En "oooooooooooooeh" als ze de groene bal in de handen hebben, maar weer los latenquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk toch? Ik doe thuis lekker meeGROEN
En heel hard Ooohh roepen als ze een rode bal trekken
![]()
Ik hoop voor die mensen dat het gespeeld is jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:27 schreef TimmyAsd het volgende:heb ik een jaar geleden ook eens een topic over geopend..
wat een debielen idd.. maar het schijnt gespeeld te zijn..
Warn! Warmer! Heet! Heet!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef hoM3r het volgende:
Waarom roepen ze niet: "Iets naar rechts, nee niet die, ja die ja!"
Dat mag niet. Het enige toegestane woord dat je mag roepen op de tribunes van Lingo is "GROEN". Geen grapje dit, trouwens.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef hoM3r het volgende:
Waarom roepen ze niet: "Iets naar rechts, nee niet die, ja die ja!"
Anders op den brandstapel.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor die mensen dat het gespeeld is ja![]()
ook eens geweest?quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:30 schreef QOnline het volgende:
[..]
Dat mag niet. Het enige toegestane woord dat je mag roepen op de tribunes van Lingo is "GROEN". Geen grapje dit, trouwens.
Minimumtemperaturen !quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:33 schreef Rapid het volgende:
Je keek het heus wel zelf en je vader niet
Groen: g-r-o-e-n![]()
Ik pleeg altijd zelfmoord als ze dat doen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En heel hard Ooohh roepen als ze een rode bal trekken![]()
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer dat Nance het doet nu, die Frans Bakker was altijd wel geil.
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Nance is toch iets geiler dan Frans hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer dat Nance het doet nu, die Frans Bakker was altijd wel geil.
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:42 schreef Tiemie het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over Debielen die lingo kijken.
Ik vind het altijd wel lekker, zo'n grijze vatsige vent met zwarte tanden die rochelend lacht, schattig!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nance is toch iets geiler dan Frans hoor.
En rijker.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:42 schreef Lucille het volgende:
Nance is toch iets geiler dan Frans hoor.
Ik voel me misselijk worden, ik geloof dat ga ....quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker, zo'n grijze vatsige vent met zwarte tanden die rochelend lacht, schattig!!!!![]()
Hehe, dat is wel humor jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:29 schreef Apfel het volgende:
Het is zeer debiel ja. Maar laatst was het wel humor. Had zo'n team alle groene ballen getrokken en dan zit er nog 1 in het publiek groen te roepen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De bejaardenbond uit Klazinaratjetoe
Die kreeg een briefje, ze mochten naar de TV toe
Met een hele bus naar de Vakantieman
Ze maakten er een gezellig dagje van
Iedereen in het nieuw en iedereen blij
(skip..)
(Klapvee, De Heideroosjes)
En zelfs de mensen die de tegenstander bij had. En vaak zelfs de mensen die de spelers van de andere afleveringen van die week bij hadden. En m'n vriendin won 840 euro met d'r medespeelster. Daar roep ik graag een paar keer "GROEN!" voor..quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:29 schreef Jipje het volgende:
Nance! :')
En dat zijn toch de fans (oftewel de drie mensen die ze mee mogen nemen) die dat roepen?
Staat niet op de kaartquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Minimumtemperaturen !
M-i-n-i-m-u-m-t-e-m-p-e-r-a-t-u-r-e-n
Menstruatiestoornis !quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Minimumtemperaturen !
M-i-n-i-m-u-m-t-e-m-p-e-r-a-t-u-r-e-n
Sex Courtquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:29 schreef Sportguy het volgende:
Nance is wel lekker, met d'r stoma
Maar welke achterlijke debiel haar op een verkeerde plek neerzet en presentatrice heeft gemaakt van dat spelletje met een hoog knoop in je zakdoek gehalte, dat snap ik niet.![]()
Ik kan wel leukere programma's met haar bedenken.
Nee, dat is weer zo'n rip-off a lá de zwakste schakel dan.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Sex Court
Gewone letters werken ook niet bij lingo, het schijnen allemaal hobbyisten te zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:05 schreef Underdoggy het volgende:
menstruatiestoornis
m-e-n-s-t-r-u-a-t-i-e-s-t-o-o-r-n-i-s
*hoofdletters werken niet bij lingo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |