Toch geen bloedbad?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was heerlijk
En euhm.. te veel..
De rommel ligt in 1 of ander woud...quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toch geen bloedbad?
Man.. al die opruimwerk straks..
@jerruh: Uhmm neen, ik weet niet. Ik wil het eigenlijk wel weten.
Ow...toch niet in Belgie of Frankrijk??quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De rommel ligt in 1 of ander woud...
Ja..ik merk hetquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
ik bescherm mark, thats all.
dus NEE!
Zoals ik al eerder op msn had gezegd.. Na een tijdje verwatert alles een beetje en dan ben je er zeker van dat het allemaal wel goed komt. *troost en een hug nogmaals*quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik hoef niet beschermd te worden hoor
Zojuist afscheid genomen van Sjoerd, dat was best moeilijk maar het is goed zo
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder op msn had gezegd.. Na een tijdje verwatert alles een beetje en dan ben je er zeker van dat het allemaal wel goed komt. *troost en een hug nogmaals*
Thanx buddyquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef Jerruh het volgende:
*knuffel voor mark*
you know what i say.
The catch:quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Alle hotels liggen zo rond de 700,- bijna 800,- voor 2 personen voor 10 dagen, minstens.... en nu vind ik er ineens 2 van de Catalonia-keten en die zijn 390 en 590 ... what's the catch?? ...
Truste en take carequote:Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Thanx buddy
Ik ga slapen
Fijne avond nog allemaal
Ooo, da's niet zo ergquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
The catch:
In de brochure van het hotel staat bijvoorbeeld: "Elke dag schone handdoeken" in werkelijkheid komt een mopperend vrouwtje steeds onverwachts binnenvallen, schudt even de handdoeken uit en hangt ze dan weer op!
Kheb geen flauw idee waarom er prijsverschillen zijn. Misschien zijn het nog leftovers van het EK en daarom goedkoper?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Alle hotels liggen zo rond de 700,- bijna 800,- voor 2 personen voor 10 dagen, minstens.... en nu vind ik er ineens 2 van de Catalonia-keten en die zijn 390 en 590 ... what's the catch?? ...
Nee ik ook niet... Ik zat al te kijken naar de ligging maar ook die verschilt niet spectaculair. Dit zijn echt wel de 2 allergoedkoopste van de 2 hotelsites die ik af ben gegaan. VERUIT de goedkoopste zelfsquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
...Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:22 schreef Vlarp het volgende:
Zover ik hier buiten kan zien doet in alle nabij gelegen straten de straatverlichting het niet.. vaag..
De verlcihting van de kerkklok is ook stuk. Ik gok dat een groot deel van het dorp eruit ligt. Is vaker gebeurd. Onze straat en nog wat straten blijven dan wonderbaarlijk gewoon stroom krijgen...quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hang je nu ook lekker uit je raampje zo met een elleboogje over de vensterbank en in de ander een flesje bier?
Maar wat vaag! Dat maakt het allemaal wel heel vreemd donker.......
Wat ken je me slecht!quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:22 schreef Waxxer het volgende:
De alom geliefde Ang3l weet maar wat graar wat hij wil. En dat is bakken in de zon, zien en gezien worden.
Laat me raden... Salou, Tossa, Malgrat, Lloret of 1 van de andere puberplaatsen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:26 schreef Parleur het volgende:
En de bijzonder gastvrije bevolking van Spanje... amehoela... op élke straathoek probeert iemand je een nachtclub in te trekken!
Dat moet je maar aan xman vragen, die heeft daar vast veel beter kijk op dan ik!quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
maarrreeehhh G_E ik heb nou nog steeds geen antwoord op mijn vraagof houd je wijselijk je mond om mij niet te kwetsen?
ik kan wel tegen een sootje hoor
Vergeet ook niet:quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vast oefenen
Als je voortaan wat betere DVD's koopt misschienquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:26 schreef Parleur het volgende:
Mag ik mee Ang3l?![]()
Niet meer aankomen dan! Gewoon laten zitten!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
het klikt!
Dit is laag van je Ang3l! Dat je mij hier gewoon ten overstaande van een tie... honderta... duize... MILJOENEN-koppig publiek mijn sublieme DVD-smaak te grabbel gooit! Als je zó doorgaat... mag je me nooit meer bellen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Als je voortaan wat betere DVD's koopt misschien
Ach hou je mond jij!! Anders geef ik je nooit meer duimpjes-omhoog!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dit is laag van je Ang3l! Dat je mij hier gewoon ten overstaande van een tie... honderta... duize... MILJOENEN-koppig publiek mijn sublieme DVD-smaak te grabbel gooit! Als je zó doorgaat... mag je me nooit meer bellen!![]()
Weet je dat je dat iedere keer hebt als ik hier post :pquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Weet je dat ik er NU pas achterkom dat jij het bent!![]()
![]()
![]()
Egnie!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Weet je dat je dat iedere keer hebt als ik hier post :p
tis pup?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie!
Ik heb die link nooit gelegd!
Ik herkende net gewoon je mail-adres
sowwyquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Niet meer aankomen dan! Gewoon laten zitten! [afbeelding]
*LOL* Nee, tis niet Pupquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:17 schreef WAik het volgende:
[..]
tis pup?
verkapte tvp
LOL (opzich)!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:17 schreef WAik het volgende:
tis pup?
Owh my god.. het is zelfs nu zover gekomen dat ik 'pup' pup noem!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef Parleur het volgende:
Maar pup wordt vast nóg vakker gebeld! En heeft zondermeer een beroerdere DVD-smaak!
angel heeft hem waarschijnlijk ook niet genomen voor het dvd-uitzoekenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
LOL (opzich)!
Maar pup wordt vast nóg vakker gebeld! En heeft zondermeer een beroerdere DVD-smaak!
dus pup heet irl mike?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh my god.. het is zelfs nu zover gekomen dat ik 'pup' pup noem!En wat nóg ergerder is... ik ben mezelf aan het quoten! Stop hier mee, Mike!
Filmsmaak is wel prioriteit hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:27 schreef WAik het volgende:
[..]
angel heeft hem waarschijnlijk ook niet genomen voor het dvd-uitzoeken![]()
"Insomnia" kijken ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:28 schreef WAik het volgende:
moet nu eigenlijk in bed liggen voor een poosje, maar ga toch nog ff filmpje kijken
Dwang? Onder dwang?!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:29 schreef pupj3 het volgende:
Neej ik heet niet IRL Mike... Ik heet IRL Tim.....
Oh hallo.. Ben hier onder dwang van ang3l
oquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:29 schreef pupj3 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:29 schreef pupj3 het volgende:
Ang3l: "jij zou niet zeggen dat het onder dwang was!"quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dwang? Onder dwang?!
*WHAM*
Handig als iemand binnen handbereik zit
Jah... 't was 'm echt.quote:
Het is misschien toch beter als je even gaat liggen, denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:27 schreef WAik het volgende:
dus pup heet irl mike?
Nou meneer G_E.. Ik zou geen oude koeien uit de sloot willen halen en ik weet niet hoeveel meneer ang3l al vrijgegeven heeft van zichzelf dus wellicht dat ik ooit een keer leuke in-side roddels heb....quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:33 schreef G_E het volgende:
Meneer Pup! Meneer Pup! Kunt u niet wat spannende in-side roddels vertellen over Ang3l, die we anders nooit van hem zelf horen?.
Wij weten alles al, ben ik bang.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:35 schreef pupj3 het volgende:
en ik weet niet hoeveel meneer ang3l al vrijgegeven heeft van zichzelf
Fuzzje is nog te klein. Die kan nog niet bij het toetsenbord als de bureaustoel niet aangeschoven isquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:34 schreef G_E het volgende:
Of zou Fuzz stiekem ook een Fok! account hebben, waar hij 's nachts mee gaat zitten posten als Pup & Ang3l aan het ehm... slapen zijn..
Welkom!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:29 schreef pupj3 het volgende:
Zeker als ik slaap he, kutwijf!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:35 schreef pupj3 het volgende:
dus wellicht dat ik ooit een keer leuke in-side roddels heb....
En JP dan? Jan P... ? of mag ik dat niet afmaken?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
'Tim' is wel een enorme homo-naam he?
Da's eerder een naam voor ehm... een minister-president ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:40 schreef pupj3 het volgende:
En JP dan? Jan P... ? of mag ik dat niet afmaken?
We weten NIKS over hem! Begin maar gewoon bij het begin. Verzin desnoods!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:35 schreef pupj3 het volgende:
Nou meneer G_E.. Ik zou geen oude koeien uit de sloot willen halen en ik weet niet hoeveel meneer ang3l al vrijgegeven heeft van zichzelf dus wellicht dat ik ooit een keer leuke in-side roddels heb....
Los Angeles!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:38 schreef Parleur het volgende:
had u eerst nog alléén Ang3l... straks ook nog Ang3l in Spain!!!
Het klikt!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
hel-lo... rapidly losing his status as the eternal single here...
That status is míne!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
hel-lo... rapidly losing his status as the eternal single here...
Neej die 3 was omdat er al een andere fokker pup of pupje of puppy heet erg genoeg... En dit was 't eerste wat we tegenkwamen... Kwam wel goed uitquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
We weten NIKS over hem! Begin maar gewoon bij het begin. Verzin desnoods!![]()
(Die 3 ipv een gewone e... moest dat van hem? Hij heeft ook gewoon in alles zun aandeel... het lijkt wel of we op het Damrak zitten!)
Ik ken maar 1 Bas die homo is en die kan wat mij betreft de wimpertering krijgen dus ik hoop niet dat dat het nieuwe vriendje van Flo isquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:42 schreef G_E het volgende:
Ik vind dat er teveel homo's zijn die Bas heten.. Zelfs het vriendje van Flo heet Bas.
.
Als je dat maar weet ja!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:43 schreef pupj3 het volgende:
Neej ik ga nix zeggen over ang3l dadelijk slaap ik ineens op de bank
Hier zien we dan weer zo'n typische fijngevoelige lyriek en poëtische bespiegeling waarin Ang3l de essentie van zijn innigste en diepste gevoelens jegens Pupj3 laat zienquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeker als ik slaap he, kutwijf!
we hoeven alleen maar afmetingen te weten. Spill the beans bitch!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:43 schreef pupj3 het volgende:
Neej ik ga nix zeggen over ang3l dadelijk slaap ik ineens op de bank
1.83m, vandaag nog doorgegeven aan het gemeentehuisquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
we hoeven alleen maar afmetingen te weten. Spill the beans bitch!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:47 schreef Parleur het volgende:
Zeg Tim... kun jij wél mijnenvegeren?
Sorry... dom... stomme vraag ook van me! Overbodig vooral! NATUURLIJK kan hij beter mijnenvegeren!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
You did NOT just say that!!
Over LAAG gesproken!!!!
Is that a dare?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:47 schreef Parleur het volgende:
Zeg Tim... kun jij wél mijnenvegeren?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Sorry... dom... stomme vraag ook van me! Overbodig vooral! NATUURLIJK kan hij beter mijnenvegeren!
Jah. Maar hij's nu z'n laatste plasje plegen want we gaan zo naar bedje toequote:Op donderdag 22 juli 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Pup? Hier? Op Fok!?
Pas maar op, straks zit JA hier ook opeens.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Pup? Hier? Op Fok!?
Stop nu het nog kan!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:53 schreef Parleur het volgende:
DIT IS GEWOON MIJN 175e POSTING!!!!
Wat is er met me aan het gebeuren? Weg sociaal leven? Ik moet stoppen... ik ga nu al finaal uit de klippen lopen! Ik ben er weg van... welterusten!
Ik mis ook altijd allesquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Maar hij's nu z'n laatste plasje plegen want we gaan zo naar bedje toe
of... *shock* *horror* G_L!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zit JA hier ook opeens..
Ja... vlucht maarquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:53 schreef Parleur het volgende:
DIT IS GEWOON MIJN 175e POSTING!!!!
Wat is er met me aan het gebeuren? Weg sociaal leven? Ik moet stoppen... ik ga nu al finaal uit de klippen lopen! Ik ben er weg van... welterusten!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
of... *shock* *horror* G_L!.
Ja. Kan toch?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:56 schreef G_E het volgende:
[..].
Doet Fuzz mee?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... vlucht maar
Nou, pup is terug.... we kunnen naar bed!
We moeten nl de lichtjesestafette doen(standaard voor-het-slapengaan-ritueel
)
Diskwalificatie!quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:02 schreef Ang3l het volgende:Pupje saboteerde de lichtjesestafette met de beruchte diepvrieshandentechniek
Truste!
msn nu!quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:29 schreef Cazman het volgende:
BAGGER IS DAT TOCH DIE PENISNIJD
't Is dat de zon schijnt...quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Maar anders?quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is dat de zon schijnt...
Ik heb de afgelopen tijd nog geen Ppujes zien langskomen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:44 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt* Geen Ppujes meer stiekem langsgekomen?
En Pupjes?quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:46 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd nog geen Ppujes zien langskomen.
Die wel natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Pupjes?![]()
Had je wateroverlast?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
IJsklont. Je lekt.
katertje?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:10 schreef Cazman het volgende:
mogge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als ik de afwasmachine aanzet...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Had je wateroverlast?
Grapzig.quote:Collega's en hier bij 't bedrijf wel. Liters door de gang heen enzo!
Waarop?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
IJsklont. Je lekt.
Niet eensquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
katertje?![]()
je tieten weer op peil brengenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Niet eens. Zo eerst maar eens fitnessen. Ben veels te wakker
Dat klinkt niet fris.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je tieten weer op peil brengen
Nah Kug kan het niet uitstaan dat ik me tieten kan laten bewegenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:18 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fris.
Nope, ze zijn er panisch van hier in dit huis dus ik ga em zo wegbrengen naar het reptielenhuisquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
oeh! Relaxed! Een meisje uit m'n klas heeft een aantal slangen, m'n oom heeft een aantal slangen gehad. Zo te zien is het een Europese, anders zou het kreng al lang en breed dood zijn door het ongelofelijke kut-weer.
ik zou 'em houden als ik jou was.
Ja hequote:Op donderdag 22 juli 2004 11:13 schreef DennisMoore het volgende:
Grapzig..
Douches en badkamer op je werk?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja heOpborrelende doucheputjes en zo
De seine door de gang en het Balatonmeer in de badkamer
je kunt ze ook gewoon dode babymuisjes voeren. Je moet ze alleen wel op kamertemperatuur brengen, ontdooien zeg maar, voordat je ze voert, want ander vertikt het beest ze te eten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nope, ze zijn er panisch van hier in dit huis dus ik ga em zo wegbrengen naar het reptielenhuis.
Tenslotte ben ik niet iemand die beesten andere levende beesten kan voeren
misschien. Maar mag ik em nog niet houdenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je kunt ze ook gewoon dode babymuisjes voeren. Je moet ze alleen wel op kamertemperatuur brengen, ontdooien zeg maar, voordat je ze voert, want ander vertikt het beest ze te eten.
Nee dutsquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Douches en badkamer op je werk?.
Dat klinkt zo vrouwelijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
Soppen kan okay zijn.
Heb je wat tegen vrouwen ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat klinkt zo vrouwelijk
Nee, maar ze moeten niet aan me gaan zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je wat tegen vrouwen ofzo..
En al helemaal niet soppendquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, maar ze moeten niet aan me gaan zitten..
soppen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En al helemaal niet soppend
Tis mooi zwemweerquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef Jerruh het volgende:
vaanvond sushi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als eindhoven maar niet weer onderloopt als ik er met de auto kom.
stond beukenlaan ook blank?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis mooi zwemweer
Snorkeltje mee, sexy badenhosen aan, flippers!
PLONS, zo in dat zwembad onder dat viaduct bij het station
Vananavond Japans voor mij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef Jerruh het volgende:
whehe toch nie in eindhoven hequote:Op donderdag 22 juli 2004 12:20 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Vananavond Japans voor mij.
Weer of geen weer.
Nou..quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe toch nie in eindhoven he!
jammerquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:27 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Nou..
eeh..
dat wil zeggen....
Natuurlijk niet.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jammer.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jammer.
there is love in the air!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hoezo?
Thony?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef Jerruh het volgende:
score van WAik: 1 gaatje. maar dat was na mijn 'stroopperiode'quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:13 schreef blublub het volgende:
ik heb 1 keer een gaatje gehad, maar toen floste ik nooit, sinds ik dat doe heb ik nergens last meer vanflossen rules
![]()
Oh?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:42 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
there is love in the air!![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Thony?
ik ga rennen, whoei, korte broek, sportschoenen, donkere sokken, t-shirt van FC barcelona uit 1998, oh yeah baby, ik doe er moeite voor![]()
![]()
*vrouwen met zichtbare tangaslipjes*quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:21 schreef blublub het volgende:
*voor het eerst minirokje dat al een maand in de kast ligt aandurftof misschien toch maar niet, maar hij is echt niet heel erg kort ofzo...
*fluit* Whoohoohoohoooo YEAH BABY YEAH *fluit-fluit* Daaaaamnn Honey!! You go girl!!! Whoohooohoooo *Fluuiiiiit*quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:21 schreef blublub het volgende:
*voor het eerst minirokje dat al een maand in de kast ligt aandurftof misschien toch maar niet, maar hij is echt niet heel erg kort ofzo...
In de H&M?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:22 schreef WAik het volgende:
[edit]idem geldt voor mannentwee maanden terug liep er hier in E een man met zo'n leren broek met gat achterin in de h&m. echt zum kotzen, dan schaam je je voor het homo-zijn gewoon. die gast mogen ze op zijn bek rossen *galmodus* [/edit]
*het toch maar niet aandurftquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*fluit* Whoohoohoohoooo YEAH BABY YEAH *fluit-fluit* Daaaaamnn Honey!! You go girl!!! Whoohooohoooo *Fluuiiiiit*
![]()
*fluit* Whoohoohoohoooo YEAH BABY YEAH *fluit-fluit* Daaaaamnn Honey!! You go girl!!! Whoohooohoooo *Fluuiiiiit*quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:42 schreef blublub het volgende:
*ander roze tuturokje aantrekt*
ik draag een tutuquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*fluit* Whoohoohoohoooo YEAH BABY YEAH *fluit-fluit* Daaaaamnn Honey!! You go girl!!! Whoohooohoooo *Fluuiiiiit*
![]()
![]()
had ik gisteren aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de H&M?Jech. Dat vind ik NOG minder toepasselijk dan bv op roze maandag.....
Nee, een subtiel sexy randje mooie boxershort vind ik nog wel mooi boven een spijkerbroek. SUBTIEL RANDJE he... niet zo'n flanellen bozer tot aan je oksels opgetrokken en je broek naar benee tot op de knieen.
Welke? Subtiel sexy of flanellen oksels?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:51 schreef WAik het volgende:
[..]
had ik gisteren aan![]()
eerstequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke? Subtiel sexy of flanellen oksels?
Foto foto foto!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:09 schreef WAik het volgende:
[..]
eerste
*mee roep*quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nie waar die is.
Waarschijnlijk nog aan het werk ook al had ie gezegd dta ie vanmiddag klaar zou zijn......
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP! Waar ben jeeeeeeeeeeeeee!!!!!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Foto foto foto!
PUP! Ang3l en ik hebben zweterige hijgende plakkende ranzige sex!quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat merken we vanzelf: PUP!!! IK GA VREEMD MET BEAVY!!!!
Kijken of ik vanaaf op me kop krijg
Ja..bleek het gewoon wodka met Jus d'Orange te zijnquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:21 schreef beaverhausen het volgende:
Screwdriver.
yep.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..bleek het gewoon wodka met Jus d'Orange te zijn.
ielhquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat merken we vanzelf: PUP!!! IK GA VREEMD MET BEAVY!!!!
Muziek: Foutquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
DJ Sammy is zo fout. Maar ook zo lekker..
Special D.?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Muziek: Fout
DJ zelf: Lekker
edit: o nee ik ben in de war met een andere DJ, die foute... dinges... DJ... dinges. Jeweetwel! Die foute!
Special D?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Muziek: Fout
edit: o nee ik ben in de war met een andere DJ, die foute... dinges... DJ... dinges. Jeweetwel! Die foute!
Ja volgens mij bedoel ik die jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:03 schreef blublub het volgende:
[..]
Special D.?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:01 schreef Ang3l het volgende:
*phew*quote:edit: o nee ik ben in de war met een andere DJ, die foute... dinges... DJ... dinges. Jeweetwel! Die foute!
Ach, ik had voor vandaag een verzekerde aan de lijn die een vraag had die ik met 1 simpel telefoontje had kunnen beantwoorden. In plaats daarvan heb ik een kwartier lopen zoeken en het resultaat is dat ze morgen opnieuw belt, want ik kon het antwoord niet vindenquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:19 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi iedereen
Zow..m'n 1ste werkdag is voorbij als invallend bartender. Kheb 1 foutje gemaakt. Ik wist niet wat een screwdriver was.
Smakelijk!quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Thuis!
Pizza in de oven
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:57 schreef beaverhausen het volgende:
*magnetron aanzet*
Die is mooier dan de 700 die ik heb.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:41 schreef Cybart het volgende:
zooooo. dat was weer een dagje shoppen...
Boxershorts, tshirts, after shave van tommy hilfiger, een biosbon voor mn zwager, een douchepakket voor mn peetoom, en voor mezelf nog een Samsung E710
[afbeelding]
maar dan ipv T-Mobile met een bescheidener Vodafone logo
ja, wij hebben dus dezelfde telefoon, voor iedereen die dat nog niet wistquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die is mooier dan de 700 die ik heb..
Ik wil ook zo'n klokje op de display..
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:49 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, wij hebben dus dezelfde telefoon, voor iedereen die dat nog niet wist
ik zeg t toch voor alle andere mensen (aka lurkers), Watsonquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
No shit, Sherlock..
Als het echte lurkers zijn weten ze dat al lang.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:55 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zeg t toch voor alle andere mensen (aka lurkers), Watson![]()
Inclusief G_E wallpaper!quote:
En hij kan een foto laten zien van de gene die opbelt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inclusief G_E wallpaper!.
*jaloers is*quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:00 schreef G_E het volgende:
[..]
En hij kan een foto laten zien van de gene die opbelt..
like DUH.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:13 schreef Vlarp het volgende:
Werken is niet leuk als het warm is....
Ja hoor.. lekker relaxen vanavond...quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
like DUH.
Gaat het weer een beetje meneer Vlarp?.
uitsloverquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:41 schreef Cybart het volgende:
zooooo. dat was weer een dagje shoppen...
Boxershorts, tshirts, after shave van tommy hilfiger, een biosbon voor mn zwager, een douchepakket voor mn peetoom, en voor mezelf nog een Samsung E710
[afbeelding]
maar dan ipv T-Mobile met een bescheidener Vodafone logo
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Thony?
ik ga rennen, whoei, korte broek, sportschoenen, donkere sokken, t-shirt van FC barcelona uit 1998, oh yeah baby, ik doe er moeite voor![]()
![]()
look who's talkingquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
uitslover![]()
*spiek*quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:39 schreef G_E het volgende:
Een boxershort en t-shirt is met dit weer ook wel iets als je niet gaat rennen maar gewoon rustig uitblaast met een witbier..
Wat valt er nou te spieken.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*spiek*
Met CTRL+ALT+VRAAGTEKEN moet het lukken! (GÉÉN SHIFT!!!) Kijk maar: ¿¿¿¿quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vast oefenen
Quisiero un billete para Girona. Cúanto cuesta?
Ik wil graag een kaartje voor Girona. Hoeveel kost dat? (en ik kan die omgekeerde ? niet vinden)
A qué distancia está la playa?
Hoe ver is het strand?
Me da su numéro de telefona?
Wilt u mij uw telefoonnummer geven?
Si! Soy amante de pelo moreno y ojos negros!
Ja! Ik ben verzot op zwarte haren en donkere ogen!
Qué te apetece? Una caña o un chato?
Waar heb je zin in? Een pilsje of een glaasje?
Es algo más que meteria y sacarla!
Er is meer dan recht-op-en-neer!Dat gaat wel lukken
Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:46 schreef pupj3 het volgende:
¿¿¿¿¿ WOW ????? Dat truukje kende ik nog niet
Ja, 'tis erg handigquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Graag gedaan..
¿Typ je zoveel Spaans?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja, 'tis erg handig
nee, maar STEL nou dat ik ineens een leuke jongen ontmoet daar en we worden penvrienden! STEL!quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
¿Typ je zoveel Spaans?
penvrienden?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, maar STEL nou dat ik ineens een leuke jongen ontmoet daar en we worden penvrienden! STEL!
Emailmaatjes?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
penvrienden?
Dat klinkt al iets minder of het uit de mottenballen komtquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Emailmaatjes?
Ja.. Dan heeft ie er weer een chatsletje bijquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
penvrienden?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:02 schreef pupj3 het volgende:
[..]
Ja.. Dan heeft ie er weer een chatsletje bij![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:02 schreef pupj3 het volgende:
[..]
Ja.. Dan heeft ie er weer een chatsletje bij![]()
Dat klinkt sarcastisch enthousiast.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:07 schreef pupj3 het volgende:
happy happy joy joy.....
Ja nou enquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt sarcastisch enthousiast.
JIJ stond te springen om 'm te kijken!
Ik heb hem al 38462020378476488 keer gezien
Waarom communiceren wij via Fok?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:11 schreef pupj3 het volgende:
[..]
Ja nou en
Happy happy joy joy is helemaal niet sarcastisch!! Da's echt enthousiasme hoor!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:11 schreef pupj3 het volgende:
Happy happy joy joy is helemaal niet sarcastisch!! Da's echt enthousiasme hoor!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Sex 2k Gay Cruise.... lelijke mannenquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:15 schreef ysklontje2000 het volgende:
MG, nu op MTV.
Idd hoe krijg je nou de vooroordelen bij de kijkers weg?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex 2k Gay Cruise.... lelijke mannen
Ja..enge lui daar en ook van die stereotypen..typisch MTV/Amerikaans.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex 2k Gay Cruise.... lelijke mannen
We zijn je type niet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:37 schreef Andyvie het volgende:
hm, waarom zag ik de berichtjes van ys en ang3l net niet?
Yeah!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:45 schreef Timmah het volgende:
Ik ben er weeeeeeeeeer!
Ja.. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAi ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai
Ik ben vandaag nog in Montmartre geweestquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:07 schreef pupj3 het volgende:
Ja le fabuleux destin d'amelie poulinhappy happy joy joy.....
Met mij is het prima hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Bonsoir mon amis!!! Hoe gaat het met jullie?? Ik heb gewielrend met pappa vandaag!En boodschappen gedaan en vier keer NIET geflitst!
Verwacht je die dan van één van de [homo]'s?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:22 schreef Waxxer het volgende:
liefdesverklaringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |