Ach, sinds het vertrekken van Stevensl is het niets meerquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sinds het laatste jaar Vergoossen is het al kommer & kwel. Had toch erg graag Leekens toen zien blijven, volgens mij als die gast aan een elftal kon bouwen...
Alleen nog 'maar' 2 bekers gewonnen sindsdien...quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:52 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ach, sinds het vertrekken van Stevensl is het niets meer![]()
quote:Dave Roemgens breekt middenvoets beentje
Rechterverdediger Dave Roemgens heeft tijdens de middagtraining zijn middenvoets beentje gebroken. Dave raakte in een ongelukkig duel geblesseerd. Bij nader onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat zijn middenvoets beentje was gebroken. De revalidatie zal ongeveer 8 weken gaan duren.
Bron: rodajc.nl
Dat hebben de NAC-supporters aardig gedaan dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:32 schreef dribbel79 het volgende:
Rij je rustig met 4 Utreg vaantjes op die A27 richting Belgie, kom je ineens een brug tegen die helemaal volstaat met "De Parel van het Zuiden" wel even hartelijk om gelachen...
iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat hebben de NAC-supporters aardig gedaan dan.![]()
Als dat al niet duidelijk wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat hebben de NAC-supporters aardig gedaan dan.![]()
Hier sta je ook: www.rodaworld.nlquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
: http://www.koempel.nl/fok-sekou_temp.html
Leuk man!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Maar wat heeft dat met Roda te maken?
Alleen de tekst erbij is wat suf, want dat was helemaal niet de intentie van het verhaal.quote:
Snap je idee erachter welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
![]()
Mijn nederige excuses....wat een ei ben ik.
Dat neemt niet weg dat ik de beide in Geel-Zwart gestoken clubs feilloos over een kam scheer...het was inderdaad "De ... van het Zuiden" en als je al 1 1/2 uur in de auto zit maakt "de parel" of "de trots" je niks meer uit...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Snap je idee erachter wel
Trots/Parel van het Zuiden.
Kunnen die gasten zelfs niks bedenken?
Verwar jou clubje toch ook niet met het rood/wit van Amsterdam?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik de beide in Geel-Zwart gestoken clubs feilloos over een kam scheer...het was inderdaad "De ... van het Zuiden" en als je al 1 1/2 uur in de auto zit maakt "de parel" of "de trots" je niks meer uit...
Als je fanatiek Roda of NAC fan bent, is zo'n Utregter natuurlijk een lul om je cluppie te verwarren met Roda of NAC...
Kortom: Ben blij dat iemand me snapt![]()
zoals je weet ga ik dus ook, maar het is nog even afwachten of ik met mijn eigen auto ga of met die van een vriend, want mijn auto wordt morgen nagekeken omdat ik er 16 augustus mee naar Praag gaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:17 schreef DarkShine het volgende:
En wie gaat er morgen allemaal naar UDI19?
Je geeft me maar een schop op het terrein, de WSU zal morgen wel herkenbaar zijn in UDEN! Ik loop trouwens waarschijnlijk in die nieuwe WSU polo rond morgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
zoals je weet ga ik dus ook, maar het is nog even afwachten of ik met mijn eigen auto ga of met die van een vriend, want mijn auto wordt morgen nagekeken omdat ik er 16 augustus mee naar Praag ga![]()
Hij stond gister eindelijk op 'zijn' plekkie. Normaal werd die misbruikt op de zijkanten...quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:25 schreef methodmich het volgende:
Sergio, fantastische speler is het toch als ie goed gebruikt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |