Ik zie je heel vaag Inaquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:46 schreef cerror het volgende:
Hij heeft een lul, hoofd!
Ina, weet je waar mijn peen is?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zie je heel vaag Ina
Heb eerlijk gezegd weinig vertrouwens in zo'n cursus!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:09 schreef Spotmatic het volgende:
Stomme loser, jouw woordspelingen zijn verre van grappig! Terug in je bed en kom er niet uit voordat je minimaal een cursus "hoe ben ik humoristisch?" heb gevolgd
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:12 schreef Abbadon het volgende:
dat 'grappig' in de tt is wel misleidend ja
trek jij je grap jas even uit ik heb mijn lolbroek al aan. En ik vind ze wel grappigquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:09 schreef Spotmatic het volgende:
Stomme loser, jouw woordspelingen zijn verre van grappig! Terug in je bed en kom er niet uit voordat je minimaal een cursus "hoe ben ik humoristisch?" heb gevolgd
of de penis van je zusquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:21 schreef houtjes het volgende:
De pen is van je zus
of
De penis van jezus
Als je het geen humor vind waarom reageer dan ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:05 schreef Yodaah het volgende:
Humor is anders TS, maar voor jou heb ik deze: Mod slot erop (het rijmt, en het dicht ook)![]()
niet boos worden hoor! nergens voor nodig, of doe je dat espresso?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je het geen humor vind waarom reageer dan ook niet.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:20 schreef Yodaah het volgende:
[..]
niet boos worden hoor! nergens voor nodig, of doe je dat espresso?![]()
Doe jij dan de groeten aan Bert?quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je moet de groeten hebben van Klaas.
Welke Klaas?
Sinterklaas!
Je moet de groeten hebben van Lily.
Welke Lily?
Piccalily!
Ben ik de enige die deze niet snapt en sowieso niet grappig vind?quote:Weet jij welke auto yaris auto van het jaar is?
Maar dat is toch haar ring, Femke?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:14 schreef Virus.NL het volgende:
Er staat een weeshuis in de fik....
wegwezen!
Ja, maar die hele zin klopt nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:11 schreef CasB het volgende:
jaar is, jaaris, yaris
Die's dan wel weer garppigquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:58 schreef misterDre het volgende:
Er rijdt een homo op een ventweg
wat kan je allemaal met een maglite??quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:41 schreef Raz0r81 het volgende:
echt zo'n hele grote zaklamp, ben ff de naam van die krengen kwijt, maar zo'n ding waarmee je zo iemand naar tokio slaat
lolquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:06 schreef greedkillingz het volgende:
*vader die dochter roept*
KLAAR-KOMEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |