wanneer houd je eens een FOK!-meeting?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:38 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk morgen een Nederlandse vriend uit Japan op bezoek, geen idee hoe laat, heb geen telefoonnummer... Ach we zien wel weer..
En volgende week komt er een Amerikaanse vriend over.. Hotel Libris
Zodra het vliegticket hier op de mat ligtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:42 schreef Libris het volgende:
Eigenlijk moet dat nog even voordat Crabtree weggaat... Wanneer kom je eens naar de Oost vicz?
Ik sta er zelf ook van te kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:37 schreef Libris het volgende:
HAHA, je bent lekker bezig
Ik heb er weliswaar maar een weekend gespendeerd, maar ik vond het ook een geweldige stad, lekker rommelig, lekker druk. Typisch ook dat wanneer je naar Maleisië gaat, iedereen bij Woodlands checkpoint in Singapore nog snel even naar de WC gaat. De meest ranzige Maleisische WC die ik tot nu toe gezien heb was er één op de weg naar Mersing bij een restaurant naast de snelweg... nooit gedacht dat ik 2 minuten lang m'n adem in kon houden.quote:Ik zat gisteren met de buschauffeur te praten (ik was 1 van de 2 passagiers vanuit KL naar Singapore) en die wou me een appartementje in KL aansmeren, 30,000 euro voor een 4-kamer app
Misschien later toch maar eens kijken, ik vind KL super!
I'm there!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:42 schreef Libris het volgende:
Eigenlijk moet dat nog even voordat Crabtree weggaat...
Ben je al in Penang geweest? Ik vind het een erg leuke stad, totaal niet vergelijkbaar met Singapore of KL. Heb een tochtje met een riksja gedaan, was echt de moeite waard. Kijk op mijn site voor de foto'squote:Op maandag 2 augustus 2004 16:08 schreef Crabtree het volgende:
Ik heb het echt goed te pakken nu ja. Vandaag geen moment kunnen concentreren op m'n werk. Maar goed, in het weekend kan ik m'n gedachten misschien wat verzetten (niet dat ik dat wil, maar het is wel zo handig), er zijn plannen om met een nachtbus naar Penang te gaan.
Ik ben dan weer niet in/op Tioman geweest.. sigh, tijd tijd tijd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 04:33 schreef Crabtree het volgende:
Nope, nog niet geweest, maar wel al goede verhalen over gehoord. Is het een beetje als Tioman?
Ik heb hier ook weer een aantal nieuwe foto's van dat weekend en van Singapore... ben nog even aan het kijken welke goed genoeg zijn om erbij te zetten.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:08 schreef Libris het volgende:
Heerlijk.. rijstepap met stukjes kikker, stukje ruggengraat van een kikker afkluiven
dag ervoor, Japans, een visje (maatje dun sardientje) op een stokje en met staart op kop naar binnen
Thaise red curry is super!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:27 schreef Libris het volgende:
Als we het toch over eten hebben. Gisteren Thais gegeten met een groep van 24 vrienden, erg gezellig, weer een paar leuke nieuwe mensen ontmoet
Vanavond BBQ op mijn balkonnetje. Het weer is super hier, het voelt koel aan, alhoewel het nu al 27 graden is... Ik denk dat ik nooit meer aan het Nederlandse weer kan wennen
Proest, alhoewel ik het herken.. Ik vind het hier bij 27 graden koelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het weer is bagger hier..koud, ongeveer 24 graden
Inderdaad, het is hier op het moment weer 30 graden, en eigenlijk is het lekker koel... Maar eerlijk is eerlijk, ik lig elke avond in de airco te slapen en ook op het werk staat ie altijd aan...quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:48 schreef KNAK het volgende:
Al die topics over die HITTE in Nederland vandaag de dag op het forum![]()
is het 30 graden daar en hoor je iedereen klagen... erg grappig om het allemaal te lezen
Jij vuile mazzelaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:35 schreef Libris het volgende:
[..]
Het lange weekend (gisteren National Day, dus een vrije dag) was heerlijk...
Ik weet het niet, waarschijnlijk wel. Maar op dit moment heb ik er dus echt geen zin in. Het was bedoeld voor haar en mjn man werkt nu dus gewoon deze week....quote:Op maandag 16 augustus 2004 07:54 schreef Libris het volgende:
Ga je zelf nu niet op vakantie?
Best wel asoquote:Op maandag 16 augustus 2004 07:52 schreef Libris het volgende:
BlaatschaaP, als je dit leest, schaam je!
Vergeet niet dat je dan alleen het appartement bezit voor de resterende leasetijd (als het een bestaand apartement is). Is die leasetijd voorbij, dan mag je opnieuw betalen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:37 schreef Libris het volgende:
[..]
HAHA, je bent lekker bezig
Ik zat gisteren met de buschauffeur te praten (ik was 1 van de 2 passagiers vanuit KL naar Singapore) en die wou me een appartementje in KL aansmeren, 30,000 euro voor een 4-kamer app
Misschien later toch maar eens kijken, ik vind KL super!
Klopt. Daar vind je de mooiste vrouwen uit China. Dit helaas in tegenstelling tot Macau.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:07 schreef Crabtree het volgende:
Over Shanghai heb ik goede verhalen gehoord, vooral over de vrouwen. Schijnen erg veel mooie vrouwen te wonen (meer dan in Singapore) waarvan het grootste deel valt op blanco's. Als westerling ben je sowieso populair in Zuid-Oost Azie, danwel populair bij de dames, danwel bij de zakkenrollers en oplichters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |