ 20:08:33 #140
53267 TC03
pi_20851575
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe niet alsof je ze kent. Je hebt GEHOORD dat ze rond de 30 zijn, maar er zijn er net zoveel rond de 20.

Hebben jullie ook een clubhuis?
pi_20851695
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:55 schreef StrayDog het volgende:

[..]

ehum ik ben nog altijd een vrouw
pi_20851781
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik hoef ze niet persoonlijk te kennen, ik heb ooit wel eens gekeken hoe ze reageren in hun "eigen" topics als daar iemand per ongeluk in post die er niet bij hoort en daar heb ik het over als ik woorden als "triest" gebruik.

Verder heb ik tegen een aantal van hen vaak genoeg gespeeld toen ik nog op Live kwam, dat was in de tijd dat jij nog alles en iedereen met een Xbox verafschuwde, dus voor dat je er zelf een kocht
Ik heb persoonlijk nooit problemen met ze gehad, maar kom dan ook al lang niet meer op live en als ik twi hoor kan ik me voorstellen dat het er af en toe behoorlijk vervelend en kinderachtig aan toe gaat.
quote:

Ach, dat vond ik altijd ook wel een beetje van mensen die het cool vonden de Xbox af te kraken in de begintijd toen Xbox nog geen succes was en iedereen dat deed, en later er uiteindelijk toch schoorvoetend zelf een aanschaften en toen gingen doen alsof ze altijd de grootste xbox fans waren geweest (waaronder bv. een aantal "gijsjes" , je kent ze misschien)
  zondag 25 juli 2004 @ 20:17:02 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20851807
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb METEEN als reply gezegd dat ik je kickte omdat we Gijsjes only wilden gamen. Dus nu praat JIJ jezelf tegen.
Toen ik je er persoonlijk op aan wilde spreken (MSN, heb ook een email gestuurd) was je in geen velden of wegen te bekennen. Dat was vrij zielig. *klik*
quote:
Twi, als er IEMAND een afwijkende mening heeft ben ik het wel.
Tsja, ik vind het gewoon typisch dat als een gijs zonder zinnige reden iemand anders vindt sucken, dat dan gelijk die hele kliek 'm uit z'n lijst flikkert, of kicked, of op 'm zeikt.
quote:
Zoals al vele keren gezegd is, je HOEFT niet te joinen, als je het niet bevalt doe je niet mee.
Ik join graag, zonder al dat gezeik van het kicken erbij, ook omdat het gewoon leuk is om met een hoop FOK!kers (dus niet GIJSJES, maar FOK!KERS) te gamen. Als dat kinderachtige gedoe inderdaad niet achterwege blijft, dan zoek ik m'n eigen game wel op. Vind het alleen jammer dat deze dooddoener telkens gebruikt moet worden.

Kijk, ik heb zelf geen zin om naar dat niveau af te zakken, iedereen is in mijn room welkom, ik heb geen hekel aan mensen zonder reden, ik heb alleen een hekel aan bepaalde trekjes en heb waarschijnlijk de ijdele hoop dat sommige mensen van binnen de kliek het ook wel in zien, en dat ze wellicht bereid zijn om zich wat normaler te gedragen omwille van mensen die graag meespelen. Blijkbaar kan dat niet.
pi_20851945
kijk, als jullie nu gewoon een eigen server starten en daar lekker met de fokkers ( dus niet gijsjes) gaan spelen dan is het toch prima... als ik het niet leuk vind dan ga ik toch ook gewoon ik hoef dat geschreeuw van sommige mensen niet aan te horen en dat zijn dan vooral de mensen van gam die ook wel es op de server van de gijsjes zitten ...

niet zo moeilijk doen dit is namelijk erg kinderachtig allemaal... ga wat zitten huilen omdat je buiten de boot valt... soms ben je best aardig om mee te gamen maar soms ook mega irritant en dan ga je zo vreselijk aroogant zitten te doen omdat je zo geweldig goed bent
dus niet huilen gewoon lekker zelf servertje starten
  zondag 25 juli 2004 @ 20:30:21 #145
51794 Rahl
pi_20852147
als ik live heb wil ik ook wel es met gijsjes gamen
zelf ondervinden enzo
last.fm
  zondag 25 juli 2004 @ 20:32:23 #146
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20852197
jullie noemen iedereen gijs...maar post je aleen maar goedemiddag alles goed in het gijsjes topic dat is het opflikkeren uit dit topic..its my....my precious......
en dan nog mensen kicken omdat ze geen gijs zijn maar wel genoemt worden...gaat werkelijk nergens over...
  zondag 25 juli 2004 @ 20:34:31 #147
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20852237
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:30 schreef Rahl het volgende:
als ik live heb wil ik ook wel es met gijsjes gamen
dan moet je aan meerdere dingen voldoen
  • niet beter zijn dan de host
  • een coole stem hebben
  • tegen een hoop afgezeik kunnen
  • tegen een limburger kunnen die denkt dat hij tof is met zijn stem maar die van jou zuigt
  • alles doen wat ze zeggen anders lig je uit de server
  • niet zeuren als het hele team bij de tegen partij gaat en snel launcht zodat jij aleen speelt
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 25 juli 2004 @ 20:38:35 #148
    51794 Rahl
    pi_20852333
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 20:34 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

• een coole stem hebben
  • tegen een limburger kunnen die denkt dat hij tof is met zijn stem maar die van jou zuigt
  • niet zeuren als het hele team bij de tegen partij gaat en snel launcht zodat jij aleen speelt
  • ik word dagelijks afgezeken, dat is de locale hobby hier

en mijn stem is cool genoeg en anders praat ik wel niet
    last.fm
      zondag 25 juli 2004 @ 20:39:39 #149
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20852358
    Och, ik ben soms ook knap irritant, dat geef ik helemaal toe. Dat ik soms arrogant kan over komen, is meestal meer wat sarcasme, als iemand van me wint dan ben ik degene die het hardste schreeuwt dat 'ie goed bezig was. Daarbij zeggen anderen soms dat ik goed ben in bepaalde games, dan ben ik overigens de eerste om te zeggen dat dat wel mee valt. En in de game waar het over gaat behoor ik juist tot de grootste kneuzen.

En inderdaad zoek ik de laatste tijd de rooms op, maar persoonlijk vind ik het met 16 man gewoon leuker gamen dan met 4 a 6. Overigens vind ik deze thread niet kinderachtiger dan wat er soms in de servers gebeurd, dus dat vind ik een vrij makkelijke manier van 'scoren'.
      zondag 25 juli 2004 @ 20:51:18 #150
    97166 Soos_Nexium
    Alles op zijn Tijd
    pi_20852604
    Beetje jammer dit allemaal ...... Ga vanavond bidden op betere tijden zonder geweld en haat, ..
    Beter morgen dan vandaag
    toverfee.nl | Xbox Live : Soos Nexium
    en Forza natuurlijk
      zondag 25 juli 2004 @ 20:54:19 #151
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20852692
    ach wij hebben het allemaal moeten nemen...die haat is vanzelf gekomen
      zondag 25 juli 2004 @ 21:44:19 #152
    97046 Thor-Nexium
    meester gijs
    pi_20853947
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 20:38 schreef Rahl het volgende:

[..]

ik word dagelijks afgezeken, dat is de locale hobby hier

en mijn stem is cool genoeg en anders praat ik wel niet
    Bij deze. You are invited
    Ohm mani padme hum
      zondag 25 juli 2004 @ 21:54:44 #153
    51794 Rahl
    pi_20854140
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef Thor-Nexium het volgende:

[..]

Bij deze. You are invited
    tnx! nu nog live regelen
    last.fm
      zondag 25 juli 2004 @ 21:59:47 #154
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20854242
    Rahl Nexium, past precies
      zondag 25 juli 2004 @ 22:02:24 #155
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_20854306
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 21:59 schreef twi het volgende:
    Rahl Nexium, past precies
    Ah, het is jaloezie, Twi past namelijk niet. Opgelost slotje.
    pi_20854318
    van die mensen die alleen in hun eentje in een tank of helicopter willen.

Of van die mensen die dus altijd piloot willen zijn, mar voor geen meter kunnen vliegen en dus je hele team de dood in sturen
    pi_20854350
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 22:58 schreef MrSkyline het volgende:
    met battlefield en een aantal andere games heb ik een ontzettende hekel aan :

teamkillers

baserapers

spawncampers

repairpad campers

sniper campers

bug cheaters

en normale cheaters

GRRRR >:(
    Een sniper is bij voorbaat een camper, als je weet waar snipers zitten is er toch nix aan de hand?
      zondag 25 juli 2004 @ 22:04:22 #158
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20854352
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, het is jaloezie, Twi past namelijk niet. Opgelost slotje.
      zondag 25 juli 2004 @ 22:22:00 #159
    61587 Retuobak
    My oh my!
    pi_20854759
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 22:04 schreef qwertyuiop het volgende:

[..]

Een sniper is bij voorbaat een camper, als je weet waar snipers zitten is er toch nix aan de hand?
    Oneens. Een goede sniper verplaatst zich na elke of bijna elke kill. Zeker in games met een killcam waar degene die je neergeschoten hebt kan zien waar je zit. Als je blijft zitten waar je zit word je geheid aan stukken geschoten.
      maandag 26 juli 2004 @ 07:08:07 #160
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_20860479
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 20:34 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

• een coole stem hebben

• [ Bericht 1% gewijzigd door gijsje79 op 26-07-2004 07:17:49 ]
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      maandag 26 juli 2004 @ 10:01:10 #161
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_20861528
    Wat een gezeik om niks. Bevalt het je niet, ga dan ergens anders gamen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 26 juli 2004 @ 10:15:59 #162
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20861717
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
    Wat een gezeik om niks. Bevalt het je niet, ga dan ergens anders gamen.
    Weer zo'n domme dooddoener (waar al lang op is gereageerd).
      maandag 26 juli 2004 @ 10:31:46 #163
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_20861959
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 10:15 schreef twi het volgende:
    Weer zo'n domme dooddoener (waar al lang op is gereageerd).

En meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 26 juli 2004 @ 10:47:50 #164
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20862240
    Maar dat had ik van jou ook helemaal niet verwacht hoor. 't Is meer buigen of barsten, helaas.

Conclusie
    quote:
    Can't we all just get along?
    Nee, blijkbaar.

Best jammer, van een stelletje volwassen mannen.
      maandag 26 juli 2004 @ 11:50:38 #165
    96819 Zeus-Nexium
    Live and kicking !!
    pi_20863620

wat zijn jullie zielig bezig zeg
    Xboxlive tag: Zeus Nexium
      maandag 26 juli 2004 @ 12:16:17 #166
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20864160
    Dat dachten we dus ook over jullie, maar helaas willen jullie daar geen verandering in brengen.
      maandag 26 juli 2004 @ 12:32:55 #167
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20864487
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 11:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:

wat zijn jullie zielig bezig zeg
    om et op jullie niveau te zeggen :
    Alles wat je zeg ben je zelf
      maandag 26 juli 2004 @ 12:32:55 #168
    20063 Quasar_de_Duif
    Seldom indeed.
    pi_20864488
    Het lijkt wel een clubje 16 jarige melige meiden die ipv lekker gekke dingen durven te schrijven naar hun penvriendinnen, lekker gekke dingen doen en zeggen op Xbox Live.
      maandag 26 juli 2004 @ 13:08:37 #169
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20865234
    Ach, ze kunnen ook best ok zijn, maar wanneer ze zich zo gedragen verziekt het gewoon de sfeer voor anderen. Als ze daar niet mee op willen houden, prima, dan host ik voortaan m'n eigen games.
    pi_20869791
    Goh dat is leuk, ik join nu net een game met nederlanders en eerste potje was snel voorbij, 2e potje had ik 4 kills(waaronder de host) en kick
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 26 juli 2004 @ 16:58:00 #171
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20870788
    En dan zeuren wij dat Fransen en Amerikanen irritant zijn. Wij Nederlanders kunnen er ook wat van
    pi_20871041
    etters blijf je houden maja ik vind online gamen sowieso kinderachtig cker als je al 30 bent
      maandag 26 juli 2004 @ 17:23:05 #173
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_20871357
    TK'en en al die andere dingen kunnen voor 1x best leuk zijn maar daarna kappen omdat het t plezier voor de andere spelers vergalt, dat moeten die lamers eerst maar eens doorhebben dan zijn we al een eind verder. Campers vind ik persoonlijk geen probleem, zeker niet als sniper. bv bij CS. daarom ben je een sniper. en als iemand voor je wordt afgeknald dan weet je toch vaak waar de camper zit. Campen is vaak in je eigen nadeel.
    Dan over het opzetten van een stoere stem. Laat die lui lekker, ik kan me er echt niet aan ergeren. Bij Live zet je toch gewoon je koptelefoon uit hejje er ook geen last van en bij de meeste PC games zit er ergens ook wel een Mute optie
    En bij de meeste teamplay shooters red je het niet zonder een beetje taktiek bv HALO en CS. Ik heb namelijk nog nooit gezien dat 1 man het red tegen 4 (op cheaters na)
    Vaak zijn de hosts mensen die irl een gebrek aan autoriteit hebben en nu een beetje macht hebben en daar gebruik van maken en het leuk vinden. Natuurlijk niet allemaal....

Al met al is het cheaten en het lamen niet uit te sluiten. Je blijft altijd een paar lamlullen hebben die de boel verzieken. Wees dan een beetje volwassen en ga gewoon naar een andere server.

Ik heb gesproken
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
      maandag 26 juli 2004 @ 17:25:18 #174
    97166 Soos_Nexium
    Alles op zijn Tijd
    pi_20871400
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 17:08 schreef LosingMyReligion het volgende:
    etters blijf je houden maja ik vind online gamen sowieso kinderachtig cker als je al 30 bent
    Of je nou 13 of 50 bent leeftijd maakt niet zoveel uit bejaarde of baby's het zit allemaal tussen de oren laten we nou gewoon allemaal 'weer' is gezellig doen met bloemen een beetje lol en zonder gezeik ........ want hiet schieten we allemaal niet zo veel mee op.
    Beter morgen dan vandaag
    en Forza natuurlijk
      maandag 26 juli 2004 @ 17:31:21 #175
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_20871522
    Och, waren jullie die kleuters die het nodig vonden mijn stem te becommentariseren op een nogal kinderachtige wijze
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
      maandag 26 juli 2004 @ 17:35:29 #176
    97166 Soos_Nexium
    Alles op zijn Tijd
    pi_20871602
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 17:31 schreef Rodie83 het volgende:
    Och, waren jullie die kleuters die het nodig vonden mijn stem te becommentariseren op een nogal kinderachtige wijze
    Wat is er dan mis met je stem ?
    Beter morgen dan vandaag
    en Forza natuurlijk
      maandag 26 juli 2004 @ 17:36:46 #177
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_20871624
    Het feit dat mensen mij nogal "kakkerig" vinden praten. Aardappen in de keel
      maandag 26 juli 2004 @ 17:40:05 #178
    97166 Soos_Nexium
    Alles op zijn Tijd
    pi_20871686
    Kan toch geen kwaad ?
    Beter morgen dan vandaag
    en Forza natuurlijk
      maandag 26 juli 2004 @ 17:43:25 #179
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_20871758
    Nee, maar ik kan me herinneren dat een aantal figuren met Nexium achter de naam daar de grootste lol om hadden. Gewoon beetje jammer, online gamen zou niet over dat soort onzin moeten gaan.
      maandag 26 juli 2004 @ 17:46:59 #180
    97166 Soos_Nexium
    Alles op zijn Tijd
    pi_20871830
    Kom, we mankeren allemaal wel wat aan onze stem de ene heeft moeite om een G uit te spreken de ander heeft een RRRRRRRRR en de andere heeft weer de baard in zijn keel ... ieder zijn charme .... je kan elkaar niet zien dus een opmerking over een stem kan wel op zijn tijd.
    Beter morgen dan vandaag
    en Forza natuurlijk
    pi_20871857
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 17:25 schreef Soos_Nexium het volgende:

[..]

Of je nou 13 of 50 bent leeftijd maakt niet zoveel uit bejaarde of baby's het zit allemaal tussen de oren laten we nou gewoon allemaal 'weer' is gezellig doen met bloemen een beetje lol en zonder gezeik ........ want hiet schieten we allemaal niet zo veel mee op.
    waar heb je 't over
      maandag 26 juli 2004 @ 17:48:19 #182
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_20871869
    Opmerkingen en modder gooien of zo nu en dan een leuke grap verschillen nogal.
      maandag 26 juli 2004 @ 17:49:16 #183
    97166 Soos_Nexium
    Alles op zijn Tijd
    pi_20871880
    daar zit wat in
    Beter morgen dan vandaag
    en Forza natuurlijk
      maandag 26 juli 2004 @ 17:49:39 #184
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_20871890
    Slotje doen maar, .
    Alles is inmiddels wel gezegd, denk ik.
    -
      maandag 26 juli 2004 @ 17:53:57 #185
    53267 TC03
    pi_20871970
    Je hebt de sleuteltjes laten liggen.
      maandag 26 juli 2004 @ 18:13:47 #186
    63920 Gaaaast
    Werken zuigt
    pi_20872349
      maandag 26 juli 2004 @ 18:21:40 #187
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_20872473
    Groetjes aan m'n moeder.
      maandag 26 juli 2004 @ 18:29:45 #188
    52137 SailingAce
    Aka The Ace
    pi_20872587
    W8, ik gooi hem wel ff op slot dan.
    pi_20872636
    Hierbij roep ik alle Gijsjes nog even snel op om de film 'the Wave' te gaan kijken
      maandag 26 juli 2004 @ 18:33:54 #190
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20872641
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef Soos_Nexium het volgende:
    Kom, we mankeren allemaal wel wat aan onze stem de ene heeft moeite om een G uit te spreken de ander heeft een RRRRRRRRR en de andere heeft weer de baard in zijn keel ... ieder zijn charme .... je kan elkaar niet zien dus een opmerking over een stem kan wel op zijn tijd.
    tsja maar om iemand daarvoor eerst de grond in te trappen en daarna te kicken.....
      maandag 26 juli 2004 @ 18:39:50 #191
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_20872738
    pi_20872783
    ja? back on toppic allemaal?
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
      maandag 26 juli 2004 @ 18:43:39 #193
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20872797
      maandag 26 juli 2004 @ 18:43:57 #194
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_20872799
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 18:33 schreef DinoPK het volgende:
    Hierbij roep ik alle Gijsjes nog even snel op om de film 'the Wave' te gaan kijken
    Goeie film, en niet gelijk iedereen over een kam scheren, `kay ?
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      maandag 26 juli 2004 @ 18:44:43 #195
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_20872810
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef Soos_Nexium het volgende:
    Dat had ik nou graag in de game gehoord , helaas had dat in de meeste gevallen door al het gelach en 't proberen van het nadoen van "de stem" onmogelijk te horen geweest.

Wel een toffe reactie
    pi_20872912
    edit: topic gaat blijkbaar toch niet op slot? dan de onzin maar even verwijderen.

[ Bericht 87% gewijzigd door DinoPK op 26-07-2004 19:44:56 ]
      maandag 26 juli 2004 @ 19:29:15 #197
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20873666
    foutje

[ Bericht 88% gewijzigd door Gamedemon op 26-07-2004 19:36:49 ]
      maandag 26 juli 2004 @ 19:36:33 #198
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_20873821
    Zou je het een beetje in het juiste topic willen houden G?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 26 juli 2004 @ 19:37:11 #199
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20873837
    sorry dacht dat ik in het live topic zat...foutje
    pi_20878023
    volgens mij is idd alles over kinderachtig gamen wel gezegt.. een slotjke is wel op z'n plaats voor er nog meer off topic posts komen
      maandag 26 juli 2004 @ 22:22:59 #201
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_20878048
    . Ja, alsnog dicht dus .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')