quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:08 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Er is geen enkele smoesje dat jij mij kunt vertellen om het doden van honderdduizenden onschuldige mensenlevens goed te praten. Geen enkele smoes! Twee f*cking atoombommen die twee gigantische steden in een hel hebben veranderd. Één van de mannen die één van de twee atoombommen heeft gegooid, is onlangs dood gegaan. Ik zou deze man niet willen zijn, no way, de hel is gereedgemaakt voor mensen zoals hij.
Als deze piloten volgens jou naar de hel gaan, waar gaan de piloten die de vliegtuigen op 11 september bestuurden dan heen?
.
Als dat door het NOS Journaal zo is gezegd, dan klopt het aardig dat er een oorlog is tegen de islam en niet zozeer tegen het terrorisme. Wij posten hier omdat wij ook nederlanders zijn, geintegreerd, opgeleid en wel. Waarom zouden we hier niet mogen posten, we zullen toch alles overnemen dus ook fok.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Waarom posten moslims hier?
Moeten ze niet "bidden" in een van hun bolwerken van terrorisme (citaal NOS Journaal van 18.00 uur).
Kijk eens aan...iemand die niet tegen kritiek kan. Jullie beschuldigen ons altijd van dat wij niet kritisch zijn tov onze religie, maar zelf kunnen jullie ook niet tegen kritiek blijkbaar. Ons buikje wordt aardig gevuld, maar dat betekent nog niet dat we ons door dat laten omkopen. We proberen, zoals vele nederlanders, trouw te blijven aan rechtvaardigheid en oprechtheid. Maar jij mist dat.quote:Dat is toch veel zinniger dan afgeven op het land wat je te vreten geeft zonder er iets voor te doen?
Als je tegen de scheiding tussen kerk en staat bent, ben je (of je nou een gristen of een muzelman bent) gewoon een extremist die zsm op een vliegtuig naar Saudi-Arabie gezet moet worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:21 schreef There_is_only_One het volgende:
Als dat door het NOS Journaal zo is gezegd, dan klopt het aardig dat er een oorlog is tegen de islam en niet zozeer tegen het terrorisme. Wij posten hier omdat wij ook nederlanders zijn, geintegreerd, opgeleid en wel.
Omdat de westerse cultuur superieur is aan die vd islam. Daarom vinden mensen jullie kritiek ongegrond.quote:Kijk eens aan...iemand die niet tegen kritiek kan. Jullie beschuldigen ons altijd van dat wij niet kritisch zijn tov onze religie, maar zelf kunnen jullie ook niet tegen kritiek blijkbaar. Ons buikje wordt aardig gevuld, maar dat betekent nog niet dat we ons door dat laten omkopen. We proberen, zoals vele nederlanders, trouw te blijven aan rechtvaardigheid en oprechtheid. Maar jij mist dat.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:18 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Wij zijn in de meerderheid en wij hebben het leger stevig in handen.
Laat maar blaten mekkeren en eisen stellen.
Tot een bepaalde grens is dat mogelijk in tolerant links Nederland, maar ooit waait er een andere wind.
Oh, en dan? Dan verslaat de islamitische wereld ons met hun ultrasterke militaire macht? Dan bekeren de brave burgers vh westen zich massaal tot de islam?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:24 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]Blinde. Het Westen heeft nu de wind mee, de wind kan nu alleen tegen jullie keren.
Als jij waarachtig bent, toon mij 1 post van mij waarin ik nederlanders de islam opdring. 1 post maar. Nederlanders bekeren zich van zelf als ze willen, niemand dringt hen dat op. Ik kan er niks aan doen dat de Islam machtig en krachtig overkomt. Maar je moet weten dat we nu op z'n zwakst zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Maar je wilt wel de islam opdringen aan een (Nederlands) volk dat er niets van wil weten.
Hou de kerk dan gescheiden.quote:Secularisme houdt niets meer in dat kerk en staat gescheiden zijn, klaar.
Niet gehinderd? Wat dacht je van het verbod op het hoofddoek in het zogenaamde land van Liberte. En dat zal waarschijnlijk hier ook gebeuren. Of wat dacht je van de invallen in moskeeen in Naziland.quote:Religieuzen worden niet gehinderd in hun beleving, ik begrijp dan ook niet waarom mensen zoals jij het secularisme zo hekelen.
Bravo.quote:Ja, tuurlijk, daarom hebben ze in 5 jaar minder mensen gedood dan in Auschwitz in 1 dag.
Deze discussie hebben we al gehad.quote:Niemand wordt tegengehouden bij het onderzoeken vd holocaust, er zijn zeeen met bewijs waaruit blijkt dat er zes miljoen joden zijn vermoord. Alleen, het probleem met 'oprechte onderzoekers' zoals jij, is dat ze voordat ze onderzoek plegen hun conclusie schrijven.
Er bestaan geen Israelische burgers, nazi-leerling.quote:Nah, jij praat wel het doden van onschuldige Israelische burgers goed, fundi.
Het lukt je niet erg om te verbergen dat je de woorden preekt van jouw Messias; Sjeik Osama Bin Laden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:24 schreef There_is_only_One het volgende:
Het Westen heeft nu de wind mee, de wind kan nu alleen tegen jullie keren.
Wie heeft de israeli's uitgenodigd om daar te komen wonen/invallen? En wat betreft Egypte en Syrie, ik ben het met je eens. Maar wie heeft deze dictators van land voorzien en gesteund?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Israeli's worden omringd door regeringen die pas werkelijk veel van de Tweede Wereldoorlog hebben geleerd; Egypte en Syrie, onversneden schurkenstaten.
Ik ben aan het verhuizen (in your dreams, binnen nederlandquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:11 schreef zoalshetis het volgende:
only one. ben jij niet gewoon een heel lastig jong ettertje dat niet te lang meer kan fokken omdat je zo op je pizzabrommertje moet stappen?
De islam komt niet machtig en krachtig over, maar vooral agressief. Mensen zoals jij willen hier een islamitische staat stichten, dat is inmiddeld wel duidelijk. Jij bent zeker geen gematigde moslim die niets aan atheisten en gristenen wil opdringen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:33 schreef There_is_only_One het volgende:
Als jij waarachtig bent, toon mij 1 post van mij waarin ik nederlanders de islam opdring. 1 post maar. Nederlanders bekeren zich van zelf als ze willen, niemand dringt hen dat op. Ik kan er niks aan doen dat de Islam machtig en krachtig overkomt. Maar je moet weten dat we nu op z'n zwakst zijn.
quote:Hou de kerk dan gescheiden.
Een verbod op ALLE religiueze uitingen en dan alleen op openbare scholen. Ja, mensen hun kind naar een openbare school sturen, willen ze dat deze niet geconfronteerd worden met islamitische en gristelijke symbolen. Liberte, ja.quote:Niet gehinderd? Wat dacht je van het verbod op het hoofddoek in het zogenaamde land van Liberte.
Oh, moskeeen worden zonder reden binnengevallen? Of bestond er een redelijke verdenking dat ze zich bezighielden met terroristische activiteiten?quote:En dat zal waarschijnlijk hier ook gebeuren. Of wat dacht je van de invallen in moskeeen in Naziland.
Dan bestaan er ook geen islamitische burgers en zijn ze allemaal een legitiem doelwitquote:Er bestaan geen Israelische burgers, nazi-leerling.
Ik zal je eerlijk zeggen, ook naar de hel. Zelfmoord en het doden van onschuldige mensen is onder alle omstandigheden verboden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:20 schreef kyla het volgende:
[..]
Als deze piloten volgens jou naar de hel gaan, waar gaan de piloten die de vliegtuigen op 11 september bestuurden dan heen?
Het opblazen van bussen in Israel dus ook.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:44 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, ook naar de hel. Zelfmoord en het doden van onschuldige mensen is onder alle omstandigheden verboden.
Ik ben niet tegen de scheiding van kerk en staat, debiel. Leer een keer lezen, rechtopstaande aap. Het gaat om wat het volk/meerderheid wenst.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als je tegen de scheiding tussen kerk en staat bent, ben je (of je nou een gristen of een muzelman bent) gewoon een extremist die zsm op een vliegtuig naar Saudi-Arabie gezet moet worden.
En deze arrogantie gaat jullie de kop kosten. Bij wijze van spreken.quote:Omdat de westerse cultuur superieur is aan die vd islam. Daarom vinden mensen jullie kritiek ongegrond.
De meeste schijten al in hun broek voor een stuk textiel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oh, en dan? Dan verslaat de islamitische wereld ons met hun ultrasterke militaire macht? Dan bekeren de brave burgers vh westen zich massaal tot de islam?. Reken er maar niet op, blinde.
O, de Palestijnen hebben Auschwitz niet veroorzaakt. Er is echter een vleugel van het Zionisme die samen met de Arabieren het land wilde bewerken. Martin Buber behoorde daartoe, en ik draag die een warm hart toe. Helaas waren zij niet opgewassen tegen de haviken, de rechtse Zionisten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:36 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Wie heeft de israeli's uitgenodigd om daar te komen wonen/invallen? En wat betreft Egypte en Syrie, ik ben het met je eens. Maar wie heeft deze dictators van land voorzien en gesteund?
Het laatste land dat in1946 was weggegeven is Transjordanië, laten we dat dus maar weer terugnemen!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:36 schreef There_is_only_One het volgende:
Maar wie heeft deze dictators van land voorzien en gesteund?
Je moeder.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:47 schreef There_is_only_One het volgende:
Ik ben niet tegen de scheiding van kerk en staat, debiel.
Het volk/meerderheid kan hier wensen dat alle moslims maar aan het gas moeten, moet dat ook maar uitgevoerd worden? Nee, natuurlijk niet, want vrijheid is in de grondwet beschermed.quote:Leer een keer lezen, rechtopstaande aap. Het gaat om wat het volk/meerderheid wenst.
quote:En deze arrogantie gaat jullie de kop kosten.
Je verwart 'niet willen zien' met 'in broek schijten voor'.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:49 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
De meeste schijten al in hun broek voor een stuk textiel.
1 woord: paranoidequote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De islam komt niet machtig en krachtig over, maar vooral agressief. Mensen zoals jij willen hier een islamitische staat stichten, dat is inmiddeld wel duidelijk. Jij bent zeker geen gematigde moslim die niets aan atheisten en gristenen wil opdringen.
Zo dringt men het atheisme/humanisme op aan die kinderen.quote:Een verbod op ALLE religiueze uitingen en dan alleen op openbare scholen. Ja, mensen hun kind naar een openbare school sturen, willen ze dat deze niet geconfronteerd worden met islamitische en gristelijke symbolen. Liberte, ja.
Als je jezelf moslim noemt dan ben je al verdacht tegenwoordig. Net zoals met de joden.quote:Oh, moskeeen worden zonder reden binnengevallen? Of bestond er een redelijke verdenking dat ze zich bezighielden met terroristische activiteiten?
Nee, wij zijn niet bang voor de dood. We zullen toch allemaal verzameld worden voor God en beoordeeld worden. We leven een leven in dienst van God, we hebben niks te vrezen en niks te verbergen. Jullie kunnen gerust onze huizen komen plunderen en onze zussen verkrachten en ons ophangen, het zal me niet verbazen.quote:Dan bestaan er ook geen islamitische burgers en zijn ze allemaal een legitiem doelwit.
Vind je het erg als iemand morgen jou en je onschuldige familie uitmoordt?
Yep.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het opblazen van bussen in Israel dus ook.
Noem 1 islamitisch land waar mensen vrij zijn van islamitische politiek en islamitische vooroordelen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:00 schreef There_is_only_One het volgende:
1 woord: paranoide
Maar met islamitische scholen, waar je religie wordt opgedrongen aan de kinderen, heb je geen probleem he? Nee, atheisme kan niet opgedrongen worden. Mensen worden geboren zonder geloof, het is de taak van openbare scholen om kinderen objectieve voorlichting te geven over deze religies.quote:Zo dringt men het atheisme/humanisme op aan die kinderen.
Misschien is dat bij sommige mensen zo, maar iig niet bij de politie. Bewijs nou maar eens dat die moskeeen zonder reden werden binnengevallen.quote:Als je jezelf moslim noemt dan ben je al verdacht tegenwoordig. Net zoals met de joden.
quote:Nee, wij zijn niet bang voor de dood. We zullen toch allemaal verzameld worden voor God en beoordeeld worden.
Nah, dat zouden moslims misschien doen, maar atheisten niet. Mensen die hun geloof aan anderen willen opdringen mogen van mij echter wel opgehangen worden.quote:We leven een leven in dienst van God, we hebben niks te vrezen en niks te verbergen. Jullie kunnen gerust onze huizen komen plunderen en onze zussen verkrachten en ons ophangen, het zal me niet verbazen.
Dat is nieuw, het revisionisme van wat nog staat te komen als de Sjaria wordt ingevoerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:00 schreef There_is_only_One het volgende:
Jullie kunnen gerust onze huizen komen plunderen en onze zussen verkrachten en ons ophangen, het zal me niet verbazen.
Natuurlijk is dit wel mogelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]? Nee, atheisme kan niet opgedrongen worden..
[..]
Ja, als je religie verbiedt. Maar niet op die manier.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit wel mogelijk.
Wat betekent syncretisme? Ik heb het geprobeert op te zoeken, helaas zonder resultaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Helaas kan dit snel tot syncretisme leiden.
Ah, dus ik mag wel zeggen dat Mohammed een pedofiel was?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:11 schreef kyla het volgende:
Het continue gescheld op islamieten en het belachelijk maken van hun godsdienst en ideeen ben ik zat.
(gefundeerde kritiek en discussie moeten uiteraard wel mogelijk zijn).
Een andere kijk op de wereld is niet per definitie acceptabel. Als iemand zijn religie wil opdringen aan anderen is dat in een democratie niet acceptabel.quote:En waarom zou iemand met een andere achtergrond geen andere kijk op de wereld mogen hebben?
Er bestaat (nog) geen gedachtepolitie en dus mag iedereen ook (nog) denken wat hij of zij wil.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:11 schreef kyla het volgende:
En waarom zou iemand met een andere achtergrond geen andere kijk op de wereld mogen hebben?
En jij noemt jezelf tolerant?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je verwart 'niet willen zien' met 'in broek schijten voor'.
Heb je het tegen jezelf?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:19 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf tolerant?
Jij had het over 'sommige mensen' die zogenaamd in hun broek zouden schijten voor hoofddoekjes, ik verbeter je en zeg dat ze die liever niet willen zien. Wat zegt dat over mijn tolerantie?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:19 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf tolerant?
Syncretisme is (volgens van Dale's woordenboek der Nederlandse taal) de "versmelting van religieuze opvattingen van verschillende herkomst, zonder dat de tegenstrijdigheden worden opgeheven en zonder dat een diepe synthese wordt bereikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:16 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Wat betekent syncretisme? Ik heb het geprobeert op te zoeken, helaas zonder resultaat.
Van mij mag je zeggen dat Mohammed een pedofiel was (vrijheid van meningsuiting). Als je het echter te pas en te onpas zegt en het niet in een historisch perspectief plaatst wordt het wel al snel belediging en/ of provocatie.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag wel zeggen dat Mohammed een pedofiel was?
[..]
Een andere kijk op de wereld is niet per definitie acceptabel. Als iemand zijn religie wil opdringen aan anderen is dat in een democratie niet acceptabel.
En jij was hoogopgeleid?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:16 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Wat betekent syncretisme? Ik heb het geprobeert op te zoeken, helaas zonder resultaat.
bronquote:Definitions of Syncretism on the Web:
The attempt to combine or unify differing religious systems. New Age gurus often claim that all the world religions teach the same core truth: all people possess an inner divinity.
http://logosresourcepages.org/na-dict.html
Developing your world view by taking a few verses from the Bible, a couple of Zen koans, some sections from the Upanishads, key lines from Calvin and Hobbes, and any other words of wisdom you find, throwing them all in a blender, and adding enough sugar till it tastes just right for you.
http://www.urbana.org/resources.glossary.cfm
– See Unionism below. Webster’s dictionary defines syncretism as “the combination of different forms of belief or practice”.
www.jesusfirst.net/glossary.htm
blending traits from two different cultures to form a new trait. Also called fusion.
http://oregonstate.edu/dept/anthropology/glossary2.htm
The mixing of pagan and/or secular ideas with Christian doctrine. ( Similar: Cafeteria Religion, Salad Bar Religion. )
http://www.datarat.net/DR/Lex-S.html
The mixture of the worship of Yhwh with the worship of other divine powers.
http://duke.usask.ca/~ckm365/BA110/glossary.html
combining aspects of two or more religions. eg. the Israelites tended to pick up Canaanite religious practices and incorporate them into the Temple worship.
http://www.drshirley.org/helps/gloss.html
The blending of different religions, a term Bible scholars typically apply to the mingling of Canaanite rites and customs (Baalism) with the Israelites' Mosaic faith. Although a practice repeatedly denounced by the prophets (Judg. 2:13; 3:7; 6:31; 8:33; 1 Kings 16:31; 18:26; 2 Kings 10:18; Jer. 2:8; 7:9; 19:5; 23:13; Hos. 2:8), Judaism borrowed many of its characteristic forms, psalms, concepts, and religious rituals from earlier Canaanite models.
http://highered.mcgraw-hi(...)ter_12/glossary.html
Reconciliation or fusion of differing systems of belief, as in philosophy or religion, especially when success is partial or the result is heterogeneous.
http://www.atheism101.com/Glossary.asp
the union (or attempted fusion) of different systems of thought or belief (especially in religion or philosophy); "a syncretism of material and immaterial theories"
http://www.cogsci.princeton.edu/cgi-bin/webwn
the fusion of originally different inflected forms (resulting in a reduction in the use of inflections)
http://www.cogsci.princeton.edu/cgi-bin/webwn
Toch heb ik het recht om dat te zeggen, en wel in het gezicht van elke moslim die ik tegenkom. Niet dati k daar gebruik van maak, maar ik zou het erg jammer vinden als onze burgerrechten in gevaar zouden komen omdat hier zoveel moslims komen te wonen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:26 schreef kyla het volgende:
Van mij mag je zeggen dat Mohammed een pedofiel was (vrijheid van meningsuiting). Als je het echter te pas en te onpas zegt en het niet in een historisch perspectief plaatst wordt het wel al snel belediging en/ of provocatie.
Stel dat de muzelmannen hier over 30 jaar de meerderheid vormen. Vervolgens willen ze alcohol verbieden, omdat zij in het naieve geloof verkeren dat het niet mag van die gek allah. Dat noem ik opdringen van religie,.quote:Wie dringt jou zijn religie op? De enige die mij op zijn manier wel eens probeert te bekeren is mijn buurjongetje van 12. Hij is daarbij slim genoeg om te beseffen dat je iemand niet kunt bekeren tegen zijn of haar zin.
Je mag dit uiteraard vragen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:18 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Er bestaat (nog) geen gedachtepolitie en dus mag iedereen ook (nog) denken wat hij of zij wil.
Ik mag jou dus vragen of je voor of tegen de onderdrukking van vrouwen, homo's en ongelovigen bent?
Je laat ze dus onderdrukt worden door hun cultuur.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:40 schreef kyla het volgende:
Wat vrouwen betreft, laat ik islamitische vrouwen (want daar doel je blijkbaar op) zelf bepalen wat zij als onderdrukkend beschouwen.
Vijfde Colonne, nazi's van de eenentwintigste eeuw, geitenneukende fundamentalisten, Arabische kolonisten. Geef 't een naampje.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:11 schreef lionsguy18 het volgende:
Dus moslims voelen zich niet betrokken, dat is wel bewezen.
Heet dat niet het Paard van Troje?
Jij wilt vrouwen toch niet dwingen (is: !onderdrukking!) hun kledingstuk af te doen, omdat jij het onderdrukkend vindt?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je laat ze dus onderdrukt worden door hun cultuur.
Dat zien we over 30 jaar dan wel. Het is nog maar de vraag of moslims hier ooit de meerderheid zullen vormen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Stel dat de muzelmannen hier over 30 jaar de meerderheid vormen. Vervolgens willen ze alcohol verbieden, omdat zij in het naieve geloof verkeren dat het niet mag van die gek allah. Dat noem ik opdringen van religie,.
Nee, maar in de Arabische wereld is het voor mannen bv gebruikelijk om hun vrouwen te verkrachten, dat die vrouwen er niets van zeggen beteketn niet dat er niet tegen opgetreden moet worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij wilt vrouwen toch niet dwingen (is: !onderdrukking!) hun kledingstuk af te doen, omdat jij het onderdrukkend vindt?
Dan mag je dit dus ook aan een moslim vragen!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:40 schreef kyla het volgende:
Je mag dit uiteraard vragen.
Dan ben je ook tegen de Islam en dat mag best.quote:Ik ben tegen onderdrukking van homo's , tegen jodenhaat ... tegen het onderdrukken van ongelovigen ... en tegen de onderdrukking van vrouwen.
Dat is cultuurrelativisme en dat vind ik nou zeer verwerpelijk.quote:Wat vrouwen betreft, laat ik islamitische vrouwen (want daar doel je blijkbaar op) zelf bepalen wat zij als onderdrukkend beschouwen.
Ik zeg ALS dat gebeurt. Dat vind ik opdringen van je geloof.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:45 schreef kyla het volgende:
[..]
Dat zien we over 30 jaar dan wel. Het is nog maar de vraag of moslims hier ooit de meerderheid zullen vormen.
Cultuur is niet hetzelfde als religie.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je laat ze dus onderdrukt worden door hun cultuur.
Muggezifter. Dat maakt niets uit. In zowel de islamitische cultuur als religie is de vrouw minderwaardig aan de man, vrouwen hebben dat ook geaccepteerd. Dat betekent nog niet dat we in het vrije westen maar moeten accepteren dat mohammedaanse mannen hun vrouwen zo onderdrukken.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:49 schreef kyla het volgende:
[..]
Cultuur is niet hetzelfde als religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |