hmm dan heb ik jou op de foto staan.. maar wie o wie zou kaalhei zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 15:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, je stond een paar meter voor me.
quote:Wenger houdt Roda's Bodnar in vizier
Arsenal-coach Arsène Wenger houdt Roda JC's nieuwe aankoop Laszlo Bodnar in de gaten, zo meldt Sky Sports. De Franse oefenmeester besloot de Hongaar niet te contracteren omdat hij slechts zeven wedstrijden speelde voor Arsenal Kiev.
Wenger is al langer fan van de verdediger en is nog steeds opzoek naar een rechtsback. Nadat Wenger een video van Bodnar had gezien gaf hij aan dat hij hem zou volgen. Volgens Bodnar is Roda de perfecte stap naar een grote club. "Het belangrijkste voor mij is aan spelen toe te komen, dat kan ik bij Roda."
"Ik maak er geen geheim van dat in mijn contract enkele details staan die een stap naar een grote club makkelijker maken." Dat Roda JC met de transfer blij mag zijn is duidelijk maar het moet Laszlo niet zien te verliezen. Bodnar tekende slechts voor één seizoen met een optie voor nog eens vier jaar. Daardoor kan de club een hoop geld mislopen, mocht Bodnar volgend jaar niet bijtekenen maar overstappen naar een ander club.
Bron: www.Voetbalzone.nl
quote:naam: E.V.D.W.
tijd: 2004.07.26 13:39
We vonden het eigenlijk al een beetje raar toen we naar de statistieken van onze site keken en er behoorlijk wat sjengen op onze site waren geweest. Via een link op hun forum kwamen ze bij ons terecht. Waren de 'pieren' er eindelijk achter gekomen dat er toch maar één club in Limburg is. Nope, ze prijzen allemaal ;-) ons Limburg-marketingmanagement. Sjek het relaas van enkele droevige Sjenge op hun forum met als titel: Waarom de provincievlag op shirt?
http://www.mvvmaastricht.nl/ubb/Forum1/HTML/001343.html
tis in ieder geval geen update waard maar wilden jullie ook niet het gejank echt onthouden ;-)
Kut, ik ben bekendquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:58 schreef Kaalhei het volgende:
Ik weet wie je bent. Ik zag je wrs. naast Hellmond staan zaterdag
Mijn Duitse vriend Marco was echter überfan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:18 schreef DarkShine het volgende:
Dat wijf was ook oerlelijk!
Of was, dat zal ook niet veranderen lijkt me hehe
Dan kan dat volgend seizoen weerquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn Duitse vriend Marco was echter überfan.
jij bespioneerd mij hequote:Op donderdag 29 juli 2004 00:58 schreef Kaalhei het volgende:
Ik weet wie je bent. Ik zag je wrs. naast Hellmond staan zaterdag
Jij bent die met die korte blonde haren, niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij bespioneerd t mij he
Iedereen ziet wel 's wat als die zat is, alleen nu met me kater gaat dat niet meer echt goed...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Jij bent die met die korte blonde haren, niet?
Ach, ik zie wel eens wat als ik zat ben.
jaquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Jij bent die met die korte blonde haren, niet?
Ach, ik zie wel eens wat als ik zat ben.
Ik maak geen reclame, ben het er mee oneens hoe je onze cultuur afschildert...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Wiljan Vloet was een zendeling
Over jullie clubje. En DarkShine, niet zo'n reclame maken op de FP joh!
Altijd fijn, een trainer met een duidelijke visie.quote:Op zondag 1 augustus 2004 03:49 schreef DarkShine het volgende:
Vloet's systeem in balbezit 3-5-2, als de tegenstander de bal heeft 5-3-2, hij begint alweer met een nieuw systeem...
Sinds het laatste jaar Vergoossen is het al kommer & kwel. Had toch erg graag Leekens toen zien blijven, volgens mij als die gast aan een elftal kon bouwen...quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Altijd fijn, een trainer met een duidelijke visie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |