He bah. Ze staan op mijn eigen site, dus Ladot zal wel weer problemen hebben of zo.quote:Op woensdag 21 juli 2004 07:52 schreef beefcake het volgende:
Ik zie alleen kruisjes
Je hebt duidelijk de foto's uit 'moeders mooiste' nog niet gezienquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:40 schreef Sugar het volgende:
Tan, Junah is écht een poepie, hè?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de foto's uit 'moeders mooiste' nog niet gezien
Staan op mijn site.quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:08 schreef Bright het volgende:
Toeps, leuke foto's van vroeger! En je bent vast nog steeds leuk hoor! (foto van nu ter vergelijk?)
Ik heb ze elders geupload, maar wel verkleind want ze mogen niet groter dan 55 kb zijn:quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:11 schreef beefcake het volgende:
Tan ik kan je foto's niet zien
Nou, wat had ik het naar mijn zin. Not!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Toeps als bruidje![]()
![]()
edit: doet het alweer.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:04 schreef lily het volgende:
nee, ik ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:08 schreef moussy het volgende:
Picserver heeft het weer op zn heupen, ik kan geen fotootjes zien
Ik hoop het niet... Ik vind het zo'n verschrikkelijk mens! Zo nép afkatten... juk. Ik hoop dat Junah juist kijkt hoe het niet moetquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:55 schreef lily het volgende:
Junah wil net zoals Chazia worden
Hij wilde een broodje bal, dan kan ie het krijgen ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:39 schreef Luchtbel het volgende:
Cas wat doet die bal in je eten man
Damon heeft een jaar fysiotherapie gehad en de therapeute raadde een loopstoel ook ten zeerste af.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:34 schreef bixister het volgende:
moussy, bedoel je zo'n loopstoel op wieltjes? wij hebben afgelopen weekend ook zo'n ding gekregen - oma had 'm op zolder staan - maar ik heb gisteren geïnformeerd bij 't CB en het schijnt niet zo goed te zijn; ze zouden er verkeerd van kunnen leren lopen.
Ik geloof dat het voor een kwartier of een half uur geen kwaad kan, maar je hebt natuurlijk van die Anita's die hun kind de hele dag in zo'n stoeltje parkeren. Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:33 schreef lily het volgende:
even offtopic
[..]
Damon heeft een jaar fysiotherapie gehad en de therapeute raadde een loopstoel ook ten zeerste af.
Nee dat mag ie niet... maar ja ik moest dat shirt op de foto hebben hèquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
ooooooh christan! mag jij wel met je voeten op tafel?![]()
luca's glittershirt is van te goede kwaliteit. bij 60 graden wassen blijven die krengen gewoon zitten
Omdat ik voor B&R een site wil gaan maken met k3 en daar wil ik eerst die fotos op zetten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:30 schreef Jessicaa het volgende:
Zoe
He Lara staat het rokje ook leuk zeg!
Zag er leuk uit de show! De foto's zijn ook leuk geworden! Waarom mogen anderen die foto's niet hebben dan? Ik bedoel ze zijn leuk hoor, maar tis K3, je kids staan er niet op, wat maakt dat uit?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:17 schreef Berkery het volgende:
Uit de serie: "Ik ben Zoë en ik doe Fok! smileys na"
[afbeelding]
D'r is al er eentje bevallen. Dacht ik tenminste. Of was het nou toch zwanger?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat leuk, K3
Ik dacht dat een van de K'tjes behoorlijk zwanger was, maar hoe ik daar dan bij komIk dacht dus echt dat er een hele dikke buik was, maar wie is er zwanger??
zien zien!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:55 schreef E.T. het volgende:
Ow en Liam.. Saskia kan ook al van die gekke bekken trekken![]()
volgens mij proberen ze hetzelfde te zeggen:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:09 schreef Belana het volgende:
[..]
zien zien!!!
wat is een Zaai site?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:05 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahaha ik hoef ze niet hoor, ik kan net foto's plaatsen dus zeker geen site bouwen
Maar wat leuk joh dat je een Zaai site gemaakt hebt! Balen dat een ander dan zelf niet creatief kan zijn, ik kan me voorstellen hoor dat je daar van baalt.
quote:Op zondag 25 juli 2004 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Christan, naast me: hee wie is dat?
Ik: dat is Melvin.
Christan: Melvin? Helemaal bloot!![]()
Mooi mannetje, Jambo
je moet eerst het beschermfolie eraf halen. dan leg je het met de tattoo op de huid.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:33 schreef Rewimo het volgende:
't Is net plakband inderdaadPlak je dat zo op zijn huid?
[edit:] dat was ik dus...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:09 schreef Wilyan het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.......................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:18 schreef mallemeid het volgende:
Lois, ik droomde van de week een keer over jou en Eva, ik ging naar jullie toe met onze camera, om Eva te filmen omdat jullie zelf geen camera hebben...hoe verslaafd kan je zijn?![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:18 schreef mallemeid het volgende:Wat is ie mooi beefcake
De rest van de kindjes ook!
Lois, ik droomde van de week een keer over jou en Eva, ik ging naar jullie toe met onze camera, om Eva te filmen omdat jullie zelf geen camera hebben...hoe verslaafd kan je zijn?![]()
Misschien moeten we eens een droomtopic openenquote:Op zondag 25 juli 2004 21:21 schreef Lois het volgende:![]()
Wat vreselijk lief!! Je bent hier van harte welkom hoor.
ik droomde vannacht dat ik sms kreeg van TC dat de baby van Luchtbel een tweeling bleek te zijn. Ook ik ben verslaafd
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:28 schreef Jessicaa het volgende:
Bo eet chippies en kijkt tv
[afbeelding]
Wow, wat een ongelooflijk mooie foto van Bo!!!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:28 schreef Jessicaa het volgende:
Bo eet chippies en kijkt tv
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:03 schreef Belana het volgende:
De adidasjes past Liam al niet meer, maar ze doen nog steeds dienst!
[afbeelding]
Maar gewoon aan je voeten knabbelen is ook goed hoor
[afbeelding]
Precies Dylanquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:03 schreef Jambo het volgende:
Aaah wat lief is Dylan. Melvin is ook al zo gek op doekjes. Als ik hem geen doekje geeft begint ie aan z'n T-shirt. Die dan binnen de kortste keren hartstikke nat is van het sabbelen.
Even offtopic.. is je man lid van de mixfreaks?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet zo vreselijk lachen om Pippi Langkous
[afbeelding]
Maar ik ben ook een beetje moe en warm van de speeltuin
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon lekker dikquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:02 schreef bixister het volgende:
nou, zó dik is ie nou toch ook weer niet...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:02 schreef bixister het volgende:
nou, zó dik is ie nou toch ook weer niet...![]()
![]()
Erger nog, hij is moderator daarquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even offtopic.. is je man lid van de mixfreaks?
jup, heb het ff gevraagdquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:52 schreef beefcake het volgende:
Leuke foto's Sylvana! En het ziet er mooi uit allemaal daar!!
Heb je trouwens wel toestemming om de baby van die mensen op internet te zetten?
Okee ik heb nix gezegdquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, heb het ff gevraagd
wasda?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Hee een beepoossie
Camping del garda (ofzo?)quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef Sylvana het volgende:
Hier dan zoals beloofd wat foto's van de vakantie
Hij kijkt anders niet echt blij in dat shirt, dus volgens mij heeft hij veel liever een ajaxshirt aanquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:28 schreef easy-going het volgende:
En wat een lelijk shirt heeft je broertje Sylvana
Even een tegenhanger posten hoor
[afbeelding]
nee, camping Bella Italia in Peschieraquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:45 schreef mi2la het volgende:
[..]
Camping del garda (ofzo?)
Komt me erg bekend voor, wel leuke camping!
Aha, hij lijkt wel erg op delgarda (weet je t zekerquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, camping Bella Italia in Peschiera
Nee, zijn hoofd in je avatarquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Erger nog, hij is moderator daarKwam de naam je ineens bekend voor?
Ja, daar dacht ik later aan, dat je dat misschien herkendequote:Op woensdag 28 juli 2004 22:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd in je avatar
Zeg dat wel ... Gisteravond stond ze aan de salontafel en lekker te spelen met de onderzetters. Met slechts weinig hulp kon ze er zo bij! Dat wordt in de vakantie vast lopenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:27 schreef beefcake het volgende:
Bright dat duurt echt niet lang meer hoor, dat lopen!
He, jammer ... Die blote kontjes zijn juist zo leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:43 schreef melonovy het volgende:
[...]
He Piet, lekker bad heb je, die heeftt Chiara ook al!! Alleen de foto's van het meisje in dr blote kont zet ik maar niet online!
[...]
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:45 schreef lily het volgende:
Heerlijk die zwembad(jes) zomer fotoos. Krijg ik echt vakantiegevoel van (nog een paar uur en dan heb ik vakantie)
[...]
ze heeft gewoon d'r korte broek en hempje aan en ze ligt met een been onder een lakentje (de rest heeft ze weggeschopt) Ligt dus niks los in d'r bedje (of bedoel je d'r kroeldoek?)quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:11 schreef Bright het volgende:
E.T., dat is een bekende houding! Jammer dat ze dan wel af en toe huilt...
Laat je dat broekje (of wat het dan ook is) zo in haar bedje liggen als ze slaapt? Dat kun je maar beter niet doen, ook andere losse kleding niet.
Gebruikt ze een speentje? Bij Elise gaat het eigenlijk alleen mis als ze geen speentje meer in heeft; ze heeft het dan zelf uit bed gegooid, maar dat weet ze natuurlijk niet meer.
ja dat klopt zat bij ons bankstel die we toen gekocht haddenquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:45 schreef lily het volgende:
Zie ik nu een fingerchair, babyfeet?
[afbeelding]
haha, idd, ik ben er ook wel samen met Julian af geweest, maar echt spannend vond ik ze nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:22 schreef rena het volgende:
Ik krijg super zin in de vakantie van jou foto's SylvanaDie glijbanen kan ik me nog wel herinneren, die waren wel leuk
Toen was ik 10 ofzo
![]()
Toch echt vandaag genomen hoorquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:31 schreef daniman het volgende:
ja, ik vraag me ook af of het geen oude foto is
Interessant hoeft niet te betekenen dat hij het leuk vondquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Op die tweede foto kijkt ie anders behoorlijk bedenkelijk, beefcake
BabyCool!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Mr. Minicool?
Een boot van Playmobiel! Hij houdt hem op zijn kant!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:36 schreef daniman het volgende:
wat is dat object wat door die derde persoon wordt vastgehouden nou voor iets?
heeft ze daar nou zo'n lange staart, of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:27 schreef melonovy het volgende:
Lekker aan het spelen met mama´s oude schooltje.
das dr nieuwe tijgertas:quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:29 schreef daniman het volgende:
[..]
heeft ze daar nou zo'n lange staart, of lijkt dat maar zo?
Ja dat pakje (mouwloos bloesje en rokje) is heerlijk met dit weer, lekker dun katoen, lekker luchtig.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Die is leuk!Wat een schattig jurkje is dat trouwens
ik weet niet of je het als man mag zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef melonovy het volgende:
[..]
das dr nieuwe tijgertas:
[afbeelding]¤ 1,89 bij de action
een echte meid he?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:46 schreef daniman het volgende:
[..]
ik weet niet of je het als man mag zeggenmaar ze staat er heel schattig bij
*ook maar weer eens een reactie geeftquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:27 schreef melonovy het volgende:
Lekker aan het spelen met mama´s oude schooltje.
je kan toch ook het babybadje op het terras zetten belana?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:38 schreef Belana het volgende:
En al die badjes foto's, heerlijk! We zijn nog te druk in de tuin om een badje kwijt te kunnen helaas, zal tot volgend jaar moeten wachten.
hahahahaha zo stoer istie nou ook weer niet hoor bixister! hij ging enkel zo staan en riep dat er een foto gemaakt moest worden. de rest van de tijd heeftie met het skateboard onder zijn arm gelopen. (totdat zelfs dat te zwaar werd)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:44 schreef bixister het volgende:
Luca zeker stoer hoor. kijk je wel een beetje uit zo zonder knie- en hand- etc. beschermers?
Ja, zou wel kunnen, maar er is nog zoveel arde en zand troep omdat Nick nog steeds terras aan het leggen is ook en er moet nog heel veel aarde afgevoerd worden, dus dat wordt dan zo'n vieze zooi! Ik kan wel wat hebben, maar dat zou echt ff niet leuk meer zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kan toch ook het babybadje op het terras zetten belana?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:44 schreef bixister het volgende:
Belana, zag inderdaad ergens foto's van jullie tuin voorbij komen, wordt erg mooi!
ach, hij wordt vast nog wel es een echte supersk8er die allerlei kunstjes vertoont enzoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahahaha zo stoer istie nou ook weer niet hoor bixister! hij ging enkel zo staan en riep dat er een foto gemaakt moest worden. de rest van de tijd heeftie met het skateboard onder zijn arm gelopen. (totdat zelfs dat te zwaar werd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |