Leer eens PI's lezen, mens!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
dan wel in onz want dan moet ze begrijpen dat diet ONZIN is.
ik heb iig mn goede daad weer gedaan op dezen dagquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:14 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je haar gelooft? Kom nou toch, man. Dat zei ik vroeger ook altijd in mijn begintijd als ik werd uitgescholden voor newbie.![]()
Sterf, achterlijke tyfusdebiel! Ik gebruik alleen breezerflesjes om ze kapot te slaan op domme mensen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:17 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar shirley, wat een hoerennaam!
"he shirley"
"ja"
"wil je wat drinken"
" een breezah"![]()
:')
Pfft..noem je dat rellen? Stangen? Kind..hou toch op..die smoesjes kennen we allemaal al. Probeer het niet verder en vergeet gewoon je wachtwoord weer...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
Ik loop hier alleen maar te rellen en te stangen omdat jullie er allemaal zo heerlijk op in gaan!!
HUILIES!
ik ben verkracht, man! door twee lelijke vrouwen! ik zie daar de lol niet van in, negert!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:18 schreef Posdnous het volgende:
Maar...maar.... dat is toch niet zo erg..... als je door die vrouwen geneukt wordt.....?![]()
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
Ik loop hier alleen maar te rellen en te stangen omdat jullie er allemaal zo heerlijk op in gaan!!
HUILIES!
Je kunt niet eens de officiële 'huilie' :'( maken!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
HUILIES!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
HUILIES!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
HUILIES!
Je hebt gewoon keilekker geneukt, geef maar toequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:22 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
ik ben verkracht, man! door twee lelijke vrouwen! ik zie daar de lol niet van in, negert!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je hebt gewoon keilekker geneukt, geef maar toe![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
over internet zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
Ik zou ze terugbetalen met gelijke munt :')quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:25 schreef audioslaaf het volgende:
Maar het blijft potverdikkeme verkrachting!.
Meisje, ik ben leraar op het VMBO, ik kan 1 schreeuwend meisje van 16 wel hebben hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Krijg een sociaal leven, jullie lopen over internet te zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
als je je omdraaid en bukt niet nee ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
Ik voorspel dat over deze user nog eens een reeks word gemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
!
Krijg een sociaal leven, jullie lopen over internet te zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Hehehe, prachtig en wat doet SHIRLEY BREEZERSLET?
Ja, t mokkel gaat er op in ja!
En trouwens ik had een nieuwe mail en m'n hotmailaccount was verlopen, zoiets kan gebeuren stelletje sukkels!
*bibbert*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Want anders neem ik mijn broers mee!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Bitchfightquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:27 schreef Shirley het volgende:
Jij bent echt zielig! Je gaat er zelf ook op in met je domme kop. En kom maar voor me staan, dan zeg ik inderdaad niks, ik verbouw meteen je rotkop.
de tieten van Stefanie16quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:27 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik voorspel dat over deze user nog eens een reeks word gemaakt.
Waar is Inso nu, dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zou ze terugbetalen met gelijke munt![]()
* Xlarge haalt de oliequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bitchfight![]()
Posdnous haalt camera.
Tuurlijk wel, dan vraag ik toch gewooon 'biertje?'.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Hehehe, prachtig en wat doet SHIRLEY BREEZERSLET?
Ja, t mokkel gaat er op in ja!
En trouwens ik had een nieuwe mail en m'n hotmailaccount was verlopen, zoiets kan gebeuren stelletje sukkels!
Stel het meest onaangename nou nog even uit joh. Eerst die ander!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef audioslaaf het volgende:
Waar is Inso nu, dan?
Bier?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef Marruk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan vraag ik toch gewooon 'biertje?'.
En dan jij zo zeggen van 'ja lekker'
En dan ik zo zeggen van 'blablablabla' de hele avond
En dan jij zo zeggen van 'hihiblablabla' de hele avond
En dan ik zo zeggen van 'hahablablabla' terug weer
En dan jij zo zeggen van 'hihiblablabla' weer terug naar de terug weer
En dan zijn we 2 goeie vrienden van elkaar![]()
Nou ja, kan het altijd proberen. Als ze limonade wil dan stuur ik haar wel naar de ballenbak van mcdonalds, optiefen zeggen we dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:31 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Bier?.
We hebben hier wel te maken met een breezerslet, he?
woei... je wil nog een keer door die chickies verkracht worden en dan met Stefanie16 erbij ??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef audioslaaf het volgende:
Waar is Inso nu, dan?
Waarom heeft u trouwens een gedeelte van mijn nick in de uwe?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:32 schreef qwertyuiop het volgende:
riiiight
Ik kan inderdaad niet praten als ik moet lachen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
jullie lopen over internet te zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
Kloon!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom heeft u trouwens een gedeelte van mijn nick in de uwe?
koonan the baarbaariaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:35 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Koon!
Koon?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:35 schreef audioslaaf het volgende:
Koon!
ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet praten als ik moet lachen.
Je weet wat ik bedoel, feeks!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Koon?
ga ze opzoeken dan en neem wraak .. gewoon terugpakkenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:25 schreef audioslaaf het volgende:
Maar het blijft potverdikkeme verkrachting!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |