zou je niet zeggen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wist niet dat Mercy al zo oud was.![]()
1969-01-13
vanwaar diequote:Maar OPM .. klaverblad ging niet door?!![]()
Thanksquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou je niet zeggen!
tja, ik had je eind 20 geschat.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Thanks![]()
![]()
Nee .. ik dacht 22-23 .. moet nu maar meneer gaan zeggen voortaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou je niet zeggen!
You figure it out.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanwaar die???
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Nee .. klaverblad isen niet doorgaan
regen is
![]()
![]()
![]()
Had niets met niet doorgaan te maken.![]()
![]()
niet verstandig? zolang je geen gekke dingen doet en jezelf niet overschat dan is het gewoon wat oefen rondje om je motor beter te leren kennen.quote:Al vond ik het niet verstandig. Vorige keer deed ik ook alleen maar mee omdat het een meet was.
Ik had voordat we er aankwamen .. en nog even tijdens het klaverblad zelf geen enkel idee waarom we omreden via Apeldoorn.![]()
Snel naar Zolder.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en ik moet zeggen dat het wel verslavend is…
.. OPM had ik ook op 22 staan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een mooi iets om te oefenen,
mooi om je banden te leren kennen,
@Patrick281 22-23 is wel een heeeeeel erg groot verschil he![]()
en nu ophouden want ik wordt verlegen![]()
mochten we nog gaan vandaag en raus en mercy hebben besloten dat raus geen actiepics van ons gaat maken (wat ik heel goed kan begrijpen) dan wil ik er wel gaan staan om die foto’s te maken, mits mercy dat ook wil doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
Geen edit want dan veranderd mijn smiley weer.. .. ik vond het wel gaaf dat klaverblad hoor.
Maar zou er normaal niet op uitgaan zoals jullie. En zeker niet iemand achter de vangrail zetten voor foto's. Mij te illegaal.
was dat voordat we irl hadden gemeet?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. OPM had ik ook op 22 staan.
mijn vriendin is 23quote:Ik dacht dat je wel een beetje in de buurt van je vriendin zat.
Of is die weer ouder dan ze eruit ziet.
![]()
![]()
![]()
Misschien zijn er nog anderen die foto's willen maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee wil ik nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mochten nog gaan vandaag en raus en mercy hebben besloten dat raus geen actiepics van ons gaat maken (wat ik heel goed kan begrijpen) dan wil ik er wel gaan staan om die foto’s te maken, mits mercy dat ook wil doen.
hehe dat ligt eraan wat je in de buurt vind liggen,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. OPM had ik ook op 22 staan.
Ik dacht dat je wel een beetje in de buurt van je vriendin zat.
Of is die weer ouder dan ze eruit ziet.
![]()
![]()
![]()
Totdat/pas de Zeeland meet hoorde ik dat je 26 was.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was dat voordat we irl hadden gemeet?
Heerlijk die passie van Raus .. herken het zelf, en van anderen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
wilde zelfs met suuz mee maar dat heb ik afgeraden om te doen
Ik was al bang dat je niet meer mee zou willenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:39 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien zijn er nog anderen die foto's willen maken.![]()
![]()
Maar serieus: wij doen nog wel een keer klaverbladje hoor.
Het is inderdaad kicken.![]()
ghe ghe we zullen zienquote:En ik voorspel dat ik minimaal 8 van de 10 fokkers inhaal in 10 rondjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een paar fokkers in 2-3 rondjes..![]()
Ze mag lessen dus gok ik op 18 ..19.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ze is zo oud zoals ze eruit ziet,
serieus?? ik had het al eerder verteld hierquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
Totdat/pas de Zeeland meet hoorde ik dat je 26 was.
afzien is het voor haar…dat ze maar heel snel haar papiertje mag halen!!quote:Heerlijk die passie van Raus .. herken het zelf, en van anderen.Maar ik zou het zeker ook afraden.
![]()
Ja super aanstekelijk,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
Heerlijk die passie van Raus .. herken het zelf, en van anderen.Maar ik zou het zeker ook afraden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |