lekker vet, of vet lekker?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:33 schreef Rahl het volgende:
oeh die baan heeft nog een extra voordeel:
zo'n vet lekker meisje doet t zelfde en ze wil met me fietsen elke ochtend
vet lekker, anders had ik nee gezegdquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:40 schreef capibar het volgende:
[..]
lekker vet, of vet lekker?![]()
komt goed uit, dat ben ik ook nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:43 schreef HomerJ het volgende:
@Rahl meiden houden niet van nerds
----> pics!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
vet lekker, anders had ik nee gezegd
O jah, dat waren Cap & Rockstahquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
komt goed uit, dat ben ik ook niet
heb ik nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:45 schreef capibar het volgende:
[..]
----> pics!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
O jah, dat waren Cap & Rockstah
waarom heb je me dit schokkende nieuws nu pas verteld?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
O jah, dat waren Cap & Rockstah
hij dacht aan je prille en onschuldige kinderzieltje en hij kon het niet over zn hart verkrijgenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:49 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom heb je me dit schokkende nieuws nu pas verteld?![]()
ooohja, kijk mij eens onschuldig zijn man, onschuldiger kan het niet worden he?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
hij dacht aan je prille en onschuldige kinderzieltje en hij kon het niet over zn hart verkrijgen
Hoezo? In VJ bijv wist ik niet hoe ik Fire Leo in hemelsnaam moest raken, en toen de walkthrough van IGN er bijgepakt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
als je walktroughs gebruikt ken je net zo goed een film huren...hoef je ook nix meer zelf te doen
Ninja Gaidenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:58 schreef Khadgar het volgende:
Ik snap dat plaatje echt niet
dat is toch relaxed of niet? daarvoor speel ik een spel. om te zien wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
als je walktroughs gebruikt ken je net zo goed een film huren...hoef je ook nix meer zelf te doen
ohja, ik moet jou nog bedanken voor dat mediamarkt topic een paar dagen geleden. die was echt hilarischquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:58 schreef Khadgar het volgende:
Ik snap dat plaatje echt niet
ik heb hem niet gespeelt, en ik snap hem ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja GaidenMoet je gespeeld hebben om te snappen
koop een blaar en vier hetquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:36 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb hem niet gespeelt, en ik snap hem ook![]()
LLLLLLLLLLLLLoop een blaarquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
koop een blaar en vier het
het is WWWWWWhoo and yayquote:Op donderdag 22 juli 2004 01:01 schreef rockstah het volgende:
hoo and yeah!
in body and mind!!!!!!!!!
don't do drugsquote:Op donderdag 22 juli 2004 01:09 schreef rockstah het volgende:
waar is Geem dee - mon?
ik wil zijn k=ooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ziennnnnnnnnnnnnnnnn.
brrrrrrrrrrrrrrrroeffff! poepbloepbleoep!!! een wielvormige boog in een hoek met justin's body!
dat is de perfecxtelijn. he crapbagger?
was mijn zusquote:Op donderdag 22 juli 2004 01:13 schreef capibar het volgende:
[..]
don't do drugs![]()
ga slapen hansquote:Op donderdag 22 juli 2004 02:12 schreef capibar het volgende:
SPAMMERT!!!!!!!
Neu, alleen een 'fuck you' brief van games.fok.nlquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja GaidenMoet je gespeeld hebben om te snappen
Heb jij je X nou al?
met of zonder walktrough?quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
LOL :'(:'(
heb em al verslagen inmiddels
met tip van rockstahquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:35 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
met of zonder walktrough?![]()
*hatelijke blik*quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
walktrough's gebruiken is zwak
idd, alleen dan doen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef Frankeinstein het volgende:
als ik cheats gebruik doe ik dat om te funnen niet om levels te halen ofzo. toen ik bijvoorbeeld GTA III saai begon te vinden toen vond ik het wel grappig om de cheats te gebruiken.![]()
Met rayman spelletjes heb je ook niet echt walktrough´s of cheats nodig he...quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
walktrough's gebruiken is zwak
nee, ze rekenen er niet op dat de kleine kindjes op internet gaan zoeken naar walktroughsquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Met rayman spelletjes heb je ook niet echt walktrough´s of cheats nodig he...
welke waarschuwing?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef HomerJ het volgende:
*Gaapt mee*
En Roy nog bedankt voor de waarschuwing van M&L:SS
je hebt wel cheats hoor kijk maar op mijn site en je hebt ook wel walktrough'squote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
wat voor een gamer ben je als je cheats nodig hebt voor rayman....quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je hebt wel cheats hoor
mijn moeder vond alleen manhunt te erg, dus dat speel ik alleen als ze er niet bij is (provoceren is natuurlijk ook niet verstandig)quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:24 schreef HomerJ het volgende:
Een gamer die naar zijn ouders luisterd![]()
moeder: "Bernie, GTA is veel te grof voor je koop jij nou maar lekker Rayman"
we hebbe wel GTAquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:24 schreef HomerJ het volgende:
Een gamer die naar zijn ouders luisterd![]()
moeder: "Bernie, GTA is veel te grof voor je koop jij nou maar lekker Rayman"
ik gebruik ze neit! nog nooit gedaan!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:22 schreef capibar het volgende:
[..]
wat voor een gamer ben je als je cheats nodig hebt voor rayman....![]()
en ik ben ook nooit een newbie geweest! echt niet!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik gebruik ze neit! nog nooit gedaan!
nee, maar ik had een keer een glassscherf en ik wilde me ma ff laten zien wat ik daarmee kon doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
Rahl, game jij samen met je moeder?
Nou alleen in Rayman 1 danquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:35 schreef capibar het volgende:
[..]
en ik ben ook nooit een newbie geweest! echt niet!
en ik ben ook nooit irritant geweest! echt niet!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee, maar ik had een keer een glassscherf en ik wilde me ma ff laten zien wat ik daarmee kon doen![]()
quote:provoceren is natuurlijk ook niet verstandig
weet je dat heel erg zeker?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou alleen in Rayman 1 dan
dat was wel leuk, ze ging bijna kokhazenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:38 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]![]()
ja tof man!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat was wel leuk, ze ging bijna kokhazen
ja ik ben een sadistquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ja tof man!
mijn moeder kwam een keer mijn kamer binnen toen ik in vc in een winkelcentrum koppen van onschuldige mensen eraf aan het snipen was. en toen had ik die avond zo'n heel gesprek dat ze dat niet vond kunnen en dat ik dat zo normaal zou vinden en het later ook zou gaan doen enzoquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
we hebbe wel GTA![]()
hehehe dat was echt grappigquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:42 schreef rockstah het volgende:
[..]
mijn moeder kwam een keer mijn kamer binnen toen ik in vc in een winkelcentrum koppen van onschuldige mensen eraf aan het snipen was. en toen had ik die avond zo'n heel gesprek dat ze dat niet vond kunnen en dat ik dat zo normaal zou vinden en het later ook zou gaan doen enzo
maja, boeiend, dat heb je als je moeder psycholoog is
oh kut. je gaat me vandaag inhalenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
heb em al verslagen inmiddels
Tuurlijk wel, je zou er maar net iets langer aan zitten dan strikt noodzakelijk...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef Tain het volgende:
ben nu bij die rollende balquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:47 schreef rockstah het volgende:
[..]
oh kut. je gaat me vandaag inhalenchap 6 is echt super makkelijk als je het met 2 of 5 vergelijkt. je loopt er zo doorheen.
dat grote skelet dat daar ligt... dat is de eindbaas, of niet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:53 schreef rockstah het volgende:
dan heb je het grootste stuk al gehad
fuckquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:55 schreef rockstah het volgende:
hoe raad je het
dat zóu kunnenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
Kan dit niet in het Ninja Gaiden topic?
neehee. dat is kuttopic. gaan ze alleen maar zitten zeiken enzo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet Ninja gaiden ook nog spelen, dus zet dan tenminste in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wees blij dat ze de slowchat nuttig makenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb gister rayman 3 gebacklogt en uitgespeeld
so! jij voelt je nu vast een beter mensquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb gister rayman 3 gebacklogt en uitgespeeld
saai kut spel...maargoed moest van me backlog lijst af en ik verveelde me...quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
so! jij voelt je nu vast een beter mens
hijs best leuk he?
jij hebt ook nog rayman he?quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
so! jij voelt je nu vast een beter mens
hijs best leuk he?
hij redeneert zo:quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
Welk Rayman spel vond je het beste?
Rayman 1
Rayman 2
Rayman 3
Rayman M
Ander Rayman spel....
rayman nl waar is het hokje rayman zuigt?
ik ben er ook geweest hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
hij redeneert zo:
als je vind dat rayman zuigt kom je niet op die site
het is trouwens van 'DASH interactive" "pandera entertainment" distributed by: "megaware multimedia (megaware.com <--- is een beurssite ofzo?)" en published by "crystal interactive (www.crystal-interactive.com <--- is enkel een domein)" dus daarom is het misschien zo slecht.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:08 schreef capibar het volgende:
[..]
jij hebt ook nog rayman he?
en precision skateboarding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is de site van pantera entertainment:quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
het is trouwens van 'DASH interactive" "pandera entertainment" distributed by: "megaware multimedia (megaware.com <--- is een beurssite ofzo?)" en published by "crystal interactive (www.crystal-interactive.com <--- is enkel een domein)" dus daarom is het misschien zo slecht.
als je het mij vraagt bestaan al die dingen niet en is het gewoon een amateurproject ofzo.
quote:We have been hard working on our newest title "Hyper Rails" and have really taken our time with this one. We brought in a new artist/co designer, built a new engine and focused on making a front line product. Needless to say the workload has been massive.
precision skateboarding danquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hyper Rails
even ergquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:59 schreef capibar het volgende:
[..]
precision skateboarding dan![]()
waarom hebben ze er eigenlijk moeite aan verspild?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:03 schreef Rahl het volgende:
al betwijfel ik dat er een jaar gewerkt is aan zo'n wanproduct
ja hequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:21 schreef jercovski het volgende:
er wordt eindelijk weer gebaggerd
yeey![]()
wordt tijd dat er een gam SC walktrough kwam
*zucht*
je weet wat je om 4 uur te doen staat he?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:22 schreef rockstah het volgende:
*lacht
ninja gaidenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:47 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh! leuk! waar????
doe dan ff feedback, of replique dinges....quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
ninja gaiden
en fok is zwaar irritant bezig. ik blijf niet ingelogd for some reason
wilde ik net gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
doe dan ff feedback, of replique dinges....
nee?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik wilde brb zeggen, maar dit is natuurlijk geen msn![]()
nopequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:51 schreef capibar het volgende:
[..]
nee?
echt niet???![]()
kut man, ik dacht echt dat dit msn wasquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
nope![]()
ik verveel me doodquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:54 schreef capibar het volgende:
[..]
kut man, ik dacht echt dat dit msn was![]()
ik ga zo bbq'enquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik verveel me dood
omerta moet weer online komen
moest ie er om 4 uur zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:57 schreef capibar het volgende:
ALS ROCKSTAH MAAR NIET TE LAAT KOMT![]()
yup, en hij is nognooit op tijd gekomen, hij komt altijd een half uur te laatquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
moest ie er om 4 uur zijn?
hij is vast druk ninja gaiden aan het spelen om mij voor te blijvenquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:01 schreef capibar het volgende:
[..]
yup, en hij is nognooit op tijd gekomen, hij komt altijd een half uur te laat
ik bel hem over een kwartiertje wel even![]()
hij is er net... 5 minuten te laatquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
hij is vast druk ninja gaiden aan het spelen om mij voor te blijven![]()
valt nog mee tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:04 schreef capibar het volgende:
[..]
hij is er net... 5 minuten te laat![]()
Ik zal het nu gaan veranderen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman 3 staat ongeveer gelijk aan Rayman 3 en is zeker zo vermakelijk!
bij zen rayman 3 review...logisch!!
hoeraaaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben der ook weer
je leeft 10 jaar langer als je dat niet doetquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:33 schreef taart het volgende:
Eigenlijk moet ik Ninja Gaiden ook een keer halen![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
ik ga dat spel niet hhalen want ik heb geen Xbox
ik zou hem wel halen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
ik ga dat spel niet hhalen want ik heb geen Xbox
het is mijn grootste vriend.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:59 schreef Rahl het volgende:
sarcasme, t beste wat er is
en je enigstequote:Op donderdag 22 juli 2004 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
het is mijn grootste vriend.
ik heb op de slowchat toch wel vrienden?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en je enigste
ik ben je vriendquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb op de slowchat toch wel vrienden?
TOCH?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
ewl, blijf uit mijn buurtquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ben je vriend
kom maar bij papaaaquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ewl, blijf uit mijn buurt![]()
*bestewldquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:56 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zou hem wel halen.
dan kan je het doosje openmaken, naar het spel kijken, en fantaseren wat er zou gebeuren als je dat spel wel had.
wat is het?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:08 schreef capibar het volgende:
hheeeee.... ik heb een neiuwe avatar!!! :')
Ik ben ook je vriendquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb op de slowchat toch wel vrienden?
TOCH?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
hij heeft mij al toegevoegdquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:05 schreef taart het volgende:
[..]
raymannl mag je vast wel toevoegen![]()
jaah ik wil jou e-mail ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:35 schreef capibar het volgende:
zeg rayman, heb jij rockstah nog toegevoegt?
ik voeg je vanavond wel ff toe, ik zit nou op rockstah's msn....quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
jaah ik wil jou e-mail ook
mij ook? ik ben je vriend tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ik voeg je vanavond wel ff toe, ik zit nou op rockstah's msn....
jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
mij ook? ik ben je vriend toch
viele spaß !!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:48 schreef Frankeinstein het volgende:
nou.. vanaf morgen hebben jullie 3 weken geen last meer van mij... dan zit ik in Frankrijk
au revoir!![]()
ik weet niet waar t is maar t klinkt ook leukquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:04 schreef pkwarts het volgende:
ik ga dit jaar naar Hintergarten
ligt ongeveer 600 km ten noorden van Parijsquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik weet niet waar t is maar t klinkt ook leuk
daar ging ik vroeger altijd heenquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:28 schreef taart het volgende:
ik ga naar de ardeche
dit is het volgens mij...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:20 schreef taart het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk bij Lyon in de buurt dacht ik![]()
mij komt helemaal nisk bekent voorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:32 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
dit komt me nog het bekendst voor van de ardeche
ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:36 schreef capibar het volgende:
ik verveel me eigenlijk best wel![]()
he, wat toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ook
laat me raden, vandaag komt als het goed is pgr2 binnen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ook
nee, de post is al geweest. maar die lui hebben het geld wel al van me rekening gehaald dus t zal vast niet lang meer durenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:49 schreef rockstah het volgende:
[..]
laat me raden, vandaag komt als het goed is pgr2 binnen?
of je krijgt hem helemaal nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee, de post is al geweest. maar die lui hebben het geld wel al van me rekening gehaald dus t zal vast niet lang meer duren
ik top spin ook besteldquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee, de post is al geweest. maar die lui hebben het geld wel al van me rekening gehaald dus t zal vast niet lang meer duren
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb geen Live want ik heb geen Xbox
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb geen Live want ik heb geen Xbox
ik ook niet, maar ik maak wel stomme opmerkingen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:38 schreef taart het volgende:
Ik plaats geen stomme opmerkingen omdat ik geen Rayman fan ben
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik maak wel stomme opmerkingen.
wie? Ik ? Mij heb je al!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:46 schreef taart het volgende:
Wie wil m'n msn nog
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal blij zijn als jullie allemaal elkaars MSN hebben zegEr bestaat zoiets als groepsgesprekken in MSN he... GEBRUIK DAT!
fijn dat je weer eens langskomt om ons af te zeiken..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal blij zijn als jullie allemaal elkaars MSN hebben zegEr bestaat zoiets als groepsgesprekken in MSN he... GEBRUIK DAT!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:33 schreef capibar het volgende:
http://www.jda.go.jp/JMSDF/event/cm_p/index.html
japanse marine![]()
dit is nu meer echt onzin chat geworden, waarom denk je dat er nog maar zo`n kleine groep mensen hier post...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]dit is de slowCHAT hey.....
ik denk iedereen wel..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:16 schreef rockstah het volgende:
ik ook wel een beetje
tis voor mij ook de eerste keerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik niet![]()
en ik verveel mequote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
tis voor mij ook de eerste keermaar het sucked hier zo. niemand zegt ooit wat of is er uberhaupt.
als je je zovaak verveelt moet je Omerta gaan spelen. utlieme maffiaspelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:08 schreef capibar het volgende:
[..]
en ik verveel me![]()
zie 1 post boven jequote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
ik verveel me ook hoor!
heel veel geld en aanzien verdienen en dan macht grijpenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
Omarta? Waar is dat op uit dan"?
erg saai trouwens, steeds hetzelfde doen, kan je beter een nieuw spel kopenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
heel veel geld en aanzien verdienen en dan macht grijpen
probeer het eens uit zou ik zeggen
voor mensen met geld is dat idd beterquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
erg saai trouwens, steeds hetzelfde doen, kan je beter een nieuw spel kopen
Ik bedoel welke console?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
heel veel geld en aanzien verdienen en dan macht grijpen
probeer het eens uit zou ik zeggen
tis een online soort rpg, gewoon registreren op die site en je kan spelenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel welke console?
wat dacht je van zombies dood hakken?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
voor mensen met geld is dat idd beter
maar terwijl ik wacht tot PGR 2 bezorgd word () moet ik me met andere dingen vermaken
ik ben zwaar gefrustreerd door dat spelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat dacht je van zombies dood hakken?
er stond ook vla tussenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:55 schreef taart het volgende:
[..]
beter als
bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla
2x zelfsquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
er stond ook vla tussen
welke film?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:20 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben een film van 4 GB aan het kijken
quote:HomerJ offline HomerJ - zaterdag 24 juli 2004 @ 14:49 profiel edit quote
Krasser
Usericon van HomerJ
Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan.
The Day After Tomorrow
4 GBwel DVD-kwaliteit
![]()
Ik ook, shrek 2 op dit moment, 4 GB, dvd versie met menu enzquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:20 schreef HomerJ het volgende:
die heb ik een paar dagen geleden nog gezien, ook de dvd versie met menu enz.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik ook, shrek 2 op dit moment, 4 GB, dvd versie met menu enz![]()
je bent er wel trots op hehquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik ook, shrek 2 op dit moment, 4 GB, dvd versie met menu enz![]()
Jij bent trots op je Rayman-websitequote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je bent er wel trots op heh
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:20 schreef HomerJ het volgende:
programmeur-systeembeheerder eh? volgens mij ben jij gewoon bill gates.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:21 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb 300+ legale miljarden op mijn rekening en een paar minder legale...
I wish, dure hobbies + thuis wonen heeft zo zijn voordelen...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
programmeur-systeembeheerder eh? volgens mij ben jij gewoon bill gates.
Ja, mijn broer ook, wat hij allemaal haaltquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:28 schreef Tain het volgende:
[..]
I wish, dure hobbies + thuis wonen heeft zo zijn voordelen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:28 schreef Tain het volgende:
[..]
I wish, dure hobbies + thuis wonen uitgekotst, verlaten, verscholen op zolder wonen heeft zo zijn voordelen...
beyond good and evil ---> paar levels gespeelt. nu moet ik in een hovercraft naar het slaughterhouse ofzo en dat sucked echt hard.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:35 schreef taart het volgende:
[..]
welke![]()
classic en american muscle sucken iddquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:39 schreef rockstah het volgende:
[..]
beyond good and evil ---> paar levels gespeelt. nu moet ik in een hovercraft naar het slaughterhouse ofzo en dat sucked echt hard.
project gotham 2 ---> was fantastisch, net toen de auto's steeds sneller en mooier werden werd ik op eens in de classics series gegooidwat een kutstreek zeg. ik zou echt niet weten welke ik moet kopen want ze sucken allemaal. en die races zijn ook steeds maar hetzelfde. heb ik nu wel even genoeg van gehad. ik speel hem na mijn vakantie wel weer verder.
en dus verveel ik me weer.
de ferrari 275 GTB moet je hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:39 schreef rockstah het volgende:
[..]
beyond good and evil ---> paar levels gespeelt. nu moet ik in een hovercraft naar het slaughterhouse ofzo en dat sucked echt hard.
project gotham 2 ---> was fantastisch, net toen de auto's steeds sneller en mooier werden werd ik op eens in de classics series gegooidwat een kutstreek zeg. ik zou echt niet weten welke ik moet kopen want ze sucken allemaal. en die races zijn ook steeds maar hetzelfde. heb ik nu wel even genoeg van gehad. ik speel hem na mijn vakantie wel weer verder.
geef die spellen dan maar aan mij hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:39 schreef rockstah het volgende:
[..]
hmm, ik denk het ook ja. hij stuurt nog erger dan een oceanliner en slipt bijna net zo erg als een nissan skyline maar de redelijke snelheid maakt het wel weer een beetje goed.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:49 schreef taart het volgende:
[..]
de ferrari 275 GTB moet je hebbenzojuist gechecked
je herkent die vogel in mijn ava vast wel he?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
hmm, ik denk het ook ja. hij stuurt nog erger dan een oceanliner en slipt bijna net zo erg als een nissan skyline maar de redelijke snelheid maakt het wel weer een beetje goed.
wat hebben die nogmeer geknutselt dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:52 schreef RaymanNL het volgende:
Beyond Good and Evil lijkt me wel cool, de makers staan me wel aan
Ja man!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij bent trots op je Rayman-website
Rayman 1, Rayman 2, Rayman 3 en Rayman Mquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:52 schreef capibar het volgende:
[..]
wat hebben die nogmeer geknutselt dan?
ohquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman 1, Rayman 2, Rayman 3 en Rayman M
Wist je dat niet? Het is Michel Ancel! De bedenker van deze spellen!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:54 schreef capibar het volgende:
[..]
oh![]()
ik volg beyond good and evil niet echt zo....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Het is Michel Ancel! De bedenker van deze spellen!
Ik ga hem misschien nog wel halen, het schijnt een heel goed spel te zijn! En Michel Ancel kennende, die maakt wel meer coole spellenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:55 schreef capibar het volgende:
[..]
ik volg beyond good and evil niet echt zo....
ik ga de komende tijd geen spellen meer halen voor mijn cube...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga hem misschien nog wel halen, het schijnt een heel goed spel te zijn! En Michel Ancel kennende, die maakt wel meer coole spellen
Er komen wel goeie spellen uit, zoals Donkey Konga, Paper Mario, Wario Ware en nog veel meer!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga de komende tijd geen spellen meer halen voor mijn cube...
die ga ik dus allemaal niet kopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er komen wel goeie spellen uit, zoals Donkey Konga, Paper Mario, Wario Ware en nog veel meer!
Jammer! Het zijn wel toppers!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:58 schreef capibar het volgende:
[..]
die ga ik dus allemaal niet kopen.
ja. jij koopt nooit wat, alleenmaar camera's. je gamecube raak je sowieso nooit aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:58 schreef capibar het volgende:
[..]
die ga ik dus allemaal niet kopen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:01 schreef taart het volgende:
[..]
hoe heette dat proggie ook alweer waarmee je je avater hebt gemaakt?![]()
de laatste tijd niet echt veel neequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:04 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja. jij koopt nooit wat, alleenmaar camera's. je gamecube raak je sowieso nooit aan.
zonde van zo'n stuk goudquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
[..]
de laatste tijd niet echt veel nee![]()
zal kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
stap 1: filmpje openen in irfanview.
stap 2: extract all frames doen
stap 3: batch conversion/rename doen en dan de frames van het fragment uit het filmpje erin slepen, resizen naar 60X60 en eventueel kleurendiepte verlagen, opslaan als .gif.
stap 4: in unfreeze slepen en gifje maken.
stap 5: openen in imageready om eventueel de framedelay aan te passen.
dat doe ik altijd![]()
vroeger had ik zo'n progje dat avi to mpeg converter heet waarin het makkelijker kon though.
seriously,quote:Op zondag 25 juli 2004 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ohw jah Da's best wel cooL! Dan kan ik dingen uit filmpjes van Rayman Als Avatar doen
quote:Op zondag 25 juli 2004 11:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
seriously,
Hoiquote:Op zondag 25 juli 2004 12:28 schreef -Mzraki- het volgende:
hoi.
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb 2 weken niet gegamed
Of je moet patiance meerekenen.
Maar vakanties zijn er om nieuwe ervaringen op te doen.
ik neem mijn gba meequote:Op zondag 25 juli 2004 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb 2 weken niet gegamed
Of je moet patiance meerekenen.
Maar vakanties zijn er om nieuwe ervaringen op te doen.
je kan het volledig in imageready doen. ik zal ff een kleine tut schrijven.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:52 schreef taart het volgende:
ik wil nu zo'n middel stuk uit een filmpje, hoe moet ik weten welke frames het zijn
Ik ga op vakantie en ik neem mee:quote:Op zondag 25 juli 2004 12:45 schreef taart het volgende:
[..]
ik neem mijn gba mee![]()
niet-gamenquote:Op zondag 25 juli 2004 12:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
nieuwe ervaring zo-als...?![]()
16 is een mooie leeftijdquote:Op zondag 25 juli 2004 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
niet-gamen
Ook nog veel meer, natuurlijk, maar dat gaat jullie niets aan
ik ga op vakantie en neem mee:quote:Op zondag 25 juli 2004 12:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee:
GBA SP
Auto-oplader
Oordopjes
Mario & Luigi: Superstar Saga
Super mario advanced 4: super mario bros 3.
Golden sun: The lost age
Discman
me fokking wanadoo heeft zen limiet al bereikt gvd aan downloads van die avatarquote:Op zondag 25 juli 2004 12:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je kan het volledig in imageready doen. ik zal ff een kleine tut schrijven.
www.suprnova.orgquote:Op zondag 25 juli 2004 13:11 schreef taart het volgende:
nu nog imageready zien te downen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |