quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iedereen nou iedereen de zee in gooit, dan ga ik lekker gezellig eten bij kaarslicht met Quinny
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:21 schreef Magneet het volgende:
Quinny ik beloof zelf niet over digi dingen te beginnen![]()
Me camera zal ik ook alleen bedienen en niet over ouwehoeren
Kom je ook Dientjequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:22 schreef Nadientje het volgende:
leuk hoor.. wel weer fotos maken he![]()
Tuurlijk, moet jij werken dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:22 schreef Nadientje het volgende:
leuk hoor.. wel weer fotos maken he![]()
Huiliequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu weer die 5e Magnificant Hoer proberen te verslaan
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef Randa_v het volgende:
Magneet, je kuiken hier....
Als je wil kan ik wel mee, en dan kan jij drinken en ik rijden???![]()
nee hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Kom je ook Dientje![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga brown ook een gooi geven in de zee....kan ik lekker bij renske gaan zitten zonder gestoort te worden![]()
Ja ben op dreef vandaagquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:22 schreef Gaaaast het volgende:
Quinny opent weeeeer
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:24 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee hoor
tis 3 uur rijden ofzo das niet te doen ... heb het er wel voor over maar als het ook nog savonds is dan gaat het helemaal niet![]()
vind het wel jammer maar tis nu eenmaal zo dat wij iets verder wonen
en ik moet ook nog es werken die avond dus het gaat helemaal al niet.. misschien kan sven komen die zit dan in amsterdam
Jij kunt vast niet zwemmenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ga ik samen met cho zwemmen een zeemeermin gangbangen
oh dat is idd ook wel top geil....ik doe gewoon met jullie meequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ga ik samen met cho zwemmen een zeemeermin gangbangen
hahahahaquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef Randa_v het volgende:
jajajaja....aan je bierbuik te zien klopt dat dan niet helemaalquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:27 schreef Magneet het volgende:
Mensen let er wel op dat dit dan de eerste keer zou zijn denk ik dat zij rijd en ik drink, normaal is het altijd andersom
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:27 schreef Gaaaast het volgende:
Zal ik m`n kuiken dan ook maar vragen, die moet alleen wel werken tot 18.00 uur
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:27 schreef Magneet het volgende:
Mensen let er wel op dat dit dan de eerste keer zou zijn denk ik dat zij rijd en ik drink, normaal is het altijd andersom
is ook geen bierbuik maar een lekker etensbuikquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
jajajaja....aan je bierbuik te zien klopt dat dan niet helemaal
Jamaar wij wonen ietsje verder wegquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ook
Kan ze dat niet proberen om een vroege dienst te draaien. Ga ik namelijk wel doenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:29 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Jamaar wij wonen ietsje verder weg
Doeii werksequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:29 schreef Nadientje het volgende:
werken
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrllllllllllllllllijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
oh dat is idd ook wel top geil....ik doe gewoon met jullie mee![]()
Mannen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:27 schreef Magneet het volgende:
terwijl jij de ballen van Cho likt stop ik hem lekker in je kont en geef ik Cho een lekkere natte zoen in ze kontquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrllllllllllllllllijk![]()
*eeersie*
die slijmpuisterige sliemelaar? die kon niet neequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
gaat die bolle kaneelbal ook mee?? volgens mij kon hij niet
Nee,.... bruiloftquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
Teriiiiingquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
terwijl jij de ballen van Cho likt stop ik hem lekker in je kont en geef ik Cho een lekkere natte zoen in ze kont![]()
zooo voorspelbaar ook somsquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Toen ik Brown's quote las over dat die Cho van de pier wilde werpen wist ik bijna de nieuwe OP al.... Hoeren![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Toen ik Brown's quote las over dat die Cho van de pier wilde werpen wist ik bijna de nieuwe OP al.... Hoeren![]()
Ach joh... jullie vermaken je prima zonder ons ...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
daar heb je idd gelijk in bolle hurkende nexiumquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach joh... jullie vermaken je prima zonder ons ...
![]()
ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh Quinny..... hij zegt hoer tegen jequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Mooi zo..quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
daar heb je idd gelijk in bolle hurkende nexium![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
ik lees zojuist dat wij met 2 komenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:41 schreef Chocobo het volgende:
Dit weekend allemaal melden wie er komt en met hoeveel man aub.... dan kan er gereserveerd worden
Rij naar Zwolle,... feliciteer ze en rij dan meteen weer terug met je mond nog vol hapjes en crackersquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ik neem wel een foto van je mee. Ben je toch een beetje bij ons.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
wat een hoofd zegquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik neem wel een foto van je mee. Ben je toch een beetje bij ons.
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh Quinny..... hij zegt hoer tegen je
ik zeg pikstraf![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh Quinny..... hij zegt hoer tegen je
ik zeg pikstraf![]()
![]()
Doe net of je alleen een uitnodiging voor de receptie heb gehadquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi zo..![]()
Dan ben ik precies op tijd om het sluiten van die tent mee te makenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rij naar Zwolle,... feliciteer ze en rij dan meteen weer terug met je mond nog vol hapjes en crackers
schaaaaaaaaaaaaattttttttttttjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee hou je nog van me??quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan ben ik precies op tijd om het sluiten van die tent mee te maken![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ok gijsjes......ik ga weer ff met wat gewichten spelen...misschien tot vanavond op live![]()
Was het maar zo gijs... dan had ik eeeecht niet naar Zwolle gereden...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:46 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Doe net of je alleen een uitnodiging voor de receptie heb gehad
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:49 schreef Quinny het volgende:
We hebben dan ook vuurwerk
http://www.holland.com/nl/index.html?page=http://www.holland.com/nl/kust/zonsondergang/vuurwerk.html
Not Foundquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:49 schreef Quinny het volgende:
We hebben dan ook vuurwerk
http://www.holland.com/nl/index.html?page=http://www.holland.com/nl/kust/zonsondergang/vuurwerk.html
Ik denk meer dat het zo is dat Karen je no mather wat aan je haren meesleeptquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het maar zo gijs... dan had ik eeeecht niet naar Zwolle gereden...![]()
Ik doe het ook meer voor Karen... ik had liever bij jullie geweest natuurlijk![]()
niet klikken, ff kopierenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:50 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /nl/http was not found on this server.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:50 schreef Chocobo het volgende:
Hen net aan Surfer gevraagd of die wat kan regelen !!
zoooo nu klopt bovenstaandequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het maar zo gijs... dan had ik eeeecht niet naar Zwolle gereden...![]()
Ik moet van Karen... ik had liever bij jullie geweest natuurlijk![]()
Altijdquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
schaaaaaaaaaaaaattttttttttttjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee hou je nog van me??![]()
Whehehehe.... ja.. ik moet haar chauffeur spelen...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooo nu klopt bovenstaande![]()
Kan de pagina niet vinden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:52 schreef Magneet het volgende:
klikken
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
Whahahahahaa, mister digi _o-
Doe het dan zo
Vuurwerk
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:56 schreef Magneet het volgende:
[..]ik was het verkeerd om aan het doen
ja iddquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:00 schreef Quinny het volgende:
Ik gaat Daantje halen
Kantie niet mee uit etenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:00 schreef Quinny het volgende:
Ik gaat Daantje halen
Dan kom je nu naar huisquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ik mis hem
je moet [ url= link] tekst doenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker fajetas gegeten![]()
Ook wel "wraps" of "burito's" genoemd, maar dan groot.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:41 schreef ChOas het volgende:
[..]![]()
Wat zijn dat ?
yupquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Meet?
30 juli cuntquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook wel "wraps" of "burito's" genoemd, maar dan groot.
[..]
yup31 juli. Eten in Scheveningen.
Ohw jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
30 juli cunt
toch??quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
30 juli cunt
Volgens Nadine reageer je alleen op de leuke dingen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:58 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb geen zin om veel terug te lezen. Korte update ?
Ik sta deropquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:00 schreef ChOas het volgende:
Mag ik ook op de meet komen ?
Pjeeeeeeequote:Op woensdag 21 juli 2004 18:01 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik sta derop![]()
Het aantal vrouwen dat ik de laatste tijd heb gehad is op 1 hand te tellen, en dan hou ik nog vijf vingers over.quote:Chocobo schreef het volgende:
Je kan ze niet allemaal hebben he Casanova Chibibo
Ik werd gisteren 21 geschat.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je wordt oud Chi
quote:Het aantal vrouwen dat ik de laatste tijd heb gehad is op 1 hand te tellen, en dan hou ik nog vijf vingers over.
Heerlijk Gijs,..........quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:00 schreef ChOas het volgende:
Mag ik ook op de meet komen ?
Correct. Ze waren te oud.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt ze allebei mee naar huis genomen? Ohw wacht, blijkbaar niet, want
Subtielquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:10 schreef chibibo het volgende:
Jezelf uitnodigen schijnt trouwens niet cool te zijn.
Ik heb 'm ook nog altijd niet uitgespeeld. Ik ben nog niet verder gekomen dan disc 2.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
That's it. Zodra er ook maar EVEN een break in de games voorraad is ga ik FFVIII gamen.
Ja kan je niet gewoon een kaartje sturen ofzo. Of heeft Karen er wel zin in om te gaanquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Surfer moet ook meeSurfer,.... ik eis dat je rebel wordt en gaat liegen !
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Surfer moet ook meeSurfer,.... ik eis dat je rebel wordt en gaat liegen !
Nee... die had ook niet zoveel zin...quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja kan je niet gewoon een kaartje sturen ofzo. Of heeft Karen er wel zin in om te gaan
Mooi, ik zet jullie er gewoon bij op de lijst. Je zegt maar dat je griep hebt ofzo. Zondag spreek je god weer en kan je het aan hem uitleggen. Hij vind dat vast niet ergquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... ik ga mijn best doen... ik heb al van Karen gehoord dat ze ook niet zoveel zin had..
Dus dat is positief
Heeft dat niet een laxerende werking, trouwens?quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:42 schreef chibibo het volgende:
Red Bull
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mooi, ik zet jullie er gewoon bij op de lijst. Je zegt maar dat je griep hebt ofzo. Zondag spreek je god weer en kan je het aan hem uitleggen. Hij vind dat vast niet erg
Heeft Quinny mijn bevestiging ook binnen ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Change of plans trouwensAangezien de groep groter en groter wordt leek het ons cool om lekker te gaan barbequen
Ergens bij een strandtent.... zo is het gezelliger.... beetje lopen, biertje hier en daar, ff praten en lachen, etc etc... Quinny heeft meer details
ja ik heb hem binnenquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Heeft Quinny mijn bevestiging ook binnen ?
Hahahahaha ... ik kan niks beloven hoor..quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mooi, ik zet jullie er gewoon bij op de lijst. Je zegt maar dat je griep hebt ofzo. Zondag spreek je god weer en kan je het aan hem uitleggen. Hij vind dat vast niet erg
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Change of plans trouwensAangezien de groep groter en groter wordt leek het ons cool om lekker te gaan barbequen
Ergens bij een strandtent.... zo is het gezelliger.... beetje lopen, biertje hier en daar, ff praten en lachen, etc etc... Quinny heeft meer details
Quinny, wij komen ook met tweeenquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:17 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Ben officieel uitgenodigd door Chocobo..![]()
*bitchslapped ChOas*quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:18 schreef ChOas het volgende:
Oh... my... God...
Je verjaardag was gaaf Henk!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:20 schreef HomeTheaterGod het volgende:
[..]
*bitchslapped ChOas*
Ik heb Thor gebeld hij gaat meequote:Op woensdag 21 juli 2004 20:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
http://www2.holland.com/include/loadaddenhaagnl.html?page=http://www.strandclubwij.nl
Hier gaan we naartoe......heb daar vorig jaar ook wat feesten gehad en het was echt super gezellig!!! vanaf daar kan je het vuurwerk ook erg goed zien. en het eten is top
![]()
Ja leukquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:17 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Ben officieel uitgenodigd door Chocobo..![]()
Thanks!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je verjaardag was gaaf Henk!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb Thor gebeld hij gaat mee
gijs hoe is ie nou?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:25 schreef HomeTheaterGod het volgende:
[..]
Thanks!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,......... Zeus kent de eigenaren van de strandtent waar we naar toe gaan. Hij heeft zooooveel geregeld voor onsLuxe vlees,.... een prive plek,.... banken,.... muziek.... ALLES
En het is al gereserveerd......
![]()
Meer info door Quinny straks !
Gijs......quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,......... Zeus kent de eigenaren van de strandtent waar we naar toe gaan. Hij heeft zooooveel geregeld voor onsLuxe vlees,.... een prive plek,.... banken,.... muziek.... ALLES
En het is al gereserveerd......
![]()
Meer info door Quinny straks !
Zoveel mensenquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:22 schreef Quinny het volgende:
wanneer: vrijdag 30 juli
waar : waarschijnlijk bij strandtent wij
wat : barbeknoeien
tijd : dit volgt nog
wie gaat er mee :
Quinny
Chocobo
Gaaast
vrouw van Gaaast (weet haar naam even niet meer)
Zeus
Nero
Soos
Magneet
Miranda
Nootje
Brown
Renkse
Choas
Thor
home theaterfreak (lurker)
+vriendin
Kepler?
Surfer?
Karen?
Chibibo?
Okee, dit geeft de doorslag. Ik kom ook.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:33 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Gijs,... serieus... het wordt zoooooooo coolquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:39 schreef Gaaaast het volgende:
Zo GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFF allemaal![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Okee, dit geeft de doorslag. Ik kom ook.
en alles daarvan heel veelquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... serieus... het wordt zoooooooo coolVideocamera's, vrienden, foto's, bier, vlees, strand, vuurwerk... the works
![]()
Lijst aangepastquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:22 schreef Quinny het volgende:
wanneer: vrijdag 30 juli
waar : waarschijnlijk bij strandtent wij
wat : barbeknoeien
tijd : 19:30u
wie gaat er mee :
Quinny
Chocobo
Gaaast
vrouw van Gaaast (weet haar naam even niet meer)
Zeus
Nero
Soos
Magneet
Miranda
Nootje
Brown
Renkse
Choas
Thor
home theaterfreak (lurker)
+vriendin(Marjolein)
Kepler?
Surfer?
Karen?
Chibibo
Ker Plunk
Kom jij eigenlijk nog?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ben in Amsterdam, en ik kan de trein naar Den Haag HS nemen en dan kan ik wel komen ja, lijkt me hartstikke gezelligquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk nog?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
we moeten het die avond allemaal gewoon erg laat maken dan kunnen sommige gijsjes de ochtend trein naar huis nemen!! ik blijf daar toch wel de hele nacht
Je bent zeker alleen thuisquote:
Volgens mij drink je die zelf opquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:55 schreef ChOas het volgende:
*alvast biertje voor Zeus reserveert*
Neem alle 3 je kuikens gewoon meequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zeus
Wrom staat er geen Ker Plunk + kuiken in de lijst ?
Nachtnet in de randstadquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam, en ik kan de trein naar Den Haag HS nemen en dan kan ik wel komen ja, lijkt me hartstikke gezellig. Alleen zit ik nog in over de terugreis
.
.
Welke 3quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem alle 3 je kuikens gewoon mee
Ohw, en btw, onze hond is gevaarlijk voor jou, ze speelt met kikkers
[..]
Nachtnet in de randstad
Ja, jij begint over je 'kuiken' dus ik overdrijf het maar meteenquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welke 3
Nee, ze eet ze niet, ze duwt ze weg met haar neus, en ze geeft een kikker pootjesquote:K-Kikker eter ?
Omdat ik dat eerst wil zien en pas zal gelovenquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zeus
Wrom staat er geen Ker Plunk + kuiken in de lijst ?
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je bent zeker alleen thuis
Nootquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal niet moe nog...
van die bbq dinges danquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:27 schreef kepler het volgende:
ik ben ook bij die meet, maar pas om 2300 uur...
kan iemand dat adres mailen aan mij
Nadine's toy boyquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Noot.
Dat vraag ik tegen die tijd wel weerquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:27 schreef kepler het volgende:
ik ben ook bij die meet, maar pas om 2300 uur...
kan iemand dat adres mailen aan mij
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nadine's toy boy
ik ga gewoon met de tramquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vraag ik tegen die tijd wel weerOf Struisvogel regelt dat ofzo. Ik ga toch met hem namelijk
Ga jij eens slapenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, maar hij en Ang blijven bij mij pittenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:36 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga gewoon met de tram
vanuit Delft
kan ik vast wel mee terug rijdenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar hij en Ang blijven bij mij pitten
Ik moest mijn Tos bevindingen nog postenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga jij eens slapen![]()
nou dan kan ik toch nog steeds wel meerijdenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan denk ik ook met trein ofzo hoor
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moest mijn Tos bevindingen nog postenLezen ? Staat in ToS topic
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik MOEST daarop wachten
Ik niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 06:44 schreef ChOas het volgende:
Strolie gaat ons ZO haten omdat hij er niet bij kan zijn
En ik gun 't 'm![]()
Ik ben er ook hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 07:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik wil 'm.
Oe!quote:Op donderdag 22 juli 2004 07:09 schreef ChOas het volgende:
Ik ben er ook hoor
En mijn haar is wel wat donkerder, en langer, maar buiten dat ben ik best wel te doen
nee TOSquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:17 schreef chibibo het volgende:
Morguh Cho.
Heeft Daan je wakker gehouden vannacht?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Nuongirl..... meldt jij je eens even aan![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Als het goed is is www.gijsjesbarbeque.tk online maar het werkt niet niet helemaal topGemaakt zodat we het hele Barbeque verhaal niet 10x uit hoeven te leggen !!
HiJ WeRkT IdDquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat eeeen gay kleur!!!
mogguh, geef je ook eens op voor de BBQquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:00 schreef Tigress74 het volgende:
Mogguh
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:05 schreef D-Devil het volgende:
Ik sta er niet bij.
Sjo je moet hem aanpassen D-devil staat er niet bij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:01 schreef Chocobo het volgende:
HTTP://WWW.GIJSJESBARBEQUE.TK
Pikstraf, en wel een half jaar!quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
ben vergeten dat ik 4 dagen geleden al 4 jaar wat met Renske heb
![]()
![]()
![]()
![]()
kreeg een smsje dat me eraan heeft herinnerd
was het echt zooooooooo vergeten![]()
maar ik wist de datum ook niet meer!!! bel ik haar snel op..... zegt ze jaaaaaaaaaaaaa eikel..... ik heb 4 dagen niks gezegd..... ff gekeken of je er zelf achter zou komen maar nee hooor
moest ik nog terug rekenen ook![]()
![]()
de 19e dus !!! hahahahahaha
ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh ik suck
Direct aanpassenquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:05 schreef D-Devil het volgende:
Ik sta er niet bij.
Je suckt niet alleen, maar je bent ook nog eens de lulquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wist de datum ook niet meer!!! bel ik haar snel op..... zegt ze jaaaaaaaaaaaaa eikel..... ik heb 4 dagen niks gezegd..... ff gekeken of je er zelf achter zou komen maar nee hooor
![]()
*oeps* foutje...heb je last nu ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de foto's aanpassen jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Direct aanpassen
Die nexiums zit ze wel hoog zeg! Wat laat je je dan kennenquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:23 schreef Magneet het volgende:
games.fok.nl moet nintendo.fok.nl wordenen ze blijven maar bezig zeg
wat een sukkels
quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je suckt niet alleen, maar je bent ook nog eens de lul
inderdaad, echt iedere Gijs heeft gamedemon uit de friendslist gedonderd en dat kan hij niet zo goed hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die nexiums zit ze wel hoog zeg! Wat laat je je dan kennen.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:27 schreef Gaaaast het volgende:
pikstraf die Brown gaat krijgen![]()
![]()
![]()
Ja,... sowieso bloemen,... en denk voorlopig ook maar niet aan sexquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooooo ja mooi...... ik ga zo in de stad maar een iets kopen ofzo....
sexquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... sowieso bloemen,... en denk voorlopig ook maar niet aan sex
quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooooo ja mooi...... ik ga zo in de stad maar een iets kopen jatten ofzo....
Gijssssssssssquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes![]()
heb je er zin in gijs?.......alleen jammer dat we nog een week moeten wachtenquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssss
Ja,... heb er zeker zin inquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heb je er zin in gijs?.......alleen jammer dat we nog een week moeten wachten![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes![]()
Sjo je msn staat niet aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... heb er zeker zin inWordt lachen.... top dat je die gasten van die tent kent
Gijs nok nou ff met dat gelul daarover joh. Laat ze tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:44 schreef Magneet het volgende:
Mogguh Zeus, had je dat linkje gezien van net? Ze willen gewoon anti-nexium banners hebben
deze dus
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:45 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Sjo je msn staat niet aan![]()
Je staat er al bijquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:55 schreef Tigress74 het volgende:
Ik wil me ook graag opgeven voor 30 julli..mag dat
neequote:Op donderdag 22 juli 2004 09:55 schreef Tigress74 het volgende:
Ik wil me ook graag opgeven voor 30 julli..mag dat
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs nok nou ff met dat gelul daarover joh. Laat ze tochSerieus,.... zonde van je tijd !
jammerquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je staat er al bij
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jammer
mag jij uberhaupt nog wel komen van renske?quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee![]()
Fijn Gijsquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in
Neequote:Op donderdag 22 juli 2004 10:02 schreef Gaaaast het volgende:
Klopt dit ?
[..]
Ja dat zei ze vannacht iddquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:04 schreef Gaaaast het volgende:
Gijs m`n kuiken heet Angeliek![]()
Is de prijs oke?quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NeeIs op elke Europese console te gamen. Gewoon bestellen !
Oke dan is het goedquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat zei ze vannacht idd
Prima prijs, maar eerlijk gezegd zou ik wachten totdat gcshop.nl een pre-order krijgt.... dat is meestal 1 maand van te voren. Daar bestel ik vaak en je hebt het op de releasedag binnen.... tevens erg goedkoopquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Is de prijs oke?
http://www.play.com/play2(...)&r=XBOX&title=115380
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:06 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Oke dan is het goed
je krijg de groeten van Quinny trouwens...
THX for the tipquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prima prijs, maar eerlijk gezegd zou ik wachten totdat gcshop.nl een pre-order krijgt.... dat is meestal 1 maand van te voren. Daar bestel ik vaak en je hebt het op de releasedag binnen.... tevens erg goedkoop
Scherp!quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
mag jij uberhaupt nog wel komen van renske?
Done Gijsquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:08 schreef Gaaaast het volgende:
Gaaast + kuiken
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Done Gijs
quote:Rondje van Noot
gijssss Lotatie????quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Done Gijs
ik zie um nu ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssss Lotatie????![]()
Bril kopenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssss Lotatie????![]()
Gijs serieus,....... wil jij het niet over typo's hebben aubquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zie um nu ookwat een typo ook
ja idd..... als er één iets niet over taal/ tik/ schrijf- fouten mag hebben.... dan ben jij het wel Neetquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus,....... wil jij het niet over typo's hebben aub![]()
*F5 klikt*quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bril kopen![]()
Klikken op F5 ooooookquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*F5 klikt*![]()
![]()
Hey ik ben wel de typo expert héquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs serieus,....... wil jij het niet over typo's hebben aub![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klikken op F5 ooooook![]()
![]()
ik ben er tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:35 schreef Gaaaast het volgende:
Waar is iedereen toch
Ik bedoel de leuke mensenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ben er toch
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klikken op F5 ooooook![]()
![]()
dat is wel een vereiste jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:46 schreef Gaaaast het volgende:
Moet deze wel vol toch?
whehehehequote:Op donderdag 22 juli 2004 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |