Mooie combi voor een vrouw met blonde harenquote:Blauw/groen...............
en weer een vrouw uit het topic verdwenenquote:Op donderdag 22 juli 2004 schreef Jo79 het volgende:
Zonnen...........daar heb ik nu ook wel zin in. Ik denk dat ik mijn bikini pak en nog even guaw van het weer ga genieten voor het niet meer kan..............Veel plezier nog hier, ik ga jullie verlaten................![]()
Veel plezier lekkertje .... en geniet ervanquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:54 schreef Jo79 het volgende:
Zonnen...........daar heb ik nu ook wel zin in. Ik denk dat ik mijn bikini pak en nog even guaw van het weer ga genieten voor het niet meer kan..............Veel plezier nog hier, ik ga jullie verlaten................![]()
* Mr.Dee poetst zijn Hildo alvast wat extra op zodat Jo hem ziet glinsteren vanaf haar plekje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:56 schreef Jo79 het volgende:
Zouden mannen dan toch meer geil zijn dan vrouwen? Ik ga achter in de tuin even lekker fantaseren over mijn sexding en de avonturen met Hildo........Hmmmmmmmmm.....![]()
![]()
Tsss, en dat doe je alleen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:56 schreef Jo79 het volgende:
Zouden mannen dan toch meer geil zijn dan vrouwen? Ik ga achter in de tuin even lekker fantaseren over mijn sexding en de avonturen met Hildo........Hmmmmmmmmm.....![]()
![]()
* _joepie_ houdt wel van rooie neukteugeltjes..eehhh staartjesquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:48 schreef puffy_dog het volgende:
Wat maakt de kleuren tegenwoordig uit? Zwart is zo blond en blond is zo zwart (en natuurlijk alles wat er tussenin zit).
Puffy-dog weet niet waar hij van houdt, ligt aan zijn bui
quote:* thumper houdt wel van rooie alle (!) kleuren neukteugeltjes..eehhh staartjes![]()
![]()
![]()
tja en zitten helpt ook al nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:03 schreef Mr.Dee het volgende:
* _joepie_ heeft zelfs moeite met mikken op de WC door al dat GEGEIL
This topic is worthless without girlsquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:16 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
tja en zitten helpt ook al niet![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan een aflevering met Beavis and Buthead waar ze vertellen over hun eerste sex ervaring.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:03 schreef Mr.Dee het volgende:
Mr. Dee heeft zelfs moeite met mikken op de WC door al dat GEGEIL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |