dan blijf je de hele dag kenteken platen achterhalen. dat heeft geen zinquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:11 schreef Ridocar het volgende:
Even de feiten op een rij:
Datum: 20-07-2004
Tijd: 16:45
Wat er gebeurde:
Ik rij de bebouwde kom binnen, Komt een donkerblauwe Reault Clio mij tegemoet en rakelings voorbij. Ik schat de snelheid op 65km/h Schiet mij opeens te binnen dat ik drie kinderen op stepjes zag staan. Ik kijk door m'n spiegel en zie dat de coureur ook deze op een haar na heeft gemist, en zijn weg vervolgt richting Tholen, met het gas tegen de bodem.
Ik stond op het punt om om te keren en de achtervolging in te zetten, al is het alleen maar om het kenteken te kunnen achterhalen.
Ik ben hiervan afgezien omdat:
1. ik dan zelf geen haar beter ben
2. de bus waar ik in rij deze opgefokte eikel niet bij kan houden.M'n bloed had het kookpunt bereikt.
het borrelt trouwens nog steeds.
Hopelijk bij een eenzijdig ongeval, zonder daarvoor al enkele andere mensen van hun leven te hebben beroofd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:20 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
meestal rijden dat soort gasten zichzelf dood.
uhm was dat maar zo... (enne ze nemen wel eens andere ppl mee)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:20 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
meestal rijden dat soort gasten zichzelf dood.
Misschien was het wel een 30-km-zone. Die komen ook voor net aan het begin van de bebouwde kom. Dan is 65 best hard.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:29 schreef smash789 het volgende:
Bwahahahaa, hij reed wel fucking 65km/u. Damnnnn dat is hard!
Get a grip man! En dat noem je dan met de gas tegen bodem.
Wacht maar tot je mij een keer tegen komt. Dan gaat je bloed pas koken.
Ik ook, maar in dit geval:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:25 schreef Suikermais het volgende:
Zie ze zelf ook vaak zat rondcrossen.
Wacht maar tot je een keertje in Oud-Vossemeer komt, want gezien je reactie ken je de (verkeers)situatie daar helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:29 schreef smash789 het volgende:
Bwahahahaa, hij reed wel fucking 65km/u. Damnnnn dat is hard!
Get a grip man! En dat noem je dan met de gas tegen bodem.
Je zal het ook wel te hoog geschat hebben, aangezien je zo opgefokt doet over een klein beetje te hard rijden. 50 was er de max neem ik aan?
Wacht maar tot je mij een keer tegen komt. Dan gaat je bloed pas koken.
Inderdaad wel zo handig om de maximumsnelheid te vermelden in de openingspost. En voor wat betreft die zones; hier ligt er een voor de deur. Een lange weg met een drietal zijstraten die van verre te overzien zijn. Er liggen nergens verkeersdrempels op een stuk van 350 meter. Mensen komen hier dan ook met 50 km over de straat heen. Ikzelf ook. En dat is niet de enige zone hier in het dorp waar ik woon, die nergens op slaat.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:36 schreef smash789 het volgende:
Mwah oké, soms zijn er ook 30km/u zones waar je makkelijk 50-60 kan maar soms ook niet. TS moet dan ook erbij vermelden wat de max snelheid is.
Volgens mij had ik geschreven "...ik rij de bebouwde kom binnen,..."quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:36 schreef smash789 het volgende:
TS moet dan ook erbij vermelden wat de max snelheid is.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:02 schreef Five_Aces het volgende:
Als ik s'avonds me hond uitlaat op de haven worden ook elke dag de vouwen uit me broek gereden, moet ik dan ook elke keer een topic openen?![]()
![]()
Je vergeet 1 ding.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:18 schreef smash789 het volgende:
Kolkie, ik rijd al 2 jaar vrijwel elke dag te hard, nog nooit een probleem gehad. Zelfs geen snelheidsbekeuring. Wel al 4 voorbanden versleten heheh. Zolang je je auto goed aanvoelt en weet wat ie kan en wat je zelf kunt en geen achterlijke dingen doet is hardrijden vaak geen enkel probleem.
* Tjabbo denkt dat kolkie dan eerst zelf een auto moet kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:43 schreef Kolkie het volgende:
*kolkie denkt dat smash789 z'n karretje nog wel eens ergens onbedoeld tegenaan gaat zetten*
Dank.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:50 schreef Tjabbo het volgende:
en trouwens rido, het is "ik heb er vanaf gezien."
En je hebt goed gehandeld.
Weer zo'n hersenloze, die denkt 'te hard rijden' te kunnen vertalen naar 'goed kunnen rijden'quote:smash789 schreef:
Kolkie, ik rijd al 2 jaar vrijwel elke dag te hard, nog nooit een probleem gehad. Zelfs geen snelheidsbekeuring. Wel al 4 voorbanden versleten heheh. Zolang je je auto goed aanvoelt en weet wat ie kan en wat je zelf kunt en geen achterlijke dingen doet is hardrijden vaak geen enkel probleem.
dat denken al die gastjes die zich uiteindelijk tegen een boom kapot rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:18 schreef smash789 het volgende:
Ikke, ikke en de rest kan.... - mentaliteitquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:18 schreef errorken het volgende:
-knip-
quote:Dus ! STOP met andere mensen proberne te vebeteren en begin met je eigen.
Lekkere sociale instelling..quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:18 schreef errorken het volgende:
Lang BS verhaal
Hmm, dus als jij kinderen krijgt (of al hebt?) en iemand anders rijdt ze dood omdat ie 65 reedt waar je 50 mocht.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:18 schreef errorken het volgende:
Als hij kindereren dood rijdt is dat zijn probleem en zijn fout, niet de jouwe. Je kan het dan wel erg vinden, maar toen jij en ik dit bericht typte zijn er misschien 20 andere kinderen gestorven in een 3de wereld land, gewoon omdat ze geen eten hebben, zet dat ook kokend bloed bij jou ? nee... daar denk je niet eens aan, dus stop the crap over die kinderen.
Was het deze Clio?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:11 schreef Ridocar het volgende:
Wat er gebeurde:
yadayada
Die doelgroep van 65km per uur en sneller lijkt me ook behoorlijk levensmoe als ik die rare capriolen af en toe zo zie op die kleine kutdingen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:47 schreef ook_gek het volgende:
65 is niet snel hoor
de gemiddelde scooter rijd harder
Heeft 'ie ze geraakt ? Nee toch ? Wat maak je je dan druk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:11 schreef Ridocar het volgende:
Wat er gebeurde:
Ik rij de bebouwde kom binnen, Komt een donkerblauwe Reault Clio mij tegemoet en rakelings voorbij. Ik schat de snelheid op 65km/h Schiet mij opeens te binnen dat ik drie kinderen op stepjes zag staan. Ik kijk door m'n spiegel en zie dat de coureur ook deze op een haar na heeft gemist, en zijn weg vervolgt richting Tholen, met het gas tegen de bodem.
Zeg nou eens eerlijk: zou de situatie voldoende veiliger zijn geweest als 'ie 50 ipv 65 (als jij dat al in kunt schatten, want de snelheid van een tegemoetkomend voertuig schatten is zo goed als onmogelijk) had gereden ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:16 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Hmm, dus als jij kinderen krijgt (of al hebt?) en iemand anders rijdt ze dood omdat ie 65 reedt waar je 50 mocht.
Dan zeg je, vette pech want hij mag dat en niemand moet zich ermee bemoeien?
Ag ik had een scooter die over de 100 ging. En ik leef nog.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:57 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Die doelgroep van 65km per uur en sneller lijkt me ook behoorlijk levensmoe als ik die rare capriolen af en toe zo zie op die kleine kutdingen.
Gaaf die zin heb ik vaak gehoord op TV uit de mond van ouders waar van hun kinderen precies het zelfde zeiden. Echter konden ze dat zelf niet meer. Omdat ze onder de grond liggenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:58 schreef smash789 het volgende:
Ik zal mezelf niet om een boom vouwen omdat ik voorzichtig rijd.
Je moet eens weten hoe vaak ik dit soort gezeik heb. Ik rijd overdag als koerier rond en dan doe je weleens dingen die niet mogen. En dan zijn er altijd wel (vaak oudjes of overbezorgde huisvrouwen) die constant jou moeten vertellen wat je wel en wat je niet mag. In het begin stoort het maar op een gegeven moment hoor je het niet eens meer of bek je ze gewoon af.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:18 schreef errorken het volgende:
wel, ik ga hier eens flink op reageren:
Jij hoeft je NIET te moeien met wat die andere persoon doet. Integendeel, je moet je met je eigen zaak bezig houden. Ik haat³³³³ mensen die denken dat ze andere mensen moete wijzen op hun fouten/ongedrag. Als deze persoon werkelijk altijd roekeloos is zal hij vroeg of laat tegen de lamp (politie / boom) lopen en ben jij van het probleem vanaf. Het is niet jou taak om je hier in te bemoeien.
Als hij kindereren dood rijdt is dat zijn probleem en zijn fout, niet de jouwe. Je kan het dan wel erg vinden, maar toen jij en ik dit bericht typte zijn er misschien 20 andere kinderen gestorven in een 3de wereld land, gewoon omdat ze geen eten hebben, zet dat ook kokend bloed bij jou ? nee... daar denk je niet eens aan, dus stop the crap over die kinderen.
Ik maak dit soms ook mee, dat andere mensen het niet kunnen laten om op mijn fouten te wijzen (terwijl ik helemaal niet roekeloos rijd) enkele voorbeelden:
het had fel geregend paar weken geleden en de straat was hier een beetje verder 'onder' gelopen (het water stont gelijk met het voetpad) ik ga mijn vriendin halen aan het station en ik kom met zo'n 70 km/h de bocht om (je mag er 70) en opeens zie ik mensen in het midden van de straat staan die zo'n "hou je maar in" teken staan te doen. ok, ik zien dan ook direct waarom (water) dus ik verminder tot ongeveer 30km/h en ik plons lekker het water door. Op het einde van de 'plas' staat er een gek in het midde van het straat "idioot !! gek !!!" tekens te maken naar mij. Terwijl hij zelf in het midde van de fokking weg staatop zo'n momenten zou ik dus willen uitstappen en met mijn knuppel op diens hoofd gaan timmeren, gelukkig had ik die niet bij.
Overlaatst, toen ik van het werk kwam, liep vlug de straat over om mijn trein te halen (en ja 50m verder was een zebra pad) terwijl ik aan het lopen ben komt er een man naast mij rijden (die juist zen parking uitreed) teken doende dat ik daar ginds moet oversteken![]()
![]()
![]()
Denk je nu zelf dat de persoon als hij ZELF gehaast is dat zebra pad gaat opzoeken ? nee die loopt dan ook gewoon over.
Nog in mijn straat, ik was te laat voor iets en ik trap aardig het gas in (inderdaad, ik reed zo'n 20 km/h sneller dan toegelaten) zie ik iemand die rustig in zijn voortuin aan het werken is een "gek !!! idioot !!!" gebaar maken. Het ironische is dat als ik op een vakantie dag mijn brienbus leegmaak om 8h 's morgens ik wel bijna omver val van de zucht als hij voorbij komt om naar zen werk te rijden.
Mensen zijn wat dat betreft gewoon achterlijjk en super hypocriet, ze willen andere mensen verbeteren en zijn zelf geen haar beter. Dus ! STOP met andere mensen proberne te vebeteren en begin met je eigen. Als je die persoon gevolgd had of aangesproken zou die jou gewoone en FLINKE mep moeten verkopen.
In mijn ogen heb je pas recht van spreken als je er zelf nadeel van ondervindt (bv. als fietser wordt je van de baan gereden ofzoiets) dan kan je met de desbetreffende persoon eens gaan praten. Maar zolang hij jou niets doet, laat de mensen dan ook gerust want je bent geen HAAR beter!!!!!![]()
![]()
Ik zou het stoer vinden als je ook zo een houdin hebt tegen over de politie als je word aan gehoudenquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:51 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik dit soort gezeik heb. Ik rijd overdag als koerier rond en dan doe je weleens dingen die niet mogen. En dan zijn er altijd wel (vaak oudjes of overbezorgde huisvrouwen) die constant jou moeten vertellen wat je wel en wat je niet mag. In het begin stoort het maar op een gegeven moment hoor je het niet eens meer of bek je ze gewoon af.
Je hebt nou eenmaal van die types die graag anderen willen commanderen en die tot in de treurnis zich met de zaken van anderen bemoeien. Dat zijn ook vaak de types die slachtoffer worden van geweld. Nou heb ik een bloedhekele aan geweld maar dat soort figuren kan ik het soms wel begrijpen. Ze zijn gewoon vreselijk irritant.
Vertel even in welke auto je rijdt, dan zwaai ik even naar je als je met je porem op "blik op de weg" komtquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:58 schreef smash789 het volgende:
Iedereen die zo loopt te ouwehoeren over te hard rijden heeft zelf waarschijnlijk geen auto, of rijdt als een ouwe oma.
Ik weet dat ik goed genoeg kan rijden om flink hard te gaan. Ik zal mezelf niet om een boom vouwen omdat ik voorzichtig rijd. Ik zal ook geen mensen omver rijden omdat ik daar goed op let, en als er een situatie is waar er een vergrote kans is op plotseling verschijnende voetgangers dan ga ik daar ook niet hard rijden.
Als een situatie gewoon overzichtelijk is kun je makkelijk effe doorknallen. Elke ochtend als ik naar m'n werk ga, ga ik ook gewoon eerst 40 waar je 50 mag omdat het onoverzichtelijk is. Vervolgens zo'n 70 omdat het al een stuk overzichtelijker is. En het laatste stuk vanmorgen 110 waar 50 mag, er reed niemand voor me, en de situatie was veilig genoeg om er hard te gaan.
Als je niet kunt autorijden moet je niet zo zeiken dat andere mensen zo erg te hard rijden.
Heb ik ook. Ik heb al regelmatig ruzie gehad met parkeerwachters of gemeenteambtenaren die niet begrijpen dat je je bus niet keurig gaat lopen inparkeren als je 70 adressen op een dag moet afwerken. Maar diezelfde ambtenaren moeten natuurlijk wel keurig op tijd hun pakketjes ontvangen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou het stoer vinden als je ook zo een houdin hebt tegen over de politie als je word aan gehouden![]()
Mogelijke verklaringen van jouw postsquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf die zin heb ik vaak gehoord op TV uit de mond van ouders waar van hun kinderen precies het zelfde zeiden. Echter konden ze dat zelf niet meer. Omdat ze onder de grond liggen![]()
Dus eigenlijk ben je jaloersquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:11 schreef Ridocar het volgende:
2. de bus waar ik in rij deze opgefokte eikel niet bij kan houden.M'n bloed had het kookpunt bereikt.
het borrelt trouwens nog steeds.
Het zou wat kunnen schelen, maar idd niet in te schatten. Maar het was een beetje sarcastisch bedoelt op de eerdere herzenloze opmerking.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:01 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk: zou de situatie voldoende veiliger zijn geweest als 'ie 50 ipv 65 (als jij dat al in kunt schatten, want de snelheid van een tegemoetkomend voertuig schatten is zo goed als onmogelijk) had gereden ?
Toch grappig dat mensen die van zichzelf denken dat ze zo goed kunnen rijden dat ze zich niet aan de verkeersregels hoeven te houden, meteen ook de conclusie trekken dat mensen het daar niet mee eens zijn, of niet goed kunnen rijden, of nog een rijbewijs moeten halen...quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:24 schreef smash789 het volgende:
The Stranger, ik kom niet op Blik op de weg omdat ik vaak genoeg in m'n achteruitkijkspiegel kijk.
Jammer voor jouBlijf jij maar doorsparen voor de vele rijlessen die je nodig zult hebben.
Mogelijke verklaringen van jouw postsquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:26 schreef smash789 het volgende:
[..]
Mogelijke verklaringen van jouw posts
1. Je hebt geen auto
2. Je bent een meisje
3. Je bent zelfs een ouwe oma, en rijdt ook als een oud omaatje.
4. Je lul is zo klein dat je altijd maar moet zeiken over mensen die lol kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |