Wat een grapjas, zeer orgineel. Helemaal zelf verzonnen? Echt geweldig. Vergeet trouwens niet dat we ook een brandblusser zijn!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:41 schreef Slaapsmurf het volgende:
Ik dacht dat het hier om een schoonmaakmiddel ging
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ie echt weg wil, om het weg willen, dan had hij nu ook naar een clubje als Everton of iets dergelijks kunnen gaan.
Ja, weet ik maar dat wordt hij zo lang. Ik hou het gewoon op elk opvolgend jaar zoals nuquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:48 schreef B_BOY het volgende:
je sig klopt niet. er moet staan: Ajax lndskampioen 2003-2004 en natuurlijk ook van 2004-2005 en van 2005-2006 en 2006-2007 enz. enz.
ik had hem ook al opgemerkt, en hij is idd erg sterkquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je snapt hem![]()
Maxwell in de zomer van 2003 een verbetering, Pienaar maart 2003. Bron: Maxwell / Pienaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:42 schreef gras het volgende:
[..]
Zlatan heeft al lang gewacht op een nieuw contract en van hem hoeft het niet meer. Dient z'n contract uit. Pienaar en Maxwell hebben recentelijk géén verbeterd contract gekregen, terwijl ze DAT toch echt verdienen. Trabelsi kreeg een contractueel vastgelegde lichte salarisverhoging. Ajax wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Helaas. Zlatan komt overigens volgend jaar in een Kezman/Van Bommel-situatie te zitten.
Rot FF op wil je, ga Gargamel lekker in z'n reet neuken terwijl je jezelf laat pijpen door Azrael. Ga niet met je nutteloze en vooral onoriginele posts dit topic vervuilen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:41 schreef Slaapsmurf het volgende:
Hoe kom je erop ? Geniaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:41 schreef Slaapsmurf het volgende:
Zo was mijn kennismaking in Hools ookquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je erop ? Geniaal.
Ik heb er geen woorden voor. Ik lig helemaal dubbel.
Ik hoop dat we je nog veel zien posten op Fok! ik ben iig een fan van je.
Nogmaals hulde hulde en hulde.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo was mijn kennismaking in Hools ook.
Die van mij is gister op de post gegaan, hoop hem woensdag te hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:39 schreef Againzender het volgende:
Kijk eens aan, mijn seizoenskaart is binnen
Ja ga ik golfer weer ontmoeten dat kost me weer 3 weken om te herstellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:57 schreef methodmich het volgende:
Tong, al zenuwen voor het AT?
Nee een poster van Humprhey Bogard en die noemt ie Bogey.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Neemt ie een eagle mee?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rot FF op wil je, ga Gargamel lekker in z'n reet neuken terwijl je jezelf laat pijpen door Azrael. Ga niet met je nutteloze en vooral onoriginele posts dit topic vervuilen.
slaapsmurf een kloontje?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:44 schreef RednaZ het volgende:
[..]
haha![]()
Je klinkt alsof je ze persoonlijk kent? Maxwell en Zlatan zijjn nog recent onderhandelingen mee gedaan. Nog géén resultaat. Pienaar weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell in de zomer van 2003 een verbetering, Pienaar maart 2003. Bron: Maxwell / Pienaar.
Trabelsi... ga toch gewoon lekker wegquote:Op zondag 25 juli 2004 10:48 schreef F1Bas het volgende:
25/7/2004 - Problemen in onderhandelingen Arsenal en Trabelsi
(Van onze verslaggever RvN)
De transfer van Hatem Trabelsi lijkt vooralsnog nog niet rond te komen. Ajax had al een akkoord met de Engelse topclub, maar de rechtsback zelf komt er nog niet uit met de club van Wenger. In een tv-interview met de sportzender Sky Sports liet Wenger weten dat er vooralsnog geen akkoord is. "Nee, het lijkt moeilijk te worden en dat is teleurstellend. Er zijn discussies over de lengte van het contract en op dit moment kunnen we dat niet oplossen."
Van Loek?quote:Op zondag 25 juli 2004 04:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
slaapsmurf een kloontje?
Ajax zal straks wel weer de schuld krijgen van Trabelsi...Man, man, teken gewoon voor 3 jaar als Arsenal dat liever heeft. Wat zonde toch dat zo'n speler zichzelf haast de vernieling in helpt.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:48 schreef F1Bas het volgende:
25/7/2004 - Problemen in onderhandelingen Arsenal en Trabelsi
(Van onze verslaggever RvN)
De transfer van Hatem Trabelsi lijkt vooralsnog nog niet rond te komen. Ajax had al een akkoord met de Engelse topclub, maar de rechtsback zelf komt er nog niet uit met de club van Wenger. In een tv-interview met de sportzender Sky Sports liet Wenger weten dat er vooralsnog geen akkoord is. "Nee, het lijkt moeilijk te worden en dat is teleurstellend. Er zijn discussies over de lengte van het contract en op dit moment kunnen we dat niet oplossen."
Ik denk dat Arsenal graag een eenzijdige optie in het contract wilde hebbenquote:Op zondag 25 juli 2004 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax zal straks wel weer de schuld krijgen van Trabelsi...Man, man, teken gewoon voor 3 jaar als Arsenal dat liever heeft. Wat zonde toch dat zo'n speler zichzelf haast de vernieling in helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |