6 ...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof die 4 spelers bij jullie zo'n gigantisch verschil maakte..
Blijkbaar, er is ook gewonnen. Deze ploeg wint zelfs nog van feyenoord.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:20 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maar jullie selectie is breed genoeg om het missen van zulke spelers op te vangen.
Beter dat je ze probeert tegen wat amateurs en QPR, dan in de competitie.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:22 schreef RuudGullit het volgende:
Heb het niet alleen over deze oefenwedstrijd. Koeman lijkt er op te kicken zo jong mogelijke spelers het 1e in de schoppen..
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar, er is ook gewonnen. Deze ploeg wint zelfs nog van feyenoord.
Zo'n feest is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:22 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij had op Anastasiou en Maxwell na qua leeftijd ieder ander in A1 mogen ballen.
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:26 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..
Denk ik ook niet (sorry jongensquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:26 schreef RuudGullit het volgende:
Dat denk ik niet..
Pienaar ook niet nee. De rest was 20 of jonger.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:26 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Zo'n feest is het nou ook weer niet.
Ja, maar Ajax loopt wel een achterstand op nu, qua team.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:25 schreef twi het volgende:
[..]
Beter dat je ze probeert tegen wat amateurs en QPR, dan in de competitie.
Ajax krijgt een kleinere voorsprong, bedoel je. Nou, die is groot genoeg hoor...Ik bedoel, of je nu met 6 vermoeide belangrijke basisspelers aan een seizoen begint, of 6 niet echt ingespeelde maar wel superfitte basisspelers. Kies toch voor het laatste.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax loopt wel een achterstand op nu, qua team.
Als er 2 dingen fout zitten bij jullie is het wel gebrek aan ervaring en dat het team niet draait.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax krijgt een kleinere voorsprong, bedoel je. Nou, die is groot genoeg hoor...
Stekelenburg is onderhand ook al 22.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaar ook niet nee. De rest was 20 of jonger.
Ajax heeft jonge spelers die blijkbaar functioneren. Het spel bleek fabelachtig te zijn, alleen de afronding wat minder. En dat komt nog wel goed.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax loopt wel een achterstand op nu, qua team.
Wil je zeggen dat je met vier dertigers achterin wel de CL wint?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als er 2 dingen fout zitten bij jullie is het wel gebrek aan ervaring en dat het team niet draait.
Hoe kom je er op dat het team niet draait?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als er 2 dingen fout zitten bij jullie is het wel gebrek aan ervaring en dat het team niet draait.
Traint op De Toekomst met de toekomstige bondscoaches.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar was die Babel eigenlijk? Speelde die wel?
Dan sla je ook wel heel erg ver door.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:33 schreef gras het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je met vier dertigers achterin wel de CL wint?
Pardon? Gebrek aan ervaring? Het team draaide vorig jaar lang niet ja (hoewel er wel werd gewonnen), maar na een jaar samen spelen liep het nog niet vlekkeloos. Dan zouden een paar oefenpartijtjes hallelujah ervoor zijn? Ik denk dat het meer een kwestie van systeem en vorm is, dan van op elkaar ingespeeld raken. Want dat deze selectie op elkaar ingespeeld is, lieten ze het jaar ervoor wel zien.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe kom je er op dat het team niet draait?
Oh, je bedoelt het seizoen dat Ajax kampioen wordt en F'noord geen CL haalde? Dat seizoen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Misschien als je even kijkt naar vorig seizoen?
21 jaar. De tijd gaat dringen voor hem. Ik zie hem wel eerste man worden, Lobont verhuren aan Vitesse.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef gras het volgende:
[..]
Stekelenburg is onderhand ook al 22.
Wie weet, niemand kon vorig jaar zeggen dat Porto ging winnen, Porto werd toch min of meer beschouwd als een Europese subtopper die blij kan zijn als de volgende ronde gehaald zou worden. Hetzelfde geldt voor Ajax.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:34 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dan sla je ook wel heel erg ver door.. Maar 1 of 2 ervaren spelers erbij kan geen kwaad.
Maar de CL winnen jullie sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |