Tsja we zullen er maar niet van uitgaan dat UNA achteruit is gegaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
Dan zijn we enorm vooruit gegaan.
Ik keek (en kijk nog steeds). Zag mezelf in beeld, hoi-hoi!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:28 schreef 456 het volgende:
NU op sbs6
Te laat ...
Ik was ook in beeld!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik keek (en kijk nog steeds). Zag mezelf in beeld, hoi-hoi!
Benieuwd wie we gaan loten...
Gefeliciteert met je zoon DG!quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:29 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer ging jouw vrouw nou ook al weer biggen Rean?
Hier dacht ik even dat ik iets gemist hadquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:53 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Gefeliciteert met je zoon DG!
Ik las het nu pas, ben momenteeel verschrikkelijk druk met mijn huis, zaterdag gaan we namelijk over. De dame in kwestie loopt nu op 35 weken, dus is het allemaal krap dag. 16 September is ze uitgerekend, nog een weekje of 5 tot 8 (uitloop).
Zondag ben ik *eindelijk* weer eens terug in de heilige Vliert. Dan laat ik even de boel de boel en ga ik genieten van bier, spreekkoren en voetbal !!! Eindelijk weer voetbal !!!!
ik kan wel janken van geluk!!!
Als we na DutchGooner ook DIGGER al DG gaan noemen wordt het idd wel lastig jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hier dacht ik even dat ik iets gemist had
Voor al dat uitschot hebben ze hier een heel mooi topic gemaakt:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Reanimatie.com het volgende:
Sorry Sorry, ik bedoelde natuurlijk Digger.
Dat wist iedereen toch. Er is toch niemand die geloofd dat DutchGooner de eerste 20 jaar vader gaat worden. Als hij het uberhaupt ooit gaat worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Reanimatie.com het volgende:
Sorry Sorry, ik bedoelde natuurlijk Digger.
Als ik me niet vergis heb ik em onlangs nog horen roepen dat die kleine kutjong niks voor hem zijn en hij ze dus ook niet wilquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat wist iedereen toch. Er is toch niemand die geloofd dat DutchGooner de eerste 20 jaar vader gaat worden. Als hij het uberhaupt ooit gaat worden.
Dat heb ik hem ook vaak horen zeggen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik em onlangs nog horen roepen dat die kleine kutjong niks voor hem zijn en hij ze dus ook niet wil.
Jij hebt maar weinig van de wedstrijd gezien als je dat vraagt!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:57 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook vaak horen zeggen!
Yeahinho om weer ff on topic te gaan, gister was de snoyl er toch wel bij?
Ja heb hem zien staan toen ik een rondje liep. Stond aan de overkant. Die Rachid Chelab zei me eigenlijk ook weinig. Was dat die donkere die mee deed?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij hebt maar weinig van de wedstrijd gezien als je dat vraagt!
Hij zal wel ergens langs de kant hebben gestaan waarschijnlijk, maar ik heb em niet gezien...
Nu dit onderwerp trouwens toch aangesneden is....
Wanneer kunnen we een kleine Lady- of SirFCDB op de tribune verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |