Wat zou jootje nu graag overkomen dan ?quote:Jootje zit gewoon thuis hier achter de computer om maar zoveel mogelijk niet te denken aan de heerlijke dingen die haar zou kunnen overkomen...................
Yups, ben nog niet zo heel erg in de goede mood, maar voel me al een stuk beter door jullie geile praatjesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:38 schreef Mr.Dee het volgende:
Hey Melis ... schoonheid. Jij zit vast lekker mee te lezen
Gewoon een lekkere stevige en lange beurt, met alles erop en eraan............en erin......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:37 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]Wat zou jootje nu graag overkomen dan ?![]()
Dat lijkt mij ook wel erg lekker ... sta ondertussen ook al weer veelste lang (een maand) droog.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:45 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere stevige en lange beurt, met alles erop en eraan............en erin......
mmmmm....en dat met een bi stel ????quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:45 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere stevige en lange beurt, met alles erop en eraan............en erin......
Maak daar maar "Nogsteeds" vanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:48 schreef Bonobo11 het volgende:Alweer geil
Ik wilde net zeggen, hebben wij een lekkere beurt gemist dat je niet tussendoor even niet meer geil bent geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:49 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Maak daar maar "Nogsteeds" van
Damn girl ... volgens mij is het volgende week tijd voor een gezellig, heet, nat, wild en vooral BERE GEIL onderonsjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:49 schreef Jo79 het volgende:
Tegen elkaar, onder elkaar, achter elkaar, van boven, links, rechts, beneden.........
Bezweet lijf is zo lekker om af te likken. Lekker zout en geil.....
Zei hij en maakte hij niet waarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:52 schreef Black-jack het volgende:
mmmmmm........klinkt goed melismay ..... dan gaan we lekker door
* Mr.Dee was gisteren goed op dreef op MSN toch ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Zei hij en maakte hij niet waar![]()
Ow jawel....Het probleem was dat me dat zo geil had gemaakt dat ik de persoon waarmee ik casual sex heb, zo'n beetje bevloogquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:10 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
* melismay was gisteren goed op dreef op MSN toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |