hij heeft geen bovenlip op het plaatje, ik heb goed gekeken, en i kzal morgen proberen om het knapper te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:35 schreef dork22 het volgende:
@ rayman, zijn bovenlip is zo goed als weg![]()
ik zit al op worth, even wat van mijn plaatjesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:43 schreef coz het volgende:
www.imageshack.us voor uploaden
ennuh
nav een contest in www.worth1000.com (daar staan zulke mooie soepjes![]()
)
de eerste de beste![]()
[afbeelding]
maaruh .. maak maar eens een droomkasteel .. waar die niet hoort dmv via google e.d foto's .. ach je kent.. dus droomkasteel
[afbeelding]
waar die niet hoort
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:05 schreef dork22 het volgende:
[afbeelding]
het is hier [ONZ] hè..
http://www.freewebs.com/dirksprengers/77938_jah.jpg
ff kopieren naar adresbalk, freewebs doet weer stom.
He, ik heb er met liefde aan gewerkt man, en jij kraakt het zo afquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..].
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:49 schreef dork22 het volgende:
ik zit al op worth, even wat van mijn plaatjes
alle3 van mij en alle3 een jurypick
(als je het niet gelooft kan ik wel ff een url geven maar daar heb ik nu geen zin in)
Kleuren zijn okay!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:25 schreef coz het volgende:
[..]
vet
ik heb hem maar ook even gepoogd en ik denk dat dit kleurtje mss leuker is
[afbeelding]
Veel knapper word die gast niet, hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
, en ik zal morgen proberen om het knapper te maken
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn motor er levend uitziet
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:55 schreef Darklight het volgende:
Maak hier weer wat moois van:
Oeh, meneer heeft de liqiufy-filter gevonden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:54 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
ja, hij is leuk geworden, heb laatst ook een leuke bewerkt, een meisje uit me klas, maar ik denk neit dat ik die hier plaats want als zei dat ziet ben k doodquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:54 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Doen dus!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, hij is leuk geworden, heb laatst ook een leuke bewerkt, een meisje uit me klas, maar ik denk neit dat ik die hier plaats want als zei dat ziet ben k dood
naahquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Doen dus!
.. na een paar uur opgegeven, photoshopcursus-diploma uit het raam gesmeten en paar potjes anti-depresiva gesliktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |