Gedwongen bekeringen? De islam streeft naar wereldheerschappij (dar el harb & dar es salaam; grond van de oorlog & grond van de "vrede") valt volgens mij gewoon onder gedwongen bekeren.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Thanks voor je belachelijke ongeunaceerde en on-onderbouwde stelling, dit laat nl. zien dat we met een vreemd persoon te maken hebben.
Maar ze vinden het in elk geval een stuk minder erg dan wanneer een moslim meisje met een "ongelovige" man trouwt.quote:Een moslim-man mag ook niet met een ongelovige trouwen overigens...
Waarom noem jij mij fascistisch. Omdat ik anti-islam ben ?quote:Is Akkersloot lid van de anti-islam-movement ? Zo ja >>> facisme is een donker goed !
Elke religie/ideologie streeft daarnaar, zelfs democratie/marxisme/communisme streven daarnaarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Gedwongen bekeringen? De islam streeft naar wereldheerschappij (dar el harb & dar es salaam; grond van de oorlog & grond van de "vrede") valt volgens mij gewoon onder gedwongen bekeren.
[..]
Ze vinden maar, hun mening telt niet, als je de islam wilt vernederen moet je dat niet doen met wat anderen "vinden"quote:Maar ze vinden het in elk geval een stuk minder erg dan wanneer een moslim meisje met een "ongelovige" man trouwt.
Behalve dan dat je toegeeft dat je anti-islam bent, wat je overigens niet tot een serieuze gesprekspartner bent, lees je niet goedquote:Verder zie ik dat je momenteel in je sig mee voert
[..]
Waarom noem jij mij fascistisch. Omdat ik anti-islam ben ?![]()
Nou en. Moet islam het dan ook maar doen ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke religie/ideologie streeft daarnaar, zelfs democratie/marxisme/communisme streven daarnaar
Je blijft komisch. Leg mij eerst maar eens uit waarom iemand niet anti-islam mag zijn. Iemand mag toch ook anti-marxistisch zijn. Islam en elke andere "religie" is immers gewoon een ideologie hoor.quote:
Behalve dan dat je toegeeft dat je anti-islam bent, wat je overigens niet tot een serieuze gesprekspartner bent, lees je niet goed
LOL, kleuterklas c.q. drogredeneringquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou en. Moet islam het dan ook maar doen ?
[..]
Je mag het zijn, het gaat er alleen om op welke gronden dat is en hoe fel dat is, en geloof me, jij dekt voor beide punten meer dan 110% de ladingquote:Je blijft komisch. Leg mij eerst maar eens uit waarom iemand niet anti-islam mag zijn. Iemand mag toch ook anti-marxistisch zijn. Islam en elke andere "religie" is immers gewoon een ideologie hoor.
Laten we dus alle anti-marxisten en anti-hitlerfascisten aan een onderzoek onderwerpen op welke gronden ze anti-marxistisch en anti-hitlerfascistisch zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[Leg mij eerst maar eens uit waarom iemand niet anti-islam mag zijn]
Je mag het zijn, het gaat er alleen om op welke gronden dat is en hoe fel dat is, ....
van jou, ja....jij brengt het aan als argument....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, kleuterklas c.q. drogredenering
ahh....'de lading' oke.....quote:Je mag het zijn, het gaat er alleen om op welke gronden dat is en hoe fel dat is, en geloof me, jij dekt voor beide punten meer dan 110% de lading
LOL, ben ik met je eens, ik vind dat nl. ook van de redenen die ik zwak vind aan Akkerslootquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:58 schreef Modwire het volgende:
[..]
van jou, ja....jij brengt het aan als argument....
[..]
Neuken met een 'ongelovige' mag wel, waarom trouwen dan niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
In de islam mag een moslim-man niet trouwen met een ongelovige, daarmee basta
Het mag beiden niet, zoals Nederlanders niet mogen moorden en plunderen van de grondwet en het toch deden in Indonesië en de Nederlandse Antillen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neuken met een 'ongelovige' mag wel, waarom trouwen dan niet?
Wat voor straf staat erop dan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het mag beiden niet,
maar andersom netzo, kijk jou en anderen eens moeilijk doen voor iets waar je wel in gelooft...laat Akkersloot toch gaan...jij weet wel beter !quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Een beter bewijs voor de puurheid van de islam dan Akkersloot is niet beschikbaar, kijk die jongen eens moeite doen voor iets waar hij niet in gelooft, dan moet het wel de waarheid zijn :')
Tnx voor je bevestiging van mijn tekstquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:15 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
maar andersom netzo, kijk jou en anderen eens moeilijk doen voor iets waar je wel in gelooft...laat Akkersloot toch gaan...jij weet wel beter !
en nu weer ontopic
Bansheeboy, geleid door Allah, heeft dus zijn mening veranderd. Want eerst voerde je nog als ondertitel "anti-islam is fascisme".quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[waarom mag iemand niet anti-islam zijn?]
Je mag het zijn, het gaat er alleen om op welke gronden dat is en hoe fel dat is, en geloof me, jij dekt voor beide punten meer dan 110% de lading
Hoe sta jij dan tegenover afvalligheid ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
In de islam mag een moslim-man niet trouwen met een ongelovige, daarmee basta
Die uitspraak ben ik op dit forum inderdaad ook tegengekomen. Misschien de zelfde, als kloon dusquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:45 schreef Sater het volgende:
Bekeringsdoel lijkt mij hetzelfde. Bovendien is er de topic van Saladin, waarin deze aangeeft: Eigenlijk zijn we allemaal moslims.
ipv dat je nou de discussie aangaat probeer je het op deze zielige tour, bansheeboy??quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, ben ik met je eens, ik vind dat nl. ook van de redenen die ik zwak vind aan Akkersloot
Hoe ik er persoonlijk tegenover sta is hetzelfde als hoe de islam afvalligheid beschouwt, ik ben nl. een moslim in hart en nieren en ongetrimde baardquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe sta jij dan tegenover afvalligheid ?
Neen, ik heb het nu alleen voor je verduidelijkt, maar dat verklaart nog steeds niet waarom jij op een Pim "laxeer" Fortuin-achtige manier de islam ter gronde wilt hebben ofschoon dat schier onmogelijk is gezien de snelle en zeer sterke groei van de islam (importhuwelijke, geboorte-overvloed, bekeringen, ontzuiling B-religie's)quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Bansheeboy, geleid door Allah, heeft dus zijn mening veranderd. Want eerst voerde je nog als ondertitel "anti-islam is fascisme".
Nu is het "anti-islam is fascisme" veranderd tot "het gaat er alleen om op welke gronden". Het gaat met Bansheeboy dus de goede kant op. Compliment voor Bansheeboy![]()
Is dus geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[BSB "In de islam mogen moslimmannen ook niet trouwen met een ongelovige vrouw"]
[Hoe sta jij dan tegenover afvalligheid ? ]
Hoe ik er persoonlijk tegenover sta is hetzelfde als hoe de islam afvalligheid beschouwt, ik ben nl. een moslim in hart en nieren en ongetrimde baard
Nou heb ik toch de voorkeur aan zendelingen i.p.v. aan mensen die "ongelovigen" vogelvrij verklaren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:24 schreef Frezer het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van moslim-zendelingen, dus wat dat betreft hebben zijn niet die zelfde drang daartoe zoals Christenen. Aan de andere kant kiest er wel een groep voor om de Koran zo te interpreteren dat iedereen die niet het "ware" geloof heeft vogelvrij te verklaren.
Ja, dat wisten we al, jij meet graag met 2 maten. Zoals je destijds min of meer wel het gedrag van Hitler goedkeurde, ben je wel in staat om alle moslims over 1 kam te scheren op zeer negatieve wijze.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:28 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou heb ik toch de voorkeur aan zendelingen i.p.v. aan mensen die "ongelovigen" vogelvrij verklaren.
mee eens, maar ik gaf al aan dat (daar ga ik tenminste van uit) niet elke Moslim zo denkt. Onder enkele Christenen zal een vergelijkbaar beeld ook nog wel leven, al zal die groep kleiner zijn dan bij Islamieten op het moment. Of de koran teksten zo bedoeld zijn als jij ze uitlegt zul je nooit weten, tenzij het boek maar op 1 enkele manier mag worden geinterpreteerd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:28 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou heb ik toch de voorkeur aan zendelingen i.p.v. aan mensen die "ongelovigen" vogelvrij verklaren.
Wat is er tegen mensen die een ander proberen te bekeren? Vind jij een ander proberen te bekeren van het zelfde dan als andersgelovigen vogelvrij verklaren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[Nou heb ik toch de voorkeur aan zendelingen i.p.v. aan mensen die "ongelovigen" vogelvrij verklaren]
Ja, dat wisten we al, jij meet graag met 2 maten.
Ik heb nooit het gedrag van Hitler goedgekeurd. Ik heb alleen gezegd dat Hitler net zo'n "profeet" was als "profeet" Mohammed. Troll.quote:Zoals je destijds min of meer wel het gedrag van Hitler goedkeurde, ...
Iemand die gelovig is, mag ook tegen de islam zijn hoor. Waarom niet ?quote:Eigenlijk ben jij gewoon een zeer extremistische fundamentalistische atheist...
Je hebt ze wel hoor, de "moslim-broeders" zijn hier erg actief in, alleen zul je ze niet veel in Nederland tegenkomenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:35 schreef Frezer het volgende:
@Bansheeboy, weet jij of er zoiets is als zendelingen gedrag bij (bepaalde groepen) moslims?
Probeer eerst eens een goede zin op te bouwen, want hier snap ik nikms van, en nee dat ligt niet aan mijquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is er tegen mensen die een ander proberen te bekeren? Vind jij een ander proberen te bekeren van het zelfde dan als andersgelovigen vogelvrij verklaren.
[..]
Nu doe je het weer, je verklaart Hitler tot een "profeet"quote:Ik heb nooit het gedrag van Hitler goedgekeurd. Ik heb alleen gezegd dat Hitler net zo'n "profeet" was als "profeet" Mohammed. Troll.
[..]
Wat is er tegen mensen die een ander proberen te bekeren ? Vind jij een ander proberen te bekeren dan het zelfde als andersgelovigen vogelvrij verklaren ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[Wat is er tegen mensen die een ander proberen te bekeren? Vind jij een ander proberen te bekeren van het zelfde dan als andersgelovigen vogelvrij verklaren]
Probeer eerst eens een goede zin op te bouwen, want hier snap ik nikms van, en nee dat ligt niet aan mij
Noem jij "profeet" (tussen aanhalingstekens dus) dan een eretitel ? Iemand die, net als Mohammed, net doet alsof hij een profeet is oftewel een leugenaar of geestesziek. Noem jij dat een compliment ?quote:Nu doe je het weer, je verklaart Hitler tot een "profeet"
Ja, en omdat de islam zo randebiel is zullen ze binnen 50 jaar de grootste zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Loopt dit topic nog steeds??![]()
Alle geloven zijn kut, maar de Islam spant absoluut te kroon. Stel randdebielen!!!
Slotje!!!!
Heb je ook "moslim zusters" ? Of mogen die de straat niet opquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt ze wel hoor, de "moslim-broeders" zijn hier erg actief in, alleen zul je ze niet veel in Nederland tegenkomen
Dat zou serieus een zeer ernstige ontwikkeling zijn. Kut allah ook weer he....quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en omdat de islam zo randebiel is zullen ze binnen 50 jaar de grootste zijn
Nou en. Weinig volwassen mensen die moslim worden. De islam drijft nog altijd op het voorgoed indoctrineren van weerloze kleine kindertjes.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop het. Want kijk maar wat er de afgelopen 50 jaar met de nederlanders is gebeurd. Tegenwoordig gaat geen hond meer naar de kerk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Overigens is het atheisme over 50 jaar de grootste.
Nee natuurlijk kan je niemand dwingen om iets te geloven, sukkel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
In de Koran staat in volgens mij vers 256 (na het bekende Troon-vers) in Surah 2 (Al-Baqarah, de Koe) iets met de volgende strekking:" Er is geen dwang in godsdienst..."
Dus Allah zou gezegd hebben "in geloof is geen dwang". Maar hij laat de ongelovigen wel eeuwig branden in het vuur.quote:2: 256. Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden; derhalve, hij die de duivel verloochent en in Allah gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. Allah is Alhorend, Alwetend.
2: 257. Allah is de Vriend dergenen, die geloven; Hij brengt hen uit de duisternis tot het licht. Maar de vrienden der ongelovigen zijn de duivelen, zij brengen hen uit het licht in de duisternis; dezen zijn de bewoners van het vuur, daarin zullen zij wonen
randdebiel is inderdaad de verkeerde omschrijving.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hou er maar over op. Als je gelooft in duivels en branden in vuren en dat soort shit zegt dat genoeg over de persoon zelf. Als je er maar lang genoeg op in blijft praten dat het zo is. Die gasten zijn gehersenspoeld. Beetje hetzelfde als toen wij vroeger in Sinterklaas geloofde. Alleen tegen hun kan niemand op latere leeftijd zeggen "yo gozer dat was een verzinsel, om jullie beetje steun te bieden"quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:24 schreef Akkersloot het volgende:
Dus Allah zou gezegd hebben "in geloof is geen dwang". Maar hij laat de ongelovigen wel eeuwig branden in het vuur.
![]()
![]()
![]()
Ik heb het over Nederland. Gezien de groei van de islam in Nederland vooral komt door het importeren van islamieten is er breder gezien geen groei van de islam.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
atheisme? wel nee. Zolang de helft van de wereld nog ligt te creperen (en over 50 jaar is alles alleen erger geworden, als dit zo doorgaat) zal het geloof ik God of Allah zeker niet afnemen. Want ellende en het vereren van goden gaat te vaak samen.
In de zuidelijke staten van Amerika zie het SGP-gehalte van de burgers ook niet afnemen. Eerder groeien. En hoeveel Atheisten zijn er nu ter wereld? 5% van 6 miljard?
Bron?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tnx voor je cynische laag bij de grondse niet gemeende vraag, ik zal je vraag toch beantwoorden voor de mensen die het wel echt willen weten: ja, je hebt ook moslimzustersquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb je ook "moslim zusters" ? Of mogen die de straat niet op![]()
Maakt niet uit:quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef Modwire het volgende:
[..]
Bron?
Bovendien is t merendeel van de wereldbevolking ook vrij stupide....
Ik heb niet voor niets een linkje geplaats naar KB: "in islam bestaat geen gedwongen bekering". In deze topic gaat het immers over de vermeende wonderen verricht door de "profeet" Mohammed.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
U geeft eerst toe, dat BSB gelijk heeft en gooit er vervolgens deze vage kreet achteraan?
Niets mis met echtscheidingen volgens de islam. Zolang de vrouw maar niet het initiatief neemt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:48 schreef Mobious het volgende:
Tja, zolang je het verderfelijke westen schade toe kan brengen is er natuurlijk niks mis met "echtscheidingen".
Doe niet zo Ad Rem, je zou als geen ander moeten weten dat echtscheidingen juist niet echt preferabel zijn in de islamquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Niets mis met echtscheidingen volgens de islam. Zolang de vrouw maar niet het initiatief neemt.
Behalve dan als het de Islam weer ten goede komt. Lees: Nepimporthuwelijken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe niet zo Ad Rem, je zou als geen ander moeten weten dat echtscheidingen juist niet echt preferabel zijn in de islam
Dan kan het wel kloppen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb het over Nederland. Gezien de groei van de islam in Nederland vooral komt door het importeren van islamieten is er breder gezien geen groei van de islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |