Denk eerlijk gezegd dat jij je plaatje aan iemand moet geven die het dan vervolgens voor je doetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:04 schreef Gaaaast het volgende:
Noot, Sjo overleg ff wat ik wel en niet kan en dan zet ik vanaaf een fatsoenlijk plaatje weg
BigTimequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik wist niet dat Gaaast zo'n leek was
Maar ik kan wel goed motorrijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat jij je plaatje aan iemand moet geven die het dan vervolgens voor je doet![]()
Respectquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Maar ik kan wel goed motorrijden![]()
Zet je kuiken 's avonds ook de pc voor je uitquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:06 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
BigTime![]()
Heb internet past ontdekt toen ik vorig jaar oktober DSL internet kreeg
of gewoon de naam veranderen in .jpgquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al zei, met PAINT kan je alleen een JPG maken, terwijl je op FOK alleen gif en jpg kan uploaden in je profiel![]()
Als ik zelf iets maak doe ik dat gewoon in PAINT, een JPG die ik via images.fok.nl uploadZoals nu gedaan met jouw icon Gaaast
Ja preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
of gewoon de naam veranderen in .jpg
Dat werkt!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
of gewoon de naam veranderen in .jpg
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat werkt!
Zooooooooooooooooooo hard lacht nuquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat werkt!
Gijsjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef silver-surfer het volgende:
Morguuuuuuuuuuuuuh
Jep ... hoerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:17 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijsje
Vanaaf weer lekker werken Gijs? als wij aan het RS3-en zijn
Je maar het is geen ander bestandtypequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, serieus, ik wist niet dat je, als je simpelweg naam wijzigen gebruikt, je bestandstypen kon veranderen![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:20 schreef Chocobo het volgende:
NootJe mail........ zooo duidelijk nu !!
![]()
Dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je maar het is geen ander bestandtypeDenk dat het een case sensitive probleem van Fok is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |