Skala-shirt?! Dat is minstens 10 jaar geleden dat die op het shirt stonden......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:35 schreef 456 het volgende:
Grappig; Nu op Ned3, Groot licht met Yvon Jaspers, het uitleggen van een schwalbe. Uitgelegd door: Koen van der Laak, in de Vliert!
Maar hij heft nog een Skala shirt aan. Zal wel heel oud zijn (ok nog geen tribunes achter de goals).
Leuk dat ze daar (ooit) den bosch voor hebben gevraagd.
Echt heel lang geleden zal dat niet zijn. Schat een jaartje of 2 / 3 maar langer niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:35 schreef 456 het volgende:
Grappig; Nu op Ned3, Groot licht met Yvon Jaspers, het uitleggen van een schwalbe. Uitgelegd door: Koen van der Laak, in de Vliert!
Maar hij heft nog een Skala shirt aan. Zal wel heel oud zijn (ok nog geen tribunes achter de goals).
Leuk dat ze daar (ooit) den bosch voor hebben gevraagd.
onze spitsen hebben de smaak te pakken na een 0-16 zege vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:16 schreef Cart_man het volgende:
Nog mensen die overmorgen mijn dorp komen vereren met een bezoek?![]()
Toegang gratis, bier is aanwezig.
Keeper van het eerste stelt niks voor, dus jullie spitsen moeten een makkelijke klus hebben.![]()
Gratis toegang tot het dorp zeker??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:16 schreef Cart_man het volgende:
Nog mensen die overmorgen mijn dorp komen vereren met een bezoek?![]()
Toegang gratis, bier is aanwezig.
Keeper van het eerste stelt niks voor, dus jullie spitsen moeten een makkelijke klus hebben.![]()
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Gratis toegang tot het dorp zeker??
Ow,vertel eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie je daar DG.![]()
hier ook een bolle kop en veel bier colaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef Cart_man het volgende:
En ja DG, bolle kop en veel bier.
Ook te herkennen aan arsenal petje of shirtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hier ook een bolle kop en veel bier cola
Och, zolang het ludieke ideeen zijn, kan ik er nog wle om lachen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:55 schreef komrad het volgende:
@LadyFCDB altijd hetzelfde tussen FCDB en Den haag
De aanleiding was alleen minderquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Dat laatste is naar mijn mening een veel leukere bezienswaardigheid.
Ja hoor, zijn niet veur niks oefenwedstrijden. Met een terugblik op 't geweldige kampioenschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ze winnen twee keer met redelijk grote cijfers van een stel amateurs en meteen is het hozana...
Riepen jullie ook zo hard toen ze verloren van Haifa, en gelijkspeelden tegen RBC en Zwolle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |